Super goed

Ik ben zelf 187 en broeken vinden is daarom best wel lastig, maar deze broeken zijn echt heel lang en zitten gewoon heel mooi.

perfect

ben al zo lang opzoek naar goede broeken, ik ben 1,80 en jullie broeken zijn perfect! sinds ik deze site heb ontdekt haal ik nergens anders meer mijn broeken. super goede service, als ik een vraag heb wordt er altijd binnen een dag gereageerd en ook super fijn dat mijn pakketjes zo snel binnenkomen. ik raad jullie site bij iedereen aan!

Mooie lange broeken! Mouwen van shirts mogen langer

2 mooie lange broeken gekocht! Vallen als een echte lengtemaat 36. Broeken vallen redelijk smal dus bij twijfel de grotere maat kiezen. Shirts zijn wisselend qua mouwlengte, ondanks dat ze beide extra lang moesten zijn. Snelle levering.

Happy me

Echt fantastisch nog nooit een broek gehad die lang genoeg is! Ik werd bijna emotioneel toen ik hem aan deed en hij de grond raakte :). Ik ben zelf 1.76 en het is voor mij heel lastig broeken te vinden die lang genoeg zijn, eindelijk de perfecte website gevonden! Ik hoop dat er in de toekomst nog meer leuke broeken op deze website komen! De communicatie is ook echt fantastisch ik kreeg meteen reactie terug en alles wordt goed geregeld, ik had een foutje gemaakt in de retour en die werd meteen opgelost, top!

Super goeie service en fijne broeken!

Ik had 2 broeken besteld waarvan 1 de rits helaas defect was, dit kan natuurlijk eens voorkomen. ik baalde hier ontzettend van dus ik had een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Ik ben daar super goed geholpen, uiteindelijk heb ik een nieuwe broek opgestuurd gekregen en mocht ik de andere ook nog houden! Ik ben super tevreden 10/10 would recommend! En de broeken zelf zijn fantastisch!

Mooi en fijne service !

Had twee broeken besteld, waarvan 1 te klein. Super snelle en goede service om te ruilen! Nu erg blij met beide

Super leuke kleding! moeilijk om broeken in een goede lengte te vinden maar deze hebben een goede pasvorm en de perfecte lengte voor mij (1,85)

Gelijk nog 2 kleuren besteld!

Perfecte lengte. Voor mij misschien nog net iets te lang, maar makkelijk in te (laten) nemen! Zit lekker dus heel blij mee. En die panterprint: weer helemaal hip!!

Eindelijke lange broeken!!

Broeken zoeken voor lange benen is een soort baan apart, maar hier vind je genoeg! Eindelijk niet hoeven nadenken of te kijken dat de modellen wel je eigen lengte zijn om de juiste broek te kopen. Fijne materialen en geen troep. Topjes zijn ook erg leuk en veel verschillende keuzes! Hele fijne online winkel, zeker een aanrader.

Jullie hebben de tall girls gered!

Ik ben met mijn 1,85 al jaren opzoek naar een bedrijf die tallproof is. Toen ik jullie tegen kwam was ik opzoek naar een leren straight leg die toevallig op jullie site stond! Heb inmiddels de 2e leren straight leg besteld want echt ik ben verliefd. En ook nog eens gymgirl proof! Normaal heb ik altijd moeite met mijn figuur, smalle taille brede heupen, maar ook de jeans zitten echt geweldig!! JULLIE HEBBEN DE TALL GIRLS GERED <3

Geweldig!! Ik wil alles!!

Ben al een hele lange tijd op zoek geweest naar de perfecte lange linnen broek. En ben via het tiktok account van thewildflowerclub ‘geinfluencd’ en heb 2 broeken besteld die helemaal perfect zitten!

Perfecte lange broeken voor de lange meiden!

Snelle verzending, top broeken gekocht met een goede lengte. De spijkerbroek heeft veel stretch waardoor die goed aansluit in de taille.

heel fijn

ik heb altijd moeite met het vinden van lange broeken, maar deze zijn echt top, ze zitten super lekker en zijn eindelijk lang genoeg!! ik ben er heel blij mee

Perfect! Mooie lengte van de broek en goede kwaliteit!

In tegenstelling tot andere online merken, heb ik gemerkt dat dit echt goede kwaliteit is! ik vind het mijn €40 echt waard en gaat niet snel kapot.

Helemaal top!

De snelste verzending en leukste kleding van goede kwaliteit!

PERFECT

Altijd een goede service! Perfecte lange broeken!

Snelle levering met goede kwaliteit kleding.

Ik ben 1.90 en zoek al tijden naar een lange broek die ook in de mode is. Deze broeken waren de perfecte lengte en hadden ook nog een goede kwaliteit stof. Echt heel erg blij mee!

Waaaauuww

Wat een heerlijke broek zeg. Zie je wel dat het mogelijk is om stretch broeken te maken die passen niet alleen voor lange vrouwen, maar ook voor lange vrouwen met curves. WAT een verademing. De broek zit geweldig, hoge kwaliteit en een perfecte pasvorm en lengte!

Super! Broeken zitten goed, fijne klantenservice bij problemen!

Ik moest de broeken verwisselen van maat, dit ging heel soepel en super snel! Heel blij mee!

goed!!

hele mooie broeken! heel blij met deze site aangezien ik eindelijk broeken heb gevonden die me goed zitten

Erg goed, de lengte is nog beter!

Ik had een hele snelle levering, erg fijn. Ik had twee maten besteld want ik had hier nog nooit wat eerder gekocht, een daarvan zit perfect. Ook de lengte is voor mij zelfs een beetje te lang (1.80) maar in mij geval: liever te lang dan te kort!!

In 1 woord echt fantastisch

De prijs kwaliteit verhouding is super goed. De verzending van mij pakket was onwijs snel. Ook de site is erg duidelijk. Ik vind het al helemaal leuk dat het 2 meiden zijn die een groot probleem eindelijk oplossen. Dus hier ga ik zeker vaker bestellen. En ga zo door meiden!!

Snelle leveringen, behulpzaam en goeie kwaliteit kleding!

Ik ben zelf 1,78 en kon nooit goede broeken vinden tot ik deze site had ontdekt. Nu heb ik altijd goede en mooie broeken.

Ik ben zo blij dat deze webshop bestaat!

Ik ben lang 1.80 en was al lang opzoek na broeken die lang genoeg voor mij waren, ik heb hier inmiddels al 3 broeken en pakken van. Ik ben zo tevreden! De stof blijft mooi na het wassen en de broeken zitten top. Inmiddels heb ik mijn vriendinnen ook allemaal al deze pakken aangeraden :).

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)