My favorite Tall girl brand!

I am in love with my new pants and jeans. I'm 1.86 cm tall and the pants fit me perfectly, not an centimeter too short or too long. If there is a problem with the order they respond very quickly even though it’s friday. I hope they will ship to Austria soon too :) My advice - if you are a tall girl and looking for perfect pants then order now.

Fijn

Eindelijk een winkel met mooie kleding en goede maten!

Fijne webshop voor lange vrouwen!

Twee prachtige broeken gekocht, eindelijk een plek waar ik als lang persoon terecht kan :)

Ik heb voor het eerst een mooie linnen broek gekocht. Ik was sceptisch over de lengte, iedere linnenbroek die ik ooit heb gekocht was te kort, ik ben 1.78 dus onder de tall girls nog redelijk kort. Maaaaar OMG ik ben zo blij dat ik de broek heb gekocht de lengte is Fantastisch perfect voor elke lengte vanaf 1.78! Het liefst zou ik er 5 van hebben zo fijn is de broek.

Z blij dat ik The Wildflower Club heb gevonden!

Ik zocht al heel lang naar goede broeken maar heb ze nooit echt gevonden tot ik The Wildflower Club tegenkwam. Ik heb gelijkt besteld en de broeken zitten zo fijn en kwam zelfs tot de grond, dat had ik nog nooit eerder gevonden. Daarnaast had ik mijn broeken de volgende dag al in huis. Ik ga snel weer bestellen!

Eindelijk de perfecte spijkerbroeken gevonden

Bestellen bij the wildflower club gaat enorm soepel. De site is overzichtelijk, geeft duidelijk aan welke broek met stretch is en welke niet. Welke maten er beschikbaar zijn en welke lengte maten. Ik heb eindelijk de perfecte spijkerbroeken gevonden die mij passen. Die lang genoeg zijn én met stretch! Dit maakt ook dat ik in een week tijd 4 broeken gekocht heb, ik blijf maar bestellen! Prijs kwaliteit is echt super! Enige verbeterpuntje: achteraf kunnen betalen via klarna of river. De retour kosten zijn aan de hoge kant… doordat je en vooraf moet betalen en hoge retourkosten is het wel overwegen wat je wel en niet besteld. Overall ben ik mega te vreden. Ook via Instagram snelle communicatie. Heel prettig. Dikke aanrader!!!

Na lang zoeken eindelijk een broek die lang genoeg is!

Ik ben zelf 187, met lange benen. Dus broeken is voor mij altijd een gedoe. Nu ik deze heb gevonden online, het is top!

Fijn bedrijf!

Duidelijke website, fijne manier van communiceren over de mail. Retourneren gaat erg handig. En bovenal mooie kleding!

Zo fijn om als lange vrouw toffe kleding op lengte te kunnen kopen.

Al mijn hele leven ben ik opzoek naar goede broeken aangezien ik 1,87 ben. Toen ik jullie site tegenkwam heb ik direct besteld, het was er gelijk de volgende dag! Ontzettend blij met de kleren. Mooie fit en de lengte is perfect. Hoef eindelijk niet meer opzoek!

Superbe marque pour les tall girls

Je suis ravie j’ai enfin trouvé une marque de vêtements qui convient aux femmes grandes et qui les sublime

Eindelijk hippe broeken in mijn kast, net als iedereen! Zonder zorgen over de lengte!!!!!! :)

Ik ben zelf 1.85 en had nooit leuke broeken in mijn kast, totdat dat ik ‘the wildflower club’ ontdekte. Hier heb je broeken van de juiste lengte, van een goede kwaliteit, en dat voor een leuke prijs. Nu kan ik net als al mijn vriendinnen ook hippe leuke broeken aan en heb ik geen broeken stress meer! Dank je wel daarvoor! :) Liefs Fay

Enorm blij met deze webshop aangezien ik bijna nergens lange broeken kan vinden die ook nog eens super leuk zijn! Heb het gelijk gedeeld met mijn ‘lange’ vriendinnen, die ook super enthousiast zijn ; ). Ik hoop dat er nog veel meer leuke items bij komen!

Zeer professioneel bedrijf met hele goede service

Hele goede en snelle service. Eventuele retourzendingen worden ook zeer goed afgehandeld en het geld wordt snel teruggeblikt. Top bedrijf.

Eindelijk een mooie broek die lang genoeg is!

Het zijn fijne broeken en eindelijk is de lengte een keer goed, zo fijn! Bezorging is ook super snel.

De eerste keer dat ik een pantalon bestelde was die te klein. Ik was best teleurgesteld want ik dacht: eindelijk broeken voor vrouwen met lange benen, blijkt het niet waar te zijn. Ik heb toen een mail gestuurd naar de klantenservice en daar werd ik goed geholpen, het bleek een productiefout te wezen. Inmiddels heb ik nu 3 jeans en een pantalon, heel erg blij mee! Hoog water broeken zijn verleden tijd, en de broeken blijven mooi en gaan lang mee, ik heb ze inmiddels al dik een jaar en draag ze vaak!

Super blij met deze webshop!!!

Wat ik zo fijn vind is dat bij ieder item de lengtematen worden beschreven en dat er goede foto’s bij staan. Dit helpt enorm om bewust iets te bestellen, ik heb nog nooit iets hoeven retourneren! Ze hebben leuke en hippe modellen broeken/jeans die van deze tijd zijn. Ook hebben ze supersnelle en nette levering.

Altijd snelle levering en super blij met een site voor lange dames. Ze hebben erg leuke broeken voor als je langer bent dan 1.80cm.

Voor iedereen is er wat

Ik ben zelf 1,83m en normaal gesproken is dat altijd te lang voor mooie broeken, maar als ik hier bestel weet ik altijd dat de lengte goed is bij de broeken en is ook nog hele mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Verademend!

Er gaat een wereld voor mij open waarbij ik eindelijk geweldig mooie en fijn zittende broeken heb gevonden die lang genoeg en zelfs soms te lang zijn! Ik krijg super veel complimenten wanneer ik de broeken van The Wildflower Club draag. Erg verfrissend om ergens te kunnen shoppen waar veel overzicht is, alle kleding tof is en ik niet na hoef te denken of het mij wel zal passen. Dit scheelt zoveel tijd. Ik ben SUPER enthousiast en raad het alle lange meiden aan!!!

Kwalitatief goede kleding en super voor de lange dames. Snelle verzending, helemaal top.

Nooooit broeken die mij passen, altiid te kort. Bestel hier 1 x wat, en zelfs wat te lang!!! Geweldig, gehuild van blijdschap

Dankzij de wildflowerclub was in de best geklede tourist op Mallorca!!

Ik heb super leuke kleding gekocht bij jullie voor mijn vakantie!

Ontzettend tevreden!

Levering was snel, site makkelijk in gebruik, helaas was het item te lang maar zou snel opnieuw bestellen! Ook retour aanmelden ging gemakkelijk.

Slechte service

Diverse bestellingen geplaatst wat goed ging maar bij de laatste bestelling witte broek besteld die duidelijk niet wit was maar meer richting crème, geen enkele medewerking om dit goed af te handelen. Als de maat niet goed is of het model bevalt niet dan is dat oké, dat kan gebeuren, maar bij een verkeerde voorstelling van zaken moet je wel bereid zijn om tegemoet te komen.... dus helaas, jullie zijn een klant kwijt

Hi Arjette, Wat jammer om te horen dat de kleur van de broek anders is dan je had verwacht.. Er zijn veel verschillende soorten tinten wit en het kan soms lastig zijn als je hierbij iets anders had verwacht. De kleur van onze Lize pants is volgens de kleurenwaaier meer wit dan creme wit. We proberen de kleuren zo goed mogelijk te laten zien door middel van productfoto's en informatie bij het product. Jammer dat de kleur voor jou anders is dan je in gedachte had. Bedankt voor je review en feedback 💕 Liefs, Kim | The Wildflower Club

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)