Lastig bereikbaar

Op de pc krijg ik al maanden een foutmelding bij de site, via de mobiel werkt bij wel. Ik heb via FB en vraag gesteld maar kreeg te horen dat ik daarover moest mailen. Op de mail nog geen antwoord ontvangen. Helaas kan ik het Dieetzout alleen nog via de eigen webshop bestellen.

Beste Martine, Bedankt voor het schrijven van de review. Wat vervelend dat u nog geen reactie heeft gekregen op de mail. Wij zullen proberen u z.s.m. een antwoord te geven. Smakelijke groet, Carlijn Robberecht

Top.

Het ging,soepel van bestelling tot levering. Ben zeer tevreden

Snelle levering van Japans mix

De japans mix is hier nergens in supermarkten meer verkrijgbaar. Zo jammer,want je kunt zo lekkere vlees,vis,groente gerechten maken hiermee. Gelukkig wel online bestellen!! Kreeg er een proef preistoofschotelkruiden en hot satesaus bij. Erg leuk nieuwe kruiden proberen. Top!!

Erg prettig en goed georganiseerd.

Overzichtelijke website met alle producten per onderdeel gespecificeerd. Rijkelijke keuzes en duidelijke bestelprocedure. Kortom; prettig webshoppen op de verstegen website.

Uitstekende ervaring.

De gratis proefmonsters waren ook leuk om uit te proberen.

Reageren snel op berichten en verzending is top.

Tiptop was niet meer voorradig in de winkels in de omstreken, mailtje naar Verstegen en meteen reactie met doorverwijzing naar de eigen webshop. Spullen daar besteld en binnen een paar dagen had ik alles binnen. Verstegen gewoon TipTop.

ik zou willen dat elke web shop zo werkt als die van Verstegen

zie bovenstaande uitleg

voor herhaling vatbaar

mijn bestelling verliep probleemloos

Altijd goed

De kruiden van jullie zijn altijd goed en vooral puur natuur

Van website naar levering: eenvoudig en vlekkeloos.

De kruiden van Verstegen kon ik niet meer vinden in 2 supermarkten. Een vervanger van een ander merk is niet mijn smaak! De online bestelling was de enige optie en dat is prima gegaan.

Goede en snelle levering en meedenkend met de klant.

Ik had het aantal niet goed aangegeven waardoor ik mijn bestelling in 2 bestellingen moest opsplitsen. Dat betekende dus ook 2 keer verzendkosten. Ik werd heel vriendelijk benaderd of het ook in 1 verzending kon, waar ik heel blij om ben. Top service!

Het was prima in orde

Heerlijke marinade voor biefstuk of varkenshaas

Goed product snelle levering

de pindasaus was heerlijk waar is deze verkrijgbaar?

de pindasaus was heerlijk waar is deze verkrijgbaar en hoe groot is de verpakking?

Beste Alex, Onze satésauzen kunt u vinden in onze webshop. Zie onderstaande link: https://shop.verstegen.nl/catalogsearch/result/?q=sat%C3%A9saus Het gewicht staat bij het product vermeld en op de foto kunt u zien hoe het product eruit ziet. Wij zien u graag terug in onze webshop. Smakelijke groet, Carlijn Robberecht

Leuk dat er nog een extra zakje kruiden bijzit. Track and Trace was niet correct, een dag eerder dan aangekondigd, daardoor niet thuis.

Goed geregeld

Snel thuis en goed verpakt en zat ook mog een verrassing bij een dikke pluim

Goede levering

Nog 1 dag eerder geleverd dan oorspronkelijk gemeld werd.

Geweldige producten.

Deze producten gebruik ik het meest omdat ik nierpatiënt ben en een donornier heb dus deze producten vallen bij mij in de smaak.

Goed geregeld

De allerbeste kruidenmaker. Geweldig ook die kruiden zonder zout, dan merk je pas hoe goed die lui zijn.

Hele snelle levering. Ik baal alleen als een stekker dat de mixen voor de ovengroenten eruit gaan.

Helemaal goed, AANRADER!

Wat de sopermarkt niet (meer) heeft is hier wel te vinden. Oh ja, voor een mooie prijs!

Snelle levering, netjes verpakt. Leuk dat je bij de bestelling een presentje krijgt, kun je weer wat uitproberen.

Iets te duur geprijsd.

Ik ben blij, dat ik tiptop kruiden bij jullie kan bestellen, omdat deze in de winkel niet meer te koop is. Om portokosten te besparen, heb ik er 2 grote potten mix voor aardappelen toegevoegd. Nu kom ik er achter, dat dezelfde kruiden bij AH €3,69 kosten en bij jullie heb ik €4,69 betaald, dat 2x scheelt dus €2,00 euro. Ik vraag me af hoe dat kan.

Beste Tonnie, Bedankt voor het schrijven van de review. Verstegen verkoopt de producten voor de consumenten adviesprijs. Het kan zijn dat onze producten in andere winkels/webshops goedkoper of duurder zijn omdat de retailers zelf de prijzen mogen bepalen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een mail sturen naar webshop@verstegen.nl Prettige dag vandaag en wij zien u graag terug in onze webshop. Smakelijke groet, Carlijn Robberecht

ik word blij van deze kruiden

de kruiden [ mix ] passen bij mijn smaak

Vriendelijk personeel

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!