Helemaal top!

De snelste verzending en leukste kleding van goede kwaliteit!

PERFECT

Altijd een goede service! Perfecte lange broeken!

Snelle levering met goede kwaliteit kleding.

Ik ben 1.90 en zoek al tijden naar een lange broek die ook in de mode is. Deze broeken waren de perfecte lengte en hadden ook nog een goede kwaliteit stof. Echt heel erg blij mee!

Waaaauuww

Wat een heerlijke broek zeg. Zie je wel dat het mogelijk is om stretch broeken te maken die passen niet alleen voor lange vrouwen, maar ook voor lange vrouwen met curves. WAT een verademing. De broek zit geweldig, hoge kwaliteit en een perfecte pasvorm en lengte!

Super! Broeken zitten goed, fijne klantenservice bij problemen!

Ik moest de broeken verwisselen van maat, dit ging heel soepel en super snel! Heel blij mee!

goed!!

hele mooie broeken! heel blij met deze site aangezien ik eindelijk broeken heb gevonden die me goed zitten

Erg goed, de lengte is nog beter!

Ik had een hele snelle levering, erg fijn. Ik had twee maten besteld want ik had hier nog nooit wat eerder gekocht, een daarvan zit perfect. Ook de lengte is voor mij zelfs een beetje te lang (1.80) maar in mij geval: liever te lang dan te kort!!

In 1 woord echt fantastisch

De prijs kwaliteit verhouding is super goed. De verzending van mij pakket was onwijs snel. Ook de site is erg duidelijk. Ik vind het al helemaal leuk dat het 2 meiden zijn die een groot probleem eindelijk oplossen. Dus hier ga ik zeker vaker bestellen. En ga zo door meiden!!

Snelle leveringen, behulpzaam en goeie kwaliteit kleding!

Ik ben zelf 1,78 en kon nooit goede broeken vinden tot ik deze site had ontdekt. Nu heb ik altijd goede en mooie broeken.

Ik ben zo blij dat deze webshop bestaat!

Ik ben lang 1.80 en was al lang opzoek na broeken die lang genoeg voor mij waren, ik heb hier inmiddels al 3 broeken en pakken van. Ik ben zo tevreden! De stof blijft mooi na het wassen en de broeken zitten top. Inmiddels heb ik mijn vriendinnen ook allemaal al deze pakken aangeraden :).

Leuke, lange kleding

Leuke kleding, geschikt voor lange meiden. Jammer dat de diamonds op de jeans al meteen loslaten. Het staat er wel bij, maar had niet verwacht dat het zo snel ging.

Snel en goed!!

De levertijd is snel en de broeken zijn goed lang:)

Hele snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle en uitstekende service!

De site was aantrekkelijk en makkelijk te vinden. Ik had jullie gevonden via TikTok! Super leuk social media en de levering van mijn pakket was uitermate snel!

Echt een top winkel voor lange meiden!

Super goede broeken voor als je lange benen hebt. Kon nooit broeken vinden die lang genoeg waren, maar dat probleem is nu opgelost! En de service was top, broek niet binnen gekomen, problemen met bezorgingsdienst, maar alles is goed opgelost.

Helemaal topp!

Mijn broeken waren altijd te kort, ik ben niet heel lang, maar ik heb vooral lange benen. Hierdoor was ik altijd geïrriteerd dat ik geen goede broeken kon vinden, tot ik deze site tegenkwam, ik heb nu twee wijde jeans, een linnen broek en ook een vest van de wildflower club, en ze zitten perfect. Ik ben er echt heel blij mij en ga nooit meer ergens anders heen voor m’n broeken. Bedankt!!

Heeeel leuk

Perfecte broek voor koningsdag! Ik ben zelf 1,86 en de broek is zelfs te lang voor mij. Ik ben er helemaal blij mee :)

Super fijne lange kleding

Heel fijn dat de kleding echt lang genoeg is en het is mooi materiaal.

Goede kwaliteit

Goede lengtes en veel keus met mooie kwaliteit

Super comfortabele en lange broeken!

Ik heb eindelijk een plek gevonden waar ze broeken hebben die lang genoeg zijn maar niet te groot rondom mijn heupen ook zitten ze super zacht en comfortabel! Ik had mijn broek de volgende dag meteen binnen wat ik ook super fijn vind en ik heb nergens problemen mee gehad

Ik ben 188 en heb lange benen, nooit kon ik leuke broeken dragen die beetje trendy waren, alleen maar skinny jeans omdat die nog wel lang waren. Toen ontdekte ik eindelijk deze website en voor een goede prijs mooie broeken, gaan mooi met de tijd mee en lekker lang waardoor ze ook bij mij over m’n schoen valt. Nog een tipje ik heb hele lange benen: je kan eventueel de naad los maken als die nog te kort is heb dit bij mijn pantalons gedaan en dat werkt echt goed! Het valt niet echt op maar maakt wel groot verschil qua lengte

Fijne service, top voor langere meiden

Mijn ervaring is SUPER! zelf ben ik 1,83 en is het altijd lastig om lange broeken te vinden, jullie website heeft daar enorm bij geholpen, en het retourneren gaat super gemakkelijk, via de online chat en dm en mail had ik een vraag over mijn maat gevraagd, en kreeg super snel antwoord, hartstikke fijn is dit, ik kan jullie niks anders geven als 5 sterren, toppers jullie!!

zo blij dat er een merk is dat lange meiden begrijpt en hier zich op focust!! de broeken zijn echt mooi en zitten super fijn! ik ga zeker vaker hier bestellen. Bedankt meiden, jullie doen het super <3

Mijn ervaring met de wildflower club was echt perfect! Ik ben 1,85 en had nooit langen broeken maar door de wildflower club is da T helemaal veranderd eindelijk blij met mijn broeken want ze zijn ook nog is leuk!

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)