Mooie sieraden en goede service!

Ik heb voor het eerst besteld bij 'The Wildflower Club' en het is me heel goed bevallen! Duidelijke website en goede informatie over het verloop van het bestelproces en de bezorging. Netjes verzorgd ingepakt, geweldig! Zo zie je dat tegenwoordig niet zo vaak meer. De sieraden zijn prachtig! Al veel complimenten over gehad!

Super makkelijk te bestellen, snel geleverd, veel keus, bijna alles in het goud en zilver, vriendelijk, niets op aan te merken! 100% een aanrader. <3

Super mooie sieraden

Ik heb onlangs een armband gekocht en ben hier superblij mee. De sieraden zijn waterproof en de sieraden slijten niet als je gaat zwemmen. Een tevreden klant dus!

Snel bezorgd, mooi product

Product is precies zoals omschreven, goed van kwaliteit en snel bezorgd. Maar niet goedkoop.

Heeel goed!

Er was een 3+1 gratis sale. Bij het afrekenen merkte ik dat het niet was toegepast. Dit was de 2 bestelling die ik had gedaan en de eerste verliep zo goed dat ik gewoon bestelde en een mailtje sturen voor dit uit te klaren. Super snelle respons gehad en het das direct aangepast. Zeer tevreden van de producten en ook van de klantenservice!

Ik heb een bagstrap besteld bij Wildflower. De strap is megaleuk. De bezorging verliep soepel en snel!

Mooie collectie en snelle service!

Veel keuze, goede kwaliteit en snelle bezorgservice!

Meerdere keren mee in de zee geweest, geeft niet af! Heeft nog altijd de mooie gouden kleur, veel complimenten gekregen

Vanaf het moment dat ik de website ontdekte verkocht! Wat een leuke sieraden heb ik hier besteld! Super mooi en verkleuren niet. Had voor mijn verjaardag een cadeaubon gevraagd omdat mijn rekening er zwaar onder heeft te lijden:) Heb de site vol enthousiasme aangeraden aan al mijn vriendinnen!!

Prachtige webshop met persoonlijke touch

Vorige week heb ik voor de allereerste keer een bestelling geplaatst op deze webshop. Ik heb toen een bagstrap besteld, als cadeautje voor een vriendinnetje. Zij was al een tijd op zoek naar een bagstrap met zilveren hardware. Deze zijn NIET te vinden icm een mooi patroon. Toen ik deze website vond, was het een opluchting toen ik zag dat de bagstraps van The Wildflower Club zowel gouden als zilveren hardware bieden. Ik heb vervolgens (last minute) het cadeautje besteld en deze was (als ik het mij goed herinner) de volgende dag al in huis. Bij het pakketje zat een persoonlijk bericht, waarin mij veel plezier met mijn aankoop werd gewenst. Daarnaast was de bagstrap erg leuk ingepakt en eigenlijk klaar om cadeau te geven. Al met al ben ik erg tevreden over The Wildflower Club en ik zou/heb de webshop ook zeker aan(ge)raden!!!

Top producten en snelle levering!

Heel blij met de oorbellen waarmee je gewoon kunt douchen en zwemmen zonder dat ze verkleuren. Ze zijn prachtig en sluiten uitstekend. Nu hoef ik niet meer om de paar weken mijn oorbellen in de prullenbak te dumpen :D

Wat een leuke website & producten. Toen bleek dat mijn pakje niet geleverd was door slechte management van de post had ik ook nog recht op een super goeie, duidelijke en snelle klantenservice. Pakje was snel terecht & ik kon gaan pronken met mijn nieuwe tasje & sieraden :) Heel gelukkig mee!

Snelle levering en goede service

Na 2 dagen was mijn pakketje bezorgd, mooi verpakt met een leuk kaartje erbij! Sieraden zijn prachtig. Na 2 weken ging een kettinkje kapot van mij, nadat ik dit had gemeld werd meteen gezond naar een passende oplossing. Hele prettige service!

Geweldige klantenservice & producten

Een tijdje terug heb ik 2 tasjes besteld. Helaas ging er iets mis met de levering. Ik heb toen contact gezocht met de klantenservice en zij hebben meteen actie ondernomen om te zorgen dat de producten toch snel bij mij binnen kwamen. Ontzettend bedankt hiervoor! (in het bijzonder; Kim, dankjewel!) Verder zijn de producten van goede kwaliteit en zijn de foto's erg duidelijk, je weet wat je binnen krijgt als je iets besteld. Kortom, ik ben fan!

Mooie producten, op tijd en netjes afgeleverd.

Altijd blij met mijn bestellingen

Dit is de 2e keer dat ik besteld heb en ben elke keer blij verrast. Het pakketje is leuk en mooi ingepakt en maakt het daardoor een leuke shop experience!

Blij mee :-)

Leuke webwinkel. Snelle levering en je kunt bijna niet kiezen uit al dat leuks. Blij met de mooie armbandjes. Mooie kwaliteit. Ik weet zeker dat ik snel weer iets ga bestellen,

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over The Wildflower Club. Ik heb er meerdere ringen gekocht en allemaal erg mooi. Een divers aanbod aan sieraden met mooie foto’s op de site. Helemaal blij met mijn waterproof ringen! :)

Leuk cadeautje

Een vriendin gaf aan dat het super goede water proef sierraden waren! Ik heb het daarom cadeau gedaan aan twee andere vrienden. Zij zijn er super blij mee!

Heel gode service!

Snelle levering en goede kwaliteit sieraden die niet meteen heel veel kosten!! I love it

Om door een ringetje te halen

Snelle service, leuke en kwalitatief goede sieraden

Mooi pakje, snel opgestuurd, mooie sieraden. Helemaal blij.

Snelle levering goede service prima kwaliteit

Zie hierboven

The Wildflower Club tovert elke keer weer een lach op mijn gezicht!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met The Wildflower Club. Naast dat hun sieraden prachtig zijn (ik krijg er heel vaak complimentjes over), zijn ze ook nog eens van goede kwaliteit. Daarnaast is hun klantenservice ook top. Een dikke 10!

Hi Jente, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent en dat je zo veel complimentjes krijgt. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Een aanrader !

Ik kan alleen maar positief zijn over de Wildflower Club! Kwalitatief goede sieraden en tassen, snelle levering en alles mooi ingepakt. De service voelde professioneel en persoonlijk door de kaartjes wat bij de levering zat. Een aanrader!

Hi Eva, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je lieve review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)