Eindelijk kleding die lang genoeg is én mooi valt!!

Als vrouw van 1.85m is het vaak een uitdaging om kleding te vinden die écht goed past. Vooral de lengte van broeken, maar regelmatig ook de mouwlengte en jurklengte is vaak een probleem. Het is echt een verademing om bij The Wildflower Club gewoon te kunnen shoppen zonder overal bij na te denken 'hoort dit item wel bij hun tall collectie?'. Het probleem nu is vooral dat ik 9 van de 10 keer weer op de website beland om iets te bestellen, na het zien van nieuwe Instagram stories/posts, haha. En nog een ander groot pluspunt is dat de pakketjes altijd super snel verzonden worden!!

Top !

Heel betrouwbaar site ! Goede service ☺️

Super blij met de wildflower broeken

Ik heb bij wildflower nu soms iets waar ik nog niet eerder heb gehad. Dat een broek te lang is. En dat vind ik dus helemaal niet erg. Veel beter dan altijd maar te korte broeken! Thanks meiden!

Eindelijk lange broeken!!

Ik ben 1.90 m met hele lange benen en the wildflower club is de enige met broeken die lang genoeg zijn en die ik leuk vind!!

Eindelijk kleding die mijn lichaam past

Ik kreeg The Wildflower Club door een vriendin aangeraden die ook lang is en moeite heeft met kleding (vooral broeken) te vinden die lang genoeg zijn. Voor het laatst eindelijk besloten om eens te bestellen en ik ben zo blij! Ik voel mij zo blij als een klein kind dan ik eindelijk kleding heb gevonden die mij volledig passen. De taille sluit mooi aan, de broeken vallen mooi om de benen en hij is lang genoeg!! Iets wat ik nooit kan vinden in reguliere winkels en dan is de kleding ook nog eens super fair geprijsd. Ik kan iedereen die lang is The Wildflower Club aanraden als jij ook struggels hebt met kleding te vinden die jouw lichaam past :)

Ik koop hier al mijn broeken, de kwaliteit is goed en de lengtes zijn perfect! Ik ben zelf 1.80 meter en lengtemaat 36 is goed voor mij, dan hangt de broek precies op de grond. Deze broeken zijn exact wat je nodig hebt in je kast. Ook de tall tops en jasjes zijn mooi, de mouwen zijn lang genoeg en het is goede kwaliteit.

Eindelijk leuke lange broeken! :)

De broeken zijn echt gemaakt voor lange dames. Jaren opzoek geweest naar een goede site en eindelijk gevonden

Talltastic :D

Ik ben zoooo blij dat ik werd getipt door mijn schoonzusje. Ik heb (tot nu toe) 2 pantalons besteld en die zijn gwn fantastisch! Mooie stof, goede prijs, snelle levering en vooral LANG genoeg! :D Het wordt keuzestress wat mijn volgende bestelling zal worden hihi. Contact met de klantenservice is heel fijn en persoonlijk. Er wordt snel gereageerd. Eigenlijk verdienen jullie gewoon een 11! Ga zo door meiden!

Top broeken!

Super blij met deze website! Eindelijk mooie broeken die lang genoeg zijn en ook nog eens voor een leuke prijs!

Love the clothes

I am very tall and it is always difficult to find clothes in the right length. The Wildflower Club has a great range of trousers and shirts. I love the style and the fabrics. The quality is really good too. I highly recommend this shop!

Super fijne, snelle en mooie webshop

Ik vind het echt een top webshop. Ben zelf 1,82 en deze broeken zijn altijd perfect in de lengte, ook zijn het mooie en unieke broeken. En de levertijd is ook echt hee snel

Fantastisch om als lange meid trendy outfits te kunnen dragen!

Het is altijd lastig geweest om met 193 mooie lange broeken te vinden, maar hier is dat geen probleem! Daarbij is de kleding hip en van goeie kwaliteit. Ga zo door en heeeel veel meiden gaan blij worden <33

Ik koop hier al mijn broeken en ben enorm tevreden!

Ik ben zelf 1,80 lang met super lange benen en een broek van de zara die kan ik helaas niet aan, dan krijg ik gelijk te horen oh das hoogwater. Maar met de broeken van de Wildflowerclub zegt iedereen, wat is je broek mooi lang. Buiten dat zitten de broeken ook heeerlijk, en komt het snel binnen, kwaliteit is goed, dus ik zou deze webshop zeker aanraden :)

De beste webshop voor tall girls!

Niet alleen geweldige items maar ook nog eens een super service via Instagram! Als ik twijfel tussen de maten of een andere vraag heb, word ik altijd zo ontzettend lief en goed geholpen! Ik ben 1,83 en de items van wildflower zijn voor mij echt een uitvinding. Suuuuper blij mee!

Hoogwaardige kwaliteit en lang genoeg voor lange meiden! Echt enorm blij met deze webshop :)

De kleding is van prachtige kwaliteit, ook voor meiden die langer zijn kan je hier perfect shoppen.

Ik heb nu een aantal keer besteld bij jullie en tot nu toe ben ik elke keer heel tevreden. Leuke kleding, goede kwaliteit en goede pasvorm

Eindelijk op maat

De meeste tall collections, zijn toch net wat korter. Bij the wildflower club hoef ik me eon-de-lijk geen zorgen te maken of de broeken wel echt lengte 36 hebben. Ze bezorgen super snel en de kwaliteit is goed, heel vaak besteld en dat blijf ik zeker doen!

Topper dan top

Top!!! Mooie kwaliteit broeken en ideaal voor lange meiden zoals ik, waarbij broeken altijd te kort zijn. Aangeraden door een vriendin en ik haal sindsdien altijd mijn broeken hier! Aanrader!

Goede kwaliteit broeken!

Blij dat ik eindelijk een site gevonden heb voor lange mensen! Ik bestel er voornamelijk alleen broeken en die zitten geweldig om je middel! Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Leuke jeans voor lange meiden! Perfecte lengtematen, leuke, modieuze jeans. Genoeg keuze!

Hele mooie broeken echt top!

Vind het echt een hele leuke website met veel prachtige broeken voor lange meiden!

Zeer snelle levering

Kleding isbzoals op de foto, het is betaalbaar en heeft een mooie pasvorm

Mooie broek voor lange meiddn

Een mooie broek van goede kwaliteit. En perfect voor lange dames.

geweldig! goede fit en goede prijs kwaliteit

Ik ben heel blij The Wild Flower Club te hebben gevonden. Ik heb nu al meerdere broeken en ze zijn allemaal super.

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)