Correct geleverd zoals besteld

Correct geleverd zoals het was besteld.

Goedemorgen Frits, Dank voor de review! Fijn om te horen dat alles goed was geleverd. Hopelijk tot ziens op onze webshop :) Groetjes, Matthijs Post

Leuke verrassing!

Wij kenden Boxstuff niet. Tot zij contact opnamen met ons. Ook nadat er contact is geweest werd er nog even gebeld voor controle of alles goed was gegaan. Geeft veel vertrouwen en ze hebben alles wat wij nodig hebben.

Hoi Yannick, Dank voor de leuke review en goed om te horen dat alles naar wens is. Bij vragen weet je ons te vinden! Hopelijk blijf je lang bij ons plakken! Groetjes, Rutger Keijzer

Snel geleverd.

Onlangs meerdere labelrollen besteld en de volgende dag al in huis.

Hoi Metin! Dank voor de leuke review! Fijn om te horen dat alles snel in huis was! Groetjes, Rutger Keijzer

Snelle levering en de klacht over DHL is goed opgenomen en opgelost!

Goedemorgen Piet, Dank voor je eerlijke review. Klachten worden gelijk doorgezet naar de vervoerder en zo goed als mogelijk opgelost. Fijn om te horen dat het bij jou ook goed is gegaan. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Rutger Keijzer

Snel geleverd, goede aftersales

Ik had een Zebra printer besteld en had deze snel nodig. Op de dag besteld volgende dag kon ik printen! Werd paar dagen later gebeld of alles goed was bevallen, prima aftersales! Mocht ik weer een printertje erbij nodig hebben weet ik jullie te vinden, ga zo door!

Hoi Boy, Dank voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is! We helpen je graag weer bij je volgende printer :) Groetjes, Rutger Keijzer

Top Service!

3 Zebra printers besteld. Gegevens zijn duidelijk zichtbaar + goede prijs. Vlot geleverd en zeer goede opvolging van de klantendienst.

Hoi Neome, Fijn om te horen! Hopelijk zijn de printers naar wens! Hopelijk zien we jullie de volgende keer weer ! Groetjes, Rutger Keijzer

Spelfout e-mailadres te moeilijk voor Boxstuff

Bestelling met foutje in e-mailadres geplaatst. Wel aangepast voor order verwerking, maar: - Geen Track & Trace link ontvangen. - Geen bestelling bevestiging ontvangen. - Nog geen gecorrigeerde factuur ontvangen na 5 dagen wachten. Product is bezorgd met DHL Parcel Benelux, verzegeling was iets gescheurd door transport, inhoud verder goed.

Goedemorgen Arthur, Dank voor je eerlijke reactie! We hebben inderdaad achteraf nog even contact gehad. De mail is inderdaad vanuit onze kant niet nogmaals verstuurt na aanpassing van het mailadres. Dit is verkeerd gegaan in onze back-end. Voor de volgende keer is het gelukkig nu opgelost. Hopelijk zien we je de volgende keer weer op onze webshop!

Mijn aankoop had ik snel binnen. Bij de installatie had ik een probleem waar ik niet uit kwam. Gelukkig goed geholpen waardoor mijn probleem snel was verholpen.

Zeer klantvriendelijk en top service

Door mijn pakketleverancier werd ik verwezen naar boxstuff.nl voor een labelprinten. Ik direct gemaild om advies welke labelprinter het beste zou zijn. Als startende webshop (www.little-rose.nl) wil je ook niet te hoog in kosten komen dus kreeg ik een passend advies diezelfde dag nog. Savonds besteld volgende dag al binnen. Heel erg prettig geholpen en als mn labels opzijn, weet ik boxstuff.nl te vinden!

Beter kan niet!!

Een top bedrijf. Producten snel geleverd van goede kwaliteit. Bestel hier zeker weer als ik het nodig is.

Topservices

Zeer tevreden van de service, bij extra vragen/info antwoorden ze onmiddelijk. Bij problemen wordt er direct voor oplossing gezorgd.

Goede labels, prima prijs en prima service

Met Boxstuff heb ik een labelpartner gevonden die labels verkoopt aan heel mooie prijzen en tevens een prima service biedt. Elke bestelling werd na 1 werkdag reeds geleverd. De volgende bestelling voor Boxstuff zal niet lang meer op zich laten wachten..

Snelle verwerken en volgende dag in huis

Prima ervaring alles volgens afspraak

Makkelijk, snel voordelig

Had even wat verpakkingen nodig en via de makkelijke webshop besteld. Ondanks de decemberdrukte keurig volgens plan in huis.

Labels voor labelwriter voor de allerbeste prijs

Sinds kort gebruik ik de labelwriters van Boxstuff in mijn Dymo 4XL labelwriter. Goede kwaliteit én zeer goed geprijsd. In het vervolg gaan al mijn labels bij Boxstuff besteld worden :-).

snelle levering.

Het apparaat is beter dan de oude printer voor labels! gebruiksvriendelijk en groot gemak! we hopen er jaren plezier van te hebben. kroon op ons werk.

Alles perfect

Netjes en snel levering altijd goede hulp

Gewoon goed

Heel snelle levering, had een heel goede contact gehad. toppe bedrijf

Helemaal top en snelle levering!

Gewoon top

Snel geleverd, uitstekende hulp als je een vraag stelt. Dikke prima. Ik ga zeker vaker bestellen.

top service

makkelijk te bestellen, snel geleverd, en met vragen snel antwoord.

Snelle levering (volgende dag binnen) makkelijkeninstallatie werk snel en perfect

Top ervaring gehad, snelle levering. Product print snel en makkelijke installatie!

Hele goede service

We hebben een labelprinter besteld, en na een poosje hadden we er een klein probleem mee, dit werd meteen super goed en snel opgelost!

Hoi Natascha, Fijn om te horen dat het probleem goed is verholpen! Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden! Groetjes, Team Boxstuff

Voorraad luchtkussen enveloppen besteld voor een top prijs. Bedrijf schakelt snel en een top service!

Hi! Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team Boxstuff

Goede producten + snelle service!

Onze bestelling was er super snel, en de producten zijn naar wens! Tot de volgende keer

Hoi Nomi, Fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling! We zien je graag weer terug op onze webshop !

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs