Snel geleverd, netjes verpakt en een extraatje om te proberen. Mooi product, lokale ondernemer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie producten

Verstegen heeft in de webshop producten die je niet in de reguliere supermarkt, in ieder geval bij ons, niet kunt krijgen maar overheerlijk zijn vandaar deze producten besteld zoals pepersaus, hollandaise echt zwaar lekker voor bij asperges en bloemkool, top.

Lekkere satésaus in no-time geleverd

Wij zijn fan van het oude recept van de satésaus van Verstegen. (Die met de rode deksel). Helaas wordt die niet meer in de supermarkt verkocht. Gelukkig kun je ze nog altijd wel rechtstreeks bij Verstegen bestellen, wat we dan ook met enige regelmaat doen. Geen extra verzendkosten bij onze bestelling is natuurlijk ook een pré,

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt en de kwaliteit van de producten vind ik zeer goed.

Goed verpakt en snel geleverd. Bij de bestelling zat een een gratis zakje met kruiden passend bij de bestelling.

eenvoudig te vinden artikelen

Tot voor kort kon ik de kruiden in de winkel kopen. Maar de winkel (Coop Losser) is gestopt en nu heeft geen van de winkels in de buurt de kruiden die ik zocht. Dan maar op internet gekeken. En met succes.

Erg tevreden over de ruime keuze, snelle levering en gratis product erbij.

Er is een zeer ruime keuze in artikelen, met uitgebreide informatie waaronder ingrediënten. Er is een snelle levering. En bij mijn laatste levering zat een gratis product wat ik erg kon waarderen.

Lekkere kruiden

Jammer dat orientaalse kruiden uit het assortiment gaan

Prima webshop, mooi asortiment

Veel keuze. Altijd snel geleverd

goede informatie, mooie producten

Voor de 1e keer deze site bezocht en wat besteld. Snelle levering en een extra attentie. erg leuk

De lekkerste kruiden komen van......

En zo ook de verschillende fantastische italiaanse kruidenmixen in grote potten (siciliaans, toscaans en napolitaans) die uit de meeste supermarkten verdwenen zijn. Fijn dat ze in de webshop nog wel te koop zijn, want geen ander merk heeft zo'n mengeling.

Makkelijk bestellen

Als je weet wat je hebben moet. Wij waren doelbewust op de site. Verder ook niet gekeken. Maar de extra attentie kunnen wij van harte waarderen. Jammer dat de Tip Top kruiden er uit gaan!!! Heerlijk voor de hachee!!

Lekker snel geleverd

Ik bestel er producten die in de supermarkten niet meer te koop zijn

Snel en goed verzonden.

Prima, zal snel weer bestellen!

Snelle levering en goed product.

Goed en snel

Mijn bestelling werd snel verzonden en was compleet. Alleen jammer dat het in een groter doosje kwam. Als het als brievenbus pakket had gekomen, had ik een 10 gegeven.

Geweldig ook de hulp van de helpdesk

Mooi, lekker. Snel geleverd

Wij zijn heel blij met de geleverde bonenkruid voor bij de tuinbonen. Kan niet zonder!!!

Heel fijn en keuring geleverd!!!

Deskundig, snelle reactie op vragen, en goede snelle levering.

Zeer prettig en snelle service.

Lekkerste kruiden

Snelle bezorging en jullie hebben meer dan in de winkels Top dat ik bij jullie kan bestellen. Ga niet meer in de winkel halen alleen bij jullie rechtstreeks

Goede service :)

Pakket snel en goed verpakt geleverd, altijd een gratis probeer-kruidenmix en verder nette prijzen.

Wat in de winkel niet te vinden is.

Jarenlang gebruik gemaakt van Japanse kruidenmix en ineens nergens meer te vinden. 1 keer van Verstegen opgestuurd gekregen, en een lijst met winkelende het zouden moeten hebben. Nooit meer in een winkel gevonden. Nu op internet toch op zoek naar de mix, en jawel hoor, Verstegen heeft nu zelf een webshop waar alles te vinden is. Vanaf 20 euro gratis, verzenden, dus maar wat ingeslagen. TOP

Volledig en snel

Mijn bestelling werd snel en volledig bezorgd. Ook werd ik door Verstegen leuk verrast met een extra zakje bijpassende kruiden en een grappig tasje voor tussendoorboodschappen.

Gekregen wat ik bestelde en snel.

Heel goed.

Industrieweg 161

3044 AS Rotterdam

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!