Altijd snel geleverd!

Zeer goed.

Fijne labels en snelle levering. Ga zo door jongens!

Pakket was snel binnen

Net iets voor 17:00 besteld en dezelfde dag nog verzonden. Super levering!

Fijne ervaring, goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook als je aan het einde van je werkdag nog een bestelling plaatst, dezelfde dag nog verzonden. Zou hier de volgende keer weer mijn verzendlabels bestellen.

Hoi Remco, Bedankt voor je review! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service en producten. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Matthijs

Snelle en correcte levering!

Snelle levering Dymo 99012 labels. Kom hier zeker nog terug.

Topproducten

Overzichtelijke webshop en snelle levering van goede producten.

In 1 woord: perfect

Snel geleverd conform leverbelofte. Labels zijn mooi verpakt in een doosje. Fijn ervaring.

Ha Stefan, We zijn blij met je positieve review! Hopelijk zien we je snel terug. Vriendelijke groet, Sander van Doorn

Good quality labels, fast delivery, client oriented, good prices.

Thank you so much for your honest review! We are really happy with you as customer. Kind regards, Matthijs - Boxstuff

Goede dienstverlening

Hartelijk dank voor je review, daar worden wij blij van :-) Met vriendelijke groet, Matthijs - Boxstuff

Fijne webshop

Fijne webshop om labels te bestellen. Tot nu toe altijd nog op de beloofde leverdatum geleverd. Dat kunnen we niet over iedere webshop zeggen!

Bedankt voor je review Sander. Wij zijn blij met jou als klant :-) Met vriendelijke groet, Matthijs - Boxstuff

Snell levering

Vaste leverancier van labels. Altijd super.

Hi Martijn, Bedankt voor je review :) Vriendelijke groet, Matthijs

Bestelling snel af kunnen halen.

Iedereen heeft mij enorm goed geholpen bij de verzending van mijn bestelling, raad iedereen aan om hier zijn spullen in te slaan!

Ruim assortiment!

Ruime keuze zebra etiketten. Erg fijn.

DE beste prijs/kwaliteit verhouding

Ik koop hier al mijn tape en verzendlabels voor de labelprinters. Naar mijn mening de beste prijs-kwaliteitverhouding die er is!

Snelle leveringen, goede kwaliteit

Snel mijn bestellingen mogen ontvangen!

De dymolabels zijn zoals altijd naar wens!

We zijn goed geholpen d.m.v. goede communicatie. Het product was kwalitatief erg goed.

Blij met Boxstuff

Jong team wat altijd meedenkt en voor je klaarstaat. De dymolabels worden iedere maand keurig op tijd geleverd dankzij ons abonnement.

Snelle en correcte afhandeling

Goede service! Snelle levering! Duidelijke site.

Tevreden klant.

Helemaal goed. Bedankt voor alle hulp en tot de volgende bestelling!

Beste Ruben, Dank voor je review, het was ons een plezier om je te dienst te zijn! Tot de volgende! Groetjes, Matthijs - Boxstuff

Kwaliteit, goed geprijsd en snel geleverd!

Bestelling geplaatst, nette prijs, en volgende dag in huis. Geen giga omverpakkingen met 95% lucht, gewoon netjes strak en efficiënt verpakt, beter voor het milieu. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Hi Reinier, Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snelle levering en goed verpakt.

Goede kwaliteit brievenbus pakketjes en niet duur.

Hi Fred, Bedankt voor je enthousiaste review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

fijne ondertussen bij het kiezen van de juiste etiketten voor brother.

Beste Freek, Bedankt voor je 5 sterren review. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs