Hele fijne selfinflatable matjes besteld, een mooi product waar wij nog jaren slaap en kampeer plezier van gaan hebben.

Mooie spullen, goeie service

luchtmat 2 pers 10

had bestelling geplaats via de webshop. ik merkt dat iets niet klopte. Heb telefonisch contact opgenomen en werd uitgezocht en werd terug gebeld. super fijn en kon direct mijn bestelling wel in orde maken. en werd toen snel geleverd. ik vond het een nette service!

Goede spullen

Nomad staat voor kwaliteit.

Mooi merk

Mooi merk met veel mooie en stevige outdoor spullen.

Bestelling was snel binnen en jullie hebben goede artikelen. Maar de prijs is er ook naar

Gemakkelijk en goed

Mijn bestelling snel in huis en ook precies wat ik zocht

Uitstekende service: snel en betrouwbaar

Ook heel fijne en snelle klanenservice

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website

Nomad: Een leven lang plezier!

In 2005 maakte mijn vriendin en ik onze eerste grote reis naar Nieuw-Zeeland, en kochten we onze eerste spullen van Nomad. De slaapzakken en backpacks van Nomad waarmee we toen op pad waren, gebruiken we tot op de dag van vandaag nog steeds! Inmiddels hebben we de tent ingeruild voor een klein campertje en reizen we samen met onze 2 zonen en de hond heel Europa door op zoek naar een nieuw avontuur. Of het nu gaat om stoelen, rugzakken, kleding of een hangmat, al die jarenlang reist Nomad al met ons mee en hebben we veel plezier en gemak van de uitstekende kwaliteit van hun producten.

Service is goed

Een snelle keuze kunnen maken en heel erg snel in huis!

We willen voor onze kinderen een goede kwaliteit slaapzak van een Nederlands merk. We wilden graag een rode slaapzak en deze was nog eens in de aanbieding. Dus een dubbele topaankoop!

Zoals al vele jaren, zijn producten van nomad gewoon van top kwaliteit

Eerlijk gezegd heb ik van nomad nog nooit iets gekocht wat tegenvalt. Zowel online als in fysieke winkels altijd mooie fijne producten

Goede kwaliteit voor een goeie prijs

Snelle levering en goede prijs zoals je van Nomad mag verwachten.

Fijn bedrijf. Snelle levering

Fijne webshop voor nieuwe sokken

Onvolledige info.

Het aangeschafte footprint was maar voor de helft van de Nomad Bedoin LW: wanneer de info op de website volledig was geweest, m.a.w. is zo groot als het slaapgedeelte van de tent, hadden we het niet gekocht.

Uitstekend product

Snel geleverd en goede communicatie. Overal netjes gehandeld.

Zeer positief

Bestelling verliep op rolletjes en heel mooi/goed verpakt.

Alles liep soepel, verzending duurde paar dagen

Soepel proces, verzending duurde iets langer dan verwacht.

snelle reactie

Vrij snel ontving ik de mail dat de slaapzak was verzonden en dat de vervoerder een mail zou sturen. Deze bleef even achterwege. Een mail aan de Company werd heel snel en keurig beantwoord. Fijne slaapzak (daar gaat het natuurlijk om). Alleen de compressiezak is dermate klein dat de slaapzak er alleen met heel veel moeite in te krijgen is. Ik hoop dat het een kwestie van oefenen is.

Fijne service

De service van Nomad is ons uitstekend bevallen

prima kwaliteit, prima service!

Ik kocht een fijne slaapzak. Bezorging werd goed geregeld.

Snelle kevers, prachtig produkt

De rugzak is van super kwaliteit. Draagt lekker, was makkelijk on lone te bestellen, goede omschrijving en werd snel geleverd. Wat kun je meer willen?

Alles ging snel en eenvoudig

De producenten van NOMAD zijn stijlvol, van hoge kwaliteit en eindeloos behulpzaam. De site is overzichtelijk en bestellen gaat gemakkelijk.

Over The Nomad Company

Het NOMAD®-verhaal NOMAD® is een outdoormerk dat in 1978 in Nederland is opgericht. Onze producten staan ​​voor hoge kwaliteit en staan ​​bekend om hun duurzaamheid. Vanuit een kernexpertise in slaapzakken en matten hebben we een compleet assortiment reisuitrusting gecreëerd, waaronder dagrugzakken, reisrugzakken, rugzakken, backpacks, tenten en outdoorkleding. NOMAD® levert al meer dan 40 jaar beproefde producten aan reizigers. Onze missie is om mensen aan te moedigen om samen te genieten van hun reizen, kort of lang. Doe mee en deel uw verhaal #IAMNOMAD.