Top Klantenservice en lengtematen

Ik had een probleem met een broek na 1x wassen, supersnel contact gehad met de klantenservice en kosteloos omgeruild. Ze denken heel erg met je mee! Ik ga hier zeker vaker bestellen! Daarnaast nog nooit zo goedkoop hippe lengtemaat 38 broeken kunnen bestellen!

Ik ben inmiddels de blije bezitter van 2 broeken van The Wildflower Club. Voor het eerst in mijn leven heb ik broeken die lang genoeg zijn, in een woord geweldig. De service is top, snelle verzending en snelle reactie op mijn gestelde vragen.

Geweldige site!!

Ik ben vooral extreem fan van de broeken, aangezien dat een enorme opgave is om lang genoeg te vinden in de meeste winkels! Goede stof, leuke verschillende soorten broeken/jeans en ook leuk dat het al aan het uitbreiden is naar nog meer soorten kleding, die overigens ook zeer aan te raden zijn! Heel goed en lief geholpen toen er iets verkeerd was en zeker tot een goede uitkomst gekomen :)

Goede service en kwaliteit!

Ik heb twee jeans besteld en ik zit zelf eigenlijk tussen de reguliere lengte en de lange lengte. Als je houdt van broeken die wat langer vallen zijn deze perfect! De kwaliteit van de broeken is ook erg goed en ik heb een te grote broek gratis mogen ruilen voor een andere maat!

Super.

Bestelling gedaan voor panterbroek extra lang. Is precies zo als omschreven en heb ik nu haast dagelijks aan. Heel blij mee. De lengte en de stof en het model alle zoals beschreven. Ook erg blij met de lengte. Shirt ook enorm blij mee en idem zoals beschreven. Hele proces verliep prima.

Fantastische

Waauww!| eindelijk een website met lange broeken die ook gelukkig betaalbaar zijn. Kreeg een tip vanuit kennissen. Wat ontzettend fijn en blij mee. Eindelijk broeken gevonden waar ik al heel lang naar opzoek was.

Zal er nog een keer bestellen!

Vijf broeken besteld met het idee ze gaan toch terug en ze zijn allemaal goed op lengte en leuk dus vervelend maar kan ze alle vijf houden!

Amazing

Zooooo veel moeite gehad om broeken te vinden die lang genoeg zijn. Deze zijn top! Heb lange tijd gedacht dat ik alleen rond zou lopen in de standaard straight leg broeken en pantalons. Hoewel die ook leuk zijn wilde ik graag een wide leg en zomerse lange broeken. Nooit gedacht dat dat zou kunnen, had de hoop al opgegeven maar hier zijn ze dan. De luipaard print broek is mijn favoriet!!

Helemaal top!

Super fijne lange broeken met stretch en geweldige service

Broeken met een mooie lengte met een goeie kwaliteit

ik ben 1,82 en ik heb eindelijk een site gevonden met broeken die lang genoeg zijn voor mij. ook ben ik niet de dunste en heb ik bredere heupen dan normaal. deze broeken sluiten perfect aan en staan nooit open aan de achterkant. inmiddels heb ik al 7 broeken bij jullie gekocht

Echt super!! Had de kleding de volgende dag al binnen en de kwaliteit is super!

Enorm goed!

Top!! Heel blij met deze website

Super blij met deze website, eindelijk leuke lange broeken!

Echt super!! Zo blij met éíndelijk echt lange broeken!

Sinds ik deze website heb ontdekt, heb ik hier bijna al mn broeken op besteld. Goede prijs/kwaliteitverhouding en super lang :) eindelijk!! <3

Wauw! Echt perfecte broeken

Tegenwoordig haal ik bijna al mijn broeken bij the wildflowerclub! Ze zijn voor mij allemaal lang genoeg en ik houd zelfs extra lengte over (ik ben 1,80 m). Ik ben er zo blij mee!

Mijn favoriete online website! Ik raad het alle lange meiden aan!

Ik heb nou al een paar dingen besteld en ik raak niet uitgekeken. Zo veel leuke dingen en dan ook nog eens voor mijn lengte! Eindelijk een webshop gevonden met mooie kleren van goede kwaliteit die met de trends mee gaan en ook nog eens voor lange meiden! Ik ben jullie zo dankbaar:)

Via via ben ik bij The Wildflower Club terecht gekomen. Altijd maar te korte broeken kopen is nu eindelijk voorbij! Naast de nog steeds groeiende collecties met te leuke broeken, staat The Wildflower Club altijd klaar om vragen te beantwoorden en te helpen. Echt waar een super webshop <3

Super goeie service

Al meerdere keren besteld. Super snel ontvangen. Retouren gaat ook heel makkelijk en de klanten service is goed en denkt mee! Fijn zo’n bedrijf wat nog echt aandacht heeft voor z’n klant! :)

Echt echt lange broeken

Helemaal super

Ik had broeken besteld en het was de volgende al supersnel geleverd in een leuke verpakking met topbroeken

Echt topp voor lange meiden!!

Ik ben echt zo blij dat ik The Wildflower Club gevonden heb! Het was altijd zo moeilijk om broeken te vinden die mooi tot de grond vallen, maar hier valt alles echt perfect! Het enige dingetje is dat de broeken een beetje klein vallen, en ik voor het inruilen wel weer verzendkosten moest betalen, dus ik zou de broek een maatje groter bestellen dan normaal. Maar verder ben ik mega tevreden!

Hele fijne jeans

Ze hebben fijne jeans die goed lang zijn en ook stretch hebben waardoor ze makkelijk passen:)

Het is altijd perfect op lengte Altijd was het lastig om goede broeken te vinden maar door wildflower heb ik dat niet meer!!!

De ideale webshop voor lange meiden zeker een aanrader voor leuke kleding die past als je groot bent! Lang gezocht naar een webshop als deze!

Super mooie broeken,

Jammer genoeg zijn de broeken te klein. Het zijn in verhouding kortere broeken die je lager draagt, En je met een open rug zit, Liefst ook in maat 44/ 46 te verkrijgen.

Goede service, eindelijk een fijne webshop voor lange meiden!

Heel blij met mijn 2 broeken. Fijne maat beschrijving. Topprijs kwaliteit. Aanrader voor lange meiden !

Bedrijfsgegevens

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

06-45165315

[email protected]

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.