Leuke kleding en snelle levering

Erg tevreden! Leuke kleding en snelle levering.

Ontzettend blij!

Ik had eerst een te kleine maat besteld. Daarna toch omdat ik de broek echt mooi vond een maatje groter. Deze zat echt als gegoten! Normaal gesproken bij andere merken heb ik lengtemaat 36 altijd en die zitten altijd wel prima. Dus ik dacht ik neem hier lengtemaat 38 hoe langer hoe beter! Maar deze was echt zo lang wow ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld in een broek. Echt ontzettend blij en hele snelle bezorging. Ook kon ik de te kleine broek gemakkelijk retourneren bij hun brengpunt wat echt om de hoek was echt top!

Snelle levering, mooie producten

Heel fijn dat er in de retourprocedure een optie is om artikelen te ruilen voor een andere maat! Kijk goed naar het aantal cm bij de broeken, dit kan nogal verschillen. Verder kwalitatief goede en leuke kleding voor lange mensen, eindelijk!

Super goede service!

Ben goed geholpen in de chat en de retour ging snel en goed! Een super leuk bedrijf voor lange mensen!

Super voor lange meiden

Altijd opzoek naar artikelen die lang genoeg zijn en bij de Wild Flower Club heb ik die gevonden. Echt super fijn!!

Altijd snelle levering en de klantenservice is SUPER

Ik heb altijd al problemen gehad met het vinden van trendy en lange broeken. Ik had al veel verschillende webshops geprobeerd maar niks was lang genoeg, tot ik de wildflower club vond!! Letterlijk al mijn broeken weggegooid en alles komt nu hier vandaan ;)

ECHTE tallgirl broeken!

ik ben zelf 1,89 en heb de linnen witte- en panterbroek besteld. ze zitten geweldig lekker, goeie kwaliteit, en ze zijn super lang. zonder schoenen loop ik gewoon op de broek, met schoenen valt de broek perfect. ik bestel wel is vaker ‘tall pants’ bij andere websites, maar nooit zijn ze lang genoeg, in tegen stelling tot deze broeken. ik ben helemaal in love!

Onwijs blij met deze webshop met mijn lengte van 183 cm!

Webshop heeft een fijne service en goede kwaliteit, maar bovenal top dat ik niet bij producten hoef te kijken of het wel lang genoeg is. Helemaal blij mee!

Super goede communicatie en top kwaliteit!

Aangezien ik 1.85 ben zijn deze broeken echt een uitkomst! En de kwaliteit is echt super zeer over te spreken!

Leuke kleding voor lange meiden

Super tevreden over The Wildflower Club. Mooie broeken voor een leuke prijs en ook nog eens lang genoeg voor mij. Top!!

Echt geweldig

Hoi ik ben Marrit, ik ben 16 jaar oud en ik ben 1.86m lang, ik kon nooit mooie stijlvolle en lange genoegen broeken vinden tot ik THE WILDFLOWER CLUB tegen kwam op TikTok. Ik heb er toen meteen een broek besteld en sindsdien bestel nu alleen nog maar hier mijn broeken. Ze zitten geweldig, super mooi aansluitend op het lichaam en echt perfecte lengte. Er is zo veel keuze in broeken en ze zijn allemaal zo leukkkk. Helemaal in love!!!

De webshop die wel de beloofde lengte nakomt!

Na al heel wat webshops die tall lengte aanbieden, te hebben geprobeerd, maakt The Wildflower Club het echt waar! Super blij mee. Ik ga meteen meerdere broeken bestellen! Love it!

Leuke betaalbare lange broeken en bovenkleding. Super blij mee.

Heel mooi

Erg blij met de broek

De perfecte tall broek!

Na veel struggles om de perfecte lange broeken te vinden, heb ik ze eindelijk gevonden. Zeker nu was een linnen broek een must, super levering in 1 dagje had ik mijn pakketje al.

De broeken zijn heel erg lang, heb zelfs nog mijn broeken moeten inkorten wat meestal nooit hoeft omdat de broeken uit de winkel allemaal te kort zijn!

Alles is goed nog nooit problemen gehad dit is hoe je een webshop wilt hebben

Snelle levering en mega blij met m’n bestelling!

Normaal zijn broeken altijd te kort. Hier heb ik voor het eerst broeken gekocht die te lang zijn, en dat voor een prima prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Eindelijk een mooie lange broek!

Goed, snelle levering!

Meerdere keren een bestelling hier gedaan. De broeken zitten fantastisch en de lengte is perfect. Ze sluiten super mooi aan op mijn figuur, zowel bij taille als billen en qua lengte. Ik wil niet anders meer!

Super fijn!

Ik ben super blij dat ik eindelijk een webshop heb gevonden voor lange meiden! Het was altijd een drama met broeken kopen omdat ze altijd te kort waren of niet leuk. Nu heb ik super leuke broeken met stretch en eindelijk lang genoeg ! Ook hebben ze snelle levering , altijd een pluspunt. Ik heb nu 2 broeken van de webshop maar zeker niet de laatste!

Prachtige broeken

Snelle levering van de kleding en lengtematen zijn geweldig!

Snelle verzending en hele mooie items

Ik ben heel blij met mijn broeken, ze hebben een hele mooie kwaliteit en zijn echt mooi lang. Ook ben ik te spreken over het feit dat er ook lengte 38 word verkocht!

Ik had een broek besteld kwam best snel binnen, wel 2 dagen later dan dat ze hadden gezegd maar dat zou dan misschien nog aan postnl/dhl kunnen liggen. Maar voor de rest erg tevreden, goede kwaliteit broek, lengte was ook top!

Broeken zitten goed lang en erg fijn. Mijn favoriete site om broeken te bestellen.

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)