Heeel erg tevreden met de sieraden, ik had wat moeite met de samenstelling van de oorbellen, hier heeel goed bij geholpen!

GEWELDIGE SERVICE

Zonder twijfel een van men favoriete sieradenbedrijfjes! Heb nu al vaak besteld bij hun en elke keer is perfect is orde! Laatste keer was en kleine vergissing gebeurd maar dit werd razendsnel opgelost! Geweldige service en super snel antwoord op elke vraag! Lovveeee it!!

Blij en tevree.

Mooie tas en helemaal naar verwachting. Oorstekertjes idem. Snelle verzending en updating. Dank

Nog niet afgedaan!

Ontzettend leuke ketting. Mooie kwaliteit en super snelle en lieve persoonlijke verzending. Ik bestel hier zeker vaker!

LOVEE naar de site&vibe + sieraden

nadat het pakketje binnen kwam ben ik gillend naar beneden gerend om vervolgens het pakketje te openen. (heb nog uit het raam naar de postbode geschreeuw "dankjewel, en fijne dag nog!" nadat ik deze oorbellen in heb gedaan heb ik al 2 complimenten gekregen, dus dit bewijst maar weer dat het leuke sieraden zijn.

Hi Jiska, Wat een ontzettend leuke en originele review. Erg leuk om te horen dat je er zo blij mee bent en dat je er al wat complimenten over hebt gekregen. Nog heel veel plezier ervan en wellicht tot de volgende bestelling! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Mooie oorbellen

Het was een snelle levering, doosje was helaas wel helemaal kapot. Verder zijn het mooie sieraden. Ze verkleuren tot nu toe nog niet, gelukkig. Ik ben er heel blij mee! Zeker nog een keer bestellen!

Hi Guusje, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je sieraden. Wat vreemd dat je doosje helemaal kapot was, maar bedankt voor de tip, we zullen ernaar kijken en hierover een klacht indienen bij Post-NL. Veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super leuke spullen, super snelle verzending en super blij mee! Ik ga zeker vaker bestellen! :)

Hi Manon, Bedankt voor je lieve review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service. Heel veel plezier van je items en tot de volgende keer! Liefs, Jet | The Wildflower Club

tevreden!

Ik ben helemaal tevreden over mijn bestelling, had 2 ringen besteld en deze kwamen overeen met mijn verwachting. Bestelling was al binnen 2 dagen bezorgd, dus dat was ook top 1 tip: misschien handig om een soort ringmatentabel toe te voegen, zodat je weet welke maat je moet kopen.

Hi Margot, Bedankt voor je lieve review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de ringen die je hebt besteld! Bedankt voor de tip wat betreft de ringmatentabel. We zijn toevallig al bezig om dit bij elke ring weer te geven. Dus wordt aan gewerkt:) Nog veel plezier van je items! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Hele leuke sieraden en snelle service

Tegenwoordig bestel ik mijn sieraden altijd bij jullie. Ze zijn origineel, van goeie kwaliteit en super mooi. Het pakketje is ook altijd leuk ingepakt en snel geleverd.

Hi Maaike, Wat leuk om te horen dat je je sieraden altijd bij ons besteld en er zo tevreden mee bent. Heel erg bedankt voor je review en nog veel plezier ervan! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Originele oorbellen, mooie kwaliteit

Heb al een paar keer besteld, altijd goed! Goede kwaliteit / prijs verhouding!

Hi Anoek, Wat leuk om horen dat je zo tevreden bent en al een aantal keer hebt besteld. Heel erg bedankt voor je review en veel plezier van je items! Liefs, Kim | The Wildflower Club

geweldig

Het pakketje van de wildflowerclub was goed aangekomen, en was erg mooi verpakt. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij! Ik ben erg tevreden, Dankjewel! ; )

HI Evy, Bedankt voor je lieve review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier van je items! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Ik vind het leuk om kleine ondernemingen te steunen, maar jullie zijn toch wel mijn favoriet geworden! Zelfs al na 1 bestelling!!

Hi Marleen, Wat leuk om horen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Heel veel plezier van je bestelling en bedankt voor je lieve review! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Altijd super snelle levering en hele goede kwaliteit.

Hi Manon, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit en service. Heel veel plezier van je items en bedankt voor je review. Liefs, Kim | The Wildflower Club

Elke bestelling is een feestje!!

Echt, elke bestelling weer weet ik van te voren al hoe blij ik ermee ga zijn! De gouden ringen verkleuren gewoon niet! Ja je ziet een mini verschil aan de onderkant omdat ik ze nooit afdoe haha.. Ik krijg er super veel complimenten over en ik koop eigenlijk nergens anders meer mijn ringen. Misschien is het nu tijd voor een armbanden verslaving!! Ook komt er altijd een lief kaartje bij, ze hebben echt oog voor detail..

Hi Simone, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met elke bestelling die je ontvangt! Heel veel plezier ervan en bedankt voor je leuke review. Liefs, Jet | The Wildflower Club

Uitstekend!!! Als ik meer sterrenn kon gevenhad ik het gedaan.

Ik heb de ringen nu bijna 2 maanden en ik ben zo tevreden. In de eerste weken wachtte ik erop dat ze misschien gaan verkleuren maar ze zien er nog steeds nieuw uit. Laatste tijd zoveel complimenten gekregen. De levering was heel snel en er zat een lief berichtje bij ❤️

Hi Nida, Bedankt voor je ontzettend lieve review. Wat leuk om te horen dat je zo blij met alles bent. Heel veel plezier er nog van en wellicht tot de volgende keer! Liefs, Jet | The Wildflower Club

Snelle levering. Enige aanmerking is dar € 3.99 verzendkosten voor een ringetje als brievenbuspakketje aan de hoge kant is.

Hi, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je de levering zo snel vond. Begrijpelijk dat je de verzendkosten wellicht aan de hoge kant vindt. We willen dit in de toekomst ook graag naar beneden brengen. Echter zijn we nu nog niet heel erg groot dus kunnen we dit nog niet bieden. Maar evengoed bedankt voor de tip. Veel plezier van je items en wellicht tot de volgende keer! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snelle levering en hele mooie producten

De levering is snel en de producten zijn super, inmiddels al meerdere keren besteld en erg tevreden.!!

Hi Pasqual, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je items! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Good quality and nice packaging

I just received the jewelry and it was just what I expected!

Hi Rebecca, Thank you very much for your review. So nice to hear that you are happy with your jewelry. Enjoy the items! Kind regards, Kim | The Wildflower Club

Normaalgesproken ben ik een persoon die twijfelt online te bestellen bij bedrijfjes die geen grote naamsbekendheid hebben. Ik heb altijd het gevoel dat ik de artikelen nooit binnen zal krijgen of de meest waardeloze kwaliteit ontvang. Deze keer durfde ik de gok aan en wat ben ik daar blij mee! Tijdens het verwerken van de bestelling en de verzending werd je nauwlettend op de hoogte gehouden, wat mega prettig was. Verder kwamen de producten echt 10x sneller binnen dan ik gedacht had en is de kwaliteit echt top! Persoonlijk werd ik mega enthousiast van de verpakking ook. De leuke gepersonaliseerde kaartjes die erin zaten spraken mij erg aan. Ik ga dan ook 100% zeker vaker bestellen bij jullie en heb al meerdere vriendinnen van jullie bestaan laten weten! Als ik dan toch een nadeel moet benoemen, is dat het feit dat je voor het ruilen van producten (wat gok ik toch best vaak voorkomt wat ringmaten betreft) zowel de retourkosten als nieuwe verzendkosten moet betalen. Ik denk dat dit veel mensen weerhoudt een product te ruilen. Maar de topservice en het enthousiasme dat blijkt uit zowel het pakketje als jullie instapagina overheerst heel erg! Love it!

Hi Babet, Wauw! Wat ontzettend leuk dat je de tijd hebt genomen om zo'n uitgebreide en mooie review te schrijven. Hier worden wij heeeeel blij van! :) Wat betreft het ruilen; ik snap helemaal wat je bedoelt! Helaas is het voor ons niet mogelijk om de verzendkosten heen én terug te betalen. Wij helpen altijd graag als er vragen zijn tijdens het bestellen. Zo proberen we ervoor te zorgen dat klanten zeker zijn van hun aankoop en hun aankoop niet hoeven te retourneren/ruilen. Maar natuurlijk begrijp ik dat het soms kan voorkomen dat een item tóch geruild/geretourneerd wordt. Ons doel is om hier, zodra het mogelijk is, een goed beleid voor te creëren. Bedankt voor je geweldige review en heel veel plezier van je aankoop! Liefs, Kim | The Wildflower Club

Mooie ketting en hanger

Snelle goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding

Hi Mo, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en prijs/kwaliteit verhouding! Super leuk om te lezen! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snelle levering, goede kwaliteit en grote keus

Groot assortiment met ontzettend mooie sieraden. Levering was zeer snel en alles in goede orde ontvangen. Hier ga ik vaker bestellen!

Hi Salissa, Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en kwaliteit! Hier worden we heeel blij van! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Goede communicatie

Je krijgt goede updates van je bestelling. Erg prettig en geeft een veilig gevoel.

Hi Maaike, Wat fijn om te lezen dat je de communicatie zo goed hebt ervaren! We snappen precies wat je bedoelt en dat is ook de reden dat we dit zo doen. Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Super!!

De website is super goed te gebruiken en is heel duidelijk. Het zijn betaalbare sieraden en super goede kwaliteit. Mooie keuze van sieraden en mijn bestelling van was er in 2 dagen. Ik ben super tevreden en gun hun alle bij het beste

Hi Kyra, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent! Bedankt voor je lieve review en heel veel plezier van je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Alles in orde, mooie sieraden!

Bestellen ging gemakkelijk en de oorbellen waren snel binnen. Zien er goed uit en ik ben er heel blij mee! Precies zoals op de foto en als omschreven op de website.

Hi Esmee, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en het bestellen als gemakkelijk hebt ervaren! Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Mooie sieraden ,vriendelijke service

Pakketje meteen verstuurd maar was lang onderweg met post nl. Toen ik hierover mailde meteen een vriendelijke mail terug ontvangen. Een dag later pakketje mogen ontvangen:)

Hi Petra, Bedankt voor je mooie review. Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de sieraden en onze service. Heel veel plezier van de leuke oorbellen! :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)