Binnen 3 dagen geleverd wat in geen winkel meer te koop was. Klasse.

Lekkere saus die niet kabbelt

Wanneer ik gasten heb, durf ik doorgaans geen hollandaise saus maken wegens te risicovol. Met Verstegen hollandaise is dit probleem opgelost.

top geregeld

na het niet aanwezig zijn van diverse mixen in de winkels hier in de buurt ,ben ik op de webshop terecht gekomen wat een verademing alles gewoon verkrijgbaar tegen dezelfde prijzen als in de winkel. gauw diverse mixen besteld en ze waren zeer snel in huis, zelfs een extraatje in de vorm van een zakje marinade voor het komende bbq seizoen. kortom heel erg blij

Geweldig alweer

Netjes geleverd en goed in gepakt, super blij mee

Fantastisch snelle levering

Altijd fijn om je bestelling zo snel te krijgen en alles wat ik wil is verkrijgbaar.

Snelle bezorging. Alleen het product is niet makkelijk te vinden op de site

uitstekend

goed ontvangen, prima werk

Snelle levering, goed en duurzaam verpakt en altijd een gratis zakje met kruiden erbij.

er iets is misgegaan

ik ben al jaren hevige fan van verstegen, maar nu blijkt toch dat mijn eerste online bestelling er iets is misgegaan ,bij mijn eerste poging ging het totaal niet , bij poging2 plaatste ik wel mijn bestelling ,resultaat 3 x spaghetty kruiden en 2 x kaneel, vraag: schildpad kruid is dat nog verkrijgbaar MVG Tys Willy

Kwalitatief

Goede service snelle levering duidelijke website.

Zeer snel geleverd Super kruiden Meet dan tevreden.

Goede kwaliteit kruiden

Zorgvuldig ingepakt zonder plastic

Vlotte levering en goede kwaliteit

De bestelde artikelen werden zeer vlot geleverd en voldoen volledig aan mijn wensen !

De beste

Bestel tegenwoordig altijd bij Verstegen online. Makkelijk, geweldig assortiment en zeer goed van smaak. Kwaliteit van de kruiden is super! Overzichtelijke website. Snel in huis.

Voor en correct

Mijn bestelling werd vlot en correct uitgevoerd.

Gewoon goed!!!

Vlotte service. Goed verpakt. Weet nu voor de toekomst hoe ik het kan bestellen.

prima geregeld

goed product, en super snel geleverd, ga ik meer doen meer keuze dan in de winkel, dus blij mee.

Snelle levering, goede producten

Bedankt.

Snelle en goede levering

Netjes verpakt, snel in huis en zelfs een kadootje erbij (zakje kruidenbotermix)

Fijn

Was zeer makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goed geregeld, snel geleverd

Foutloos parcour

Prima goed geregeld

Prima snel geleverd en duidelijke website

Uitstekende ervaring

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Altijd snel betrouwbaar en netjes ingepakt

Zeer goede dienstverlening

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!