Als is gegaan zo als beloofd

Snel

What you see is what you get. Heerlijke sokken!

Snel bezorgd goed product

Via air Miles leuke actie mooie functionele en sterke rugzak.

Prima producten

Mooi slaapkussen en snelle levering.

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Goeie slaapzak!

Nomad levert goede producten voor de juiste prijs

De website informeert goed wat je van de producten kan verwachten. Het assortiment is voor mij toereikend. De prijzen passen voor mij bij de aangeboden Ten slotte wordt er ook nog eens snel geleverd.

Mat voldoet aan alle eisen. Alleen heeft mijn dochter nog steeds rugklachten, dus voor haar zoeken we nog naar een andere mat.

Goede producten tegen een scherpe prijs

Ongeveer 35 jaar geleden slaapzakken voor onze kinderen gekocht en die worden nu nog gebruikt als dekbedden. In de loop der jaren producten gekocht en recentelijk een set kampeerstoeltjes met tafeltje.

Snelle levering, goed product.

De bestelde producten werden de volgende dag al geleverd en de kwaliteit van de producten is goed.

Enorm fijne backpack!

De backpack voldoet aan alle verwachtingen! Handig met een groot vak dat ook van de zijkant open gemaakt kan worden.

Goede snelle levering

Maandag besteld, woensdag geleverd. Goede kwaliteit van de producten.

Prachtig product (slaapmat), snel geleverd, ben helemaal tevreden.

Prachtig product (slaapmat), snel geleverd, ben helemaal tevreden.

Heerlijk

Heerlijke sok, zit heerlijk

Super service!!

Ik ben fan van The Nomad Company, wat een persoonlijke service en klantgerichtheid, top!

Na jaren fan nog steeds fan

Vroeger had ik al nomad wandelschoenen. Die waren amper kapot te krijgen. Ook veel nomad sokken. En altijd Nomad slaapzakken gehad. Toen ik ging backpacken in Australië en Nieuw Zeeland ook een backpack van Nomad gehad, helaas is hij toen gestolen in Nieuw Zeeland, anders had ik hem vast nog! Kortom, ik hou van Nomad

Snelle levering van een goede rugzak

Deze rugzak hebben wij gekocht voor onze dochter die voor het eerst op kamp gaat. Ze heeft hem direkt omgehangen en is erg enthousiast over de praktische indeling.

Goede producten goede en duidelijke service.

Alles was duidelijk.

Uitstekend +

Overgeschakeld van een Topaz 20 rugzak naar een Velocity Premium Daypack omdat ik een grotere laptop had gekocht. Over beide rugzakken kan ik hetzelfde zeggen: robuust, stijlvol en uiterst comfortabel.

de allerbeste en slimste producten in deze branche

De constructie is heel slim en het gaat heeeel lang mee.

Fijne website, werkt goed. Snelle levering!

Goede bezorging.

Goede info betreffende levering DHL

Slecht ,

mijn verzending is naar verkeerde adres gestuurd (gebruikte mijn toevoeging van huisnummer als nummer… en veranderde “laan” in “straat”) waardoor ik de tas niet heb ontvangen . Die ligt nu ergens bij de tussen verzender, die ook niet bereikbaar is. Ik heb last minute nog voor mijn vakantie een andere tas moest kopen. Weinig aandacht voor hun sending me dus, heb nog geen reactie op dat ik mijn geld terug wil.

Response from the business owner

Beste Anne, Bedankt voor je feedback. Spijtig om te horen dat de zending niet helemaal goed is verlopen en dat je op het laatste moment iets anders moest gaan zoeken. Ben even in uw case gaan duiken. Ik zie dat u ons afgelopen zaterdag hierover een mail hebt gestuurd. Om die reden hadden wij het nog niet kunnen beantwoorden (eveneens dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn in het weekend). We zullen asap terugkomen op je mail! Daarnaast heb ik alvast bekeken wat er is gebeurd, maar het juiste adres hebben we doorgekregen en is zo ook verstuurd vanuit ons. We gaan uitzoeken wat er daarna is gebeurd en ook zullen uw retour asap verwerken! Ik wens u alsnog een fijne en mooie vakantie! Team NOMAD®

Goed product en snelle levering

Prachtige rugzak gekocht die bovendien al snel een netjes verpakt geleverd werd

About The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.