buitengewoongeweldig

mijn bestelling was gedaan en dan komen er nog verzendkosten bij natuurlijk, maar deze club dacht verder en hebben het duurzaam aan mijn man meegegevem die in de buurt werkte.. nou hoe veilig kun je het hebben en bovenal ....het duurzame daar hou ik van!!!! ik ga zeker weer wat bij ze bestellen ... top communicatie!!

Geweldige leuke winkels met te gekke items en accessoires!

Wildflower club is een te gek merkje met leuke unieke items en accessoires! Ik ga hier zeker weten vaker bestellingen op plaatsen!

Slechte kwaliteit

Was al kapot na 1 dag, ik ben niet blij met de kwaliteit!

Supermooie producten en snelle service

Mooie producten, duidelijke informatie en ontzettend snelle levering! Ook mooi verpakt!

Super!!

Hele snelle verzending! Ik heb een tas en een setje sieraden gekocht en heel tevreden mee!

Mooie artikelen, erg leuk ingepakt!

Ik heb 2 banden voor aan een tasje besteld en 2 haarklemmen. Alles van hele goede kwaliteit en heel erg mooi! Je ziet ook dat er persoonlijke moeite is gedaan om alles netjes in te pakken. Heel mooi! Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Enthousiast

Site is overzichtelijk en ziet er mooi uit, snelle levering, pakketje is leuk verpakt met persoonlijk kaartje, ‘bag strap’ is van goede kwaliteit en ziet er leuk uit (komt overeen met foto’s op de site).

Super mooie sieraden die ook mooi blijven!

Ben heel blij met alle sieraden gekocht bij wildflower. Precies wat ik zocht en ze blijven van goede kwaliteit.

Echt top en rvs

Gek op deze sieraden, hoef niet te poetsen zoals bij silver, maar wel de lusten. EN kan gewoon onder de douche of mee zwemmen en 0 effect op je sieraden. Snel geleverd en super leuk verpakt ook.

The Wildflower (Fan)Club

Inmiddels heb ik al zo'n 3x besteld en ik blijf maar leuke hebbedingetjes zien! Telkens worden de bestellingen super snel verstuurd. Altijd weer leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. En zo tevreden over de kwaliteit van de sieraden. Ze verkleuren niet, ondanks dat ik ze 24/7 draag. Zelfs tijdens het zwemmen. Ik wil niet meer anders! Inmiddels heb ik ook een leuke haarclip en een tasje bemachtigd. Fully decked up in the Wildflower Club! :)

Tas weer als nieuw

Het zebra hengsel zorgt ervoor dat ik een tas die ik niet leuk meer vond weer helemaal leuk vind! In plaats van een nieuwe tas gebruik ik nu gewoon een oude met een nieuw hengsel!

Zeer aangenaam pakje

Ik vond het begeleidende kaartje bij mijn bestelling super tof en heb ook een vreugdedansje gemaakt ;-). Nadia

Alleen maar tevreden

Bestelling werd snel geleverd en het was zo leuk en persoonlijk verpakt. Was echt een cadeautje om het uit te pakken!

Wat een verrassing in mijn brievenbus, zo mooi verzorgd verpakt!

Toch altijd moeilijk inschatten iets kopen aan de hand van een foto. Net voor 15:00 uur besteld en de volgende dag vond ik een zeer, fraai, ingepakt cadeau in de brievenbus. En de armband was echt nog mooier dan op de foto. Heel blij mee dus.

Mooie producten, mega snelle en fijne klantenservice!

Oorbellen en een enkelbandje besteld. Oorbellen kwamen de volgende dag al aan! Enkelbandje is met het inpakken vergeten. Na een mail dat ik deze miste werd er binnen een kwartier gereageerd en is meteen opgestuurd waardoor deze ook de volgende dag al is aangekomen! Mega fijne service en heel blij met de items van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, snel verzonden

Het tasje en de bagstrap zijn van mooie, stevige kwaliteit en precies zoals het er uit ziet op de foto. De verzending was razendsnel verzonden: ik had het de volgende dag al in huis.

Hi Ruth, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop en de kwaliteit van de producten. Kwaliteit staat bij ons voorop! Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

PERFECT!

Snelle verzending, zeer goed verpakt, de sieraden zijn gewoon prachtig, ik ben super blij!

Hi Pauline, Wauw! Bedankt voor je enthousiaste en leuke review! Zo leuk om te lezen! Heel veel plezier van je aankoop en misschien tot de volgende bestelling :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

De leukste en hipste sieraden. Super goede kwaliteit en als er iets is staan de meiden je super snel te woord. Ik bestel al een tijd hier en ben nog nooit teleurgesteld!

Hi Manon, Wauw! Zo leuk om te horen dat je zo enthousiast en tevreden bent! We helpen je altijd graag hoor :) Bedankt voor je review en heel veel plezier van je aankopen! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snel en klantvriendelijk

snel, gemakkelijk en klantvriendelijk. Het plaatsen van een bestelling verliep (door de gebruiksvriendelijkheid van de website) soepel. Helaas hebben zelf mijn bestelling weer retour gestuurd (was niet naar wens) en ook dit werd snel afgehandeld. Ik ben zeer tevreden!

Hi Manon, Wat jammer om te horen dat je je bestelling hebt geretourneerd. Maar wat fijn om te horen dat je de website en service als fijn ervaart. Bedankt voor je review en wie weet tot een volgende bestelling :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Onwijs leuke winkel!

Een keer van een vriendin een cadeau gekregen en meteen fan geworden! Onwijs leuke winkel met super leuke dingen (en goede kwaliteit).

Hi Benthe, Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Daar worden wij heel blij van! Bedankt voor je leuke review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Top webshop!!

Een zeer overzichtelijke webshop. Snelle levering en super leuke verpakking met een persoonlijk kaartje.

Hi Silvia, Wat goed om te horen dat je onze website als overzichtelijk ervaart en zo tevreden bent over de service! Bedankt voor je leuke review en veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Super leuke sierraden, goede kwaliteit

Te kwaliteit is super goed, met douchen kun je de sierraden gewoon om laten. Snelle bezorging en super blij met mijn sierraden. Een echte aanrader!

Hi Sam, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en service! Bedankt voor je leuke review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Heel goede, kwaliteitsvolle producten met leuke service.

Het is mooi en handig ingepakt, je wordt er blij van als je het pakketje ontvangt. Verder zijn de juwelen ook mooi en zien ze er precies uit zoals op de site. En van kwaliteit zijn ze ook uitstekend.

Hi Febe, Bedankt voor je leuke review! Zo leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Erg goed

Een erg snelle levering. De producten zijn van erg goede kwaliteit en heel leuk verpakt met een lief kaartje. Ik was positief verrast!

Hi Sam, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je leuke review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

In een woord geweldig

Zo blij dat ik deze webshop heb ontdekt. Eindelijk de perfecte oorbellen gevonden die ik zocht, en ze verkleuren ook niet! Verzending was supersnel en ook leuk verpakt, ik ben helemaal tevreden. Zal snel weer een bestelling plaatsen!

Wauw! Zo leuk om je review te lezen! Hier worden wij heeeel erg blij van! Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)