NIET GOED WANT IK HEB GEEN FACTUUR ONTVANGEN

DE FACTUUR IS NIET GEMAILD

Response from the business owner

Goedemiddag, Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service! Als het goed is, heeft u de factuur direct na uw bestelling van ons ontvangen. Het kan alleen zijn dat deze email in de map ‘spam’, ‘ongewenste email’ of ‘reclame’ is terecht gekomen. Zou u kunnen kijken of u de orderbevestiging daar kunt vinden? In de bijlage van de orderbevestiging zit de factuur. We zien graag uw reactie! Vriendelijke groeten, Team Techniek Totaal

Der Artikel kam in einem perfekten Zustand zu mir.

Schriftlich ( E-mail-Verkehr ) lief einwandfrei ... Ich kann den Anbieter nur empfehlen :)

Versand und Ware OK

Gute Kontakt

netjes en goed

snel geleverd en netjes

Alles bestens, jederzeit gerne wieder

Top Ware

Een vlotte reactie en afhandeling

alles top

Bezahlung, Verpackung, Lieferung und Zustand der Ware alles top.

Weinig tot geen info omtrent levering

Er volgt na bestelling en betaling geen bericht omtrent levering 3 keer gemaild en er is geen telnr.voorhanden. Toch werd er geleverd na 3 dagen.en de prijs was goed.

Response from the business owner

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering en prijs. Alleen jammer dat u geen e-mails heeft ontvangen. U zou van ons een verzendbevestiging hebben moeten ontvangen. Ook hebben wij uw 3 e-mails allemaal binnen 1 uur beantwoord. Zou het kunnen dat deze e-mails zijn terecht gekomen in een map als "Spam" of "Ongewenste email"? We horen het graag. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Team Techniek Totaal

We zijn blij met de bladhark, lichtgewicht en gebruiksvriendelijk

Aanrader!

Vriendelijk en correct in contact, vlotte en professionele afhandeling van mijn bestelling

Alles Super

Alles gut gelaufen und die Ware hat eine gute Qualität

Paket ist nicht angekommen

Leider ist das Paket immer noch nicht angekommen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Guten Morgen, es tut uns leid zu hören, dass Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben! Wir werden den Versanddienstleister kontaktieren und Sie dann per E-Mail benachrichtigen. Wir werden alles tun, damit Sie Ihr Paket so schnell wie möglich erhalten. Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten! Mit freundlichen Grüßen, Team Techniek Totaal

Good

Good

Alles prima!

Alles prima!

Nicht die letzte Bestellung

Bei falsch gelieferten Artikel nach Kontaktaufnahme schnelle und unkomplizierte Abwicklung mit Rücklieferung und Erhalt des bestellten Artikel.

Excellent

Straight forward easy to deal with

Super Service schnelle lieferung

Super schnelle service

Snel en correct geleverd

Goed product, snel geleverd

Sehr gut, schnelle Abwicklung.

Hatt alles gut gepasst. Schnelle Lieferung.

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles bestens

Bestellung sehr einfach mit den Zahlungsmöglichkeiten, Lieferung sehr pünktlich und wie bestellt, Kühlbox wie beschrieben und sehr gut verpackt mit passender Schachtel

Gutes Preis Leistungsverhältnis

Gute Qualität der Ware, netter Kontakt, schneller Versand

vlot geleverd alles was compleet mooi product.

Ik vond het gezochte product en de prijs was goed en de levertijd kort. Prima dus.

Goede levering

Mooi binnen 38 uur super