Prachtige collectie

Super snel

Dat je iets unieks in huis haalt met Elsewhere kleding is een feit. Maar de levering is echt super snel. Gewoon de volgende dag in huis! En dat is niet eenmalig, maar tot nu toe was dat bij elke bestelling. Top!

Great fashion!

Quick sending of products

Prachtig shirt!

Snelle levering en keurig bezorgd.

Hi Marja, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Tolle Mode

Sehr schöne ausgefallene Mode. Hat nicht jeder. Leider sind die Preise auch recht hoch...aber manchmal lohnt es sich.

Hallo Claudia, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und Ihr Feedback! Schön zu lesen, dass Sie mit unserer Marke so zufrieden sind. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen unter www.elsewherefashion.com/de. Mit freundlichen Grüßen, Roos Moonen, Elsewhere Fashion

Very good

Prima, jullie zijn helder , duidelijk en komen jullie afspraken na . Het pakket is in goede orde ontvangen . Gr. Andrea van der Werf

Hi Andrea, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Mooie aparte kleding en snelle levering. Ook bij retourneren is afhandeling snel.

Hi Ria, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Goede service, en kwaliteit kleding.

Fijne maatschappij.

Hi Jeanne, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Geweldig mooi kledingstuk

Dit was mijn vierde aankoop van Elsewhere in zeker 10 jaar. Ik draag alles nog met plezier. Het blijft mooi en bijzonder.

Hi Elisabeth, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Teleurgesteld in customer service

Ik ontving een tuniek waarvan de knopen en knoopsgaten ontbraken, en dus niet klopte met de foto op de website. (door quality control geglipt?) Toen ik dit melde aan customer service vroeg men me (in het Engels, geen Nederlandstalige hulp aanwezig) om een mail te sturen, men zou me snel contacteren met instructies. Na 2 dagen en emails kreeg ik nog steeds geen reactie. Als klant heb je dan het gevoel dat je tegen een muur praat en genegeerd wordt. Ik heb dan de tuniek zelf terug gestuurd. Ik wacht met opnieuw bestellen tot de terugbetaling correct is verlopen. Ondertussen kreeg ik na een boze mail van mijn kant excuses, jammer dat dit pas komt als je je als klant boos maakt ipv onmiddellijk na het eerste contact. Mijn conclusie: het kan altijd gebeuren dat er iets mis is met een kledingstuk, maar het is dan nog belangrijker dat Elsewhere er correct en snel op reageert en de klant niet negeert. Ik ben een grote fan van Elsewhere ontwerpen , ik hoop dan ook dat dit voorval éénmalig is.

• Would you recommend us? No

Hi Mie, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten met jouw feedback. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een item tegenvalt, zeker niet als dit door een productiefout wordt veroorzaakt. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor de late reactie, als bedrijf streven wij uiteraard naar de beste service. Helaas is dit door onderbezetting niet altijd het geval. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Goeie spullen maar wel erg duur en slechte service

Ik kreeg geen 10 procent korting toen ik nog iets bij wilde bestellen voor mijn eerste bestelling. Heel flauw! Maar absoluut leuke kleren ook al is het wel erg prijzig!

Hi Erna, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe items. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

mooie leren shawl

De zwartleren shawl is mooi en verrassend apart. Het was wel even puzzelen hoe hij gedrapeerd moet worden om het mooiste effect te krijgen. De voorbeelden op de foto waren afwijkend van het product dat ik ontvangen heb.

Hi C.H.B., Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk en dat het gelukt is met het puzzelen van de sjaal. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Just fine

I am glad to have foundation your site

Hi Janny, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

exclusief en goed

Een aparte, originele kledinglijn van zeer goede kwaliteit.

Hi Eveline, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

nice site

nice site & quick delivery

Hi Mo, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Kwaliteit

Het duurde even dat er een track en trace kwam voor verzending. Maar er is snel gereageerd op mijn mail. Daarnaast heb ik een prachtige en bijzondere blouse ontvangen

Hi Jeannette, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe item. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Great pair of trousers!

Nice fabric, great cut and fit. The only downside of Elsewhere is, that lots of items are sold out in no time at all...

Hi Muriel, Thank you for your positive review and feedback! Great to read that you are so satisfied with our brand. When our items are sold out on the website, you can always take a look at our store locator for the nearest points of sale: https://www.elsewherefashion.com/store-locator/. We look forward to seeing you again at www.elsewherefashion.com. Yours sincerely, Roos Moonen Elsewhere Fashion

top product

Lang uitgekeken ivm de prijs naar deze mooie blouse. Maar was het wachten waard. Hij staat geweldig, mooi materiaal en altijd leuk te horen dat anderen hem ook heel apart en mooi vinden.

Hi Janny, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe item. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Very Good

Pleased with my purchases

Hi Olivia, Thank you for your positive review and feedback! It's great to read that you are so satisfied with our brand. We look forward to seeing you again at www.elsewherefashion.com. Best regards, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Bijzonder mooie kleding

Prima ervaring… mooi bedrijf!

Hi Karin, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Mooie kleding, snel geleverd.

Wel wat prijzig dus gekocht in de sale

Hi Jolanda, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. Gelukkig kun je ook in onze sale terecht voor mooie items tegen een zachtere prijs! We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Uitstekende service, kwaliteit, ontwerp en pasvorm.

Geleverde kleding buitengewoon mooi in uitvoering, online bestelling uitstekend, communicatie met Elsewhere super. Heel jammer dat winkelverkoop in Andelst niet meer mogelijk is. Sommige detailhandelaren van Elsewhere leveren geen maat S of doen daar moeilijk over. MIS JULLIE IN ANDELST!

Hi Trudie, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Wij weten als geen ander hoe tevreden jij bent met ons merk.... om die reden vinden wij de sluiting van onze winkel ook jammer, maar gelukkig zijn er nog talloze verkooppunten beschikbaar! We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Ik ben erg goed benaderd en geholpen door de klantenservice afdeling

Ik had een rok besteld in maat xs Enkele dagen later werd ik gebeld met de mededeling dat de maat erg klein uitviel. Ze hebben me toen de maten (tailleomtrek in cm ) doorgegeven zodat ik in de gelegenheid was om alsnog een maat S te bestellen indien nodig Nu, dat is pas service. Chapeau Ik ben dan ook erg tevreden. Mooie kleren en een geweldige service

Hi Anne, Bedankt voor jouw positieve review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk en onze service, dat doen we graag voor onze klanten! We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Retourzending snel afgehandeld. Helaas retourzending niet kosteloos

Ik ben fan van Elsewhere Fashoin. Echter het item wat ik deze keer had besteld was van zeer slechte kwaliteit. Iets wat ik niet gewend ben van dit merk. Helaas was dit op de foto niet goed te zien en was dan ook zeer teleurgesteld. Het leer zag er prima uit, maar de stof die de stoere flappen moesten voorstellen waren van materiaal wat je continu moet strijken om het er een beetje uit te laten zien. Om die reden besloot ik het terug sturen. Tot nu toe is het merk zo fijn, dat alles helemaal top is Ik was dan ook enorm verbaasd dat voor zo'n prijzig merk als Elsewhere Fashion kosten voor het retourneren bij mij lag. Oke, het staat dan wel in de voorwaarden, maar andere bedrijven die dit merk ook voeren, brengen deze kosten niet in rekening. En voor een duur merk als dit, verwacht je deze slechte service dan ook niet,

Hi Yvonne, Bedankt voor jouw review en feedback! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons merk. Wat betreft je klacht over onze Rio gilet, het item heeft een 'edgy design' en de stof die aan het leer zit heeft daarom ook een ruige uitstraling en dient niet gestreken te worden. Uiteraard is dit voor de klant ook een kwestie van smaak. De reden dat wij retourkosten hanteren is omdat we als service gratis bezorgkosten aanbieden. We zien je graag terug op www.elsewherefashion.com/nl. Met vriendelijke groet, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Always and still à happy customer

Always and still à happy customer

Hi Katty, Thank you for your positive review and feedback! We're happy to know you're pleased with your order. We hope to see you again at www.elsewherefashion.com! Kind regards, Roos Moonen Elsewhere Fashion

Waaldijk 9 6673 MC Andelst

02436 00068

Over Elsewhere Fashion

No matter how we evolve, there’s always a ‘HER’ in ELSEWHERE. The ELSEWHERE woman is free, confident and true to herself. She brings her individuality to everything she does – and everything she wears. At ELSEWHERE, we consider it our mission to inspire and encourage her to embrace and express what makes her unique and distinctive. We do this by presenting wearable collections of striking garments whose appeal is enhanced through thoughtful details. Honestly priced and supremely comfortable, our clothes combine to create effortless ensembles and, ultimately, a signature modern wardrobe of inspiring options for every day. ELSEWHERE began in the Dutch city of Nijmegen in 2003 with the conviction that life is too short for boring clothes – an ethos which has since struck a chord with devotees around the world. In 2020, ELSEWHERE relocated its atelier and headquarters to new premises in Andelst, where a state-of-the-art showroom awaits your visit. Be free Be unique Be you!