Super snel geleverd!

Dymo 4XL laberwriter en rollen besteld via boxstuff, Super snel geleverd en de service was ook top.

Ik heb een Zebra printer gekocht bij Boxstuff. Ik kreeg hem niet aan de praat. Even gebeld met de customer support en zij hebben het via Teamviewer wel voor elkaar gekregen. Dikke tien!

Hoi Kevin, Goed om te horen! En bedankt voor je leuke review! Leuk dat mijn collega's je hierbij goed hebben geholpen. Team Boxstuff

Zeer tevreden!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Service en website top!

Hoi Alex, Dankjewel voor je leuke review! We zien je graag terug in onze webshop! Team Boxstuff

Geweldige service!

Mijn ervaring met Boxstuff is erg goed. Ik had een etiketten printer gekocht en had moeite met het instellen van het juiste printformaat. Geen probleem dus; ik werd gebeld en online geweldig geholpen. Er werd alle tijd voor genomen en uiteindelijk was het probleem opgelost!

Hi Jeroen, Dankjewel voor je leuke review! We helpen je natuurlijk graag verder met een goeie labelprinter! Hopelijk blijf je nog lang bij ons plakken :) Team Boxstuff

Super, snelle levering en hele goede kwaliteit!

Hoi Cynthia, Bedankt voor je leuke review! We zien je graag terug in onze webshop!

Goede producten voor scherpe prijs

Alles prima in orde! Snelle levering en goede producten

Goedemorgen Arne, Dankjewel voor de leuke review! Hopelijk zien we je snel terug! Rutger

Goede service en communicatie. Product was precies zoals verwacht en snel geleverd. Raad de verkoper zeker aan.

Hoi Tom! Goed om te horen dat je tevreden bent! Veel succes met de Zebra printer! En hopen dat je lang bij ons blijft plakken! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Top producten met een goede dienstverlening!

Bij Boxstuff vind je kwalitatieve producten voor een mooie prijs, daarbij krijg je nog eens een fantastische dienstverlening. Bij mijn laatste bestelling was er iets fout gelopen met de levering, maar de klantendienst van Boxstuff heeft mijn bestelling meteen opnieuw verzonden. Bedankt!

Hoi Cliff, Dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat het probleem snel door mijn collega's was opgelost! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Hele goede service!

Ik zat met het installeren van mijn mooie aankoop bij boxstuff. Waardoor ik op afstand super goed geholpen werd door rutger. Ik ben superblij met mij zebra label printer. Ik kan verder knallen! Bedankt boxstuff!

Hoi Jos, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen! Jij bedankt voor het vertrouwen! Succes met knallen! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Snelle levering!

Fijne verzendlabels aangeschaft. Werd goed geadviseerd en had ze snel in huis, top dus!

Hoi Fabio, Leuk om te horen! Veel plezier met plakken! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Geweldige service, snelle levering en prima producten

Ik ben heel erg goed geholpen met het installeren van mijn Zebra printer en ben erb tevreden!

Hoi Aukejan, Helpen doen we graag! Veel succes met de Zebra labelprinter! Bij vragen weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Perfext hele snelle levering

Snelle levering zeer blij en btw factuur ook altijd netjes op tijd geleverd bedankt voor hun vertrouwen soms sturen ze het eerder op dan ik heb afgerekend ☺️ Ook fijn soms

Hoi Emre, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Veel succes met printen! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Goede producten, goede service

Wordt erg professioneel op vragen geantwoord. Mooie en goede producten geleverd! Volgende keer koop ik hier weer!

Hoi Reinier, Dank voor je leuke reactie! We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Goede Service!

Ik Had snel een nieuwe labelprinter nodig ik ben gelijk goed geholpen welke labelprinter het beste is en gelijk besteld op tijd geleverd binnen 24 uur al En daarna ook nog geholpen via teamviewer beste service!

Hoi San, Goed om te horen! We helpen je graag! Veel succes met de Zebra labelprinter! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Snelle levering en mooie kwaliteit

Goede service en ook niet duur wel zou ik graag bij een product de prijs inclusief btw kunnen zien

Hoi Jochem, Fijn om te horen en dank voor je beoordeling! Goed punt! Dit zal ik doorzetten naar onze webbouwer, die zal dit meenemen bij de bouw van onze nieuwe website, welke gepland staat voor Oktober. Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Top.

Snelle levering veel keuzes

Hoi Ro, Goed om te horen dat alles naar wens is! Als er iets is kun je het ons altijd laten weten! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Top bedrijf

Ze hebben mij goed geholpen. Ben er erg tevreden mee.

Hoi Jurgen, Dank voor de positieve beoordeling, we helpen je graag verder! Succes met plakken! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Snel geregeld

Labels waren snel binnen!

Hoi Juriën, Dank! Goed om te horen! Succes met de labels! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Om 22.00 besteld en de volgende dag geleverd tegen een goede prijs en goede (after)service

Hoi Romeo, Fijn om te horen dat onze service bevalt. We doen graag alles wat kan om een klant blij te maken. We zien je snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Bestel al tijden mijn labels bij Boxstuff, enorm goede service voor een scherpe prijs. Ga zo door!

Hoi Erik, Bedankt voor je beoordeling, goed om te horen dat alles bevalt. Wij leveren ook altijd met een glimlach de Zebra labels aan jullie :) Met vriendelijke groet, Rutger Keijzer Customer happiness bij Boxstuff

Snelle levering en fijne service

De labels zijn fijn om mee te werken en contact met boxstuff verliep prettig

Goede producten, fijne service!

Goede producten en een fijne service tegen de scherpste prijs! Wij kopen onze zebra labels altijd bij Boxstuff :)

Pakketzegels via bol.com besteld, netjes op tijd geleverd en prima klantenservice! Good job Boxstuff

Uitstekende labels voor een goede prijs

Ik gebruikte eerst de originele Dymo labels maar ben overgestapt naar de Boxstuff labels omdat de kwaliteit even goed is (merk geen verschil) maar de prijs een stuk lager!

Snel geregeld

Snel en persoonlijk geregeld.

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs