De klantvriendelijkheid is prima. Snelle afhandeling en snelle reacties. Ik heb het product teruggestuurd, omdat de kleur in het echt niet overeen komt met wat ik op foto's op de site zie. Misschien is dit iets om rekening mee te houden in de toekomst, zodat er een reëel beeld ontstaat?

Hi Marja, Bedankt voor je review en je feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen je mening dan ook zeer op prijs. Mocht je in de toekomst vragen hebben kun je ons altijd een mail sturen naar contact@elsewherefashion.com. Een hele fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Mooie jurk, prijs kwaliteit goed Maat prima, S voor 160cm Tevreden

Hi Annie, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons product en dat de maat goed valt bij je lengte. Een hele fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Prima service, mooie kleding

Mooie kleding, prima service

Hi Marieke, Bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met onze kleding en service. Fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Keurige super snelle levering

X

• Would you recommend us? No

Hoi Lija, Hartstikke bedankt voor jouw mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Fijne kleding, goede kwaliteit, net even anders

Makkelijk besteld, snel en netjes verpakt bezorgd

Hi Astrid, Bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met de snelle en nette bezorging. Fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Een onvoldoende

Twee artikelen besteld . Maar tot op heden niets ontvangen. Volgens de app van DHL zijn mijn spullen terug gestuurd naar

Hoi Sonja, Onze excuses voor het ongemak. Destijds hebben wij het pakket verstuurd met DHL. Echter, heeft DHL het pakket meerdere keren verkeerd gesorteerd waardoor het nu teruggestuurd wordt naar ons. Zodra wij het pakket ontvangen, kunnen wij dit naar jou opsturen met een andere bezorgdienst. Zou jij dat willen? Nogmaals onze excuses en wij zullen ons uiterste best doen om dit ongemak zo spoedig mogelijk te verhelpen. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Leuke kleding, past wat betreft style ook nog bij de kleding van een eerdere lichting, snelle service en de staf denk ook nog graag met je mee

Hoi Hillegard, Bedankt voor jouw review! Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met ons merk en onze service. Een fijne dag gewenst en hopelijk tot snel weer. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Snelle verzending 1ste aankoop, kortingcode niet ontvangen omdat de website blokkeerde, maar ik heb deze achteraf netjes teruggestort gekregen! Top service.

Hi Nancy, Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat het achteraf nog is opgelost en je blij bent met onze service. Fijne dag gewenst en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Mooi ontwerp

Het ontwerp van de jas is mooi. De stof is van een mooie, stevige kwaliteit. Jammer vind ik dat de jas niet gevoerd is. De jas verliest daarmee voor mij een deel van zijn grandeur.

Hi Debbie, Bedankt voor jouw review. Aan de beschrijving te lezen vermoed ik dat het gaat om de Greensboro Blazer. Wij kiezen ervoor om de blazer niet te voeren omdat het een dikkere stof betreft, een voering zal de blazer nog dikker en warmer maken waardoor het niet als blazer te dragen is. De Chula Vista Coat is van dezelfde stof gemaakt en dit item is een buitenjas die wel is gevoerd is voor extra warmte. Mocht je in de toekomst graag willen weten of een item is gevoerd of niet kun je ons altijd een mailtje sturen via contact@elsewherefashion.com of bezoek onze showroom in Andelst om de items in het echt te zien en te voelen! Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

met de bestellingen goed. Ik vind het echter vreemd en niet plezierig dat de site alleen in het engels is, terwijl jullie volgens mij een nederlands merk zijn.

Hoi Annelies, Bedankt voor jouw review en voor de positieve reactie over jouw bestellingen. Onlangs hebben wij de webshop vertaalt naar het Nederlands. Het kan voorkomen dat jij nog steeds automatisch op de Engelse site terechtkomt. Hierbij een linkje naar de Nederlandse webshop: https://www.elsewherefashion.com/nl/ Hopelijk is ongemakje dit op deze manier opgelost! Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Leuke mode .

Hoi F.C, Wij zijn erg blij dat jij tevreden bent met ons merk. Bedankt de review! Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Leuke, aparte kleding waarmee je alle kanten op kan!

Al jaren draag ik jullie kleding. Soms koop ik de kleding via jullie site, maar meestal bij LEEZZA. Dat is een heel fijne winkel, waar ze vooral Elsewhere verkopen. Ik ben er altijd als de kippen bij, omdat de grote maten meestal hard gaan. Jullie shirts hebben lange mouwen, alleen zou de lengte van de shirts voor mij 5 cm langer mogen. Ik ben namelijk 1.89 cm lang! Zomerbroeken geen probleem met de vaak te korte lengte. Met winterbroeken vind ik dat lastiger. Dan moet ik helaas vaak elders op zoek naar een leuke, aparte broek. De nieuwe voorjaarscollectie 2023 ziet er veel belovend uit!! Maar nu eerst de winter door in jullie kleding!!

hoi Cathalien, Bedankt voor jouw leuke bericht en jouw enthousiasme over onze nieuwe collecties. Wij zijn erg blij dat jij tevreden bent met Elsewhere. De feedback over de shirts en de winterbroeken zullen wij intern gaan bespreken. We willen natuurlijk een zo goed mogelijke pasvorm voor onze klanten creëren. Nogmaals bedankt voor jouw positieve bericht en hopelijk tot snel weer. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Efficient from order to sending

Super untul UPS took over. Stayed home all day yesterday waiting for them to deliver as promised. Havent heard a thing til now. We will see how it works out . Seems like it has stopped in Malmö. Hasnt mooved from there the last three times I track my parcel. Not your fault thogh, but just so you know. Hopefully I will recieve it before the 26th as I will leave for a months trip ( where I was planning to use your clothes)

Hi Inger, Thank you for your message and I am sorry for the inconvenience. Hopefully, the package will reach you before tomorrow. We will keep an eye on this. Feel free to contact us at contact@elsewherefashipon.com if you have any questions. Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Perfectly alright

Really good experience

Hi Marije, We are glad you had a great experience and thank you for your review! Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Great service.

Kept informed at every stage.

Hi Ann, Thank you for your great review. We hope to see you again soon. Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Superservice

Ik had een blouse besteld ..hele snelle levering binnen een paar dagen. Ik was een knoop kwijt geraakt..ik vroeg om een reserveknoop.. binnen 2dagen kreeg ik een aantal !!knopen.dit zie je niet vaak! De kwaliteit van de stof is uitstekend.. Net als de service .ik ben een hele tevreden klant die in de toekomst ook bij jullie gaat shoppen..super bedankt

Hoi Ute, Heel erg bedankt voor jouw warme bericht. Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent met Elsewhere. Door zulke woorden krijgen wij energie en motivatie om door te gaan met produceren! Hopelijk weer tot snel. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Good

Quick delivery

Hi Petra, Thank you for your review. we are glad that you received your order quickly. Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Ik heb verschillende dingen gekocht en ben tevreden met de kwaliteit, stijl!

Hoi Nataliia, Bedankt Nataliia voor jouw positieve reactie. Fijn dat jij tevreden bent met onze kwaliteit en stijl. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Lovelyclothes

Beautiful clothes love them.

Hi Margaret, Thank you so much for your great review! Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Bijzondere kleding

Bijzondere kleding van een goede kwaliteit in mooie tijdloze kleuren.

Hoi Ine, Bedankt voor de fantastische reactie. Wij zijn blij dat je ons aanraadt aan anderen en je tevreden bent met de kleding. Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Kleine problemen met de levering, maar goed en zonder problemen afgehandeld. Snelle reacties op gestuurde berichten.

Hoi Marja, Wij zijn blij dat jij snel geholpen bent en je ondanks de leveringsproblemen tevreden bent met ons merk. Bedankt voor jouw review en hopelijk weer tot snel! Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Leuke kleding, goede pasvorm snelle levering.

Veel zwarte kleding! Daar houd ik van. Aparte modellen en fijne stoffen. Blij, dat ik dit merk heb ontdekt.

Hoi Elly, Wij zijn erg blij dat jij tevreden bent met Elsewhere en bedankt voor jouw leuke review. Elsewhere staat voor een eigen, unieke stijl van inspirerende kleding die je elke dag kunt dragen! Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Vlotte service. Bij retour snel geld terug gekregen.

Hoi Iedje, Bedankt voor jouw positieve review. Hopelijk tot snel weer Iedje! Met vriendelijke groet, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

All perfect

All perfect

Hi Henriette, Thank you for your great review! Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Clear in productquality and delivery

EW fashion has good and original products of often speciale design.

Hi Lena, Thank you for your review! We are glad that you are satisfied with your new clothes. Kind Regards, Vianne van den Heuvel Elsewhere Fashion

Over Elsewhere Fashion

No matter how we evolve, there’s always a ‘HER’ in ELSEWHERE. The ELSEWHERE woman is free, confident and true to herself. She brings her individuality to everything she does – and everything she wears. At ELSEWHERE, we consider it our mission to inspire and encourage her to embrace and express what makes her unique and distinctive. We do this by presenting wearable collections of striking garments whose appeal is enhanced through thoughtful details. Honestly priced and supremely comfortable, our clothes combine to create effortless ensembles and, ultimately, a signature modern wardrobe of inspiring options for every day. ELSEWHERE began in the Dutch city of Nijmegen in 2003 with the conviction that life is too short for boring clothes – an ethos which has since struck a chord with devotees around the world. In 2020, ELSEWHERE relocated its atelier and headquarters to new premises in Andelst, where a state-of-the-art showroom awaits your visit. Be free Be unique Be you!