Top plezier met collega's.

Zeer toffe spelen . Lachen lachen en lachen .

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Meer toeschouwer dan deelnemer

Ik ben 65 jaar, bijna gepensioneerd, zwakke knieën met arthrose.... Ik heb mij op voorhand afgevraagd of het programma niet te zwaar zou zijn. Op de website van jullie vond ik wat info, ook mijn hoofdverpleegkundige had deze doorgestuurd.. Dit omdat zij van meerdere personen deze vraag gekregen had. Deze info kwam helemaal niet overeen met de werkelijkheid: zogezegd geen probleem, eventjes aan de kant blijven, zelfs zwangeren konden deelnemen.... Ook door een aantal collega's werd bevestigd dat dit helemaal niet zo was, fysiek erg inspannend, goede conditie, benen, spieren, uithoudingsvermogen vereist.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen programma fysiek te zwaar
  • Zijn er verbeterpunten? zie kritiek hierboven
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? correcte info op website

Oei Marina dat klinkt niet zo leuk. Het klopt dat we steeds aangeven dat het programma geschikt is voor een brede doelgroep. De meeste bedrijven hebben immers een grote diversiteit aan deelnemers. Onze programma's zijn daar op afgestemd en we onderscheiden ons daar ook wel in. Mogelijks hebben jullie voor de Farm Games gekozen. Op de homepagina van onze website zie je meteen dat dit programma ook iets meer uithouding vraagt terwijl de Farm Expert Games eerder strategisch zijn. Doch kunnen de meeste deelnemers zich aardig uit de voeten maken door het tempo aan te passen. Maar het blijft een relatief actief concept. We horen idd wel vaker dat de mensen het vrij intens vinden, maar dat heeft meestal te maken met de drive en de competiviteit die ze er zelf in steken. ;) We nemen je feedback mee en houden er rekening mee bij de ontwikkeling van nieuwe spellen. We vinden het erg spijtig dat je het niet zo positief ervaren hebt. Gelukkig was dat bij je collega's positiever. Vriendelijke groeten Patrick.

Superfantastische teambuilding

Beste, Wij zijn unaniem over de fantastische ervaring die we mogen beleven op jullie boerderij. 1 voor 1 fijne opdrachten, goed georganiseerd. 1 opmerking is de mogelijkheid tot deelnemen als zwangere. Op site staat dat dit zeker mogelijk is, maar als groep gynaecologie hebben we hier onze vragen bij. Het lijkt voor ons toch te belastend voor zwangere vrouwen. Goed bezig! Doe zo verder!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Dynamiek, enthousiasme
  • Zijn er verbeterpunten? Zwangeren niet toelaten
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Geen moeilijkheden

Zeer leuk

Eern heel leuke activiteit. Zeer vriendelijk team om te begeleiden Top

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

geweldig

koetastische activiteiten en een hele fijne sfeer

Op en top af!

Mooie setting, leuke en niet te onderschatten activiteiten in een mooi kader, vriendelijke en leuke organisatoren. Helemaal niets op aan te merken, alles klopt als een plaatje. Je moet gewoon genieten en de tijd vergeten, geen social media (heerlijk), even gewoon weg! Aanrader! Moet je gewoon eens gedaan hebben ( en nog een tweede keer graag!) Ook een lekkere barbeque met fijne groentjes en daarna 'after party' voor diegene die willen met toffe muziek!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen zie hierboven
  • Zijn er verbeterpunten? nee
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? doe zo verder

heel geslaagde dag

beste team building tot nu toe niveau van proeven is voor iedereen haalbaar originele proeven iedereen enthousiast ook boerderij is een pluspunt

Een topervaring

Heel leuke spelletjes, heel veel gelachen, top catering!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen heel enthousiast, goede coaching

Beste teambuilding!

Dit is de beste teambuilding die wij tot nu toe gedaan hebben. Heel veel gelachen! Leuke spelletjes, goede begeleiding.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel enthousiast!

Farmtastisch leuk!!

Geweldige ervaring, ik heb samen met mijn collega's een super leuke dag gehad!! Ook de bbq achteraf was heel lekker! Een absolute aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Geweldig, een échte TEAMbuilding!

De eerste teambuilding van de zovelen waarbij ik mijn grenzen verlegd heb door aanmoediging van mijn team. Heb dingen gedaan die ik anders nooit zou aangedurfd hebben. Teams in kleine groepjes, elke keer een ander team uitdagen. De eerste teambuilding waarbij iedereen uitermate enthousiast was waardoor de positieve vibe nog lang door leefde op het werk wat een enorme boost geeft aan het dagelijkse werk! En vooral uitermate vriendelijk onthaal door “de boerin”, de medewerkster en het hele gezin op de boerderij. Tegelijk de werking van de vee-bedrijf kunnen bewonderen, respect! En last but not least: nog nooit zo’n lekkere BBQ gegeten met zeer veel verse groenten en heel lekker vlees, zo mals en lekker gebakken. Na de BBQ nog veel plezier kunnen maken op de muziek, gekozen door “de boer” Eén woord: een aanrader!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Was perfect!

Wauw Ann! We krijgen er rode wangen van. Fijn om te lezen. DanKOEwel :) Groetjes van bij de koetjes

Fan-tas-tisch

Van begin tot einde gelachen, gegierd en gebruld. Geweldige organisatie, te gekke opdrachten, prachtige locatie, warme mensen, overheerlijke BBQ en ambiance a volonté. Dé leukste teambuilding ooit

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Wat een propere boerderij! Alles tot in de puntjes verzorgd
  • Zijn er verbeterpunten? Neen! Alles verliep top
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo zeker verder

Super leuk

Super leuke proeven met toffe begeleiders en als afsluiter een lekkere bbq.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Op en top, tot in de puntjes af, waauw!

Het is amper in 1 zin te beschrijven. Een prachtige locatie, super leuke activiteiten en aangenaam sympathieke boerinnen, top teambuilding! Zo goed georganiseerd, op ons tempo. Een echte aanrader voor iedereen die graag actief is, veel lacht en plezier maakt. De bbq achteraf was verzorgd tot in de puntjes. We deden dingen die we nog nooit deden, ik zou zo terug gaan. Top ervaring!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiast, goed uitgelegd.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja, vlotte communicatie, geen problemen ervaren. Duidelijk.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Tip top

Farmtastisch

Leuke dag gehad samen met mij collega's, verschillende activiteiten gedaan, lekker buffet, in een rustgevend omgeving.

Super leuk

Een hele fijne team building dag gehad. Je moet nadenken en samenwerken. Iedereen komt aan bod. En heerlijk gegeten!!

Subliem

Alles was tip top in orde! Vanaf ontvangst tot activiteiten.. kei lekker eten en toffe mensen die je in alle opdrachten begeleiden. Over alle opdrachten is nagedacht en zitten fantastisch in elkaar!

• Zijn er verbeterpunten? Nee

Warme ontvangst

We werden goed ontvangen door de gastvrouw. Er was een mooie plaats voorzien om samen te komen en alles was aanwezig, koffie, drinken, koffiekoeken. Ze gaf ons de tijd en ruimte om te ontwaken en gaf ons ook de mogelijkheid om te ontdekken. Er werden zelfs extra's aangeboden, zoals de alpaca's ontmoeten, een klein escapespel om de medewerkers met rugklachten te ontlasten, waarvoor de bumping balls wat moeilijk waren. Zeer tevreden over de service!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik vond het wel jammer, dat het niet zo eenvoudig was om rechtstreeks contact op te nemen met de lokale organisator.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Alles geven middenin het boerenleven

Een fijne sportieve ervaring in een mooie groene omgeving, actief buiten bezig zijn en volle bak gaan samen met de collega's: ik vind het top!

Beestig fijne teambuilding

Beestig fijne teambuilding

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee

Het klopte

Alles was zeer goed uitgewerkt. We hebben een zeer fijne dag gehad

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Doe zo verder

One Team

Leuk om met alle HR-collega's samen te komen

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Awesome, loads of fun and definitely recommend.

Very nice host at the farm, funny and makes the whole experience enjoyable. My whole team loved farm games.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Super satisfied

ENORM LEUK

Leuke teambuildingactiviteit gehad. We huurden de bumperballen, dit was enorm leuk. We hebben veel gelachen en ons geamuseerd. De begeleiding tijdens het spel was ook fijn, afwisselende spelletjes gespeeld. Daarnaast was het ook gewoon een heel leuke, mooie locatie. Goed onderhouden, gezellig aangekleed. We namen ook de borrelplank en die was ook super lekker en heel goed verzorgd!

Super leuk / Super lekker 1

Prachtige locatie met uitstekende vergaderfaciliteiten in een andere omgeving - omkadering, activiteiten en eten is top !

Roerdompstraat 9 A

2440 Geel

+32 2 669 16 66

Over FarmFun Geel

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!