Goeie service

Helaas was het product defect, maar dit is erg goed opgelost. Dus complimenten voor qost!

Werkt naar behoren

Converter doet wat hij moet doen. De enige converter van DVI-I naar HDMI die ik kon vinden.

Goedemorgen Pieter! Goed om te horen! Daar zijn we blij mee! We zien je graag terug op onze webshop! Groet, Qost

Wat je er van verwacht

Onlangs heb ik een laptop van mijn werk gekregen en in deze laptop zat geen internetkabel aansluiting. Bij Qost heb ik een internet aansluiting naar usb-c aangeschaft, welke werkt zoals ik had gehoopt dat deze het zou doen. Geen data snelheid verlies t.o.v. mijn vaste pc thuis. Voelt ietwat fragiel aan. Maar als je voorzichtig met je spullen omgaat, gaan ze altijd het langste mee. Al met al tevreden met mijn aankoop.

Hoi Andres, Fijn om te horen! Dank voor je eerlijke review en de feedback. Nemen we mee! Tot ziens! Groet, Qost

Kom gekochte product niet retourneren, was te ingewikkeld na klacht is probleem uiteindelijk goed opgelost

Hoi Harry, Vervelend om te vernemen. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hoop ik dat het verder opgelost is! Groet, Qost

Prima hub

Ik kreeg de hub snel geleverd en hij doet wat ie moet doen. Zeer tevreden.

Hoi, Fijn om te horen en bedankt voor de review! Veel plezier van de hub! En hopelijk tot ziens! Groet, Qost

Fijne ervaring!

De adapter werkt fijn. Door de verschillende ingangen is de adapter erg gebruiksvriendelijk.

Hoi Julia, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je adapter!

Lekker snel en precies geleverd wat ik heb besteld.

Lekker snel en precies geleverd wat ik heb besteld.

Hoi Pieter, Dank voor je leuke review! En veel succes met je bestelling!

Top adapter

Werkt goed. Compact product.

Hoi Lies, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je bestelling! Team Qost

Over Qost.nl

Qost verbindt Met dockings, hubs, adapters en converters van Qost verbind je overal apparatuur. Een nieuwe laptop koppelen aan een wat ouder beeldscherm? Externe apparaten via een hub aansluiten op je laptop? Qost zorgt voor connectivity producten met als voordeel voor jou: lekker efficiënt werken. Ons assortiment omvat: • Qost Dockings • Qost Hubs • Qost Adapters • Qost Converters Qost staat net als alle Mybuqo-labels voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.myqost.com Qost. Endless Possibilities