Snelle levering en bij je bestelling ook nog een zakje kruiden kado.

Vlotte levering

Pure Specerijmengeling Cajun besteld. Direct maar 10 zakjes gekocht omdat de mengeling eruit gaat. Dit vind ik zeer jammer omdat we deze gebruiken omdat hij zonder zout is. Moeten op zoek naar een ander merk blijkbaar

Snel en makkelijk

Fijn om thuis alle kruiden af te speuren en na keuze een snelle afhandeling ben zeer tevreden

Duidelijk en snel

Even een kleine omweg moeten maken om via de site in de webshop te komen maar daar mijn producten makkelijk kunnen selecteren en afrekenen. Op de site is wat marge berekend op de bezorgtijd. Het pakketje werd veel sneller geleverd dan op de site werd aangeven, maar dat vind ik prima!

Iets wat niet in een winkel is te vinden kan gelukkig online Super

Super snelle levering

Artikelen waren super snel geleverd.

Heerlijke kruiden zonder zout

Ik kook altijd met de original blend kruiden van Verstegen omdat deze heerlijk van smaak zijn en zonder toegevoegd zout. Omdat het assortiment in de winkel maar klein is koop ik ze online. Wij zijn vooral fan van de lasagnekruiden, nasi/bamikruiden, pastakruiden en chilikruiden. Maar eigenlijk zijn alle blend kruiden heerlijk. De potjes worden goed verpakt en er zit altijd een gratis zakje kruiden bij (dit keer puur specerijen Garam Masala), heerlijk om uit te proberen.

Helemaal top!

Lekker, puur, zonder poespas gewoon zoals kruiden horen te zijn.

Supersnelle levering

Snel geleverd en lekkere kruiden!

uitmuntend

snel en goed

Keurig verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over de producten.

Zeer snelle levering.

Fijn dat de levering zo snel was. Hoef ik geen dag zonder mijn favoriet, de oriëntaalse kruiden. Strooi het werkelijk overal op!

Snelle service, mooi verpakt, extra toegevoegd om te proberen. Gewoon top.

Prima levering

Fijn dat ik online kan bestellen

Bestelling niet juist geleverd. Webshop lost probleem niet op

Bestelling niet juist geleverd. Webshop lost probleem niet op na communicatie

Prima, snelle levering. Fijn dat de natriumarme producten qel te bestellen zijn. Helaas kun je bepaalde producten niet meer in de winkel vinden.

geweldig

Levering volgens afspraak met duidelijke verwijzing naar de trackcode. Keurig verpakt. Wij zijn heel positief

Geweldige

Geweldige service en snelle correcte levering en goed verpakt

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering!

Fijne site En fijne service

prima service

prima service en snelle levering en klantvriendelijk .!!!!

Ruime keuze in het assortiment, ook als je zoutloze producten wilt en duidelijke website. Verzendkosten gratis boven 20 euro vind ik acceptabel en snelle levering. Ook leuk de verrassing die je erbij krijgt!!

Super makkelijk te bestellen ,Super snel geleverd.

Wederom weer goed !

Kwaliteit!!

Mooie en praktische verpakking. Goede kwaliteit kruiden en specerijen.

Prima online bedrijf

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!