Ik kon nooit een website of winkel vinden voor de perfecte broeken met min lengte (1,79) en toen ik jullie op tiktok voorbij zag komen dat ik laat ik het proberen en ja hoor het paste perfect een broek zelfs te lang nou mijn dag kon niet meer stuk dus elke keer als ik een broek nodig heb of iets anders kijk ik even op jullie site<3

Ik heb het spijkerpak gekocht! Dit is een super spijkerpak, en zelfs te lang voor mij, wat ik nog nooit heb meegemaakt!! Heel erg blij mee en super snel geleverd! :)

Eindelijk broeken die lang genoeg zijn !

Snelle verzending en mooie broeken

Super tevreden van de lengte en pasvorm

Super fijne broeken. 3 Stuks besteld en alles past perfect! Helaas was 1 broek stuk. Maar na een melding is het meteen opgelost! Ik kom zeker terug.

Super fijn dat deze shop alleen lange broeken heeft. De broeken die ik heb besteld zitten allemaal lekker!

GEWELDIG

Voor het eerst in m’n leven een broek kunnen kopen met alleen maat S. Ik moest altijd een broek met ../.. (lengte breedte maat). Echt top, de broek zijn zo lang ook al koop je een xs of s

Super!!

Ik struggle al jaren om broeken te vinden die lang genoeg zijn, het is echt een ramp. Ik doe zelfs al de moeite niet meer om broeken in de winkel te passen omdat ze altijd te kort zijn. Maar toen ontdekte ik deze webshop. De broek die ik heb besteld is lang genoeg en echt super goed van kwaliteit (en daarenboven ook super mooi)! Ook een pluspunt is dat ze de dag erna al bezorgd werd! Super service!

Wat een godsgeschenk voor lange vrouwen

Ik wordt al jaren telwrugesteld door 'tall' collecties.. dingen zijn niet lang genoeg, of wel lang genoeg maar het kruis op de knie. Zo vervelend dat ik niet kon dragen wat ik wilde. Dankzij een tiktok video nu steeds meer broeken die perfect zitten op elke manier.

Echt heel erg blij met deze webshop!

Echt heel blij met deze kleding, ik ben zelf 1,80 cm. En het is heel moeilijk om broeken te vinden die lang genoeg zijn of te korte mouwen… En nu zijn deze ook nog eens top kwaliteit, snelle verzending, en betaalbaar!

Mooie broeken, leuke prijzen, snelle levering & goede service !!

Zo onwijs blij met passende broeken qua taille & lengte. Met mijn 1.84 maar 32-34 taille is het heel moeilijk shoppen totdat ik The Wildflower Club tegenkwam. Mooie broeken, leuke prijzen, snelle levering & goede service! Echt een aanrader !!

Eindelijk..!!

Al jaren drama om mooie moderne broeken te scoren voor onze dochter , ze is 1.82 en altijd probleem om te juiste lengte te vinden. Ze heeft jullie gevonden op tiktok, afgelopen week broeken besteld en ze passen perfect....!!! Mooie kwaliteit en ze voelen lekker zacht aan zegt ze. Blij meisje thuis (en blije moeder)

Zeer tevreden met de broek

Wel een dunnere stof dan ik had verwacht, maar blij met hoe de broek staat en de lengte.

Snelle en fijne service, mooie kleding

Ik heb nu voor de derde keer iets besteld bij The Wildflower en ik ben nog steeds enthousiast. Over mijn laatste bestelling had ik een vraag en werd via de klantenservice snel en vriendelijk geholpen. Een aanrader!

Ik ben zeer tevreden!

De broeken zijn fantastisch voor als je een lange vrouw bent.

Super blij met deze website!

Sinds ik the Wildflower Club heb ontdekt hoef ik nooit meer een te korte broek te dragen met mijn lengte van 1.86cm. Mooie kwaliteit items en hippe kleding!

Al jaren op zoek naar fijne broeken. Zelf ben ik 1,84cm en heb ik altijd moeite gehad met mooie broeken te vinden. Ik ben zo blij met deze winkel en de kwaliteit van de kleding is ook echt heel erg fijn.

4 broeken besteld en alles gehouden

Vier verschillende broeken besteld en alle vier gehouden. Dat is iets wat mij nooit gebeurd. Meestal kan 90 tot 100% terug omdat de broeken gewoon te kort zijn. Ik ben 1.85 lang en alle broeken vielen voor mij echt perfect lang! Echt heel blij mee. En de prijzen zijn top, en een snelle levering. Ik ga de site voortaan in de gaten houden

Top bedrijf !

Wat een fijn bedrijf is dit! Snelle verzending, mooie en goede kwaliteit kleding en zelfs op zondagen krijg je een reactie op je mails. Een bedrijf waar je als klant nog goed geholpen wordt. Ga zo door meid(en). <3 ik ga zeker vaker bestellen bij jullie.

Geweldig, eindelijk broeken die tot op mijn hielen vallen (ben 1,86)

Ik ben super blij met deze lange broeken want ik ben best lang en ik had nog nooit echt lange broeken gehad. En het gevoel dat je op het randje van je broek loopt is echt geweldig :D

Eindelijk kleding voor mijn lengte!

Ik heb hier onlangs een paar broeken besteld en als een vrouw van 1.89 is dat best lastig. Maar de broeken zijn hierbij zo lang, geweldig! Zijn snel geleverd en ook retourneren (omdat ik meerdere maten had besteld) ging heel gemakkelijk. Vriendelijk personeel :)

Waanzinnie

Eindelijk een goeie broek met stretch die lang genoeg is! Sluit prachtig aan en is goeie kwaliteit

Super goed!

Tijdje geleden tegen 16:00 uur de geweldige spijkerjumpsuit besteld voor lange meiden. Kreeg hem de volgende dag al binnen! Het pak zit heerlijk en is super mooi. Echt een aanrader.

DÉ uitvinding voor lange meiden!

Voorheen kon ik nooit leuke wide leg/ flared broeken dragen omdat het door mijn 1.77 met heel lange benen dan net hoog water in de polder was. Maar gelukkig kwam ik de meiden van the Wildflower Club tegen op TikTok en besloot ik gewoon een gokje te wagen en te bestellen. En gelukkig maar, want de broeken zitten perfect en vallen mooi tot aan de zool van mijn schoen! De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik zou zeker opnieuw bestellen, zeker ook omdat ik het zo leuk vind dat het een webshop is van twee zussen! Absolute aanrader voor lange meiden!

Fantastisch!

Ik heb afgelopen maand 3 broeken besteld. Ik heb altijd moeite gehad met het vinden van de juiste lengte met broeken, maar eindelijk een leuke site gevonden moet goeie broeken. Super blij mee en wil nog zeker meer bestellen!!❤️

Top voor lange meiden!

Ik moet altijd veel moeite doen om broeken te vinden die lang genoeg voor mij zijn. The Wildflower Club heeft broeken die goed zitten en lang vallen.

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)