Snel bestellen, snelle levering

Heb een kruidenmix besteld die denk ik uit het assortiment gaat, erg jammer maar nu nog snel wat potjes kunnen aanschaffen. Bestellen ging snel en soepel en de levering ging ook prima. Alles zat netjes verpakt en ik kreeg er nog een gratis zakje kurkuma bij. Keurig!!!

De produkten zijn spitse, helaas de webshop te regionaal voor een wereldkonzern.

Graag en veel gebruik ik de produkten van Verstegen . De smaakkleur is zeer gevarieerd en eigen, vaak treft deze precies de smaakbelevenis waar ik naar zoek. Vandaar vind ik het jammer dat regelmatig liefgeworden kruiden (-mengels) ineens uit het sortiment verdwijnen. Voor een bedrijf dat wereldwijd opereert bij inkoop en waarschijnelijk ook in de verkoop valt het mij tegen dat ik, als partikulier, via de webshop niet naar het buitenland kan inkopen resp. verzenden. Dat is een echt probleem. Fazit: de produkten zijn goed, voor het management is nog lucht naar boven. Daarom 7 punten.

Heerlijke producten en top service

Mooie en makkelijk te bedienen webshop. Bestelling was de volgende dag en net nog wat voordeliger dan in de supermarkt. Smaken waren top zoals gebruikelijk!

Zoals gewoonlijk, prima geregeld, zeer tevreden!

Altijd keurig op tijd geleverd, netjes verpakt.

Simpel en makkelijk te bestellen

Erg makkelijk om te bestellen en vlotte levering.

Lekkere cajun kruiden

De kruiden zijn erg lekker op vlees.in de winkel niet te krijgen. Gelukkig wel online..en snel geleverd.

Snel geleverd, netjes verpakt en een extraatje om te proberen. Mooi product, lokale ondernemer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie producten

Verstegen heeft in de webshop producten die je niet in de reguliere supermarkt, in ieder geval bij ons, niet kunt krijgen maar overheerlijk zijn vandaar deze producten besteld zoals pepersaus, hollandaise echt zwaar lekker voor bij asperges en bloemkool, top.

Lekkere satésaus in no-time geleverd

Wij zijn fan van het oude recept van de satésaus van Verstegen. (Die met de rode deksel). Helaas wordt die niet meer in de supermarkt verkocht. Gelukkig kun je ze nog altijd wel rechtstreeks bij Verstegen bestellen, wat we dan ook met enige regelmaat doen. Geen extra verzendkosten bij onze bestelling is natuurlijk ook een pré,

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt en de kwaliteit van de producten vind ik zeer goed.

Goed verpakt en snel geleverd. Bij de bestelling zat een een gratis zakje met kruiden passend bij de bestelling.

eenvoudig te vinden artikelen

Tot voor kort kon ik de kruiden in de winkel kopen. Maar de winkel (Coop Losser) is gestopt en nu heeft geen van de winkels in de buurt de kruiden die ik zocht. Dan maar op internet gekeken. En met succes.

Erg tevreden over de ruime keuze, snelle levering en gratis product erbij.

Er is een zeer ruime keuze in artikelen, met uitgebreide informatie waaronder ingrediënten. Er is een snelle levering. En bij mijn laatste levering zat een gratis product wat ik erg kon waarderen.

Lekkere kruiden

Jammer dat orientaalse kruiden uit het assortiment gaan

Prima webshop, mooi asortiment

Veel keuze. Altijd snel geleverd

goede informatie, mooie producten

Voor de 1e keer deze site bezocht en wat besteld. Snelle levering en een extra attentie. erg leuk

De lekkerste kruiden komen van......

En zo ook de verschillende fantastische italiaanse kruidenmixen in grote potten (siciliaans, toscaans en napolitaans) die uit de meeste supermarkten verdwenen zijn. Fijn dat ze in de webshop nog wel te koop zijn, want geen ander merk heeft zo'n mengeling.

Makkelijk bestellen

Als je weet wat je hebben moet. Wij waren doelbewust op de site. Verder ook niet gekeken. Maar de extra attentie kunnen wij van harte waarderen. Jammer dat de Tip Top kruiden er uit gaan!!! Heerlijk voor de hachee!!

Lekker snel geleverd

Ik bestel er producten die in de supermarkten niet meer te koop zijn

Snel en goed verzonden.

Prima, zal snel weer bestellen!

Snelle levering en goed product.

Goed en snel

Mijn bestelling werd snel verzonden en was compleet. Alleen jammer dat het in een groter doosje kwam. Als het als brievenbus pakket had gekomen, had ik een 10 gegeven.

Geweldig ook de hulp van de helpdesk

Mooi, lekker. Snel geleverd

Wij zijn heel blij met de geleverde bonenkruid voor bij de tuinbonen. Kan niet zonder!!!

Heel fijn en keuring geleverd!!!

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!