Snel en correct!
Super bedankt voor het plaatsen van deze review wij zijn hier enorm mee geholpen. Wij wensen u veel plezier met ons product
Bestelling was vertraagd en in tweeën gesplitst, dat werd my pas verteld nadat ik het expliciet vroeg, wilde het tweede deel cancellen en mijn geld terug en dat laat weer lang op zich wachten. 3 maanden na mijn bestelling is het nog steeds niet afgehandeld. Na meerdere malen klagen gebeurd er nog steeds niets
Goedendag Wij hebben dit nogmaals uitgezocht en de administratie de opdracht gegeven dit zsm met u af te handelen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
In juni 2021 is ons bed (met veel vertraging) eindelijk bezorgd, met matrassen die 7 centimeter te kort zijn. In eerst instantie vonden ze dit normaal, volgens hen was dit de marge op een handgemaakt product. Belachelijk antwoord natuurlijk, sinds juni 2021 dus al bezig met het krijgen van nieuwe matrassen met de juiste afmetingen. Hiervoor zijn ze na 3 maanden langs geweest, bijzonder genoeg met matrassen die weer 7 cm te kort waren. Heb de bezorgers met matrassen weg gestuurd uiteraard. Na meer dan een half jaar nog steeds bezig met het krijgen van matrassen met de juiste afmetingen, dit schijnt heel moeilijk voor ze te zijn want het is inmiddels bijna februari 2022 en ze zijn er nog steeds niet. Constant problemen met dit en dan weer dat en andere smoesjes waardoor ze niet geleverd worden, ook is dit 'bedrijf' constant niet bereikbaar waardoor de communicatie sowieso vreselijk verloopt. TIP: KOOP HIER NOOIT EEN BED!
Goedendag Wat jammer dat u zo reageert want wij doen er alles aan om u een tevreden klant te maken. En ja soms gaat er weleens wat mis en dat is zeker niet fijn enkel vandaag heeft u onze collega ook telefonisch gesproken en deze komt er aanstaande maandag op terug en heeft u ook geïnformeerd
De levering was goed, maar wij wouden het dekbed retour sturen. Heel lang wachten op antwoord. Uiteindelijk zelf maar weer achteraan gegaan na 2 weken. Het was niet ontvangen werd er gezegd maar volgends postnl was hij allang aangekomen. Toen heel lang gewacht tot ze eindelijk het geld terug zouden storten. Nu weer een paar weken verder nog niks teruggezien van het geld.
Goedendag Volgens onze gegevens is dit b17 januari verwerkt wij zullen er voor zorgdragen dat het betaalde bedrag met uiterlijk 10 werkdagen is terug geboekt op uw rekening. Onze oprechte excuses voor het ongemak in deze
Het hoofdbord is gammel door monteurs bevestigd met een schroef in hout zodat het hoofdbord na vier weken los kwam van het bed. De schroef kan niet meer teruggeplaatst worden omdat het gat in het hout te groot is. Klantenservice wil niets kosteloos repareren omdat ik het hoofdbord zonder plint tegen de muur aan moet zetten. Ik heb zelf een tweepersoons boxspring al 20 jaar en die staat nog steeds stevig tegen de muur met plint. Zeer slechte kwaliteit en service.
Goedendag Het hoofdbord is niet bedoeld om tegen aan te zitten of er mee te schuiven zonder het hoofdbord los te maken vooraf. Wat er mee is gebeurd weten we niet maar een hoofdbord laat niet zomaar los. Vandaar wij een monteur willen langs sturen maar dit is dan ook niet kosteloos dit omdat dit is ontstaan door invloeden van buitenaf
Gekozen om het bed zelf in elkaar te zetten, bleek achteraf. Er was geen handleiding aanwezig, ze bezorgers vertelde dat we maar op internet moesten kijken en wij konden niks vinden. 1,5 dag bezig geweest om het bed in elkaar te zetten. Ik beveel het bed aan aan andere mensen wel, wel zou ik er voor kiezen om het bed in elkaar te laten zetten.
Goedendag Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn te horen dat het uiteindelijk is gelukt. Zojuist nog even gekeken maar het montage filmpje staat wel op You-yube dit even ter info. En inderdaad het is beter dat bij aankoop van een elektrisch bed te kiezen voor met montage
Na de bestelling word je gebeld over aflevering. Voor bestelling is dit niet zichtbaar.
Vriendelijk, tot binnen geleverd. Goede boxspring voor een klein prijsje.
Bedankt voor het plaatsen van deze review wij wensen u veel plezier toe en als er nog vragen zijn staan wij altijd voor u klaar
Dit is mijn 2e bestelling binnen een 1 jaar en tevreden met wat er is geleverd. Duidelijk en je krijgt wat je verwacht.
Wat fijn dat u weer tevreden bent wij wensen u veel plezier met ons product toe en mochten er vragen zijn kunt u altijd contact met ons opnemen wij zijn u graag van dienst
Verkeerde kleurd bed, verkeerde poten verkeerd hoofdbord, matras stuk vlek op hoofdbord 3 weken met klachtenafhandeling gemailt geen gehoor en geen compensatie of naar oplossing gezocht, zijn nu anderen stappen aan het ondernemen, Via een advocaat.
U geeft aan geen gehoor bij ons te krijgen enkel is dat niet zo wij hebben u meerdere malen gevraagd het service formulier in te vullen via onze website zodat onze klantenservice u van dienst kan zijn enkel heeft u dit nog steeds niet gedaan en kunnen wij u ook niet van dienst zijn. Dus vragen wij u ook langs deze weg dit te doen zodat wij u van dienst kunnen zijn
Zie boven
Bedankt voor het plaatsen van deze review wij waarderen dit enorm.
Bijna 12 weken op de bestelling moeten wachten. Een aantal keren gebeld en dan van de klantenservice te horen gekregen dat de volgende week de levering plaatsvindt....dit zelfs tot 2x toe!! Op de website en bij de bestelling wordt aangegeven dat t direct wordt geleverd. Eindelijk inmiddels het bed mogen ontvangen...zie op het matras niets vermeld...ga er maar van uit dat dat het bestelde matras is (niet te controleren) en op het bed ontbreekt de geleider om de achterwand in te plaatsen. Na een telefoontje dit de volgende dag in huis...
Goedendag Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij begrijpen uit deze review dat alles niet helemaal naar wens is gegaan en dat spijt ons. De levertijden en vele vertragingen zijn inderdaad niet wenselijk enkel hebben wij maar ook de rest van het land in iedere branche hier mee te maken. We zitten helaas allemaal in een zware tijd waardoor dit ontstaat maar gelukkig is alles nu eindelijk geleverd wij wensen u veel plezier met ons product
Ze hebben de verkeerde matras geleverd en ze beweren dat dit niet zo is.
Goedendag Wat jammer dat u dit zo stelt wij hebben u keurig uitleg gegeven wat u heeft gekocht en wat dit inhoud.Geintregeerd is geen los verlijmde topper zoals u in gedachten had en dat hebben wij u uitgelegd. U heeft dus echt ontvangen wat u heeft besteld. Wilt u evt een matras met losse topper dan kan dit natuurlijk enkel u betaald dan wel een andere prijs hiervoor.
Sorry maar mijn ervaring met het annuleren van een bestelling was ronduit slecht. Mails werden niet beantwoord, beloften niet nagekomen. Ik vroeg me zelfs af of jullie wel bestonden. Dus daar kan nog wel het nodige op getraind worden. Zelfs bij coronaproblemen, waar ik begrip voor had, is communicatie mogelijk. Dus, sorry, ik kan geen goede review geven
Goedendag Bedankt voor het plaatsen van deze review enkel vinden wij het jammer dat te horen dat de terugbetaling iets langer heeft geduurd dan wenselijk was. Wij zien dat deze 17-1 aan u is terug betaald dus gelukkig is het nu afgerond. Onze oprechte excuses hiervoor.
Ik zit nu nog te wachten. Op onderdelen die missen. Al langer als 1 maand.
Goedendag Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens is geleverd. Bij navraag zien wij dat u wacht op de hoekijzers van dit bed. Deze zijn binnen gekomen en worden aankomende week opgehaald door DHL u ontvangt deze dan ook binnen 10 werkdagen. Onze excuses voor dit ongemak.
Ik slaap sinds ik deze kussens heb veel beter als dat ik deed. Zo blij dat ik deze heb gekocht en voor een prijs echt super.
Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van deze review
Aanbevelen ja, echter via winkel en niet online. Uiteindelijk goed gekomen vanzelfsprekend. Graag aanleveren instructions voor vastzetten achterwand (lijkt op een kliksysteem)
Goedendag Bedankt voor het plaatsen van deze review alle montage filmpjes kunt u terug zien op YouTube ook hoe u dit hoofdbord kan monteren. Goed weekend!
Dat jullie je niet schamen om om ervaring te vragen. In 1 woord verschrikkelijk! Er is zo vee gebeurd dat ik geen eens zin heb om dat hele verhaal hier te typen. Ik raad boschbedding NIET aan!!!! Ze komen hun afspraken niet na.
Goedendag Wat jammer dat u dit stelt de maat die u besteld heeft 140x200 heeft een langere levertijd dan gewenst wij hebben daarom u een voorstel gedaan voor 160x200 die konden we wel snel leveren u heeft deze ook voor dezelfde prijs mogen ontvangen en u bent hiermee akkoord gegaan mits wij hem zsm zouden leveren.Wij hebben voor u speciaal op zaterdag een bezorger laten rijden om deze snel bij u te krijgen dus vinden wij het toch spijtig te zien dat u ons een 1 geeft terwijl we alles hebben gedaan om u tevreden te stellen.
Goede service, goed advies en prima levering
Bedankt voor het plaatsen van deze review dit waarderen wij enorm en veel slaapgenot teoegewenst
Heerlijk bed! Levertijd zou 10 weken zijn. Ik had hem na 7 weken al in huis. Aardige bezorgers. Prima service. Mega blackfriday korting ging niet helemaal op want blijkbaar is die korting er altijd. Toch blij met ons bed, lekker hoog en prima topper.
Wat fijn dat alles naar wens is wij danken u voor het plaatsen van deze review
Super communicatie en tip top in orde . Ook het leveringteam dikke merci, super vriendelijk en op half uur geïnstalleerd. Ook alle verpakking terug mee genomen top ! Dank u wel. Marina van vlierberghe
Super bedankt voor dit cijfer wij zijn hier ontzettend blij mee daar doen we het tenslotte allemaal voor. Wij wensen uw veel plezier met ons product
Artikel voldeed niet aan de verwachting. Geen neksteun. En de levertijd was erg lang
Wat jammer dat u n iet geheel tevreden bent. U geeft aan geen neksteun als u niet tevreden bent kunt u ons serviceformulier invullen via de website onze klantenservice zal dan samen met u gaan kijken naar een goede oplossing voor u.
Erg prettig en behulpzaam
Bedankt voor het plaatsen van deze review goed te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u een fijne dag verder!
ik zal jullie aanbevelen. maar als je iets besteld duurde het vrij lang tot ze het bij de klantenservice in gaten hebben wat je besteld hebt etc. dat kan beter
Bedankt voor het plaatsen van de review en opbouwende kritiek is altijd goed daar kunnen we inderdaad iets mee om daar meer aandacht aan te geven.
Keurig te woord gestaan door de planning. De bezorging was wat later dan gepland. Ik vind het fijn dat je niet vooraf hoeft te betalen, maar was makkelijker geweest als je zou kunnen pinnen aan de deur
Goedendag Wat fijn dat u tevreden bent en wat u stelt het is inderdaad fijn als u kunt pinnen enkel het feit dat we nu met corona te maken hebben is er voor gekozen even niet te kunnen pinnen. Bedankt voor het plaatsen van deze review
Stuartweg 37
4131 NH Vianen
Het kopen van een boxspring doe je niet in één dag. Een boxspring moet natuurlijk voldoen aan je wensen en eisen van zowel de uitstraling als van het slaapcomfort. Wij begrijpen dit maar al te goed en hebben daarom een ruime collectie boxsprings. Iedere boxspring kun je helemaal naar eigen wens samenstellen. Je ligt iedere nacht op je boxspring en daarom zijn jouw wensen erg belangrijk voor ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.