De allerbeste jeans!

5 broeken verder en nog steeds heel erg tevreden. Kan nergens de perfecte lange jeans vinden maar die van the wildflower club blijven toch de beste. Ook super tevreden over de kwaliteit van de broeken. De jeans waren ook binnen 1 werkdag geleverd! Conclusie ik kijk nu voor jeans alleen nog bij the wildflower club :)!

Snelle levering , mooie pantalons die perfect op maat vallen. Erg blij mee

Snelle levering, mooie pantalons vallen mooi op maat

Verslavend!

Maandelijks al een bestelling geplaatst, zo fijn dat ik mijn kleding kast nu kan aanvullen met écht passende items!

The Wildflower Club is echt amazing!

Ik ben zo ongelooflijk blij met de Wildflower Club! Ik ben 1,90 en het is zo geweldig om een plek te hebben om te shoppen waar gewoon alles past, en hoe! De lengte is meer dan perfect, alles zit super goed en is echt van top kwaliteit. Ik kan niet wachten op meer items! Net weer m'n derde bestelling gedaan!

Goede service en kwaliteit helaas nog te kort voor mij

Ik heb nu 1 broek van The Wildflower Club en daar ben ik zeer tevreden over. Helaas zijn bepaalde modellen voor mij nog steeds te kort. Ik ben zelf 195cm dus ik zou het fantastisch vinden als de broeken nog wat langer worden!! :) Verder is de kwaliteit perfect en hele snelle levering!

goede klantenservice, komt snel binnen

geweldig voor lange meiden

Ik bestel hier altijd mijn broeken ze zijn altijd lang genoeg en heb er nog nooit problemen mee gehad echt top!

Mooie lengte maat en kwaliteit

Ik ben zeker van plan om vaker wat te kopen!

Ik had problemen met de bezorging. Ik heb toen contact opgenomen met The WildflowerClub. Het personeel heeft mij daarbij echt super goed geholpen. Super snel een reactie en super vriendelijk. De bestelling zelf was ook echt top, 2 broeken besteld en ze zitten heerlijk. Echt een aanrader.

Perfecte broeken voor een goede prijs!

Eindelijk een website gevonden waar ze lange broeken verkopen die goed zitten en ook nog hip zijn! Met mijn 1.85 en lange benen is het krijgen van koude enkels nu eindelijk verleden tijd! Heel blij met mijn aankopen en zal zeker in de toekomst hier mijn broeken blijven kopen!!

Super webshop!

Met mijn 180 is het vaak lastig een goede pantalon te vinden. Nu hoef ik niet meer verder te zoeken :)

Eindelijk broeken gevonden die lang genoeg zijn!

Jaren zocht ik naar broeken die lang genoeg zijn maar nergens kon ik die vinden. Tot ik Wildflowerclub tegen kwam en nu wil ik niks anders meer. De kwaliteit is super, er is heel veel keuze en alles is lang genoeg! :) heel erg bedankt!!

A-MA-ZING!

Met mijn lengte van 1.84m is het zo lastig om mooie broeken te vinden die lekker zitten en lang genoeg zijn. De broeken van The Wildflower Club hebben al mijn verwachtingen overtroffen! Het zijn zulke fijne broeken! Ik heb er gelijk een tweede bestelling bij geplaatst en kan nu genieten van maar liefst 5 nieuwe broeken en een leuk jurkje! Helemaal happy en ik koop voortaan alleen nog maar broeken bij TWC!

Leuke modellen , bijna geen keuze bij een maatje meer.

Super leuke jeans, en super lang! Wel is het jammer dat de maten niet groter gaan dan maat 44. Sommige modellen vallen iets groter uit, maar ik met mijn maat 46/48 heb bijna geen keus en dat is zo jammer!! Er zijn ook lange vrouwen met een maatje meer. en weinig jeans die daardoor passen. Dus willen jullie een nog positievere beoordeling . Ik zou heel blij worden!! En waarschijnlijk meer met mij.

Erg blij

Allereerst kreeg ik mijn pakketje al erg snel. De broek die ik besteld heb, komt helemaal tot mijn hiel, super blij mee, want met mijn lengte is het lastig broeken te vinden. Ik ga hier zeker opnieuw bestellen!

Heel fijn

Alle kleding die ik bestel is van goeie kwaliteit! Bestel m’n kleding nu vooral hierzo.

Echt mega lang! Ik ben zelf 182 met hele lange benen vooral het zit perfect!

Broeken zijn voor mij altijd te kort zelfs tall broken van veel websites na mijn eerste keer hier bestellen ben ik gelijk verkocht! De kwaliteit is super goed en de broek is dus mega lang hij valt zelf bij mij tot aan de grond! Het materiaal zit ook erg lekker echt een aanrader!

echt geweldig

echt mn favo website voor als ik een nieuwe broek wil kopen. Ik ben 184 cm en struggelde altijd met broeken kopen die op mijn schoenen vallen. Toen kwam ik een Tiktok advertentie van jullie tegen en had meteen een broek besteld. Heb ondertussen al meer broeken besteld en ze zitten allemaal echt per fect!

Goede broeken en fijn lang. Pantalon in maat groter moeten bestellen maar dat is helemaal oke!

Eindelijk goed passende, lange broeken gevonden

Ik heb enorm lang gezocht naar broeken die niet alleen lang genoeg zijn, maar ook mooi passen, en elke keer voldeed de broek niet aan beide. Als ze dan lang genoeg waren zaten ze altijd los om mijn middel of lelijk bij mijn bovenbenen. Ik ben zo blij dat ik de Wildflower club gevonden heb, want deze broeken zitten enorm mooi om mijn lichaam en zijn ook lekker lang!!

Hele mooie broeken!

Eindelijk een webshop gevonden met leuke en echt goed lange broeken die ook nog lekker zitten! Mijn zoektocht naar broeken is altijd een drama geweest dus super blij dat ik deze webshop gevonden heb! Ook nog hele snelle levering en wanneer nodig goed en snel contact met de klantenservice.

Verliefd op deze broek!

Als vriendinnen vragen waar je je nieuwe broek vandaan hebt, dan weet je dat ie echt leuk is ;) Ik ben 1m84 en vind bijna nooit broeken die tot over mijn enkels komen, dus met The Wildflower Club gaat een wereld voor mij open!

Super fantastisch

Het us echt geweldig voor lange mensen! Ze hebben super veel maten en veel leuke broeken. Iedere vrouw/meisje vind hier zowiezo een broek die ze passen. Zeker een aanrader voor de lange dames!<3

Gewoon top!

Snel geleverd, perfecte fit qua lengte en taille. Helemaal blij eindelijk goeie broeken gevonden te hebben die lang genoeg zijn! Gewoon lekker hip en van deze tijd, en me er ook gewoon lekker comfi en fijn in voelen, dat is wat ik iedereen gun!

Fantastisch!

Ik ben super blij met de broeken! Ik ben zelf 1.87 en ik heb altijd moeite met broeken kopen die lang genoeg zijn. Eindelijk met Wildflower zijn de broeken lang genoeg. En dan ook echt lang! Ik heb na 1 broek proberen, gelijk 3 andere broeken erbij gekocht. Dus ik ben heel blij met de broeken. Binnenkort ga ik er zeker meer kopen!!

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.