Ken jullie kruiden.. Ben oud slager.

Marinademix gebruik ik voor varkenshaassate.

Snelle levering!

Na de bestelling was twee dagen erna de bestelling binnen!

1 WOORD TOP

GA ZO DOOR

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

goede snelle afhandeling.

goede snelle afhandeling

Alles compleet in een bestelling en snel geleverd.

Ik werk al jaaren dag met verstegen kruiden vroeger in de slagerij en nu privé nog thuis. Verstegen kruiden verveel nooit. M.v.g. Arjan Eelderink

Altijd tevreden met de kruiden.

Ik gebruik de natrium arme kruiden van Verstegen. Inclusief de saté saus. Dat past bij mijn medische situatie en kan ik gewoon smakelijke maaltijden klaar maken. Heel tevreden.

Perfecte communicatie!

Communicatie via de mail over de te leveren producten. En de attentie die erbij wordt gedaan om iets nieuws uit te proberen. Goede service.

De besrelling en site gaat duidelijk en snelle levering. Top

Geen afleverdatum af te spreken met hun

Producten zijn goed maar levering is slecht. Geen goede online afspraken

Snel en goed verpakt geleverd

Binnen de beloofde verzend termijn geleverd. Keurig verpakt, kon zelfs door de brievenbus. Op de website, meer keus dan in de gemiddelde supermarkt.

Voor enkele jaren ingeslagen.

Fijn dat het zo snel bezorgd werd. Jammer dat jullie de cajun zoutloos uit het assortiment halen. Hierdoor heeft straks een hele groep mensen minder keuze om lekker te eten. Die groep heeftgeen andere keuze helaas.

Bestelling geplaatst werd geleverd op de dag die ze aangaven. Alle potjes netjes verpakt. En kleinigheidje erbij gekregen.

Snelle en correcte levering

Ik heb oriëntaalse kruiden besteld. Sir zijn bijna nergens meer leverbaar maar zo lekker. Op vlees, aardappeltjes, gebakken ei, gevuld ei noem maar op. Ik heb meteen 5 potjes besteld dus dan kan ik weer een half jaartje vooruit.

Prima kruiden.

Snelle levering van een goed product.

Ik heb de illi billie chilisaus altijd bij albert heijn gekocht. Helaas niet meer verkrijgbaar. Vandaar dat ik het nu online heb besteld. Vind het een top product omdat er hier geen toegevoegde suikers in zitten.

Producten uitstekend, bezorging waardeloos

De kruiden zijn (uiteraard) van uitstekende kwaliteit en smaak. Helaas vond de bezorger het een goed idee om het pakket in de afvalcontainer achter te laten. Ik weet dat Verstegen hier geen directe weinig invloed op heeft, maar belangrijker: Ik heb hier helemaal geen invloed op. Het pakket was vies en nat. Verstegen zou kunnen proberen een betere (wellicht duurdere?) bezorger te contracteren, of de bezorger aanspreken op dit slechte gedrag.

Beste Christiaan, Wat vervelend om te lezen dat het pakket zo is achtergelaten. Wij hebben een klacht aangemaakt bij Post NL. Mochten de producten beschadigd zijn omdat ze nat zijn geworden dan kunt u dit nog in een aparte mail laten weten aan [email protected] Wij hopen u in de toekomst terug te zien in onze webshop en wensen u alvast veel kookplezier. Smakelijk groet, Carlijn

Snelle goede service

Via de webshop makkelijk en snel mijn bestelling kunnen plaatsen. Vervolgens heldere mail met wanneer ik mijn producten kon verwachten, aan deze verwachting werd voldaan en ik kreeg zelfs een zakje kruiden cadeau!

Alles volgens bestelling geleverd

Kon geen tip top kruiden meer vinden hier in de buurt. Gewoon geprobeerd bij Verstegen. Ik dacht wel, laat ik er nog maar iets bij doen, want dit is wel erg weinig. Geen probleem bij Verstegen. Gewoon geleverd. Erg blij met de tip top.

Geweldig !!!

Ik ben al heel lang op zoek naar de oude vertrouwde en heerlijke Satesaus maar is niet meer in de normale supermarkt te verkrijgen . Ik zag de website van Verstegen en wat zag ik daar hebben ze de Satesaus wel . Nou besteld en een paar dagen later al in huis ...Geweldig!!! (Zoete Satesaus volgens mij zonder gember want ik vind geen een Satesaus zo lekker als deze de nieuwe versie van Verstegen vind ik ook niet lekker. Net als Wijco en alle andere Satesausen ik heb bijna alle merken gehad maar geen een kan hieraan tippen !!!!¡! ) Een zeer tevreden blije klant.

De lekkerste kruiden

Ben blij dat ik Italiaanse kruiden Sicilië kon bestellen. Kan deze niet meer in de winkel kopen. Maar is erg lekker. Gebruik het heel veel. Gr Magda

Prachtig kwaliteit en mooi assortiment.

Ik vind de site alleen niet zo handig omdat de webwinkel een onderdeel is van.. ik zou de webwinkel gebruiksvriendelijk maken .

Industrieweg 161

3044 AS Rotterdam

Over Verstegen Spices & Sauces

Verstegen Spices & Sauces is een familiebedrijf met inmiddels de 4e generatie aan het roer. Voor ons zijn kruiden en specerijen hét fundament van smaak. Verstegen levert daarom alleen de allerbeste kwaliteit kruiden, specerijen en sauzen!