Goede service!

Ik had 2 ringetjes besteld en had ze al heel snel in huis, alles is zonder problemen verlopen. En de ringetjes voelen aan als goede kwaliteit. Ik ga hier zeker nog eens iets kopen!

Ik heb vier paar oorbellen besteld bij The Wildflower Club en 1 ring. De sieraden zien er geweldig mooi uit! Van goede kwaliteit en echt voor een super goede prijs. Twee van de vier paar oorbellen heb ik als cadeau gekocht voor een vriendin en zij is er ook heel erg blij mee! Daarnaast was de service ook erg snel en werd er door The Wildflower Club goed gecommuniceerd over wanneer het pakketje bezorgd zou worden. De levering was snel dus ik kon al snel van mijn bestelling genieten! :):)

Kwalitatief goed en super leuk ingepakt!

Jullie doen het super leuk! Ik koop al vanaf het begin bij jullie en blijf het graag doen :). Ga zo door meiden!!

Fantastische service en producten

Goede kwaliteit voor een leuke prijs. Super mooie sieraden en leuk verpakt! Ga hier zeker vaker bestellen!

Hele goede service

Ik had ringen besteld. Bij een was een steentje op de ring een beetje beschadigd. Dit werd heel goed opgelost door het bedrijf. Fijne ervaring, ga zeker nog een keer bestellen!

Hi Rianne, Wat balen om te horen dat het steentje op de ring een beetje beschadigd was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We helpen je graag om dit probleem op te lossen en zullen contact met je opnemen via de mail. Wel fijn om te horen dat de verdere ervaring wel goed is geweest en we je nog een keer terug gaan zien! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Hele fijne website met genoeg keuzes. Fijn dat het assortiment steeds verder uitgebreid wordt. De items die je bestelt komen echt heel leuk verpakt op de deurmat vallen <3

Hi Anna, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Super leuk!

Hi Anne, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent en ons een 10 geeft :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Super leuke ringen besteld

Leuke sieraden besteld en niet al te duur

Bedankt voor je review, Isabel! Wat fijn om te horen dat je de sieraden zo leuk vindt! :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super aanrader!

Ik ontdekte dit bedrijfje via Instagram. Alles zag er super cute uit en ik werd gelijk verliefd op de sieraden! Ik had nog wat twijfels over mijn ringmaat, op de website kon ik gelukkig een chat starten met een medewerker. Ik werd super snel geholpen, echt top! Ringetje kwam via de brievenbus en mooi verpakt binnen! Het persoonlijke kaartje was handgeschreven, super lief! <3 Als je opzoek bent naar mooie sieraden of andere leuke items, dan ben je hier zeker op het juiste adres :) Ga zo door meiden! Liefs Lotte

Hi Lotte, Wat lief dat je de tijd hebt genomen om zo'n leuke review te schrijven, bedankt! Zo leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen en dat je zo blij bent met je aankoop :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Super fantastisch

Dit was de eerste keer dat ik iets kocht, wat ik had gezien op een instagram add. Ik vond het nog een beetje spannend of het binnen zou komen of niet, want ik heb slechte ervaringen gehad bij anderen. Maar binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen met een leuk handgeschreven kaartje en het ringetje zat in een super mooi zakje. Al met al zag het er super leuk uit! Heb de sieraden meteen omgedaan en draag ze nu elke dag. Geen verkleuring of niks. Wat ben ik er blij mee☺️

Hi Kristy, Wat vervelend om te horen dat je eerder slechte ervaringen hebt gehad bij andere bedrijfjes. Gelukkig is het dit keer goed gegaan! Super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Bedankt voor je review, Kristy! :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Mega fijne ervaring bij The wildflower club

Super snel geleverd en ook nog is goede kwaliteit voor een leuke prijs, zou het zeker aanbevelen!

Hi Sophie, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je ervaring bij ons! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Vriendelijke meiden, nemen zelf initiatief om je op de hoogte te stellen wanneer iets door onmacht net een dag is vertraagd. Artikelen worden leuk en goed verpakt! Top service! Helemaal blij met deze webshop!

Hi Cathy, Zeker! We baalden er zelf ook van dat de ringen vertraagd waren... En natuurlijk hoor je het dan liever even via de mail dan dat je je moet afvragen waar je bestelling blijft, toch!? Bedankt voor je leuke review! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Waanzinnig

Ik kwam bij toeval de website tegen en dat is maar goed ook! Wat een leuke website met enorm veel leuke sieraden! Ik kon haast niet kiezen. Uiteindelijk toch een aantal sieraden besteld, en die had ik super snel binnen! Het pakketje openen was ook heel erg leuk, de sieraden zijn heel leuk ingepakt! De sieraden zijn ook zeker van goede kwaliteit, ik ga hier vaker bestellen!

Hi Manon, Wat super leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! En wat leuk om te lezen dat we je weer terug gaan zien. We kijken er naar uit om je volgende bestelling weer net zo leuk in te pakken! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Ontzettend goed.

Bestellen is erg makkelijk. De sieraden komen in een zakje wat ik erg fijn en professioneel vind. Alle sieraden die ik heb gekocht ben ik echt verliefd op en draag ik dagelijks.

Hi Esra, Wat fijn om te horen dat je het bestellen als makkelijk hebt ervaren. We werken er nog elke dag aan om het bestelproces zo goed mogelijk te maken. En wat leuk om te horen dat je je sieraden dagelijks draagt! Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Kwaliteitsvol voor en achter de schermen, stralend mooi!

Heel goede service ! Snelle levering ! & top kwaliteit ! Ik ben heel tevreden met mijn aankoop, supermooie juwelen om mee te stralen.

Hi Julie, Wauw! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n leuke review te schrijven :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Alles was gewoon top, mooie sieraden voor een goede prijs, goede levering en gewoon een erg leuk bedrijfje! ☺️

Hi Vera, Zo leuk dat je ons een 10 hebt gegeven! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Hele fijne webwinkel!

De pakketjes zijn snel bezorgd en zien er altijd zeer verzorgd en leuk uit. Heel persoonlijk, en de producten zijn van goede kwaliteit.

Hi Tess, Wat goed om te horen dat je zo tevreden en enthousiast bent! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super aanbod en service!

Al een paar weken was ik op zoek naar een specifieke haarclip en toevallig kwam deze van The Wildflower Club op mijn pad via een advertentie. Om aan de gratis verzendkosten te komen dacht ik nog wat extra’s toe te voegen aan mijn winkelmandje. Dit eindigde in dagenlange dilemma over wat ik nou zou kiezen, want ik kwam zoveel leuke dingen tegen! Mega leuk verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje kwam mijn pakketje binnen. Die extra aandacht van jullie maakt het nóg leuker om uit te pakken. Ik ga zeker nog een keer bestellen, want mijn wishlist bij jullie blijft maar groeien!

Hi Fabienne, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zoveel leuke items hebt gezien en dat je wishlist blijft groeien! Bedankt voor je leuke en enthousiaste review. Hier worden wij heeel erg blij van! :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Prachtige ring is een té leuke verpakking!

Weken met smart zitten wachten totdat ik een email kreeg dat de ring die ik graag wilde weer op voorraad zou zijn. Nadat die mail kwam, direct de ring besteld en oh my hoe leuk was het verpakt! Handgeschreven kaartje erbij en in een te leuk zakje. Al met al, een echt cadeautje voor jezelf. Zeker een aanrader!

Hi Tessa, We worden helemaal enthousiast van je review! Zo leuk dat je zo tevreden en blij bent! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Goede webshop

De webshop is erg overzichtelijk en de sieraden zijn van erg mooie kwaliteit. Ik ben ook erg tevreden over de snelle verzending!

Hi Elisabeth, Wat goed om te horen dat je de website als overzichtelijk ervaart! En wat fijn dat je zo tevreden bent over de service en kwaliteit! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Fantastisch!!

Ik ga hier voortaan al mijn sieraden bestellen! Mooie sieraden met super kwaliteit!

Zo leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Persoonlijke touch, gaaf en heel leuk opvallend

Dat persoonlijke kaartje erbij manier van inpakken its all about the details! Top

Hi Sandra, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze verpakkingen! Wij vinden het ook extra leuk om de pakketjes zo in te pakken. Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Superleuke sieraden voor een goede prijs

De sieraden zijn echt hee leuk en van deze tijd. Ook vaak nieuwe dingetjes en het allerbelangrijkste, de prijs is top! Mijn bestelling was iets verlaat maar daar kreeg ik netjes een berichtje van en binnen no time was het er alsnog. Kortom, ik ga hier nog veel vaker bestellen!

Hi Kelsey, Zo leuk om te horen dat het assortiment je zo bevalt! En wat leuk om te horen dat we je terug gaan zien! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Snel en goed geleverd

Schattig kettinkje binnen een dag in huis

Hi Ineke, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de service! Bedankt voor je review :) Liefs, Jet | The Wildflower Club

Super fijne servies en mooie producten!!

Ik had een sieraad besteld en het was de zelfde week nog binnen. Alles was netjes ingepakt. Ben super blij met het product het is een gouden ring en hij verkleurd niet (ik draag hem nu al een week). Als ik bij H&M iets bestel is het met 3 dagen bruin en niet meer goud. Ik zou zo nog een keer bestellen prijs kwaliteit is heel goed.

Hi Fleur, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je ring! De sieraden zijn gemaakt van Stainless Steel. Dat betekent dat het niet verkleurt als het in aanraking komt met water. Je kunt dus eindeloos genieten van je nieuwe ring! Heel veel plezier ervan en bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | The Wildflower Club

Over The Wildflower Club

Bij The Wildflower Club vind je de leukste sieraden en accessoires! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)