Top, zoals verwacht!

Alles ontvangen zoals verwacht binnen een nette tijd

Prima geleverd

Geheel volgens afspraak & op tijd.

Geweldige service, professioneel behandeld

stikkervellen besteld. enorm snelle service. Daarnaast goede kwaliteit. Taperollen zijn ook dikker als andere bedrijven, je hebt dus meer tape voor hetzelfde geld!

Op tijd en zonder aanmerkingen geleverd.

Ik kocht een kartonmesje en binnen een paar werkdagen was het mesje binnen.

Een prima bedrijf om zaken mee te doen

Door Boxstuff zelf gebeld maanden na m’n eerste bestelling. Ik kon gelijk een nieuwe bestelling doorgeven. Een goed initiatief van ze. Snelle levering.

Geweldige Labels !

De Zebra labels besteld, ze waren erg goedkoop dus wist niet goed wat te verwachtte, maar het zijn de ideale labels. plakken goed, scheuren makkelijk af en past precies, zelfs in mijn godex g300 labelprinter. ze waren erg snel geleverd en zeker bestel ik vaker via Boxstuff.

Meedenkend, oplossingsgericht en kwaliteit

Makkelijk te bestellen via de site. Na onze bestelling werd er gelijk persoonlijk contact met ons opgenomen, omdat er een meer passend aanbod voor ons was. De bestelling werd gewijzigd en alles werd direct verstuurd. Er werd dus heel goed én op maat mee gedacht. Helaas was onze levering niet goed gegaan bij DPD. Boxstuff heeft dit gelijk opgelost door het pakket opnieuw naar ons op te sturen. Kortom: goede service, betrokken medewerkers, duidelijke communicatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alles is prima

Ik heb brother tapes gekocht voor heel lage prijs en kwaliteit is prima. Alles loopte best. Zeker geadviseerd.

ze leveren prima en betaalbare supplies voor mijn labelprinter

Prijskwaliteit is goed

Levering was prima

Top bedrijf

Boxstuff is een zeer gespecialiseerd bedrijf en denken graag met je mee. Je bent bij dit bedrijf niet zomaar een nummertje dat besteld maar ook echt een klant. Voor customer service krijgen ze van mij een 10!

Prima serice!

Goede service!

Goed product voor een mooie prijs

Ik heb 'huismerk' verzendlabels gekocht geschikt voor mijn Dymo 4XL. Deze werken net zo goed als die van Dymo, de prijs is echter een stuk voordeliger.

Goed en paar aanpassingen mooi via teamviewer opgelost

Goed verlopen

Snelle en nette levering

Makkelijk online bestellen en nette prijzen. Ook blij met de snelle levering

Snel & top kwaliteit!

Snelle levering en een top kwaliteit labels!

Goeie site en snelle levering

Goede klantenservice & snelle leverling

Labels besteld volgende werkdag meteen in huis, duidelijk en nette website zorgt voor goede klant ervaring. Zeker een aanrader.

Heel tevreden over Boxstff.nl

Ik gebruik nu sinds enkele maanden de zelf klevende printer etiketten op A4 formaat met 4 sickers per vel die ik bij Boxstuff besteld heb. Deze kleven goed en zijn heel goedkoop. Een topper voor mij. Volgende keer ga ik ze hier weer bestellen.

Alles netjes ontvangen ga zo door

Gewoon goed

Gewoon goed.

Goede service!

Toen ik de eerste keer bestelde waren de labels niet van de gewenste kwaliteit. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice en het is perfect opgelost. Daarna kreeg ik beter sample labels opgestuurd en deze waren wel goed. Ik heb toen een bestelling geplaatst en alles was goed geregeld! De klantenservice is top en de labels zijn goed geprijsd.

Snelle levering tegen een goede prijs.

Alles was ok

Prijs/kwaliteit top

Snelle levering en goed contact

Leuk contact voordat ik een bestelling plaatste. Toen ik labels nodig had, hier besteld. Goede prijs, goed product en een snelle levering. Ook betrokken aangezien er nog even gebeld werd hoe we het bestelproces hadden ervaren. TOP! Ga zo door! Jullie hebben er een klant bij.

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs