Super snel

Super blij met deze kruiden, begreep dat de oriëntaalse mix er uit gaat( wat wij errrreg jammer vinden.

Helemaal naar wens

Alles is correct behandeld en uitgevoerd

slecht bereikbaar

het pakket was snel geleverd. helaas zat er een fout product in. De website om contact op te nemen werkte niet en op mijn mail heb ik geen antwoord ontvangen. Net een tweede mail gestuurd. hopelijk ontvangen wij hier wel een antwoord op.

alles goed gegaan.

Alles keurig ontvangen

‘k Heb mijn bestelling keurig en op tijd ontvangen. Zowel het bestellen als het leveren ging volgens plan , niks op aan te merken !

Nette prijzen, op tijd geleverd en zeer netjes verpakt.

De prijzen zijn zeer netjes, regelmatig zelfs lager dan in de aanbieding in de supermarkt. Geheel was op tijd geleverd en zeer netjes verpakt met een dubbele laag bescherming om alle glazen potjes heen.

Top producten en snelle levering!

Goede producten en goede en snelle levering! Top!

Heerlijke producten en top service

Weer een goede en snelle service!

Heel tevreden

Heel blij mee.

Gewoon goed

Artikelen zijn makkelijk te bestellen, het kwam met een snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Plastic deksel gebroken, te weinig verpakking binnenzijde doos

Helaas de deksel gebroken en klein beetje Italiaanse kruiden zijn door de doos gegaan. Dus de verpakking moet beter kunnen.

Alles snel en makkelijk kunnen bestellen, en zeer snel bezorgd.

Makkelijk bestellen, grote keuze, en snel bezorgd.

Geweldig aanbod en snel geleverd.

Ik ben pas bezig artikelen te zoeken voor mijn natrium-arme levenswijze. Nergens heb ik zoveel bij elkaar kunnen zoeken dan bij Verstegen!!

Alles keurig geleverd

Helemaal blij met het toezenden van het aroma tip top zout wat ik nergens in de verschillende supermarkten kon vinden. Maar wel bij Verstegen zelf kon bestellen.

Keurige levering!

Keurige levering!

Prima website en snelle levering

In diverse supermarkten zijn de natriumarme kruiden niet meer te krijgen. Nu online besteld. Makkelijke website, prima verpakt en snel geleverd

correcte en goed verpakte verzending en snelle levering

Ben blij dat Verstegen zoutarme produkten heeft maar die lang niet allemaal in de supermarkten te verkrijgen zijn. Zijn er ook zoutarme sauzen van Verstegen, bijv. sojasaus?

Fijne service, snelle verzending en de producten zijn gewoon top.

Snel bestellen, snelle levering

Heb een kruidenmix besteld die denk ik uit het assortiment gaat, erg jammer maar nu nog snel wat potjes kunnen aanschaffen. Bestellen ging snel en soepel en de levering ging ook prima. Alles zat netjes verpakt en ik kreeg er nog een gratis zakje kurkuma bij. Keurig!!!

De produkten zijn spitse, helaas de webshop te regionaal voor een wereldkonzern.

Graag en veel gebruik ik de produkten van Verstegen . De smaakkleur is zeer gevarieerd en eigen, vaak treft deze precies de smaakbelevenis waar ik naar zoek. Vandaar vind ik het jammer dat regelmatig liefgeworden kruiden (-mengels) ineens uit het sortiment verdwijnen. Voor een bedrijf dat wereldwijd opereert bij inkoop en waarschijnelijk ook in de verkoop valt het mij tegen dat ik, als partikulier, via de webshop niet naar het buitenland kan inkopen resp. verzenden. Dat is een echt probleem. Fazit: de produkten zijn goed, voor het management is nog lucht naar boven. Daarom 7 punten.

Heerlijke producten en top service

Mooie en makkelijk te bedienen webshop. Bestelling was de volgende dag en net nog wat voordeliger dan in de supermarkt. Smaken waren top zoals gebruikelijk!

Zoals gewoonlijk, prima geregeld, zeer tevreden!

Altijd keurig op tijd geleverd, netjes verpakt.

Simpel en makkelijk te bestellen

Erg makkelijk om te bestellen en vlotte levering.

Lekkere cajun kruiden

De kruiden zijn erg lekker op vlees.in de winkel niet te krijgen. Gelukkig wel online..en snel geleverd.

Industrieweg 161

3044 AS Rotterdam

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!