Filters

9

Gevarieerd en leuke belevenis

Goede afwisseling van verchillende opdrachten, wat toch even de tijd geeft om te recupureren want soms is het vrij pittig als je volledig geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen houden met iedereen rekening
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? kaasbollen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Uitstekend

Had eerlijk gezegd niet verwacht zo gezellig ging zijn . We vonden ons precies thuis heel gezellige mensen en organisatoren. Was moeite waard . Raad het aan iedereen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel leuk en gezellig
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Zo houden was tof en leuk
8

Leuke ervaring

Grappig leuk plezant en creatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
10

schitterend

heel gezellige namiddag gehad met een geweldig team van animatoren. Veel variatie in de spelletjes. Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de begeleiders hebben er ook plezier in en ze brengen dat over op de groep
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Leuke, plezante ervaring waar iedereen aan kan deelnemen

Prima organisatie, leuke dag voor temmambuilding ❤️

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Hilarisch

We hadden teambuilding met ons bedrijf. We hebben zo hard gelachen met de opdrachten. Het geklungel van de collega's werkt serieus op de lachspieren. Het samenwerken staat wel voorop. Alles was super geregeld.We waren volledig ontzorgd. Eten was TOP! Superlieve gastvrouw en de schattigste alpaca's.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Super leuk!

Allemaal super leuk georganiseerd toffe spelletjes en vriendelijke personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
9

Cool

Allemaal toffe activiteiten in een zeer ontspannen sfeer en mooie omgeving. Het totaalplaatje klopte, het ganse concept was mooi ingekaderd als "farm/teambuilding event. Er was voor elk wat wils. Met de BBQ als afsluiter hebben we genoten van een super beestige dag. Eén van de beste teambuildingconcepten tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Fun Fun fun

De titel Farm Fun is houdt exact in wat je op de boerderij beleefd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Geweldig

De spelletjes waren geweldig en werden goed opgevolgd .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Super leuk

Was heel aangenaam , wel heel intens maar super leuk , toffe mensen , ok zou het iedereen aanraden en zeker opnieuw willen doen , TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

ontzettend leuk!

Onze teambuilding was perfect geregeld. Leuke games, goede begeleiding, leuk sfeer. Achteraf lekker gegeten in een mooie omgeving. Absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Het was super leuk

De spelletjes waren heel leuk en we hebben heel hard gelachen. De begeleiders van de spelletjes zijn heel tof. Zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
9

Heel positieve ervaring en goede begeleiding.

Ondanks de hitte heb ik mij goed geamuseerd en volledig gesmeten tijdens de spelletjes. Ook de catering was helemaal in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Fantastische teambuilding, mooie locatie en zeeeeer gastvrij!!

Ontzettend leuke spelletjes en een heerlijke bbq. Topmensen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Ontzettend vriendelijk!!
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Neen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Neen, alles was top.
9

Wij hebben een heel leuke namiddag gehad

De opdrachten waren heel gevarieerd en voor iedereen te doen Het meisje dat ons begeleide deed dat ook supergoed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Veel foto's gemaakt leuk voor achteraf
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles was heel gemakkelijk te regelen
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

letterlijk fun

de geknipte activiteiten voor een competitieve groep als ons

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

SUPER !

We hebben een supertijd gehad met onze volleybalploeg. De boerderijspelletjes pastten volledig in onze kraam, daar we nogal competitief zijn ingesteld en we in 2 groepen mochten spelen.... we hebben ons hartje opgehaald. Ambiance, leute, lachen, soms een beetje afzien, wat vallen en weer opstaan..... SUPER ! Ook fijn dat we tijdens de pauze een fruitmandje kregen. We hadden het arrangement met drinken erbij en een breugheltafel (tapas schotels) met broodjes achteraf, ook heel lekker. De begeleiding was ook heel tof, ze legde alles goed uit en moedigde ons tijdens het hele spel aan ! Een aanrader voor jong en oud ! want wij zijn ook van 30+-ers tot 70+-ers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
8

top

tof

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
9

Toplocatie voor een teambuilding

De spelen waren goed uitgewerkt, plezant. De sportieve en minder sportieve collega's konden zich er in vinden. Geweldige locatie. Zeer proper bedrijf. Mooie feesttent en terras. Kwalitatieve spelen. BBQ was lekker en ruim voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Hij was zeer sympathiek en deed zijn best. Goed opletten dat je de juiste instructies geeft om te vermijden dat de "haantjes" in discussie gaan :-)
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Beter afstemmen. Wij hadden gevraagd of we mochten blijven hangen tot de vroege uurtjes. De boer en de boerin waren hier niet van op de hoogte en hebben ons er netjes uitgebonjourd.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, doch we hebben een paar keer over en weer gemaild, er waren hapjes gevraagd tussen de spelen, dit is echter niet op de bestelbon gezet en ook het "blijven hangen" stond er ook niet op. Dit pakken we next time anders aan.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
10

Top !

was een top ervaring ook voor sommige van het team die eerst wat terughoudend waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Leuk

Dacht spelletjes pff maar toch aangenaam verrast, mooi weer mooie locatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Meer ruimte in douche?
10

kei leuk om te doen

het enige kleine minpuntje was de enorme hitte die dag 32 graden in de zon , maar het blijft een zeer leuke ervaring , onze teambuilding was geslaagd , ik raad het iedereen aan . En nog leuker als je team het oudste is en wint van de jongeren :) we hadden ook een super toffe spelbegeleider een dikke duim voor haar .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
10

Geweldig

Een van de leukste teambuilding die ik al gedaan heb, toffe en gevarieerde pdrachten en als extraatje nog even langs de kalfjes geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.
10

Geweldig!

Het was een super leuke middag, een echte teambuilding dankzij julie goede begeleiding, bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe ontevreden of tevreden ben je over de spelbegeleider?
  • Wat vond je van het programma?
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Bedrijfsgegevens

Roerdompstraat 9 A

2440 Geel

+32 2 669 16 66

[email protected]

Over FarmFun Geel

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.