Netjes verpakt en nel geleverd

Makkelijk te bestellen op duidelijke site, netjes verpakt en snel geleverd. Top !

Vlot geleverd! Netjes verpakt, dus alle potjes waren heel

Positief!

Correcte en snelle levering

Website is goed toegankelijk en duidelijk. De bestelde producten snel en goed verpakt ontvangen, met nog een extra monsterzakje als toegift. Fijn dat de speciale blend mix voor boerenkool nog ruim voorhanden was, aangezien deze helaas uit het assortiment verdwijnt....

Snel, correct en volledig

Gekregen wat ik besteld heb, deugdelijk verpakt en binnen no time bezorgd

Heerlijke kruiden!

Snelle levering, keurig verpakt en heerlijke kruiden!

Snelle levering en kruiden zijn van goede kwaliteit gebruik ze al jaren.

Top alles goed en netjes ontvangen

Prima geregeld

Snelle reactie, makkelijk besteld en snel binnen.

Ik heb eerst via de mail een vraag gesteld en had heel snel antwoord. Bestelling geplaatst en volgende dag had ik het al binnen.

Top heerlijk

Ben gewoon verslaafd aan de kruiden van Versteeg

Geweldig snel geleverd!

Duidelijke website. Makkelijk bestellen. In een paar dagen thuis bezorgd.

Geweldige webshop!

Ik heb nu voor de 2e keer producten besteld via de webshop van Verstegen Spices en Sauces. Ook deze keer ben ik weer meer dan tevreden. Er is een ruime keuze aan producten. De levering is snel, de producten zijn netjes verpakt en wat ik ook erg waardeer is dat er altijd een kleine attentie, zakje kruidenmix o.i.d. in het pakketje zit.

snelle en goed bezorging

Snelle bezorging en zorgvuldig ingepakte kruidenflesjes.

Goed produkt

Snellere levering dan verwacht, met bonus product

Ik kwam bij de website van Verstegen terecht omdat ik een bepaalde kruidenmelange zocht, die ik niet bij de supermarkt tegenkwam terwijl ik wist dat hij (vroeger) bestond. De site bleek een webshop te zijn — en daar heb ik meteen maar even goed gebruik van gemaakt. Er bleken een aantal voor mij nieuwe kruiden tussen te staan, en ook de mix die ik zocht. Levering zou binnen drie dagen zijn, dat werd op de tweede dag. Keurig binnen de tijd, dus. En er bleek en zakje bonus kruidenmix bij de bestelling te zitten, om uit te proberen. Klasse service, Verstegen! =)

Prima verzorgd

Niets op aan te merken, vlot en goed!

De kruiden zijn de beste en ze worden snel bezorgd! Ik ben erg tevreden

Besteld, ging makkelijk. Bezorgd op tijd en krijg altijd een extra nieuw product. Altijd een verassing!

Bezorging gaat altijd goed.

Ik vind het fijn dat jullie oude satesaus nog bestelbaar is via de website. Ik hoop alleen dat er iets geregeld kan worden zodat de oude satesaus in het assortiment blijft op de webshop zodat mensen kunnen kiezen. De nieuwe satesaus is gewoon echt niet te eten. Je mist heel veel smaak is zelfs deel waterachtig van smaak. Stokbrood bijvoorbeeld overheerst gewoon de satesaus dat zou niet moeten kunnen. Ik hoop dat jullie met dit advies iets kunnen doen want ik hoor en lees meer ervaringen op jullie facebook pagina onder andere dat mensen de nieuwe satesaus niet lekker vinden. Anders ben ik helaas genoodzaakt weer over te stappen naar het zoeken voor een andere satesaus vanuit de supermarkt. Terwijl ik ze eigenlijk geen van alle echt lekker vind behalve jullie oude satesaus die was perfect gewoon

Heel jammer ,maar een klein plastic potje , was stuk , en de inhoud lag in de doos ,heb ik dus weg kunnen gooien . De rest was goed in gepakt en deze lag er los bij .

Beste Els, Bedankt voor het schrijven van de review. Wat vervelend om te lezen dat er een potje kapot is gegaan bij het verzenden. Heeft u toevallig een foto genomen zodat wij het probleem voor u kunnen oplossen? En om welk product gaat het? Ik hoor het graag van u. Smakelijke groet, Carlijn Robberecht

Goed en betrouwbaar

Netjes en optijd de levering

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering en alles netjes verstuurd

Goed verpakt snelle levering, alles was naar behoren en kreeg een extra product.

Prims

Zeer tevreden Goed voor juiste smaak.

Helemaal top!

Heel gemakkelijk al je kruiden en kruidenmixen bestellen. Echt een aanrader, veel keuze ook in de formaten en snelle verzending.

Snelle zending

Goede en snelle levering en zeer goed verpakt

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!