Leuk ingepakt en kief kaartje erbij voelt persoonlijk!

Echt fantastisch

Echt fantastisch! Snelle verzending, super leuk verpakt en echt prachtige sieraden van goede kwaliteit. Ik kan niet wachten om weer een bestelling te doen!

Heel goede ervaring

De klantenservice van the wildflower club is echt top. Ik had een probleem met een pakketje dat zoek was en ik ben onwijs goed geholpen. Ze reageren ook onwijs snel en denken met je mee. Ik raad deze winkel zeker aan!

Eindelijk iets gevonden wat ik zocht

Ik ben zelf heel lang en heb altijd moeite met mooie high waisted broeken te vinden die ook nog is lang zijn. Ik zag de wildflower pants al een paar keer voorbij komen op tiktok en dacht, ik probeer het gewoon. Ik koos voor groen en binnen 2 daagjes lag de pantalon bij mij op de mat. Meteen een goeie fit, super flatterend en eindelijk, lang genoeg!! Mijn 2 vriendinnetjes zijn ook lang dus heb meteen wildflower aanbevolen en zij hebben ook de pantalons besteld :))) met zn drietjes gaan we dit voorjaar flaneren in onze geweldige!! lange pantalons!!❤️❤️❤️

Top! Snel bezorgd, mooie kleding!

Fijne site om iets op te zoeken. Mooie kwaliteit kleding opgestuurd. Goed ingepakt verzonden met een leuk kaartje erbij!

Hele leuke items! Fantastische service. Echt heel blij met deze website/bedrijf!!

Mega lief en snel!

Ik ben zelf nogal lang en was erg benieuwd naar hun hailey tall pantalon. Ik had gedm’t en werd meteen heel erg lief geholpen zodat ik m’n maat kon bepalen enzo. Heel erg fijn contact gehad! Vervolgens besteld via hun website en kwam meteen de volgende dag binnen, heel leuk verpakt ook! Top broek, eindelijk eentje die lang genoeg is en ook nog eens mooi zit in de taille!! :) Had 2 kleuren besteld, waarvan ik er eentje had terug gestuurd en binnen een dag dat ook weer was afgehandeld. Helemaal top!! <3

makkelijk te bestellen en op tijd geleverd

Het bestellen van een artikel ging heel gemakkelijk en de bestelling werd na een paar dagen bezorgd. Op tijd, want het was een cadeau. Lijkt me ook onbeschadigd. Hoop dat mijn vrouw er blij mee is.

Mooie pantalon

Heel blij met de tall pantalon! Zit perfect en mooie lengte.

Snelle bezorging

Bestelling snel en in goede staat bezorgd.

Fantastische service en kwaliteit

Super mooie sieraden en top service

Voor de 3e keer besteld en weer super spulletjes geleverd. Heel erg blij mee, volgende x bestel ik zeker weer

Snelle service en mooie sieraden

Ik had mijn bestelling heel snel binnen (volgende werkdag). Het was super mooi ingepakt, echt een cadeautje! De sieraden voelen stevig aan en staan heel mooi, super blij mee en ga zeker meer bestellen hier in de toekomst.

Super tevreden!

Hele leuke sieraden. Ook de meiden die mij hebben geholpen bij de klantenservice waren heel lief en hebben me goed en snel geholpen. Bestel hier al een paar jaar de mooiste pareltjes! :)

Hi Larissa, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe sieraden! En super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze service. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van al je sieraden :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Mooi

Fijne levering heel snel en top

Hi Evangeline, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review en veel plezier van je ketting Liefs, Jet | The Wildflower Club

Helemaal verliefd op deze site!!

Niet alleen hebben jullie precies mijn smaak sieraden maar ze zijn ook nog eens water bestendig!!! Met een baan in het onderwijs waar je dus 10x per dag je handen wast is dit echt een must voor mij met mijn ringen! Denk dat het niet lang meer duurt voordat ik de volgende lading sieraden bestel, zeker mijn nieuwe favoriete site! <3

Hi Zoë, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe sieraden! En super leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kwaliteit. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van de sieraden :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Mooi en praktisch!

Heerlijk dat de sieraden waterproof zijn. Ik hou ze altijd en overal om en ze verkleuren niet, ook niet een beetje

Hi Lieselot, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe sieraden! En super leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kwaliteit. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van de sieraden :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Komt écht als een cadeautje binnen.

De bestelling is snel verwerkt, ontzettend leuk ingepakt en dan ook nog een gepersonaliseerd kaartje erbij, een écht cadeautje om te ontvangen op deze manier!! Nou gaat het uiteindelijk niet om hoe iets verpakt is maar de tas die ik besteld heb is echt FANTASTISCH !!! Ik zou de zwarte ook heel graag willen dus de €50,- shoptegoed zou goed van pas komen ;-) M.vr.gr Erica (blij ei)

Hi Erica, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe tas! En super leuk om te lezen dat je het liefst ook nog de andere kleur wilt bestellen. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van de tas :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Vriendschapsring met mn bestie!!

Ik heb samen met mijn beste vriend op deze website twee ringen besteld, ze passen perfect, de kwaliteit is top en we vinden ze allebei heel mooi! Zeker aan te raden!

Hi Gitte, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe ringen! En super leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kwaliteit. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van de ringen :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super goede service!

Snelle service, leuk verpakt! Voelde echt als een cadeautje voor mezelf. Heel blij met mijn aankoop, de hailey pantalon is perfect voor langere meiden zoals ik.

Hi Eline, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en verpakking! En super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van je Hailey pantalon :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snelle levering, goede klantenservice en mooie items!

Nadat ik een vraag had over een item werd er super snel op gereageerd, wat heel fijn is. Ook was mijn pakketje heel snel geleverd! Heel blij met de service!

Hi Lonneke, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Zeer goede service

Zeer goede communicatie, snelle verzending en de website is erg overzichtelijk en klantgericht

Hi Shenna, Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je aankoop! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snelle reactie, met een top service

Helemaal blij met mijn bestelde tas die binnen 2 dagen al binnen kwam, bij het inruimen van de tas merkte ik een foutje bij de rits, gelijk gemaild en de volgende dag gelijk reactie met 2 opties om het op te lossen!

Hi Marlies, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor je review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Great product

I ordered a necklace from The Wildflower Club. The quality is very good and the delivery was super fast and nicely packed. Will be ordering again pretty soon!

Hi babe, How nice to hear that you are so enthusiastic! Thank you for your kind review and I hope you enjoy your purchase :) Love, Kim | The Wildflower Club

Meer dan verwacht! ✨

Mijn bestelling kwam al snel binnen! Super blij mee, mooie sieraden en kwaliteit is top. Een nieuwe favoriet erbij ❤️

Hi Madelon, Wauw! Wat super leuk om te horen dat het boven je verwachting was! Hier kunnen we alleen maar heel blij van worden. Bedankt voor je review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)