Toffe all-in teambuilding voor elk lid van het team

Toporganisatie en -locatie voor een zeer gevarieerde teambuilding. Originele omgeving en spelletjes die iedereen aanspreken. Zeer leuk onthaal met zelfgemaakte pudding. Alleen maar positieve commentaren van iedereen van ons team.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles zeer vlot verlopen, zeer goede communciatie.

Aanrader!

Prachtige locatie, vriendelijke en lekkere verwelkoming, leuke activiteiten, goede spelbegeleiders. Koerupt gespeeld. Zat goed in mekaar. Toffe prijzen voor de winnaars en beste mol. Ik geef een 9 omdat ikzelf liever de farm games had gespeeld. Helaas kan je dat niet meer doen in november. Ik denk dat de games meer teambuilding gericht zijn dan koerupt.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Vooraf melden dat je zeker gsm nodig hebt die qr codes kan lezen. Mss vooraf polsen of iemand de saboteur echt niet wil zijn, want deze rol is niet voor ieder karakter geschikt.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Ik denk met heel veel plezier terug aan deze dag. Alles was TOP ! De omgeving, het eten en de activiteit = super. Een heel mooie beleving.

Wat een leuke ervaring

Je ziet echt dat de organisatoren dit met passie doen, dat maakt het extra leuk

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De goesting
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hebben ons als team enorm geamuseerd en leerden elkaar op een andere manier kennen.

Op ludieke wijze samen uitdagingen aangaan. Jammer dat ik de 'mol' pas op het allerlaatste door had ;-)

Fun verzekerd!

Ons team was redelijk groot waardoor er vier groepen waren. Ik had hierdoor de indruk dat ik een aantal teamleden had gemist en minder verbinding had gemaakt. Anders zeer leuk initiatiaf en leuke opdrachten.

Echt leuk!

Toffe locatie, goede organisatie ook, vlot contact bij reservatie

Super leuke ervaring

5 sterren fun!!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We waren de eerste groep om de koe roe te spelen en het was super

Voor herhaling vatbaar

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles ging vlot

Farm-tastisch

We hebben er als team super van genoten. We hebben gelachen, elkaar gemotiveerd, samengewerkt. We zijn hierdoor een sterker team geworden.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Starten met een makkelijkere oefening dan het klimmen.

Het was de max!!!

Er werd ongelofelijk veel gelachen en samen gewerkt een betere teambuilding kon het niet zijn! Een dag om nooit te vergeten!

leuke, gevarieerde teambuidling

Leuke, gevarieerde activiteit. Veel actie, nadenken, samenwerken...

Beestig toffe namiddag!

Leuke activiteiten. Doordacht en afwisselend. Zowel mentaal als fysiek. Super leuk en ontspannend. Zeer verzorgde aangename setting. Heel professioneel, alles tot in de puntjes verzorgd. Foods en drinks top! Boerenplank rijkelijk en heerlijk! Iedereen lovend en zeer tevreden, een fantastische namiddag gehad! Proficiat met het concept, doe zo voor. En van harte dank!

kei leuke ervaring!

Heel leuke activiteit om samen als team alles even los te laten en eens te kunnen lachen!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? als er zieken zijn, dat de factuur niet in mindering gebracht wordt. Dit is niet oke.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee, vlotte boeking
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel mooie dag, zat goed in elkaar. Mooie locatie

Superleuk

Leuke, originele activiteiten in een prachtig kader

Super de max!

Hele fijn ontvangst, leuke spelen en een toffe animatrice in een mooi landelijk kader. Een aanrader!

TOP TEAM

We beleefden met ons team een prachtige dag op het domein van FarmFun Aalter. Voormiddag gevuld met presentaties, namiddag de teambuilding activiteiten. Super ontvangst, lekker eten, goede en enthousiaste begeleiding van de games.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? Strobaal klimmen, toch veiliger proberen te laten verlopen.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, alles vlot kunnen afstemmen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? zie hierboven

Bedankt voor je fijne review Nancy! Ik stuur je een mailtje over je opmerking. We vinden het waardevol en willen er uit leren, want veiligheid hechten we veel belang aan. Groetjes Patrick.

Onverwacht de MAX !!

Een combi van back to basics fun en uitdagingen. Even weg van het digitale is deugddoend en geeft je terug wat meer zin om de natuur te verkennen. Eerlijk…dit had ik niet verwacht…TOP!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Wat was dit een leuke teambuilding! De uitdagingen zitten zeer goed in elkaar, je moet samenwerken als team en iedereen , ook de minder sportieve of minder mobiele, kan meedoen. Een zeer goede ontvangst van de eigenares en heel vriendelijke dames die je bij de spelen begeleiden. Hapjes en drankjes, fruit, koffie, cake ..alles ruim aanwezig. Kortom een fantastische dag en veel plezier gehad op FarmFun!

Eén en al "boerenleute"

Heel goeie ervaring. Op een ludieke manier het onderste uit de kan halen en er volop voor gaan.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? heel goeie communicatie

beestig leuk!

veel leute gehad tijdens de dag! spelen die voor alle leeftijden van collega's mogelijk zijn en lekker verzorgde barbecue!

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee, duidelijke en vlotte communicatie
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? misschien duidelijker zijn wat er van snacks/hapjes zal zijn (we hadden bvb net ervoor belegde broodjes voorzien voor de groep)

Super namiddag beleefd met onze vrienden. Vriendelijk onthaal, leuke competitieve spellen, enthousiaste medewerkers, mooie verzorgde locatie...

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Goe bezig :-)

Fantastische locatie, supervriendelijke mensen, extraleuke opdrachten, toegankelijk voor iedereen...

Vanaf het begin had ik het gevoel welkom te zijn. De organisatie zorgt voor omkadering, terwijl de kudde de toon zet. Op ieder moment is er een gezond evenwicht tussen informeren en plezier maken. Het ontvangst met een potje pudding, de Berner Sennens die vrij rondlopen, de vrijheid waar en wanneer een pauze te nemen... Allemaal TOP!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De interactie tussen organisatie en groep was top.
  • Zijn er verbeterpunten? Drogen/verversen van handschoenen

topdag!

het was een unieke ervaring in een aangenaam kader. heel vriendelijke begeleiders en uitbaters.

Over FarmFun Aalter

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een Farmtastisch avontuur!