Superfun bij farmfun,;-)

Onwezelijke ervaring. Prachtige locatie met een gezellige ontvangst. Leuke spelletjes, voor ieder wat wils. Ben je eerder sportief of misschien een knappe genie bij farmfun vind je je gading.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Vriendelijk vol enthousiasme
  • Zijn er verbeterpunten? Meer evenwicht tss actieve en denkspelletjes. Niet iedereen heeft een sportief talent.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Zalig, een aanrader

Comfortabel

Waarom. Alles op zelfde locatie, spelen, sanitair, maaltijd. Tussen de spelen tijd om te ademen, iets te drinken als nodig was, Tussen tijd was goed om andere mensen te leren kennen.

• Zijn er verbeterpunten? Geen opmerkingen

Gewoonweg schittetend

Zeer goede organisatie, alles tot in de puntjes voorbereid. Lekkere maaltijd. TOPEVENEMENT.

Zeer prettig!

Aangename 'teambuilding', alhoewel ik iets heb tegen het concept 'teambuilding'..., ik wil niet gestuurd worden door de 'invisible hand' van een 'team', ik wil al helemaal niet 'gekneed' worden door wie dan ook...Laat mij in de waan dat ik een relatief 'vrije' geest heb.... ;)

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Afschuwelijke vraag! Ik voel me goed in de groep maar ik zet me af tegen 'kuddegevoel', is toch geen kwaliteit...? Ik wil me nooit en nergens laten 'opslorpen' door een kudde of groep....!!!

was een top dag

het waren hele mooie activiteiten die jullie opgesteld hadden waar je echt met elkaar moest samen werken het middag eten was ook in orde net zoals hun 2 schattige honden in de namiddag was de huifkarren tocht ook goed een hele mooie omgeving al het personeel was super vriendelijk vriendelijke groetjes benoit cocquyt

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen het personeel was super vriendelijk
  • Zijn er verbeterpunten? ja het koorje van de bel bij het klimmen mag iets langer zijn want bij sommige moesten we de ballostro anders zetten of ze konden er niet goed aan zelf de groosten had moeite om er bij te komen

Een koeleuke dag gehad

Was dik in orde van de eerste tot de laatste minuut niets op aan te merken doe zo verder (alleen was het jammer dat we de beker moeten delen door dat we in Veurne en Diksmuide zitten mss hem kleiner maken en elke winnaar één geven )

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Twas super
  • Zijn er verbeterpunten? Nope doe zo voord
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Gewoon verder doen het is dik in orde en de burger was zeer lekker

We hebben ons super geamuseerd in een leuke omgeving.

Geweldige voormiddag!

super

ik heb een leuke dag gehad. een mooie locatie en goed georganiseert

Leuke ervaring

Het was zeer plezant

Zeer vriendelijke ontvangst

Zeer vriendelijke groep en leuke spelen dank U was Zeer leuk

Fantastisch!

Topervaring. Super organisatie, mooie plaats, toffe spelletjes, heerlijk eten, leuke begeleiding! Yess, gewoon lekker zo verder doen!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Intensief maar enorm voldaan door het groepsgevoel

We waren aanwezig voor de vrijgezellen van mijn schoonzus en ondanks ik de mensen bijna niet kende in de vrijgezellengroep was er een enorm groepsgevoel aanwezig

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Spelbegeleider was steeds enthousiast en trok ons mee in het verhaal van de boerderij

Een hilarische middag!

Amusant, uitdagend, gezellig, lekker, top ontvangst en ga zo maar door. Een absolute aanrader!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel vriendelijk en motiverend
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Helemaal niet!

Superleuk!

Leuke ervaring in super mooie mooie omgeving

top ervaring!

Ondanks dat ik er wat tegen op zag om aan zoiets mee te doen was het toch super leuk. De verschillende spelle, zijn voor iedereen toegankelijk. Bij het ene spel telt durf, het andere inzicht, het andere preciesie, nog een ander kracht of uithouding,... voor elk wat wils.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Was top

Er zijn proeven voor jong en oud. Iedereen kan zijn steentje bijdragen bij de verschillende proeven. Was een top teambuilding

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Top teambuilding en begeleiding !

Unieke ervaring

Een zeer toffe teambuilding met een gevarieerd aanbod voor groot/klein, jong/oud. Tussendoor steeds tijd voor een drankje en stand van zaken. Wat drijfkracht en een goede groepsdynamiek zorgen voor een aangename sfeer. Je leert je team op een andere manier kennen, supertoffe ervaring!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? er mogen gerust nog meer spelletjes aan bod komen :)

Wat een topdag!

Super toffe ervaring bij leuke mensen in Aalter die het beste van zichzelf geven om dit voor iedereen een super fijne ervaring te bezorgen.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Wij hebben ons superhard geamuseerd!!!

We hebben gelachen en onnozel gedaan. De groepssfeer was top! Activiteiten waarin je je voor de volle 100% kan smijten. Zeker een aanrader!

Heel leuk

Leuke activiteiten lieve mensen echt een top ervaring

Plezier!

Heel tof! Gevarieerde activiteiten, verzorgd,… Wij raden dit zeker aan! Heel veel gelachen!

Superleuke ervaring

Het was een supergezellige en zeer aangename namiddag. Met zowel de activiteiten als de begeleiding.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ze doen het met veel plezier en passie,niks is te veel.

Een top middag

Super leuke activiteit, mooie locatie en super mensen

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Geweldige, originele & hilarische teambuilding!

Geweldige, originele & hilarische teambuilding! Het was heel fijn dat er regelmatig pauze was om te bekomen van de intensieve opdrachten in op deze stralende dag! De koelkast vol frisse drankjes en de artisanale lekkernij smaakten ons allen. Echt aan te raden, superleuk! Zelfs voor niet-sportieve mensen zoals mij! Dankjewel!

Over FarmFun Aalter

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een Farmtastisch avontuur!