De ene dag besteld, de volgende dag thuis netjes bezorgd. Via de mail ook nog een track en trace.

Een ervaring die vraagt om herhaling

Snelle levering van producten waar ik me in de supermarkt suf naar zoek.

Prima geleverd!

In de winkel slecht verkrijgbaar, maar snel online kunnen bestellen!

Mijn bestelling was op dat moment niet voorradig. Keurige e mail met uitleg en geld retour. Heel netjes

Mijn pakje was niet toegekomen, maar na een heel vriendelijk telefoongesprek is alles terechtgekomen. Super service, ik ga zeker nog bestellen.

geweldig.

hacheekruiden zijn de lekkerste van jullie. met vriendelijke groet ina siegers.

prima!!!

aan mijn vraag werd in uitstekende zin tegemoet gekomen. Klasse service!

Prima producten zonder zout

Kruidenmixen zonder zout voor een goede prijs.

Verstegen doen wat ze beloven!

Mooi op tijd bezorgd en prima verpakt! Ook de kwaliteit van het product is uitstekend!

De bestelling kwam snel binnen en er zat nog een extraatje bij. Altijd leuk

Uitstekend!

Snelle en goede levering!

Bestelling werd snel verwekt en verstuurd. Goed verpakt ook.

Goede en snelle levering

Super dat ik mijn lievelingskruiden zo snel weer in huis heb.

Tevreden. Snel en netjes geleverd.

Producten op de site zoeken kan beter, maar verder was het bestellen en ontvangen keurig en snel

Gewe,dig geregeld

leuk om alles te kunnen bestellen alleen jammer van de verzendingskosten naar België ook al haal je het pakket af gratis levering vanaf een bepaald bedrag is er niet en dat is jammer

Snelle & correcte levering

Prima kruiden maar

Spijtig dat ik als Belgische klant bijna 10 € verzendingskosten moet betalen

Gebruik de Italiaanse kruiden dagelijks vind ze wel prijzig en zijn ook niet over al verkrijgbaar vooral de Napoliaanse en se Siciliaans zijn moeilijk verjrijgbaar

Besteld betaald verzonden binnen de 3 dagen geleverd , geweldig Vaste klan nu Top voor jullie team Mvg

Nog niet in gebruik.

Ik heb ze nog niet gebruikt maar denk wel dat het zal goed komen .

Beperkte houdbaarheid, niet gemeld

5 potjes gekocht, helaas met een beperkte houdbaarheidsdatum, niet gemeld

Beste Katja, Bedankt voor het schrijven van de review. De producten welke wij versturen moeten minimaal drie maanden houdbaar zijn. Het product wat u gekocht heeft is een laatste voorraad product en deze is houdbaar tot 31-12-2021. Mocht u in de toekomst meerdere dezelfde producten willen kopen dan kunt u altijd eerst even bellen naar de webshop op nummer T: +31 10 24 55 971 of een mail sturen naar webshop@verstegen.nl zodat wij de voorraad en datum voor u kunnen checken. Groet, Carlijn

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd - zo moet dat

keurg

snelle en goede levering

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!