Als je niet direct krijgt wat je besteld hebt, kun je het vergeten

Service is om te janken. Verkeerde topper geleverd in FEBRUARI. Sindsdien al geprobeerd om contact te zoeken. Ze zeiden dat hij niet op voorraad was en dat ze daarop wachtten. Daarna laten ze niets meer weten en moet ik er steeds zeg achteraan. Uiteindelijk een review geschreven met dit probleem, en opeens staan er we mensen voor je klaar. Teminste, dat laten ze je denken. Ze lieten weten dat de topper opgestuurd zou worden en dat ik een track en trace code zou ontvangen. Weken laten nog geen track en trace code. Nog een keer naar gevraagd via de mail, maar geen reactie. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik de topper ga krijgen. Zeer teleurstellend. Dit is gewoon oplichting. Heb ergens voor betaald wat ik niet gekregen heb.

Heel goede boxspring

Ik heb luxe boxspring gekocht met Luxe traagschuim matras. Ik slaap als roos. De bed is heel comfortabel. De contact met de medewerker van de winkel was ook altijd snel en duidelijk. Goede kwaliteit, design en lage prijs dit kunnen jullie alleen bij Boschbedding vinden.

Uitstekend!!!

Alles naar voldoening gegaan.....de bestelling, de levering en zelf het bed inelkaar gezet. Dat ging ook heel goed zonder problemen. Bovendien slaapt het ook heerlijk.....zzzzzzz..... Dus.....een zeer tevreden mens!!

Bad company - don't use them!

DON'T USE this company! After we ordered a mattress & paid in full, we waited & waited but never heard from them. After 4 weeks we canceled & asked for a refund. Only then did they contact us almost every day, trying to arrange delivery of the canceled order. We had to tell them to stop! Finally, a refund. Only 50% of our money even though on our sales contract it is written 30% deduction on a non-delivered order. Poorly organized company. Bad business people. Thieves. Don't deal with them. BE WARNED!

Wat een slechte service van dit bedrijf

10 weken geleden ons bed besteld met een levertijd destijds van 4 weken. Ik wacht momenteel al 10 weken omdat ze voor ons bed geen aparte rit in willen plannen omdat we in Noord-oost Nederland wonen. Ik ben een klant die 1950 euro betaald voor een product en de service is schandalig en belachelijk voor dit soort bedragen! Als je service wil en een goede service en klantvriendelijke benadering, zou ik hier m'n bed niet bestellen!

Een van mijn slechste ervaringen tot nu toe

Ik raad iedereen aan nooit een voet in deze winkel te zetten!

Niks kopen hier!

Niks kopen hier! Op 18 september 2021 heb ik een bestelling geplaatst voor een bed bij dit bedrijf. De levertijd zou 6 tot 12 weken zijn. Uiteindelijk kwam mijn bed op 17 januari. Dit zijn meer dan 12 weken. Ik keek het door de vingers dat ze laat waren. Maar wat mij verbazing schetst is dat zij zonder hoofdbord van het bed kwamen aanzetten. De bezorgers wisten niet waar dat hoofdbord was. Na telefonisch gesprek hebben ze aangeven dat het hoofdbord kwijt is geraakt in het magazijn. Ze zouden een nieuw hoofdbord bestellen met wederom een levertijd van 6 tot 12 weken. Afgelopen april 2022 zou ik het hoofdbord moeten ontvangen. Ik heb toen niks van heb vernomen. Bij het opnieuw contact opnemen hebben we een afspraak gemaakt voor vandaag 10 juni 2022. Beste lezer wil je geloven dat ze WEEERRRR zonder hoofdbord aangekomen zijn! Ik kan de conclusie trekken dat het hoofdbord niet besteld is. Hoezo moet het zolang duren? We zijn inmiddels al in juni 2022 en ik heb nog steeds geen VOLLEDIG BED. Beseffen jullie dat ik dit bed op 18 SEPTEMBER 2021 besteld heb. Ik heb eerder een 1ster review geplaatst voor Boschbedding en dit staat nu tot mijn verbazing onder een andere bedrijfsnamen genaamd: Rotterdam Bedden en Astor Bedden. Boschbedding verandert steeds hun naam op Google waar te veel slechte reviews zijn geplaatst. Onder deze namen kan je de rest reviews terug lezen over oplichterij van Boschbedding. Dus beste lezer! Koop hier niet een gewaarschuwd mens telt voor 2!

gebeld kreeg goede uitleg

Positieve ervaring

De overal ervaring vanaf bestellen tot levering was positief. Enige waar nog beter naar gehandeld kan worden is wanneer er vertragingen zijn in de levering/productie. Pro actief i.p.v. reactief.

De bed is super comfortabel

geweldig

Goede advies gekregen. Alles was top ook de levering en inelkaar zetten.

Prima levering

Prima levering bed ligt lekker

Snelle levering, betaalbare prijzen. Alleen jammer dat er weinig informatie op de website staat, zodat je daarover moet bellen.

Bezorging en bestelling uitstekend, bereikbaarheid dramatisch.

Bed gekocht online, duurde uiteraard lang, maar dat is logisch. Bij het datum prikken ook geen enkel probleem mee ervaren tot ik het wilde verplaatsen. Voor eem bedrijf dat 'de grootste van dr Benelux' is, is het best een triest aanzicht dat jullie na 13.00 niet meer te bereiken zijn, helemaal omdat er vamaf 12.00 niemand meer zat, want werd er gewoon op geknald.. In het weekend nog n soort van noodlijn proberen te bereiken via whatsapp.. Niets meer van terug gekregen uberhaupt.. Lig je dan in t ziekenhuis. Verder hele relaxte bezorgers.

Heel blij mee.

Netjes afgeleverd en geen afval achter gelaten

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Super geweldig bed

Geweldig bed ligt heerlijk. Onwijs bedankt voor de zeer goede kwaliteit en service.

Goede klantenservice

Bed is van goede kwaliteit slaapt heerlijk Personeel vriendelijk en bekwaam

goede service

werkt niet

Helemaal top

Van begin tot eind een topservice!

Ik ben er tevereden

Mijn besteling was op tijd in geleverd, alleen krijg ik rug pijn ervan en ik wacht op hem vervangen.

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Prima bedrijf

Goed bezig

Goede kwaliteit dekbed, tevreden

Op de site staat snelle levering, maar ik heb na 5 dagen toch maar even gebeld wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Een paar dagen daarna kreeg ik mijn dekbed in goede orde toegestuurd. Erg tevreden over de kwaliteit van het dekbed .

Over BoschBedding

Het kopen van een boxspring doe je niet in één dag. Een boxspring moet natuurlijk voldoen aan je wensen en eisen van zowel de uitstraling als van het slaapcomfort. Wij begrijpen dit maar al te goed en hebben daarom een ruime collectie boxsprings. Iedere boxspring kun je helemaal naar eigen wens samenstellen. Je ligt iedere nacht op je boxspring en daarom zijn jouw wensen erg belangrijk voor ons.