Mooie ketting, snelle levering!

Zit goed, en is erg mooi!

Heerlijk en gemakkelijk online shoppen

Voor Moederdag heb ik mijn eerste bestelling geplaatst en ik ben absoluut van plan nog meer bestellingen te plaatsen in de toekomst! De website is super mooi en overzichtelijk wat het rondneuzen en bestellen makkelijk en aantrekkelijk maakt. Ook was het pakketje bij aankomst prachtig maar stevig ingepakt, en het Moederdag cadeau was super feestelijk versierd nadat ik dit had aangegeven in de opmerkingen van mijn bestelling. Helemaal tevreden met deze small business, je ziet echt dat er liefde en passie in de bestellingen gaat!

Prachtige sieraden en snelle levering

Ik heb twee ringen besteld, deze zijn allebei prachtig en van echt goede kwaliteit. Handen wassen/afwassen kan allemaal en ze vervagen niet. Echt super blij mee. 10/10.

Amazing

Heb bijna al mijn sieraden van the wildflowerclub en ben er zó blij mee. Hele leuke sieraden, zijn waterproof en een mega goede klantenservice. Echt top!

Na kapot armbandje super goede service

Gemaild met defect, een dag later lag er een nieuw armbandje op de deurmat. Super fijn!

Top bedrijf!

Prachtige sieraden, op een keurige en snelle manier geleverd.

Hele leuke tas gekocht Heel blij mee Leuk verpakt en heel snel geleverd

Zeer fijne, goede, snelle, vriendelijke service en mooie sieraden en accessoires!! :)

Heel fijn geholpen, mooie site, leuke opzet door twee zusjes met een visie, prachtige producten wat werkelijk een feestje was om uit te pakken, met zelfs een handgeschreven kaartje! Met zoveel zorg ingepakt, verzonden en blij en enthousiast mogen ontvangen!! :)

Mooie kwaliteit, goede prijs en snelle bezorging! Kortom top!

Heel blij met mn nieuwe aanwinsten

Erg tevreden over de snelle service van Wildflowerclub! Snel geleverd en ook nog een lief kaartje erbij.. Mijn nieuwe oorbellen draag ik dag en nacht en verkleuren ook niet onder de douche! Heel erg tevreden dus..

10/10

Ik vind de collectie sieraden super cute. Veel mooie basics en meeste ringen zijn herstelbaar wat heel chill is. En het verkleurd niet :) Snel binnen en leuk verpakt.

Gewoonweg fantastische juwelen

Ik ga elke maand op vakantie en per reis die ik maak wil ik een ring als herinnering, omdat er bij the wildflower club zo veel verschillende keus is en ik in elke ring wel een ervaring uit mijn reis zie terug vind. Ook gaan de juwelen niet af en dit voor zo een goede prijs! Gewoonweg fantastische juwelen!

Hi Daylien, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! En wat een super leuk idee om bij elke herinnering een ring aan te schaffen. Heel veel plezier met al je mooie sieraden en bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Helemaal blij met mijn bestelling

helemaal blij met mijn bestelling

Hi Britt, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Leuke, mooie, originele sieraden

Ik ben echt blij met de bestelde sieraden. Ze zijn mooi en origineel. Heel leuk als cadeautje, met een mooi cadeauzakje er al omheen. "Wildflowerclub" past als naam goed bij het assortiment. Ik vind de kraaltjes-ringen super! Evenals de andere sieraden. En een mooie zwarte linnen tas. Dank u wel!

Hi Arjanne, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met alles. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Love it!

Snelle levering en dan krijg je ook nog eens hele leuke sieraden binnen. Die, heel belangrijk, waterproof zijn. Draag mijn nieuwe ring en ketting elke dag, super blij mee! Voor herhaling vatbaar.

Hi Sanne, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je zo bij met alles bent. Veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Top service en lieve meiden

Fijne communicatie over dm. Lieve meiden! Snelle levering en alles was top! Ik zou zeggen, bestellen maarrr. Het is een super leuke webshop, niet te duur. <333

Hi Geanne, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze service. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Goede service en kwaliteit

Ik was op zoek naar een goudkleurige ring die niet te duur was maar er goed uit ziet. Die heb ik hier gevonden! Ring was snel geleverd en leuk verpakt. Echt een cadeautje om uit te pakken! Heb The Wildflower Club al bij vriendinnen aangeraden en ga hier zeker meer sieraden bestellen.

Hi Tara, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe ring. Bedankt voor je review en veel plezier van je ring! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Hele fijne shop

Mijn bestelling was vlot verzonden en heel netjes verpakt. Geen problemen gehad. De sieraden zijn erg mooi. Blij mee!

Hi Lotte, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling en onze service. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Hele mooie tas besteld, heel blij mee Goede kwaliteit en heel leuk verpakt. Had de tas heel snel in huis .

Hi Leny, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Goede service en een mooi product!

Een fantastische teddy tas mogen ontvangen van de Wildflower club. Tas is van goede kwaliteit en er zat zelfs nog een klein bijpassend teddy tasje bij! Fijne prijs voor een mooi product en snelle levering!! Groetjes een zeer tevreden klant!

Hi Kelly, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe teddy tas. Bedankt voor je review en veel plezier ervan! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Top website met leuke producten

Ik ben heel blij met mijn aankoop. De verzending duurde ietsje langer dan normaal maar dat vond ik niet erg. Leuk ingepakt en goede service.

Hi Lonneke, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling. Bedankt voor je review en veel plezier van je item! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super mooie oorbellen

Nadat ik The Wildflower Club zag langskomen op instagram besloot ik op de website te kijken. Allemaal super mooie oorbellen en kon de verleiding niet weerstaan. Ik was al heel lang op zoek naar gouden oorbellen. Een gouden set vierkante oorbellen met en zonder steentjes gekocht. Nu mijn favoriete paar oorbellen. De bestelling kwam snel aan en het is mooi ingepakt. Een aanrader!

Hi Rabea, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je oorellen. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Leuke tasjes geshopt

De levering was keurig. Netjes verpakt en snel. De tasjes die ik had besteld zijn erg leuk. Jet en Kim bedankt en veel succes met jullie site.

Leuke producten en super goede service!

Ik had in eerste instantie de verkeerde producten ontvangen omdat er twee orders door elkaar waren gehaald. Dit is super snel en netjes opgelost. Ik ben enorm tevreden en kom zeker nog een keertje terug op de website!

Hi Janneke, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Heel mooi product, snelle levering en mooie kwaliteit

Oorbellen waren volgende dag gelijk in huis, heel erg leuk verpak en de ontvanger was er heel blij mee!! En ik dus ook :)!

Hi Zoë, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met alles. Bedankt voor je review! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)