Ontzettend goede kwaliteit en service

Ik kreeg deze website aangeraden van een vriendin. Ik heb wat rondgekeken en heb uiteindelijk 4 broeken besteld. Deze kwam erg snel binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer het pakket aankwam. Na het passen bleek dat 2 broeken toch niet helemaal goed zaten. Die andere 2 zaten perfect! Het retourneren was erg makkelijk. Ik ben zeker van plan om hier vaker te bestellen want ik heb echt de perfecte site gevonden voor lange meiden.

Erg snelle levering en de jumpsuit zit als gegoten, fijne stof en mooi lang genoeg voor mij met mijn 1.86. Ik krijg alleen maar complimentjes!

Goede snelle service! En hele mooie fijne broeken!!

echt waar zij hebben echt lange broeken

ik ben 1.85 meter en heb heeeeeele lange benen. nu kan ik eindelijk slagen voor broeken met echt lange pijpen, nu komen ze goed over mijn schoenen i.p.v. dat het op mijn enkels ophoudt. laatst ook een bloes besteld, zo leuk de mouwen komen tot het midden van mijn hand, dus yeahhhh ook lange mouwen. ik heb mijn site dus gevonden en mijn kledingkast kan aangevuld worden met kleding van The Wildflower !!!

Perfecte broek

Perfectie broek voor iemand die 1.80 is, lang genoeg en zit heerlijk

Ik ben 1.89 en de broeken zitten letterlijk op de grond bij mij. Hele fijne broeken!!! Perfect.

Ontzettend blij met mijn nieuwe broeken!

Ik kan eindelijk de broeken aan die op dit moment in de mode zijn. Al sinds mijn puberjaren was broeken kopen altijd drama en had ik alleen stomme broeken omdat de enigen waren die pasten. Nu eindelijk ook alle keuze!

Nooit meer koude enkels!

Nadat ik al mijn hele leven broeken draag met hoog water of drie kwart broeken met hoge laarzen (en dat zijn dan al de langste broeken van dat merk) heb ik voor het eerst niet 1 maar 5 broeken die tot op de grond komen. Nu zeggen vriendinnen dat ze het vervelend vinden als hun broek over de grond sleept, maar ik kon mijn geluk niet op dat er broeken zijn die met mijn 187 de grond nog halen. De maten worden duidelijk uitgelegd op de website (soms met centimeters voor heup- of taille-omvang), waardoor ik de perfecte maat voor elk van de 5 broeken heb kunnen bestellen (van S tot L en ze sluiten allemaal goed aan). Ik ben mij nu aan het inhouden om elke broek op de website te bestellen, maar een volgende bestelling zal snel volgen en al mijn oude broeken gaan naar de kringloop. Nooit meer koude enkels voor mij :)

Zeer klantvriendelijk!

Ik heb contact opgenomen met de supportafdeling nadat mijn pakketje zoek was geraakt (dit lag aan DHL). Mijn vraag werd direct opgepakt, en ik ben ontzettend goed geholpen! Ze hebben er alles aan gedaan om het pakketje opnieuw te laten versturen. Daarnaast ben ik ook heel blij met mijn bestelling!

Heel blij mee!!

Eindelijk een plek gevonden waar broeken écht lang genoeg zijn en soms misschien wel te lang! Daarnaast is er genoeg keuze en dat voor een prima prijs, ik kan het iedere lange meid aanraden :))

Goede kwaliteit kleding voor lange meiden.

Via social media goed op de hoogte gehouden over het nieuwe kleding assortiment. Daarnaast veel keuzen en goed klantencontact. Ben door een vriendin van me getipt en zal het zelf ook

Prachtige kleding voor lange dames

Perfect broekmerk gevonden!

Ik vond het altijd heel lastig om een broek te vinden die lang genoeg voor mij was. Maar door de Wildflowerclub broeken heb ik daar geen last meer van. De kwaliteit is echt top en ze zijn altijd lang genoeg. Ik ben fan!

Ik met 1,88 kan niet meer zonder!

Het is zo fijn dat je de lengte maat kunt kiezen. Ik heb nog bijna nooit een site met “tall broeken” gehad, die echt goed zaten. Behalve jullie dus! En daar ben ik super blij mee

Snelle ervaring en product is zoals die omschreven wordt

Ik heb verschillende maten van de broeken besteld en ze zitten goed. De website omschrijft duidelijk het maat tabel en de lengtematen. Verder heb ik de overige broeken vorige week woensdag geretourneerd, maar nog geen bericht. Alhoewel dat nog niet zo gek is want dat hangt ook van de koerier af.

Super lange broeken voor grote meiden!

De broeken zijn super lang voor grote meiden, ikzelf ben 1m82 en de broek komt meer dan op de grond! Het enige is wel dat de broek wat uitrekt, maar dit is logisch denk ik.

De enige broeken die lang genoeg zijn!

Ik ben altijd al de langste uit de klas geweest en mijn broeken paste nooit. Ik ben 1.92 en ik heb lengtemaat 38, wat goede broeken vinden een uitdaging maakt. Ik kwam The Wildflower Club een tijdje geleden tegen op TikTok en sindsdien koop ik al mijn broeken hier. Ik ben fan en heb inmiddels al 9 mooie, lange broeken gekocht. Echt een aanrader als je lang bent en op zoek bent naar mooie, betaalbare kleding!!

Eindelijk broeken die lang genoeg zijn

Het zijn leuke broeken, ik heb nog nooit broeken tot over mijn enkels gehad.

Erg leuke broek

Het is een leuke broek, hij is echt super lang! Hij is zelfs met lengte maat 36 voor mijn 1,82m misschien aan de lange kant! Echt heel blij mee. De broek is alleen niet heel stevig. De knoop is erg instabiel vanaf het moment dat hij uit de zak kwam. Het is een leuke kleur en hij is precies zoals op de foto’s. Alleen kreeg ik de broek met een vlek erop binnen en een onstabiele knoop. Ik heb eerder hier besteld en dit vind ik wel een wat minder goede ervaring. Voor de rest is het een leuke broek!

Echt super

Deze broeken zijn super lang, ik ben 184 en voor mij is maat 36 echt perfect. Heupen zijn wel niet super breed, toch zeker een aanrader.

Ik ben ontzettend blij met de Tall broeken. Als ik een vraag heb word er ook super snel op mijn mail geantwoord en proberen ze je altijd verder te helpen. Erg blij met deze website!

Geweldig, wou dat ik deze site eerder had ontdekt.

Normaal gesproken was het vinden van een goed passende broek altijd een drama, met name om de lengte maat. Nu ik The Wildflower Club heb ontdekt moet ik mij eerder inhouden. Perfecte lengte, goede kwaliteit en daarnaast een super snelle levering!

Heel blij mee!

Onlangs voor het eerst broeken besteld, altijd even afwachten of het wat is. Ik ben echt heel blij met de broeken. De broeken zijn heerlijk lang en de fit is ook ook echt goed. Heb altijd moeite gehad met broeken vinden die goed aansluiten op zowel je heup/middel en je benen en die dan ook nog lang zijn. Heb inmiddels 4 broeken van Wildflower en ze zitten echt super goed. Ik ben 1.78 en heb broeken (stretch) in mijn normale maat 38/40 besteld. Zeker aan te raden!

Goed hoorrrr

Mijn ervaring is eigenlijk best goed, als ik ze via insta bereik krijg ik snel antwoord. Super!!

Ze houden je goed op de hoogte van waar je pakketje is en alles is goed geregeld

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)