Die zijn top

You guys are top

Vlug geleverd!

Een makkelijke bestelling en vlug geleverd!

Alles was goed verpakt

Besteld en geleverd

Verstegen Spices zijn echt goed!. Zeer zeker een aanrader! Met de Spices van Verstegen tover je de mooiste gerechten op tafel, Wij vinden de sausen ook heerlijk met name de Zigeuner en Piri Piri saus. Tevens altijd een verrassing bij iedere bestelling. Toch leuk!

Erg lekker

Snelle levering heerlijke kruiden

Geweldig makkelijk bestellen als consument.

Duidelijk en overzichtelijke website wat makkelijk bestellen heel simpel maakt!

Ik kreeg wat ik vroeg.

Het word snel geleverd.

makkelijk te bestellen en goede levering

goede service

Blij

Omdat bepaalde producten niet in mijn supermarkt verkrijgbaar zijn, via de website besteld. De glazen potten waren netjes en stootvast verpakt, en wij kunnen weer even "kwistig" strooien met onze favoriete kruiden(mixen).

heel goed

heel goed

Keurig

Netjes verzorgd en keurig ingepakt

Prima levering en duidelijke site

Mijn favoriete satesaus is hier in de buurt niet meer te kopen maar gelukkig nog wel op deze site, service is prima, site duidelijk, levering is snel. Gewoon helemaal goed en niets op aan te merken.

Snelle levering en netjes verpakt.

Super handig

In de winkel doen ze telkens spullen eruit halen en op de site kan je het gewoon bestellen!! Dus als je je kruidenpasta wilt aanvullen Gewoon hier kijken Je krijgt het keurig verpakt thuis gestuurd

Prima site, snelle levering

Prima site, snelle levering. Top!

dé plaats om je kruiden en sauzen te vinden die je nodig hebt !

Sinds ik bij de supermarkten regelmatig misgrijp, ben ik rechtstreek gaan bestellen bij de leverancier, man ik keek mijn ogen uit, wat een keuze dit familiebedrijf heeft, en telkens weer met nieuwe producten uitkomen, die fantastisch zijn. De service is net zo fantastisch, snelle levering, en altijd een cadeautje erbij.

Altijd goed

Snel, makkelijk en goed

Fijne website Groot assortiment Bestelling goed te volgen

Vlot en goed optijd bezorgd...

Ben blij dat ik de gehaktkruiden nog kan bestellen, omdat ze in de winkel niet meer tekrijgen zijn ...

De kruiden zijn netjes en snel geleverd.

De kruiden zijn netjes en snel geleverd. Daar ben ik zeer tevreden over. Bestellen via de webshop ging echter niet makkelijk. Ik gebruik Mac Safari als internet-browser, maar de pagina waarop ik mijn bestelling moest afronden blokkeerde. Na contact met de helpdesk bleek ik Google Chrome te moeten installeren en in de "incognito modus" te moeten instellen. Het advies werkte en ik heb mijn bestelling kunnen afronden. Maar de webshop zou voor alle internetbrowsers moeten werken. Dat is wellicht iets om aan te werken.

Goed en duidelijk

Mijn eerste bestelling omdat kruiden niet meer in de supermarkt verkrijgbaar waren. Is goed bevallen. Ook nog een gratis product erbij, leuk.

Alles wijst zich vanzelf gewoon goed en snel gekregen

Kreeg zakje mix extra van andere smaak, attent

Snelle levering en complete levering.

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!