Zeer klantvriendelijk en top service

Door mijn pakketleverancier werd ik verwezen naar boxstuff.nl voor een labelprinten. Ik direct gemaild om advies welke labelprinter het beste zou zijn. Als startende webshop (www.little-rose.nl) wil je ook niet te hoog in kosten komen dus kreeg ik een passend advies diezelfde dag nog. Savonds besteld volgende dag al binnen. Heel erg prettig geholpen en als mn labels opzijn, weet ik boxstuff.nl te vinden!

Beter kan niet!!

Een top bedrijf. Producten snel geleverd van goede kwaliteit. Bestel hier zeker weer als ik het nodig is.

Topservices

Zeer tevreden van de service, bij extra vragen/info antwoorden ze onmiddelijk. Bij problemen wordt er direct voor oplossing gezorgd.

Goede labels, prima prijs en prima service

Met Boxstuff heb ik een labelpartner gevonden die labels verkoopt aan heel mooie prijzen en tevens een prima service biedt. Elke bestelling werd na 1 werkdag reeds geleverd. De volgende bestelling voor Boxstuff zal niet lang meer op zich laten wachten..

Snelle verwerken en volgende dag in huis

Prima ervaring alles volgens afspraak

Makkelijk, snel voordelig

Had even wat verpakkingen nodig en via de makkelijke webshop besteld. Ondanks de decemberdrukte keurig volgens plan in huis.

Labels voor labelwriter voor de allerbeste prijs

Sinds kort gebruik ik de labelwriters van Boxstuff in mijn Dymo 4XL labelwriter. Goede kwaliteit én zeer goed geprijsd. In het vervolg gaan al mijn labels bij Boxstuff besteld worden :-).

snelle levering.

Het apparaat is beter dan de oude printer voor labels! gebruiksvriendelijk en groot gemak! we hopen er jaren plezier van te hebben. kroon op ons werk.

Alles perfect

Netjes en snel levering altijd goede hulp

Gewoon goed

Heel snelle levering, had een heel goede contact gehad. toppe bedrijf

Helemaal top en snelle levering!

Gewoon top

Snel geleverd, uitstekende hulp als je een vraag stelt. Dikke prima. Ik ga zeker vaker bestellen.

top service

makkelijk te bestellen, snel geleverd, en met vragen snel antwoord.

Snelle levering (volgende dag binnen) makkelijkeninstallatie werk snel en perfect

Top ervaring gehad, snelle levering. Product print snel en makkelijke installatie!

Hele goede service

We hebben een labelprinter besteld, en na een poosje hadden we er een klein probleem mee, dit werd meteen super goed en snel opgelost!

Hoi Natascha, Fijn om te horen dat het probleem goed is verholpen! Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden! Groetjes, Team Boxstuff

Voorraad luchtkussen enveloppen besteld voor een top prijs. Bedrijf schakelt snel en een top service!

Hi! Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team Boxstuff

Goede producten + snelle service!

Onze bestelling was er super snel, en de producten zijn naar wens! Tot de volgende keer

Hoi Nomi, Fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling! We zien je graag weer terug op onze webshop !

Prima service.

Afspraken worden nagekomen, goeie communicatie.

Hoi Menno, Dank voor je eerlijke en leuke review! Bij vragen weet je ons te vinden!

Super service!

Hoi Bas, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug in onze webshop!

Super snel geleverd!

Dymo 4XL laberwriter en rollen besteld via boxstuff, Super snel geleverd en de service was ook top.

Hoi Gian, Goed om te horen! Veel plezier met de labelprinter! We zien je graag terug in onze webshop!

Ik heb een Zebra printer gekocht bij Boxstuff. Ik kreeg hem niet aan de praat. Even gebeld met de customer support en zij hebben het via Teamviewer wel voor elkaar gekregen. Dikke tien!

Hoi Kevin, Goed om te horen! En bedankt voor je leuke review! Leuk dat mijn collega's je hierbij goed hebben geholpen. Team Boxstuff

Zeer tevreden!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Service en website top!

Hoi Alex, Dankjewel voor je leuke review! We zien je graag terug in onze webshop! Team Boxstuff

Geweldige service!

Mijn ervaring met Boxstuff is erg goed. Ik had een etiketten printer gekocht en had moeite met het instellen van het juiste printformaat. Geen probleem dus; ik werd gebeld en online geweldig geholpen. Er werd alle tijd voor genomen en uiteindelijk was het probleem opgelost!

Hi Jeroen, Dankjewel voor je leuke review! We helpen je natuurlijk graag verder met een goeie labelprinter! Hopelijk blijf je nog lang bij ons plakken :) Team Boxstuff

Super, snelle levering en hele goede kwaliteit!

Hoi Cynthia, Bedankt voor je leuke review! We zien je graag terug in onze webshop!

Goede producten voor scherpe prijs

Alles prima in orde! Snelle levering en goede producten

Goedemorgen Arne, Dankjewel voor de leuke review! Hopelijk zien we je snel terug! Rutger

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs