Communicatie goed. Pria product. Aan te raden webwinkel.

Vlotte afhandeling van de koopwaar. Goede info gekregen ivm het product. Enig minpuntje (maar ik kan dit begrijpen) is dat er staat "voor 17:00h besteld, de volgende dag in huis". Maar dit is vrijwel onmogelijk om op 12:00h van Nederland naar België te verzenden. Ikzelf verkoop ook online en heb standaard mijn levertijd op 3 tot 5 werkdagen, waarbij ik in 90% van de gevalen op 48:00h na bestelling kan leveren. En kopers nemen dit aan. Kopers hebben liever duidelijkheid dan snelheid. Maar dit is eigenijk een detail want elke mens met gezond verstand weet dat 12:00h levertijd meestal niet haalbaar is.

Hi José, Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide review. We zullen je feedback meenemen. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

snel verstuurd en goed verpakt.

produkten zijn allemaal naar verwachting, prima verkoper

Hi Peter, Bedankt voor je 5 sterren review, daar doen wij het voor! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Top bedrijf om mee samen te werken!

Wij zochten een labelprinter en kwamen bij Boxstuff uit. Goede voorlichting gehad in wat het beste bij ons aansloot. Inmiddels 2 jaar de Zebra GK420D in gebruik. Wat een top printer en ook de labels zijn super. Echt een aanrader voor iedereen.

Hi Henri, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Mocht je nog eens voorlichting nodig hebben staan we uiteraard voor je klaar. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Goed, Toen ik om de factuur vroeg kreeg ik deze.

Hi Kl!K, Bedankt voor je positieve review. Hopelijk tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Verkeerde labels ontvangen, maar top service!

Ik had 2 rollen 102x210 besteld, maar heb 2x 102x150 ontvangen. Na het aangeven kreeg ik zonder een tweede mail te hoeven sturen 4 rollen opgestuurd! Top leverancier! 10/10, would buy again

Hi Eren, Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Vervelend dat je de verkeerde rollen had ontvangen, maar fijn om te horen dat het goed is opgelost. Tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

Geweldige leverancier, Aanrader!

Recent hier een 50-tal zebra labels samen met tape besteld. Ondanks de aantallen dezelfde dag nog een Track an Trace ontvangen (zelfs via SMS!) en de dag erna keurig bezorgd door DHL. Complimenten!

Hi Jeroen, Bedankt voor je enthousiaste review en de complimenten, daar doen we het voor! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Snel

Duidelijke website makkelijk bestellen en overzichtelijk

Snel en betaalbaar

Top labels

Labels van goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Hi Sander, Bedankt voor de 5 sterren review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de labels! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Super service en goede prijzen

Voor de derde of vierde keer al besteld en altijd heel tevreden.

Hi Nadja, Bedankt voor je enthousiaste review. We zijn blij om te horen dat je altijd tevreden bent en al meerdere malen bij ons hebt besteld. Graag tot ziens op onze website! Groetjes, Kaily - Boxstuff

topproduct

Top product

Beste Spelletjesboer, Bedank voor je 5 sterren beoordeling, daar doen we het natuurlijk voor! We zien je graag terug bij Boxstuff. Met vriendelijke groet, Matthijs

Top service!

Mijn bestelling erg snel en correct ontvangen; ook mijn vragen zijn goed en op tijd beantwoord. Erg tevreden!

Hi Lucas, Bedankt voor enthousiaste review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Helemaal super

Fijn geholpen met de zoektocht naar de juiste lettertapes. Meteen besteld en de dag daarna al in de brievenbus bezorgt. Helemaal super en ik kom hier zeker terug!

Beste Rhode, Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en bedankt voor je positieve review. Ik hoop je graag terug te zien en weer te kunnen verrassen met onze service en kwaliteit ;-) Met vriendelijke groet, Matthijs

Uitstekende partner voor ons materiaal

Vanuit ons bedrijf verzenden we vrij veel. Boxstuff heeft ons ontzettend geholpen om hierbij zo min mogelijk kosten te maken. Van de beste labelprinter tot de juiste printrollen, alles hebben ze tip top in orde gemaakt.

Hi Francois, Bedankt voor het achterlaten van een review. We zijn blij om te horen dat je goed geholpen bent, dit doen wij uiteraard graag! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Vriendelijk personeel aan de telefoon!

Goede service en er wordt snel gehandeld. Verbeter puntje wellicht had ik net verkeerde moment, maar stond wel 15min in de wacht voordat ik iemand aan de lijn had. Maar al met al leuk bedrijf om spullen bij te kopen. Scherp geprijsd ook!

Hi Quint, Bedankt voor het achterlaten van je positieve review! Vervelend om te horen dat je lang in de wacht stond aan de telefoon, dit is inderdaad niet gebruikelijk bij ons. We zullen je feedback meenemen. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Boxstuff

Super geholpen!

Ik had gister een probleem met mijn nieuwe labelprinter. 2-3 uur liggen klote. bosstuff de dag erna gaan livechatten en hun hebben mij super geholpen met alle vragen. De labelprinter die ik heb gekocht bij bosstuff is overigens ook helemaal top!

Hi Bryan, Bedankt voor je enthousiaste review! Wat fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met het probleem van je nieuwe labelprinter. Hopelijk zal je er nog veel plezier van hebben! Graag tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily Honders.

Snelle levering en aardige klantenservice

Snelle levering en aardige klantenservice

Hi Hidde, Bedankt voor je review! Graag tot ziens bij onze website. Groetjes, Kaily Honders.

Snel geholpen uitstekende service

Ik was snel op zoek naar labels. Gebeld en kon als ik de bestelling betaald had meteen langskomen om de labels op te halen. Super snelle service en goede communicatie

Hi Wiss, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je blij bent met onze service, dat horen we graag! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily Honders.

Weten waar ze het over hebben, aanrader!

Goede producten voor een goede prijs. Nog fijner dat de ondernemers zelf ook veel ervaring hebben met de producten, waardoor ze kunnen helpen wanneer er iets niet duidelijk is.

Goed product, scherpe prijs

Prima bedrijf!

Erg tevreden met mijn labelprinter en de service van Boxstuff

Goede service en product werkt naar behoren.

Fijne ervaring en goede service

Prettige ervaring met het bedrijf. Vooraf goed geïnformeerd. Achteraf nadat de printer wat problemen gaf op Apple apparaten goed geholpen.

Ondanks de decemberdrukte snel geleverd

Erg tevreden met de 4 op 1 vel etiketten

Waardeloos bedrijf!

Wat een waardeloos bedrijf. Ik heb hier via bol.com een bestelling gedaan. Omdat ik zakelijk heb gekocht heb ik een btw-factuur opgevraagd. Deze toko is niet eens in staat om een correcte btw-factuur op te maken die aan de eisen van de Belastingdienst voldoet. Nadat ik heb aangegeven dat de factuur niet juist is, laat het bedrijf niets meer van zich horen. Mijn advies is om hier niet te kopen. Zeker niet zakelijk.

Beste Wigbolt, Bedankt voor je feedback. Zoals besproken wordt er vanuit Bol.com een orderbevestiging verzonden welke geen factuur is en dienen wij een verzoek te krijgen om een factuur aan te leveren. Helaas is zover ik kan zien deze niet bij ons binnengekomen via Bol.com en zijn je gegevens ook niet bij ons in het systeem verder bekend. Je geeft aan ook mails direct naar ons te hebben verzonden maar ook deze zijn bij ons niet bekend. Je mailadressen komen niet voor bij ons. Uiteraard leveren wij welke een juist BTW-factuur aan en heb je deze inmiddels ook van ons gekregen. Desondanks wensen wij je prettige feestdagen en zien we je graag terug via Bol.com of via onze eigen website! Met vriendelijke groeten, Matthijs van Boxstuff

Fijn bedrijf

Goede labels, snel verzonden en snelle antwoorden als je een probleem hebt.

Plesmanstraat 72

3905 KZ Veenendaal

Over Boxstuff.nl

Boxstuff stroomlijnt Het volume aan online sales groeit met tientallen procenten per jaar. Dit zorgt voor extra druk op de logistieke keten. Immers, iedere bestelling in een webshop of op een sales platform vraagt om handling, verzending en aflevering. Het liefst same day of overnight. Boxstuff helpt zowel webshops als (logistiek) dienstverleners met een voordelig pakket labelprinters, verzendetiketten en verzendlabels. Producten die je verzendproces net even verder stroomlijnen. In ons assortiment vind je: • Zebra labelprinters • Dymo labelwriters • Brother printers • Verzendlabels • Adresetiketten Boxstuff.nl staat net als alle Mybuqo-webshops voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myboxstuff.com Boxstuff. What Shipments Needs