Eindelijk geen hoogwater meer!!!

Koop nu nergens anders mijn broeken, het is altijd goed. Ik ben blij alleen mijn portemonnee iets minder ;).

Ik ben zelf 1,88 en deze broeken zitten geweldig. Na mijn zwangerschap heb ik altijd een beetje een buikje gehouden, maar met de stretch in de broeken lijk ik gelijk weer slanker en het zit gewoon zo fijn. Mijn zelfvertrouwen is weer wat opgekrikt

Hele snelle bezorging en perfect product!

Heb nog nooit zo snel iets in huis gehad wat ik de vorige dag heb besteld. En ook nog eens een heel goed product waar niks mis mee is. Lijkt precies op de foto’s, en de maten kloppen ook precies.

Vliegensvlugge levering en een broek om verliefd op te zijn!

Op het werk kwam een collega met een glitterbroek binnen, opslag waren we met 3 man verkocht. Wij moesten die broek ook! Ik geloof dat 2 ( inclusief mijzelf) de broek hebben aangeschaft. Het was even de maat testen maar het ging zo snel. Besteld, binnen 2 dagen broek in huis. Deze moest helaas retour ; heel makkelijk te regelen via de site. Nieuwe maat besteld en dezelfde dag al een verzendbevestiging, de volgende dag, op mijn verjaardag! De broek al in huis. Fantastisch!!! Zit heerlijk en lengte is top! Voor alle lange dames, echt een aanrader!! En pas op! Je wordt verliefd! Wij shine nu met 3 collega’s in de diamond broek. Bedankt!!

perfect

Mijn pakket werd snel en mooi geleverd heb als een hele lange meid nog nooit zo’n moeie broek aan gehad en had eindelijk eens geen hoog water. Ben echt mega blij met deze aankoop en ga hier zeker vaker bestellen☺️

Meeste dingen erg fijn, sommige passen totaal niet

Vaker meerdere bestellingen gedaan. Daarbij zijn de maten van de broeken juist aangegeven. Helaas bij de lauren pants (linnen) was dit niet het geval. Er stond duidelijk om bij twijfel de grotere maat te nemen wat ik deed. Ook bij wassen schijnt de stof te krimpen. Ik draag s en m dus ik koos voor M en de langere beenmaat. Achteraf had ik de kortere beenmaat moeten kiezen en een s had ik ook wel kunnen hebben. Hartstikke zonde want ik wilde graag zo’n broek. Ook schijnen wit en beige door! Vooral wit heel erg, terwijl deze niet strak viel.

Hi Cheyenne, Bedankt voor je review. Wat balen dat de broek achteraf beter in de kleinere maat had willen hebben. Omdat de broek nog iets krimpt na het wassen raden we inderdaad aan de broek beter iets te groot dan te klein te kopen. Het kan dus zijn dat je hem bij ontvangst iets te ruim vindt vallen maar dat deze na het wassen perfect is. Dit zodat je er nog lang veel plezier van kunt hebben. Mochten we in het vervolg nog kunnen helpen met maatadvies dan horen we het natuurlijk graag. Fijne dag 💕 Liefs, The Wildflower Club Jet

super fijn

ik koop vaak broeken bij the wildflower club, de materialen zijn goed en de kwaliteit van de producten ook! ik heb wel eens gehad dat er per ongeluk iets stuk was aangekomen, maar daar is toen zo goed mee omgegaan vanuit de klantenservice! top service! top broeken! top kleding! en alles lang genoeg zelfs voor iemand van 1,80 die nooit broeken kan vinden die lang genoeg zijn!

Helemaal top!

Super snelle levering en de kwaliteit van de kleding is echt heel goed!

Erg vriendelijk en behulpzaam! Kleding zit ook mooi en van goeie kwaliteit

Mijn pakketje was niet geleverd en ze hebben me hier erg snel en goed mee geholpen. Erg lieve meiden en top kwaliteit kleding!

heel blij mee

ja echt heel erg leuke broek en eindelijk een broek gevonden met de goede lengte

Perfect!

Een fijne webshop voor lange meiden! Zelf ben ik 178 cm en kon ik nooit een broek vinden die lang genoeg was. Via Instagram heb ik The Wildflower Club gevonden en heb ik al een aantal keer besteld! Perfect voor lange meiden, de broeken zijn lang genoeg en sluiten mooi aan! Ook heb ik de roze playsuite deze is ook lang genoeg aan de achterkant. Kortom perfect voor lange meiden! <3

Fantastisch.

Prachtige broeken, diverse prints en modellen en super lang!! Zo blij mee

Hele mooie en goeie broeken ze zijn echt perfect!

Ik heb hier nu 2 broeken gehaald en ze zitten perfect ik ben 1,82 en de broeken vallen super goed zelf zonder schoenen een beetje te lang ;)

Echt hele goede ervaringen mee, nooit kan ik een broek vinden die lang genoeg is. Maar heb daar bij de Wildflowerclub nog nooit last van gehad. Zelfs als t niet meer zeker is of PostNL m’n pakket nog gaat versturen, sturen ze me gewoon een nieuwe op. Echt top!

Een winkel met perfecte lange broeken en meer

Heb al meerdere lange broeken hier gehaald, waar ik al zolang naar opzoek was maar nooit ergens kon vinden met mijn lengte. Niet alleen de broeken maar de tops en jassen vind ik echt te leuk.

Lengte is perfect!!

De lengte en de maat van de broeken zijn perfect voor mij. Ik ben 1,84 en het blijft altijd een gedoe met broeken vinden. Alleen de witte linnen broek schijnt wel heel erg door, dus ik ben nog op zoek naar een fijne manier van dragen.

Ruime keuze in broeken voor lange meiden!

Met mijn 1.95 is het shoppen van broeken altijd een ware uitdaging! The Wildflowerclub maakt dit een stuk makkelijker! Waar ik vroeger eigenlijk alleen skinny jeans kon dragen, heb ik nu ook keuze uit leuke wide jeans, linnen broeken en fijne joggers. De broeken die ik heb besteld werden steeds héél snel verstuurd, de volgende dag had ik ze al in huis. Echt een top ervaring, ik zou alle lange meiden deze webshop aanraden!

Goede serive, mooie kwaliteit broeken

Eindelijk eens broeken in lange lengtemaat voor lange vrouwen. Zeer welkom. Goede service en kwaliteit broeken. Aanrader!

Amazing, goede kwaliteit dus bestellen!!

Bij The Wildflower Club hebben ze dus broeken voor lange meiden en dit is zo fijn ze hebben alle soorten en maaten zo fijn!! Laatst besteld voor de eerste X en helaas wat het model broek niet mijn smaak maar de broek was zo mooi lang en zat lekker!! Daarnaast is de klantenservice erg snel en goed en ontvang je snel jouw product. Zeker bestellen en probeer is een mooie lange / tall jeans uit :) Liefsss

Ik ben erg tevreden met de zwarte linnen broek van de Wildflower Club, hoewel ik het aan de dure kan

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij de Wildflower Club en ik wil graag mijn ervaring delen. Ik had zowel de zwarte linnen broek als de witte besteld. Uiteindelijk heb ik alleen de zwarte gehouden, en deze zit echt als gegoten. De pasvorm en het materiaal zijn precies wat ik zocht. Over het geheel ben ik zeer tevreden met mijn aankoop. De broek voelt comfortabel aan en ziet er stijlvol uit. Mijn enige kanttekening is dat ik het wat aan de dure kant vond om de witte broek te retourneren. Desondanks ben ik blij met mijn keuze voor de zwarte broek en de algehele service van de Wildflower Club.

Fantastisch!

Ik ben super blij met de Wildflower club! Leuke, trendy broeken, veel keuze én L38. Zo blij mee! De broeken zitten heel mooi en lekker. Ik word altijd blij als er weer nieuwe dingen online komen. Ook de tops en blouses zijn van goede kwaliteit en zitten mooi!

Goede kleding voor lange meiden

Door de lengte maten broeken die niet te kort zijn zoals bij andere sites zonder lengtematen wel is.

Zo blij!

Ik ben al zo lang aan het zoeken naar een broek die lang is en goed valt! Zo blij mee! * Tnxx The Wildflower Club!*

Eindelijk een webshop voor mij!

Ik heb al zoooo veel winkels en webshops geprobeerd maar nooit vond ik de juiste lengte maten. Toen ik eenmaal wild flower vond was ik direct in de wolken! Ik heb nu al meerdere broeken besteld en ben super enthousiast! Ik raad iedereen deze winkel aan

Top lange en trend broeken

Einde lengte 38 bezoeken die modellen hebben voor meiden in de 20! Heel erg blij met alle broeken die ik heb!

Bedrijfsgegevens

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

06-45165315

[email protected]

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.