Goede service :)

Pakket snel en goed verpakt geleverd, altijd een gratis probeer-kruidenmix en verder nette prijzen.

Wat in de winkel niet te vinden is.

Jarenlang gebruik gemaakt van Japanse kruidenmix en ineens nergens meer te vinden. 1 keer van Verstegen opgestuurd gekregen, en een lijst met winkelende het zouden moeten hebben. Nooit meer in een winkel gevonden. Nu op internet toch op zoek naar de mix, en jawel hoor, Verstegen heeft nu zelf een webshop waar alles te vinden is. Vanaf 20 euro gratis, verzenden, dus maar wat ingeslagen. TOP

Volledig en snel

Mijn bestelling werd snel en volledig bezorgd. Ook werd ik door Verstegen leuk verrast met een extra zakje bijpassende kruiden en een grappig tasje voor tussendoorboodschappen.

Gekregen wat ik bestelde en snel.

Heel goed.

Levering kruiden en sauzen altijd correct en op tijd

zie boven, zeer tevreden

Snelle levering, site overzichtelijk

Wilde graag in grotere potten wat een bepaalde winkel niet meer leverd welke in het verleden wel zo was, nu allemaal zakjes. Blij dat Verstegen het nog gewoon in het assortiment heeft. Voor mij de lekkerste kruiden.

Top ze verkopen de lekkere versie van hun pindasaus daar.

Top ze verkopen de lekkere versie van hun pindasaus daar.

Goede zorg

Goede zorg en leuk presentje .

Snel geleverd en meer keuze dan in supermarkten

Zeer snelle levering. Goede duidelijke webshop, meer keuze dan in plaatselijke supermarkt en volgens mij ook nog iets goedkoper

Fijne kruiden! Ooit slager professionele gebruik, jammer Bretons Gehakt niet in groot verpakking , nu de basis van Verstegen en de tovermiddel van Giel!

Prima en snelle service

Snelke en correcte afwikkeling

Makkelijk en goed

Ik wil alleen chilisaus die suikervrij is. Bij de Appie staat het opeens niet meer in het vak.(gebeurd veel met gezondere suikervrije producten) Dus via Verstegen online is het zo geregeld. Punt van verbetering; graag bij de verzending vermelden dat deze van Verstegen komt en niet alleen "webshop"

snel en goede producten

snelle service goed eproducten

Snelle toezending!

Snelle levering in goede verpakking! Goede kwaliteit product bonenkruid!!

Netjes verpakt

Alles goed geregeld.

Bedankt voor de snelle levering.

Uitstekende klantenservice

De producten zijn tijdens het transport stevig en goed ingepakt, de snelheid van het leveren is goed. Er was 1 artikel niet geleverd, nadat ik een mail verstuurde kreeg ik redelijk snel antwoord terug, en dat ze alsnog het ontbrekende artikel leveren. Levering inderdaad gekregen en wat het leukste ervan is je krijgt elke keer een verrassing bij geleverd. Dank u wel.

Tip top

Snelle verzending, duidelijke site. Zelfs gratis verzending en een proefpakje kruiden erbij.

top top

top als was goed.verpakking en verzenden top

Zoals het hoort.

Makkelijk te bestellen en betalen, en op tijd in huis. Erg tevreden!

Prima sausen zonder suiker goed van smaak

Super fijn om bij Verstegen te kunnen bestellen wat de winkel niet heeft. En dan ook nog wat gratis kruiden om te proberen

Makkelijk te bestellen

Snelle levering. Vind het alleen jammer dat wat ik bestelde niet meer in de winkels verkrijgbaar is. De orientaalse mix.

Gewoon super handige bestellen

Alles goed tot in de kleinste puntjes verzorgd

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!