Zeer goede adapter

Fijne service en prima kwaliteit

Ha Roel, Fijn om te horen. Hopelijk zien we je snel terug :) Groeten van Sander

Snel en correct

Super snel geleverd!

Snelle levering en hoge kwaliteit

Goede kwaliteit netwerkkabels

Diverse Qost UTP kabels aangeschaft. Mooie kwaliteit verpakking en kabels, blij mee!

Ha Lars! Bedankt voor je positieve reactie. Hopelijk zien we je snel terug! -- Matthijs Post

Top bedrijf en goeie prijzen!

Ik was naar adapter opzoek en in elke fysieke winkel zoals mediamarkt waren ze minimaal 30 euro en werkte ook nog eens niet. Toen kwam ik op deze website terecht en de prijzen zijn echt top en de adapter werkt precies zoals ik het wou! Aanradertje!

Ha Bjorn, Bedankt voor je positieve reactie. Hopelijk zien we je snel terug! Groetjes, Sander van Doorn

Fijne ervaring

Eerste keer bij Qost besteld en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Diverse kleuren patchkabels besteld en de volgende dag ontvangen. Tot de volgende Qost!

Kabel werkt niet, geen antwoord op mails

In verband met mijn bureau een USB-C verlengkabel gekocht van 3 meter om mijn docking station netjes weg te werken maar de kabel doet het voor geen meter. Docking station direct in de Macbook werkt, maar wanneer de verlengkabel er tussen zit worden de harde schijven niet meer gelezen of er zomaar uitgegooid. Contact opgenomen via de telefoon, dat werd netjes opgenomen maar nooit antwoord gekregen op mijn mail inclusief video om te laten zien dat de kabel niet werkt. Verder zijn vervolg emails ook nooit beantwoord.

Goede klantenservice

Had een dongle bij dit bedrijf gekocht. Helaas bleek het product niet te werken zoals beschreve (Hdmi deed het niet) Dit heb ik gemeld bij de klantenservice en toen hebben ze mij uitstekend geholpen. Zeer tevreden.

Top service, professioneel. Goed productrange

Ik ontdekte Qost bij toeval en kan nu zeggen, blij ze gevonden te hebben Een goede productrange en tegen hele nette prijzen. Het bestelproces liep vlekkeloos en snel en de wijze waarop het verloop van bestellingen en bezorging werd gecommuniceerd voorbeeldig. Er was een misverstand met het door mij bestelde product en ook hier werd zeer professioneel, snel en zeer adequaat op gereageerd en ea zeer vlot afgehandeld Kan niet anders zeggen: vol lof en een gouden greep ze ontdekt te hebben!! Kom zeker terug voor andere producten

Prima product en een snelle levering!

Docking station gekocht. Prima kwaliteit, goede prijs, netjes verpakt en een snelle levering. Top!

snel en goed geleverd

gewoon goed

Handige hub met veel functionaliteit

Deze heb kocht ik omdat ik mijn laptop beperkte aansluitmogelijkheden heeft en ik graag op lokatie ook over aansluitmogelijkheden (scherm, netwerk, audio, etc.) wil beschikken. Daarvoor voldoet deze hub prima. Eigenlijk doet 'ie bijna hetzelfde als de veel duurdere hub die ik op mijn vaste werkplek heb.

Goeie service

Helaas was het product defect, maar dit is erg goed opgelost. Dus complimenten voor qost!

Werkt naar behoren

Converter doet wat hij moet doen. De enige converter van DVI-I naar HDMI die ik kon vinden.

Goedemorgen Pieter! Goed om te horen! Daar zijn we blij mee! We zien je graag terug op onze webshop! Groet, Qost

Wat je er van verwacht

Onlangs heb ik een laptop van mijn werk gekregen en in deze laptop zat geen internetkabel aansluiting. Bij Qost heb ik een internet aansluiting naar usb-c aangeschaft, welke werkt zoals ik had gehoopt dat deze het zou doen. Geen data snelheid verlies t.o.v. mijn vaste pc thuis. Voelt ietwat fragiel aan. Maar als je voorzichtig met je spullen omgaat, gaan ze altijd het langste mee. Al met al tevreden met mijn aankoop.

Hoi Andres, Fijn om te horen! Dank voor je eerlijke review en de feedback. Nemen we mee! Tot ziens! Groet, Qost

Kom gekochte product niet retourneren, was te ingewikkeld na klacht is probleem uiteindelijk goed opgelost

Hoi Harry, Vervelend om te vernemen. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hoop ik dat het verder opgelost is! Groet, Qost

Prima hub

Ik kreeg de hub snel geleverd en hij doet wat ie moet doen. Zeer tevreden.

Hoi, Fijn om te horen en bedankt voor de review! Veel plezier van de hub! En hopelijk tot ziens! Groet, Qost

Fijne ervaring!

De adapter werkt fijn. Door de verschillende ingangen is de adapter erg gebruiksvriendelijk.

Hoi Julia, Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je adapter!

Lekker snel en precies geleverd wat ik heb besteld.

Lekker snel en precies geleverd wat ik heb besteld.

Hoi Pieter, Dank voor je leuke review! En veel succes met je bestelling!

Top adapter

Werkt goed. Compact product.

Hoi Lies, Bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je bestelling! Team Qost

Over Qost.nl

Qost verbindt Met dockings, hubs, adapters en converters van Qost verbind je overal apparatuur. Een nieuwe laptop koppelen aan een wat ouder beeldscherm? Externe apparaten via een hub aansluiten op je laptop? Qost zorgt voor connectivity producten met als voordeel voor jou: lekker efficiënt werken. Ons assortiment omvat: • Qost Dockings • Qost Hubs • Qost Adapters • Qost Converters Qost staat net als alle Mybuqo-labels voor hoogwaardige producten, persoonlijke service, scherpe prijzen én snelle levering. Meer weten? www.qost.nl Qost. Endless Possibilities