Laden reviews...
Laden reviews...
330 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Consumenten noemen geregeld dat broeken lang genoeg zijn en comfortabel zitten. Er is veel lof voor de maatvoering en snelle service. Herhaalaankopen en tevreden klanten komen vaak terug vanwege de lange maten en betaalbare prijs.
Finally fashionable and comfortable pants for tall girls, perfect!
Beveelt aan
15 June 2026
Justyna
Madrid
Persoonlijk hou ik heel veel van baggy en ik heb het advies gevolgd die wordt gegeven als je een broek koopt dat als je baggy wilt dat je dan een maatje groter kan doen dus dat heb ik gedaan en nu valt de broek echt perfect! De lengte is echt uitstekend en de winkel medewerkers zijn ook super aardig!
Beveelt aan
4 June 2026
Isa
Spanbroek
De klantenservice was tip top in orde. Ook de kleding valt mooi! Echt zoals beschreven! Levertijd was snel!
Beveelt aan
4 June 2026
Anke
Eerbeek
Great! Finally trousers that are long enough! But the retoure is really expensive.
Beveelt aan
3 June 2026
Anna
Augsburg
Voor het eerst mezelf betrapt op de opmerking ; eigelijk is hij te lang. Top en rok zitten heerlijk veel complimenten gehad! Volgende items zitten al in m'n winkelmandje!
Beveelt aan
3 June 2026
Jacobien
Noordwijk
En ce qui concerne le pantalon rien à dire le matériel est bon ce que vous pouvez améliorer c’est du côté transport j’avais reçu un mail que mon colis était livré en réalité mon colis a été livré 3 jours âpres le mail
Beveelt aan
3 June 2026
Christelle
Belgium
Bijna te lang voor mijn 1.80, maar zo fijn dat broeken eindelijk lekker zitten! Dankjulliewel!
Beveelt aan
3 June 2026
Luca
Gouda
De kleding is erg mooi, maar helaas valt de kwaliteit mij tegen. Een rok ging bij mij al na één keer dragen stuk en ook andere items, zoals broeken, gaan ondanks normaal gebruik en het volgen van de wasvoorschriften snel kapot. De reactie op mijn klacht vond ik teleurstellend, omdat het werd afgedaan als “een los draadje”. Voor deze prijs verwacht ik betere kwaliteit en een serieuzere behandeling van klachten. Ik heb eerder een tegoedbon van 20,- ontvangen, maar dit verandert de kwaliteit niet. Geld terug zou een betere optie zijn. Voor mij helaas de laatste keer.
Beveelt niet aan
26 May 2026
Lot
Bussum
Hi Lot,
Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaren hebt. We helpen uiteraard altijd graag mee bij klachten of defecten 🤍
Bij de rok waar je contact over opnam zagen wij op de foto’s verder geen kapotte naad of daadwerkelijk defect, maar alleen een los draadje terwijl de naad zelf nog intact leek. We begrijpen natuurlijk dat dit balen is, zeker na één keer dragen. Juist daarom hebben we gevraagd om extra foto’s zodat we alsnog goed mee konden kijken en je eventueel verder konden helpen als er toch meer aan de hand bleek te zijn 💕
Ik zie daarnaast dat er inderdaad ook eerder iets met een jeans aan de hand is geweest. Helaas viel deze bestelling buiten ons garantietermijn waardoor we hier geen volledige terugstorting konden doen. Ondanks dat het item buiten ons garantietermijn viel, hebben we je toen geholpen met €20 shoptegoed omdat we je evengoed graag wilden helpen.
We vinden het wel fijn om te horen dat je de kleding zelf mooi vindt en willen je bedanken voor je feedback.
Liefs,
The Wildflower Club
Ten eerste is de verzending echt super snel. Ik heb gisterenavond om 22.00 broeken besteld en vandaag, 1 dag later, zijn ze al om 14.00 binnen. Daarnaast zitten de spullen die ik heb besteld heerlijk en zijn ze daadwerkelijk echt tall. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!
Beveelt aan
23 May 2026
Emma Sprengers
Helmond
I am absolutely in love with the products i got from the Wildflowerclub so far. It‘s definitely my new go-to brand. I‘m 1.82 and have always struggled finding clothes that actually fit. I never had that issue with any item from the Wildflowerclub; Jackets, Pants, Tops. The quality is really good and it’s great value for money. On top of that, the customer service is top tier. I can only recommend this brand!
Beveelt aan
22 May 2026
Miriam
Innsbruck
Wirklich tolle Produkte, werde wieder bestellen.
Beveelt aan
14 May 2026
Nina
Xanten
Goede winkel voor tall girls.
Beveelt aan
7 May 2026
Nova
Groningen
Nooit broeken kunnen vinden die lang genoeg waren voor mijn lengte (1.84m). Zoveel ‘tall jeans’ websites bekeken en besteld, toch waren ze altijd te kort of zat het niet goed. Totdat ik naar The Wildflower Club werd gestuurd, eerste bestelling geplaatst, en eindelijk kreeg ik broeken binnen die lang genoeg waren, lekker zitten, en dan hebben ze ook nog een langere broek-lengte! Ondertussen al zoveel bestellingen geplaatst en ik blijf maar bestellen. Ze breiden hun collectie steeds uit, super leuke kleding!! Meest bezochte website sinds ik ben doorgestuurd naar het merk
Beveelt aan
6 May 2026
Isa
Nieuwegein
Ik ben heel blij met de broeken die ik hier heb besteld ik heb eindelijk dat ze lang genoeg zijn en ook super leuk staan. Heel blij mee en de prijzen zijn ook erg netjes.
Beveelt aan
6 May 2026
Lieke
Veghel
Hele fijne kwaliteit en levering. Erg tevreden mee en ideaal voor lange benen!
Beveelt aan
6 May 2026
Romee
Oenkerk
Inmiddels zijn er al veel merken op de markt gekomen voor lange meiden, maar geen een past zo perfect en heeft zulke goede kwaliteit zoals jullie :) Heb een paar broeken waar ik al bijna drie jaar mee doe. De pasvorm sluit altijd perfect aan rondom taille & billen en dit is een van de weinige merken waarbij het soms zelfs bijna té lang is, wat ik juist fijn vind aangezien ze soms nog iets krimpen. Ben echt al jaren fan!! <3
Beveelt aan
6 May 2026
Esther
Lexmond
Eindelijk een leuke broek die direct past! En voor een normale prijs, erg blij mee.
Beveelt aan
6 May 2026
Marije
Apeldoorn
Ik heb Ivy Flared Jeans | Blue | Stretch besteld en zit naar verwachting, lekker lang en met veel stretch. Jammer vind ik wel, dat deze broek er maar in één kleur is. Ik had graag meer keuze willen hebben en variatie, zodat ik meer van één model had kunnen bestellen.
Beveelt aan
5 May 2026
Sanny02
Nieuw-Buinen
De website is mooi en duidelijk ingericht. Per broek is er een maattabel, wat betekend dat je bij het online bestellen al de juiste maat kan kiezen. Het aanbod van kleding is breed en in de mode en er komen geregeld nieuwe items bij. De levering is snel en de kleding is netjes verpakt. De producten zijn van fijne en goede kwaliteit en passen bijna altijd. Al met al tevreden!
Beveelt aan
2 May 2026
Roos
Ten Boer
Ik vind de Wildflower club goede service hebben als je een probleem hebt. Ook de broeken zijn van goede kwaliteit. Als de kwaliteit kwetsbaarder is, staat dat erbij. Alleen de maattabel kan wel erg verschillen in de broeken wat maakt dat je meer retour moet sturen.
Beveelt aan
1 May 2026
Rhodé van der Slik
Reeuwijk
The Wildflowerclub is echt 1 van de weinige tall winkels die ook echt lange mooie en trendy broeken maakt! Daarnaast is verzending snel, top en reageren ze snel en vriendelijk op vragen als ik ze een mailtje stuur. De enige tip die ik zou meegeven (wat wel echt een persoonlijke voorkeur is) om misschien de maten wat 'losser' te maken, een M (38) is over het algemeen best strak bij bijv mn bovenbenen, misschien dus de maten iets ruimer maken voor lange meiden met dikkere bovenbenen? Verder is het echt een top webshop, ik raad het zeker aan!
Beveelt aan
30 April 2026
Marlène de vries
Den Dolder
De broeken zijn prima! Ik heb twee blouses besteld( blauw en roze) hele slechte kwaliteit! De stiksels laten overal los. Ik heb een bericht gestuurd maar er zit geen garantie op, (slechts een kortingsbon gekregen) Jammer dat er bij deze winkel ook zulke spullen worden verkocht.
Beveelt niet aan
23 April 2026
Mieke
Indijk
Hi Mieke
Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat je blij bent met de broeken 💕✨
Wat jammer om te lezen dat je de blouses zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Omdat dit buiten onze garantietermijn valt, kunnen we hier helaas geen verdere oplossing meer voor bieden. We hebben je daarom wel een shoptegoed aangeboden om je tegemoet te komen.
Jammer om te horen dat dit niet als een fijne oplossing is ervaren.
Mocht je in de toekomst ergens over twijfelen of vragen hebben, dan denken we natuurlijk altijd graag met je mee 💌🤎
Liefs,
The Wildflower Club
Jet
Ik had de grijze coat besteld en overal kwaliteit is echt goed, enige min punt is dat de schouders heel small vallen. Ik ben zelf slank maar zelfs voor mij zijn de schouders te small. Ik heb een maat groter besteld zodat het oversized zou vallen, maar helaas. Voor de rest is het uitstekend
Beveelt aan
23 April 2026
Nawal
Rotterdam
Hi Nawal
Bedankt voor je review.
Super fijn om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit, dat vinden we echt heel leuk om te lezen 💕✨
Maar wat jammer dat de schouders voor jou wat smal vallen, we begrijpen dat dat niet ideaal is, zeker als je juist voor een oversized fit gaat. We nemen je feedback hierin zeker mee 🤎
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring 💌
Liefs,
The Wildflower Club
Jet
Ontzettend blij met mijn broeken die eindelijk lang genoeg zijn èn modieus. De levering is heel snel en de service is geweldig. The Wildflower Club reageert snel op vragen en is goed bereikbaar. Ik ga hier zeker meer bestellen.
Beveelt aan
12 April 2026
M
Almelo
Ik heb altijd een struggle gehad met broeken vinden die lang genoeg waren en ook bij de taille aansluit of shirtjes waar de mouwlengte goed was. Een maand geleden naar de fysieke winkel geweest en ben daar flink geslaagd. De broeken zitten nog steeds mooi, niks is uitgerekt of heeft kwaaltjes. Net de bestelling van de nieuwe sportkleding binnen en het zit als gegoten. Hartstikke blij dat ik de winkel ontdekt heb!
Beveelt aan
10 April 2026
Marlies
Hem
The Wildflower Club is een Nederlands fashionmerk gespecialiseerd in kleding voor lange vrouwen van 1.75m tot 2.00m. Van jeans en blazers tot co-ord sets en basics. Alles wordt ontwikkeld met extra aandacht voor pasvorm, comfort en lengte!
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Webshops_aangepast