Heel blij met dit matras

Sneele levering. Rugklachten snel over..Heel blij en tevreden

Kan altijd beter

Het bed is goed maar de service kan beter alle rotzooi laten liggen en de nachtkastjes vergeten deze vandaag gekregen dank u het is een mooi bed

Wel twee weken op moeten wachten , maar er werd hier keurig een mailtje over verstuurd.

Uitstekend.

De contacten waren goed en men dacht mee voor het samenstellen van het bed. Online bestelling verliep zonder hindernissen. Bezorging en montage was uitstekend gedaan. Zeer vriendelijke bezorgers-monteurs om het bed in elkaar te zetten en te plaatsen. Bedankt hen voor het vertrouwen in ons.

Snel en netjes

Goeie ervaring zowel met de klantenservice en de chauffeur!!!

Goede bezorging, lange wachttijd

Ik heb 6 weken gewacht voor m'n bed. Het aangegeven tijd met track en tracé ging goed. Het bed ligt heerlijk. Enkel zijn de ijzeren dingen tussen het het bed en schot snel stuk gegaan

Toppers

Goed product

Gel kussen besteld tegen de laagste prijs en deze bevalt prima.

Netje geregeld

Had de bestelling al gedaan. Daarna was er een actie met extra kussens. Even een mail gestuurd of ik die ook kreeg en netjes via de post na gestuurd. Top servise hoor. En het bed slaapt goed

Super fijne service en mooie boxspring

De boxspring ligt heerlijk en het is allemaal netjes geleverd. Kan niet meer tevreden zijn dan dat ik nu ben!

Top bedrijf

Goede kwaliteit en goede service 2e keer alweer

Prima bedrijf

Bed werd binnen een aantal weken geleverd. Super mooi en ligt top. Enige kleine minpuntje was dat ik aan het einde te horen kreeg dat ik contant moest betalen aan de deur. Wel een aanrader dit bedrijf!

Prima kwaliteit, mooie prijs en snel geleverd

Een rollercoaster

Een boxspring besteld. Werd netjes gebeld om de bestelling te bevestigen. Zou na 3-4 weken worden bezorgd, werd een week later. Ik had de montage service genomen, dus twee mannen, waarvan 1 zeer beleefd en de andere alsof die voorwaardelijk vrij was, kwamen het bed monteren. Snel gefixt. Verpakking werd niet mee terug genomen. Ook zaten verkeerde poten eronder en meebestelde hoeslakens zaten er niet bij. Na klacht over de poten, werden de zilveren pootjes die ik had besteld nageleverd. Ten eerste allemaal beschadigd. Ten tweede, kon ik de montage alsnog zelf doen. Maar die kosten kreeg ik niet terug. De lakens die ik had besteld kreeg ik maar niet. Wel iedere keer werd ik netjes binnen een dag terug gemaild als ik iets vroeg. Was een lastige maat, dus duurde langer. Na 7 weken heb ik de lakens maar gecanceld en mijn geld hiervan teruggevraagd. Zou binnen 10 dagen teruggestort worden. Na een maand nog geen terugbetaling en een andere contactpersoon die dacht dat het ging over eerdere mails en nog een keer de zilveren pootjes opstuurde. Na nog een mail eindelijk mijn geld vd niet geleverde lakens teruggestort. Dus tja, eerlijk… wat kan ik zeggen… Het is een goedkope leverancier voor bedden, dus kan je dan topkwaliteit verwachten? Er is veel misgegaan maar tich werd ik iedere keer binnen een dag beantwoord op mijn vragen. Het bed zelf os kwalitatief prima voor wat je betaald. Ik vond het zonde van BoschBedding. Ik denk met wat kleine aanpassingen, dat ze nog veel betere service zouden kunnen leveren.

Voordelig een goed bed

Bij Bosch bedding bestel je voor een goede prijs een goed bed. Wij hebben hier nu twee keer een besteld en beide keren werd er iets defects of verkeerds geleverd. Dit is altijd snel opgelost maar daardoor helaas geen maximale score.

Goede service met een paar puntjes

Levering duurde iets langer dan verwacht. Verder prima service, bellen om afspraak in te plannen, ik had de optie bed inclusief montage. Wordt keurig in elkaar gezet op de juiste plek. Email voor afleveren om het geld over te maken of contant te betalen. Bezorgers vonden het contant betalen apart, hadden helaas ook geen wisselgeld terug waardoor ik meer betaald heb dan zou moeten. Het bed ligt verder heerlijk.

Vreselijk bedrijf

Nog geen 1 ster waard, zo teleurgesteld........... Wij hebben een elektrische boxspring gekocht in 2020!!!! Na een tijdje klapte tijdens het omhoog doen van het hoofdstuk het weer plat, ik schrok enorm, heb het matras eraf geschoven en het wieltje was door het spaanplaat gegaan. Talloze telefoontjes gepleegd want wat we ook deden, mailen met foto,s hoe het eruit zag , meerdere keren , maar telefonisch zijn ze echt slecht bereikbaar en we hebben tig keer ingesproken. Ze hebben 1x teruggebeld toen we niet thuis waren en daarna was het weer hopend op of nog een telefoontje of een berichtje dat ons probleem spoedig wordt opgelost We zitten nu in maart 2022...... We hebben het opgegeven, zijn zwaar teleurgesteld in deze gang van zaken en hebben uit nood een dikkere plexieplaat erop gemaakt zodat we het bovenstuk hoger kunnen zetten. Mensen , het kan wel betaalbaar zijn , maar owee als er een probleem optreed, dan ben je daar dus ECHT niet aan het goede adres. Gewoon schande! NOOIT MEER ! Bah

Je krijgt waar voor je geld, het is een goed bed. bed met een goede matras

Goede service,

Een grote teleurstelling

Kreeg 1 februari mijn boxspring met 90 dagen slaap garantie Bed beviel niet en vroeg om een ander matras Kon voor 50% een nw topper bestellen Nou bleek van de week dat ik nu al een deuk in mijn matras heb , foto gemaakt en weer een klacht ingediend, mij benieuwen of ik antwoord krijg? Toen ik B en B klachten Google de las ik vele klachten van de zelfde aard

Terugbetaling duurt weken

Retourbetaling laat al 6 weken op zich wachten, zelfs na het sturen van 5 mails. Er word een hoop beloofd maar niks gedaan. Slecht bedrijf

Goedemorgen, Ik ben zojuist naar de boekhouding gelopen. De terugbetaling doet mollie, dus dat duurt 2 a 3 dagen. Maar de opdracht is er nu meteen in gezet. Excuses voor de vertraging.

Goed bed, goeie service en goed bedrijf.

Goed en flexibel bedrijf.

Bed goed. De afhandeling betaling

De monteurs waren aardig, goed in elkaar gezet, alleen vragen jullie contant betalingen. Maar aan gezien ik niet gepast geld had moest er nog 25 terug gegeven worden, u monteur heeft in z'n auto zelf nog 10 euro bij elkaar geraapt dus bleef er 15 euro over. Nu zou ik het heel netjes vinden dat jullie die 15 euro terug storten op mijn rekening, aangezien ik uit eigen beweging fooi wil geven, maar niet op deze manier gedwongen wil zijn. Graag de 15 euro terug storten op mijn rekening nummer!! Bvd Johan Oomen

Goedemorgen, Er is blijkbaar een miscommunicatie geweest. Aankomende dinsdag komen we nog matrasremmers bij u plaatsen en zullen het verschuldigde bedrag dan ook direct aan u geven,

Super service prima slaapcomvort heel tevreden

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw leuke reactie.

Alles was compleet, de wachttijd wat minder goed,

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Helaas duurt het op het moment wat langer in de meubelbranche door een tekort aan grondstoffen. Wij "Boschbedding" doen er alles aan de levertijd zo kort mogelijk te houden.

Geweldig, fantastisch!

Slaap als een roosje op me nieuwe matras Volgende keer weer Top!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw leuke reactie.

Stuartweg 37

4131 NH Vianen

+31 6-37281838

Over BoschBedding

Het kopen van een boxspring doe je niet in één dag. Een boxspring moet natuurlijk voldoen aan je wensen en eisen van zowel de uitstraling als van het slaapcomfort. Wij begrijpen dit maar al te goed en hebben daarom een ruime collectie boxsprings. Iedere boxspring kun je helemaal naar eigen wens samenstellen. Je ligt iedere nacht op je boxspring en daarom zijn jouw wensen erg belangrijk voor ons.