Snelle levering en prima kwaliteit

Heerlijk

De natrium-arme kruiden van Verstegen zijn voor mij een uitkomst.

Al jarenlang heb ik nog maar 1 nier, en die functioneert nog voor ongeveer 20 procent. Het advies is dan: niet te veel zout gebruiken. Om het eten toch wat pittig en smaakvol te houden, gebruik ik nogal wat kruiden. En daarbij ook altijd al de Natrium-arme kruiden van Verstegen. Het is alleen jammer, dat die natrium-arme kruiden nu steeds vaker niet meer te krijgen zijn in mijn supermarkten. Vroeger waren er Viskruiden, Ei-kruiden, Kipkruiden, Cajunkruiden, Gehaktkruiden en Vleeskruiden: allemaal Natrium-arm. En Kipkruiden kun je nu nog wel bijna overal krijgen. Maar momenteel vind ik geen Viskruiden meer, en ook geen Ei-kruiden. En de Natrium-arme Cajunkruiden worden volgens mij zelfs helemaal uit het assortiment van Verstegen gehaald. Jammer, want die Cajunkruiden vind ik juist zo'n geweldig alternatief voor peper: ze geven veel meer smaak.

Prima levering. Fantastisch kruiden

Prima geregeld, van bestellen en levering. Altijd fijne kruiden.

snel uitgevoerd

zie hierboven

Goed product maar erg duur ivm bezorgkosten

Het is jammer dat ik het product via internet moet bestellen met relatief hoge bezorgkosten daar het product in geen enkele winkel/supermarkt te verkrijgen is ! Voorheen wel en op die manier leerde ik het ook kennen !

EEN WELKOME VARIATIE

Als alleen staande man zonder keuken ervaring ,zag ik een probleem om zelf te gaan koken, tijdens het winkelen zag ik een zakje VERSTEGEN macaronie&spaghetti pittig met een recept achterop het zakje ,en de benodigheden daarvoor . het was zo lekker en simpel ,dat ik meerdere kruidenmixen van VERSTEGEN heb aangeschaft ,een welkome variatie op kant en klaar maaltijden

Eenvoudige en snelle manier om specerijen te bestellen

Eenvoudige en snelle manier om specerijen te bestellen

Te duur

Deze kruiden is iet te krijgen in geen ene winkel, ik bestel bij jullie en ben gewoon €5.95 kwijt aan bezorg kosten dat betekent bijna €10.00 kwijt aan wat kruiden vind ik niet goed, waarom wel bij jullie te bestellen en niet gewoon bij de supermarkt

Positief

Fijne snelle levering. Ik hoop dat de oriëntaalse kruiden wel in het assortiment blijven

Snelle en nette verzending!

Snelle en nette verzending van de bestelde kruiden. Reden van bestelling wel jammer: de pizza/pasta kruiden zijn/gaan uit het assortiment en dat is jammer. Wij vinden deze erg lekker dus nog maar snel 20 potjes gekocht..

Altijd top. Zeer tevreden

Altijd snel en netjes optijd.

Snelle levering in een goed verpakt pakket

Top bedrijf

Heel vlotte en goede dienstverlening

Heel vlotte en goede dienstverlening

Prima snelle levering

Goed , prima leukere sauzen Een opmerking, Graag zou ik bij de yogurt knoflooksaus een lipje bij het open maken want nu moet ik met een mesje het plastic er af snijden

Snel en gemakkelijk te bestellen

Levering was ook razend snel super gewoon

Spicy en op tijd

Alles prima op tijd ontvangen, we kunnen weer lekker koken

Snel geleverd goed verpakt

Goed gegaan

Mijn bestelling en de levering ervan is prima verlopen!

Vlotte correcte bezorging

Wat wisselende producten besteld en ik had ze 2 dagen later al in huis.

Snel in huis

Snel gevonden op de site en na plaatsen van de bestelling ook sneller geleverd dan verwacht.

Snelle en accurate afhandeling van de order

Partij waarop je kan rekenen

Zeer goed.

Zeer goed.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Snelle levering en keurig verpakt

Het bestelde werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Snelle levering.

Leuke website Ideeen opgedaan. Goede snelle levering.

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!