Ruim assortiment en prima prijs.

Beste Milan, Bedankt voor het achterlaten van je review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Uitgebreidt assortiment

Per toeval bij Boxstuff terecht gekomen. Uitbreid assortiment aan Brother labels!

Beste Levi, Bedankt voor het achterlaten van je review! Goed om te lezen dat wij voldoende keuze aan Brother labels hebben. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Alles uitstekend.

aan te raden.

Hi Marco, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je ons aanraad! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Hi Zoe, Bedankt voor het achterlaten van je review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Prijs kwaliteitsverhouding

De prijs kwaliteitsverhouding is goed. Bestelling razendsnel geleverd

Hi Bram, Bedankt voor je enthousiaste review. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Ik ben zeer tevreden over Boxstuff

Altijd fijne contacten met de medewerkers! Aanrader!

Hi Max, Bedankt voor je enthousiaste review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en de medewerkers, daar doen wij het voor. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Om 17:35 besteld, dag erna in huis met DHL. Dat is fijn zaken doen :-)

Hi Liam, Bedankt voor je review! Wij overtreffen graag de verwachting van de klant en doen dan ook graag een stapje extra. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snelle klantenservice en zeer snel verstuurd

Binnen enkele minuten had ik een reactie per e-mail op een vraag. De bestelling was 1 dag later al geleverd.

Hi Gerson, Bedankt voor je 5-sterren review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Zeer goed.

Goede producten en snelle levering.

Hi Emma, Bedankt voor het achterlaten van je review. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goed, prima

Ze doen het goed.

Fijne mensen!

Had een kleine vraag na mijn bestelling; opgebeld en direct geholpen. Top service!

Fijne service

Kwaliteit, prettig contact en de beste prijs. Wat wil je nog meer?

Hi Rihab, Bedankt voor je enthousiaste review! Goed om te lezen dat de kwaliteit, de prijs en het contact je bevalt. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Zoas gehoopt

Snel geleverd, en product voldoet asn verwachting

Hi Kees, Bedankt voor het achterlaten van je 5 sterren review. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Betrouwbare partner

Als logistiek verwerker zijn de labels voor ons erg belangrijk. Het is daarom ook cruciaal om hierin een betrouwbare partner te hebben. Boxstuff is dit voor ons, korte lijntjes, altijd betrouwbaar en komen de beloftes altijd na. Hoop hier nog lang klant te kunnen blijven!

In het verleden een bestelling geplaatst via bol.com. Alles ging snel en voorspoedig zonder fouten. Een aantal dagen geleden een bestelling geplaatst direct bij Boxstuff, prijs per label was omgerekend zo'n 4x goedkoper dan via bol.com Voortaan zullen we onze labels bij dit bedrijf bestellen, top kwaliteit en snelle levertijd! Bedankt Boxstuff!

Hi Dennis, Bedankt voor je uitgebreide review. Er zit inderdaad een verschil in prijs als je bij ons direct bestelt. Wat fijn dat we je mogen verwelkomen als klant, dat lezen we graag! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Uitstekend!

Uitstekend geholpen, aardige mensen en snelle levering.

Hi Jorn, Bedankt voor je 5 sterren review! Ik ben blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Enorm fijne etikketen

Bestelling op tijd bezorgd, alles werkt en is van hoge kwaliteit

Goede ervaring

Dymo rollen waren eenvoudig te bestellen. Naast de verzendetiketten is er ook een ruim assortiment aan andere formaten. Dat vind ik plezant werken. Ook hier in België rap ontvangen. Kom hier zeker en vast nog wel terug.

Labelprinter werkt top!

Labelprinter van dymo + abonnement op de labels; erg tevreden! Alles werkt goed en komt op tijd binnen. Aan te raden!

hele goeie doos

ik heb de brievenbus doosjes besteld en zijn vandaag op tijd en intact binnen gekomen. hele fijne winkel, ik kom hier zeker vaker!

Uitmuntend

Ik heb Boxstuff ervaren als een vertrouwbare webshop. Ik werd tijdens het bestellen enorm goed geholpen door een ontzettend aardige mevrouw. Ze bieden een ruim assortiment aan en het was ook nog eens op tijd geleverd! Heb inmiddels de verzend labels binnen in uitstekende conditie. De volgende keer zal ik hier weer bestellen! Groetjes, Ruben

Bij Boxsstuff een printerset besteld. Installatie ging niet helemaal goed, even gebeld en er werd direct meegekeken door een medewerker. Eerste pakketten met de nieuwe printer zijn hier de deur uit. Bedankt Boxstuff en tot de volgende bestelling!

Heb eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken of het is wat ik zoek en of het prettig werkt. Ik heb de A4 stikkervellen besteld met 4 etiketten op 1 vel om verzend labels te printen. Echt perfect. Heb de tweede bestelling meteen 10 pakken besteld. Echt een aanrader.

Klantenservice = zeer goed

Met spoed labels nodig voor onze zebra printers. Even gebeld en de medeweker is speciaal nog even langs het DHL depot voor ons gereden. Dat is nog een service! Wij blijven hier zeker "hangen" als klant :)

Hi Richard, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service. Wij doen graag een stapje extra voor de klant. Fijn dat je blijft hangen als klant, we kijken uit naar je volgende bestelling! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Prima ervaring

Bestelling was zoals beloofd de volgende dag in huis. Prima kwaliteit lettertapes.

Hi Annebel, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat goed om te horen dat je bestelling de volgende dag in huis had, snelheid is waar wij voor staan! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs