Prima ervaring

Bestelling was zoals beloofd de volgende dag in huis. Prima kwaliteit lettertapes.

Hi Annebel, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat goed om te horen dat je bestelling de volgende dag in huis had, snelheid is waar wij voor staan! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goede prijs, goede service

Bestelling is gemakkelijk te plaatsen en daarna gemakkelijk te volgen door de track and trace. DHl heeft niet altijd mijn voorkeur, maar ging nu goed. Aftersales is perfect! Kom hier zeker vaker terug!

Hi Jeroen, Bedankt voor je enthousiaste review! Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de service. Uiteraard zien we je graag weer terug op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snelle levering!

Hi BadgeDesign, Bedankt voor je 5 sterren review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Super service! Goede prijzen!

De prijzen zijn goed, de service is top! Een zeer tevreden klant hier!

Hi Nadja, Bedankt voor je enthousiaste review! Goed om te lezen dat wij een zeer tevreden klant hebben, daar zijn wij blij mee. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goed prijs en snelle levering

Heb al voor de tweede keer besteld. Eerste keer ging wat mis met PostNL. Maar de tweede keer alles was op tijd! Ze hebben goede service, klantvriendelijk.

Hi Saleh, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat het dit keer wel meteen goed is gegaan. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snelle levering en goed geprijsd!

In eerste instantie een verkeerd product ontvangen, maar na 1 telefoontje werd heel gauw het juiste product toegestuurd. Goede service!

Hi Remi, Bedankt voor je enthousiaste review. Wat fijn om te lezen dat het probleem na 1 telefoontje werd opgelost, daar doen wij uiteraard ons best voor. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Gemakkelijk besteld, goed geleverd

We bestellen regelmatig bij boxstuff. Gemakkelijke en duidelijke website. De artikelen worden telkens vlot geleverd.

Goedemiddag, Bedankt voor je enthousiaste review. Wat fijn om te lezen dat jullie regelmatig bij ons bestellen, dat waarderen wij enorm! Tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Fijn dat er meegedacht wordt bij een spoedprobleem.

We zaten zonder labels door een late levering van een andere label leverancier. Boxstuff had beschikbare voorraad en heeft het direct voor ons klaargezet. Ondanks dat dit ongebruikelijk is hebben we het direct kunnen afhalen in het magazijn. Bedankt voor de topservice!

Hi Joey, Bedankt voor je uitgebreide en enthousiaste review. Uiteraard denken wij graag mee met de klant. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff.

Fijne labels

Fijne labels, goede levering!

Hi Andy, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goede service en snelle communicatie

Hele fijne service bij het bestellen van een labelprinter. Goede communcatie en snelle levering.

Hi Herbert, Bedankt voor het achterlaten van je 5 sterren review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snel en correct geleverd

Alles werd snel en goed verpakt geleverd, waarvoor dank.

Hi Fred, Graag gedaan en bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Luchtkussen enveloppen

Gewoon goed. Geen ervaring met de klantenservice, alles ging goed.

Hi Brian, Bedankt voor het achterlaten van je review, dit waarderen wij enorm! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Top klasse labels

Wij bestellen hier inmiddels als ruim 1 jaar onze zebra labels en recent ook een aantal lettertags besteld. Super kwaliteit en de service altijd top!

Hi Sina, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je al 1 jaar je labels bij ons besteld! We hopen nog lang je te mogen voorzien van onze labels en service. Tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Altijd goede service bij Boxstuff

Hi Gerrit, Bedankt voor je positieve review! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Prima ervaring

Perfect geïnformeerd voor mijn bestelling. Dag daarna artikelen al in huis ontvangen. Volgende bestelling voor 4XL rollen zal zeker weer bij Boxstuff zijn! 10/10, ga zo door jongens!

Hi Ricardo, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn om te horen dat je volgende bestelling weer bij ons zal zijn! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Kwalitatief top product

Je krijgt echt waar voor je geld. Daarnaast een snellere levering en goede instructies.

Hi Roberto, Bedankt voor je 5 sterren review en aanbeveling, dit waarderen wij enorm! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goede service,

Goede service, blij met ons abonnement. Problemen worden snel en goed opgelost !

Hi, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met het abonnement. Tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Labelcardridges voor brother ptouch 1010

Eenvoudig bestellen, goede producten, snel geleverd en voor een goede prijs, wat wil je nog meer. Ik bestel zeker weer wat in de toekomst bij boxstuff, en nee ik ben geen werknemer van boxstuff die een review schrijft. Bedankt boxstuff, topwebshop!! Grt Maarten

Hi Maarten, Bedankt voor je positieve en uitgebreide review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen wij het voor! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Ik kan Boxstuff van harte aanbevelen.

Snel geleverd, goede service, klantvriendelijk en een uitgebreid assortiment.

Hi! Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review. Fijn om te lezen dat je ons van harte aanbeveelt. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Aardige werknemers en bedrijf dat zorgt voor kwaliteit

Ik ben sinds februari overgestapt naar de 102x150 labels van Boxstuff en ik ben zeer tevreden over hun productkwaliteit, klantenservice en bezorging. Het is duidelijk dat Boxstuff veel aandacht besteedt aan het beschermen van hun producten tijdens het transport, iets wat je niet vaak ziet bij andere bedrijven. Ik kan Boxstuff daarom van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige labels en uitstekende klantenservice.

Hi Jan, Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide en positieve review! Wij zijn blij om te horen dat je zo te spreken bent over de labels, bezorging en klantenservice. Daar doen wij het voor! Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goede service en pakket op tijd verstuurd!

Goede service en mijn pakket is op tijd gestuurd

Hi Hanna, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je te spreken bent over onze service. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Betrouwbaar en snel met verzenden

Snel geleverd en goede kwaliteit. Geweldig

Hi Bert, Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Mijn bestelling is goed en veilig aangekomen. Er was echter een klein probleempje met de verzending, maar dankzij de goede klantenservice werd ik goed geholpen.

Hi Ruben, Bedankt voor je eerlijke review, we zullen je feedback meenemen. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door de klantenservice. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Blijven je helpen totdat het probleem is opgelost.

Hi Bryan, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Communicatie goed. Pria product. Aan te raden webwinkel.

Vlotte afhandeling van de koopwaar. Goede info gekregen ivm het product. Enig minpuntje (maar ik kan dit begrijpen) is dat er staat "voor 17:00h besteld, de volgende dag in huis". Maar dit is vrijwel onmogelijk om op 12:00h van Nederland naar België te verzenden. Ikzelf verkoop ook online en heb standaard mijn levertijd op 3 tot 5 werkdagen, waarbij ik in 90% van de gevalen op 48:00h na bestelling kan leveren. En kopers nemen dit aan. Kopers hebben liever duidelijkheid dan snelheid. Maar dit is eigenijk een detail want elke mens met gezond verstand weet dat 12:00h levertijd meestal niet haalbaar is.

Hi José, Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide review. We zullen je feedback meenemen. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Plesmanstraat 72 3905 KZ Veenendaal

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs