Super goed kwaliteit en service

Beste plek om broeken te bestellen voor lange meiden! Past perfect je krijgt goede waarde voor je geld. Daarnaast is de bezorging ook super snel en de service goed!

Super service!

Ik had een klacht over m’n broek die ik had besteld. Kreeg super snel antwoord, en kreeg ook een verzendlabel om de broek terug te sturen. Toen ik het op de post had gedaan, kreeg ik meteen een nieuwe toegezonden! Ben super blij met m’n aankoop. Echt hele fijn broek. Ga zeker meer bestellen!! Mijn zus heeft op mijn aanraden ook meteen bestelling gedaan.

Favorietje!! <3

Ik heb echt zo’n prachtige jeans ontvangen! nu al mijn nieuwe favoriet. Ik heb het over de Jamie jeans, veel stretch, lang genoeg (1,86m) en een hele mooie kleur. Favoriete webshop met altijd snelle en eerlijke reacties via zowel instagram DM als de mail. Ondertussen heb ik al meerdere broeken en het is echt by far mijn favoriete webshop voor tall broeken. Echt een aanrader!!

Nog nooit zo’n perfecte broek gehad.

Ik heb altijd te korte broeken. Dus met alle hoop erin dat de broek niet alleen mooi lang zou zitten maar ook mooi flatterend. Ten eerste de verzending. Hij was in 1 dag binnen. Nou beter kan niet. En dan de broek. Ik had een broek beetje uit m’n comfort zone maar hij zat perfect. Bij de Waist heel mooi en lekker veel stretch. Het model zit mooi en flatterend en accentueert precies de goeie plekken. En dan de lengte die is bizar lang ik ben er zo blij mee! Ik had hem 1 dag aan en 3 mensen vroegen mij waar hij vandaan komt. Dus ik enthousiast vertellen hoe fijn de broek is. Of te wel duidelijk is haal hier je kleding. Ik ben bij gaan bestellen want de broeken zijn top maar ook de Playsuit zit prachtig en is lang genoeg! Ik ben fan en koop t liefste de hele site leeg.

Echt niks beters te wensen, top!

Altijd vanaf jongs af aan met te korte broeken gelopen omdat mijn binnenbeenlengte van 94cm niet heel gemakkelijk in een broek past…. Gelukkig sinds een paar jaar jullie ontdekt, helaas paste in het begin de broeken mij nog steeds niet perfect, dus haalde ik de naad aan de onderkant los zodat hij beter zat. Maar nu hebben jullie ook lengtemaat 38, en die zit dus echt perfect!! Ik zit nu de hele tijd te twijfelen om nog meer te bestellen!! Heb ik helemaal geen geld voor (doe het toch). Maar echt bedankt dat jullie er zijn, broeken die gewoon goed zit bij de lengte geeft echt een confident boost die ik tijden lang niet heb gehad!!!

De broek is precies wat ik zocht. De lengte is top. De verzending was snel en netjes en ik vind de website ook fijn browsen.

Top kleding

Wauw! Nooit gedacht dat ik een broek zou vinden die me zelfs te lang is. Eindelijk heb ik DE winkel gevonden voor mijn lange benen. Mijn go to winkel nu!

Het is mooi ingepakt . Het kwam snel binnen

Super snelle levering en goede pasvorm en lengte

Snelle levering volgende dag al in huis. Super pasvorm en hele goede lengte.

Hele mooie kleding voor lange meiden

Erg blij met de ontdekking van de wildflower club. Ik ben 185 lang en heb vaak moeite met het vinden van kleding met lange mouwen en pijpen. Bij de wildflower club is de lengte altijd top voor mij en de kwaliteit is ook altijd goed. Zeker een aanrader!

Ik ben zo blij met mijn broek die ik heb besteld. De lengte is top! De kleur is mooi en het materiaal voelt als goede kwaliteit. Ik heb nogal wat lange vrouwen in mijn familie en heb deze webshop zeker aangeraden! Ook ik ga hier vaker bestellen

Snelle bezorging fijne kleding

Het is super fijn eindelijk een webshop te hebben gevonden die mooie kleding heeft voor lange dames. Heb al meerdere complimenten gekregen tijdens het dragen van de kleding. Zelfs als ik zelf perongeluk een foutje gemaakt heb is er snelle communicatie om het probleem op te lossen erg fijne webshop zeker aan te raden!

Lange broeken en geen platte billen erin!

Ik bestel altijd bij reguliere winkelketens de langste broeken die ze hebben, ik heb vandeweek broeken terug gestuurd omdat ze zelfs te lang waren. Nog nooit meegemaakt! Nu lengte maat 36 besteld en ze zijn perfect! Ik zelf ben 1,83 lang. Wat ook een dikke pluspunt is dat je billen niet 'wegvallen' in de broeken dus al met al zeer aan te raden!

Geweldig, eindelijk een lang genoegen broek voor een leuke prijs!

Ik ben al lang opzoek naar een mooi lange broek, en toen ik van jullie horden ben ik gelijk gaan bestellen. En echt geweldig zo blij er mee eindelijk een broek die mooi zit bij mijn heupen maar ook in de lengte perfect is en niet zo’n mega dure prijs. Echt heel blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit broeken!

Met mijn 1.83m heb ik altijd moeite met het vinden van broeken die lang genoeg zijn. Ik heb nu een aantal kledingstukken van The Wildflower Club en daar ben ik echt ontzettend blij mee. Leuke kleding en lang genoeg ;)

Goed!

Had een snelle levering, goeie producten en eindelijk een winkel die broeken voor lange vrouwen verkoopt!!!

Ik had een broek besteld maar de verkeerde maat was geleverd. Service was echt super! Ze reageerde snel en kwamen met een goede oplossing

Helemaal top!

De pérfecte site voor lange dames! Broeken kopen was voor mij altijd een ramp; áltijd te kort. Sinds ik deze site heb gevonden heb ik daar geen last meer van! Broeken voor lange meiden, en ook nog eens super veel keus, en het blijft maar groeien! Stuur je een berichtje via de mail of Instagram, er wordt super snel gereageerd en je wordt met alles geholpen. Al met al, een echte aanrader! Overigens niet alleen voor lange meiden, ook genoeg voor de ‘niet’ lange meiden!

geweldige winkel !

Ik ben nog maar kort klant en ben zeer tevreden. Ik was op zoek naar jeans die eindelijk lang genoeg waren om mee te gaan en toen kwam ik deze winkel tegen en ik ben er helemaal weg van! Ik zal in de toekomst meer broeken bestellen :)

Ik heb altijd moeite met mooie lange broeken te vinden, toen vond ik jullie op TikTok en dacht ik gelijk ik moet hier broeken van kopen mijn eerste bestelling heb ik gelijk 3 broeken gekocht en was meteen verkocht 2 maandjes later nog 2 broeken gehaald toen kwam lengte maat 38 erbij en die was nog mooier en langer. Ik wil jullie zo erg bedanken dat jullie mooie lengte broeken produceren voor lange meiden, ik ben fan! Ik hoop dat ik daardoor de €50 shopte goed win ,want de linnen broek staat nog op mijn verlanglijstje☺️ liefs

Top bedrijf

Snelle levering! Mooie broeken, enne… eindelijk lang genoeg :) helaas alleen wel retouren op eigen kosten.

Leuke kleding!

Heb 3 broeken besteld, 1 past jammer genoeg niet . Maar de andere twee zijn zo leuk! En ze zitten ook zo mooi.

Super fijn!!!!

Eindelijk een webshop gevonden waar broeken met de perfecte lengte maat hebben, en daar naast nog ook de broeken die op dit moment helemaal in de mode zijn. Super leuk!!!

FANTASTISCH

Ik ben echt super blij met de broeken. Ik heb echt super lang erover gedaan om broeken te vinden die mij passen. In de stad in venlo ben ik echt iedere winkel langs geweest (only, veromoda, h&m en nog veel meer) overal waren ze veel te kort, of waren ze lang maar te breed. Ik heb nu eindelijk goede en leuke broeken gevonden voor lange meiden. En daar ben ik jullie super dankbaar voor!!<3

Bedrijfsgegevens

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

06-45165315

[email protected]

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.