Blij mee!

Snelle levering en een gratis zakje kipkruiden. Blij mee!

Alleen hier ook natriumarm

de makkelijke manier om goede kruiden en natriumarme kruiden te kopen

Simpel en goed..overzichtelijk

Gezocht en gevonden, meer moet dat niet zijn

Snel en keurig geleverd

Volgende werkdag al in huis.

gemakkelijke bestelling

artikelen die ik niet vind in de winkel zoals tip top gemakkelijk te bestellen en goede bezorging

Prima product snel geleverd

Bestel regelmatig. Zou ik anders niet doen

Producten prima webwinkel matig

Lastig om producten te vinden op de site, is niet echt gebruikers vriendelijk

Niets op het proces van de bestelling en levering aan te merken. De producten zijn uiteraard top!

Ik kreeg alles netjes in een doos ruim binnen de tijd en met grote zorg verpakt.

Alles wat ik op de site vond was heel snel thuisbezorgd. Super! Enige was dat ik in supermarkten soms méér variaties vond en ik nu nieuwsgierig ben naar hoe ik dan dààraan kom. Maar heel netjes en vlot geregeld

Potjes kruiden zonder zout besteld ivm zoutloos dieet. Alles prima, kreeg zelfs een zakje kruiden gratis erbij( pittige kerrie voor kip).. Zakje alleen weggegeven omdat daar per 100 gram 19,7 gram zout inzit…

Alles goed gegaan heel snel

Alles heel snel en goed geleverd

Gemakkelijk te bestellen en correct levering!

Heel eenvoudig in bestellen!

super

De oude satesaus is de lekkerste , jammer dat het bijna niet meer op voorraad is . maar verder een heel goed merk voor kruiden en sauzen

Snelle levering, zeer tevreden.

Heerlijke kruiden

Ik ben fan van de vegalijn met misopoeder en baalde dat mijn supermarkt ze uit het assortiment hadden gehaald, maar gelukkig bestaat de webshop!

Geweldige service !!!

Goed product overzicht, duidelijke voorwaarden en zeer acceptabele prijzen.

Snel en correct geleverd

Ik vond het alleen jammer ik bestel allemaal producten voor een natrium arm dieet krijg dan je gratis proef monster waar weer gewoon heel veel zout in zit

Lekker gemakkelijk

Lekker gemakkelijk

Zou het zo weer doen

Om de bezorgkosten te omzeilen een paar potjes extra besteld

Uitstekend product

Producten van Verstegen zijn prima, wat ik vreemd vind dat je kruiden kunt bestellen via hun webshop, maar dat ze bij een paar zakjes dit al verzenden via pakketpost, terwijl het makkelijk in een envelop past (evt bubbeltjes envelop) waardoor je nu een enorm bedrag kwijt bent aan verzendkosten, dat is dan wel weer heel jammer.

Fijn dat deze webshop er is!

Sommige kruiden die ij veel gebruik zijn niet bij mijn supermarkt verkrijgbaar. Fijn dat ik deze rechtstreeks bij Verstegen kan kopen. Alles keurig op tijd bezorgd.

Bestelling snel en correct ontvangen

Heb de viskruiden : met zeewier en Citroen besteld. Helaas niet meer te koop in de supermarkt, maar bij Verstegen gelukkig wel nog. Bestelling snel ontvangen

Fantastisch snel en professioneel.

Zie hierboven.

Snelle levering van heerlijke sauzen!

De sauzen zijn heerlijk, en de service is super. Snelle, duidelijke levering!

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!