Twee weken geleden een broek besteld nadat ik op zoek was naar broeken voor langere dames. Toen kwam ik Wildflower tegen. Eerst een beetje huiverig omdat het mij vooral broeken voor jongere meiden leken, maar toch besteld. Supersnelle bezorging! En ik maakte me druk om niks, hij zit en staat geweldig, krijg veel complimenten dat ik er "hip" uitzie. En dat is leuk voor iemand van bijna 50. Ik kom zeker terug!

Zo mooi en lang!!

Ik heb de grijze joggingbroek besteld en ik ben er zo super blij mee!! Hij zit super fijn en mooi en is echt lekker lang, ik vind het heerlijk :) Super blij mee dus! Zou er zo nog wat bestellen! (Ik ben 181 cm)

Eindelijk een super jeans gevonden met extra beenlengte! Snelle levering!

Snel en goed !

Mooie kleding voor een reële prijs. Snelle service !!

Fantastisch!

Ik ben er helemaal weg van. Als tall girl zoek altijd heel lang voor een broek die lang genoeg is en ook de kwaliteit heeft. Nu heb ik hier een paar broeken besteld en ze zijn echt fantastisch! Ik ben er echt ontzettend blij mee, Ik kan niet wachten op een nieuwe collectie <3

Eindelijk kleding die mij past

Zo onwijs blij met mooie wide leg jeans die mij goed past! Ik bestel echt veel kleding hier en ben er mega blij mee, wel is de kwaliteit van sommige kleding niet super maar de pasvorm is perfect!

Spijkerjumpsuit besteld, past gelijk perfect en zit heerlijk. Maatadvies jomt goed overeen met werkelijkheid. Hrlemaal blij met mn nieuwe pak.

Super leuke kleding voor lange meiden!

Snelle bezorging, echt leuke kleding voor lange meiden. Eindelijk een jumpsuit die eens normaal valt :)

GEWELDIG!

De Tall broeken zijn voor mij echt een uitvinding! Voor mijn lengte kan ik eindelijk een mooie en lange broek vinden! Ze zijn er in alle soorten/maten en gaan onwijs en de site gaat mee met de trend die in is! Elke week is er weer wat nieuws op de site, dat is toch geweldig. Voor alle meiden met lange benen is dit echt een aanrader! AMAZING!

Beste tall broeken ooit!

Nooit kon ik goeie broeken vinden voor mijn lengte van 1.85 toen zag ik dit op TikTok en wilde het toch proberen. Zijn lang genoeg, super fijne stof en gewoon goede kwaliteit. Super blij mee!

Ben er echt heel blij mee!

De klantenservice en de kleding zijn beide echt top :))))

Dik tevreden

Snelle levering en de broeken zijn lang genoeg! Helaas was een broek mij te groot, kan gebeuren natuurlijk. Jammer dat je moet betalen voor de verzendkosten bij een retour...

Amazing

Ik ben zó mega blij dat ik dit bedrijf heb ontdekt. Ik heb inmiddels drie broeken van dit te leuke bedrijf en ben nog nooit zo happy geweest met een broek. Ik ben erg lang en de broeken van The Wildflower Club zijn perfect voor mijn lengte van 1.87 en mijn extra lange benen. Lieve dames, ga zo door <3 Jullie maken een hoop meiden zelfverzekerd! :)

Top winkel!

De broeken zijn mooi lang en goed van kwaliteit! Je bestelling is ook al snel thuisbezorgd, dus dat is ook super! Enige nadeel is dat je niet achteraf kunt betalen, dat zou nog beter zijn.

Ontzettend fijne kleding voor lange vrouwen

Als vrouw van 1.95 was het altijd onmogelijk om broeken te vinden. Enkel dure skinny jeans lagen in mijn kast met een maximale lengtemaat van 36. Nu kan verschillende modellen dragen met zelfs een lengtemaat van 38! Ik krijg steeds complimenten en vragen waar ik deze broeken toch koop! Ik ben jullie echt dankbaar meiden! Ga zo door ❤️

De perfecte broeken voor meiden met lange benen.

Ik ben 1,82 met hele lange benen. Al vanaf jonge leeftijd ben ik steeds op zoek naar broeken die lang genoeg en ook nog eens leuk zijn. Dit was soms best wel lastig. Toen ik the wildflower club voorbij zag komen heb ik meteen 2 broeken besteld en deze zitten echt perfect. Vanaf nu hoef ik niet meer lang te zoeken naar de perfecte broek want the wildflower club heeft genoeg keuze voor een leuke outfit!

Geweldig!!!!!

Eindelijk broeken die wel passen en lang genoeg zijn! Letterlijk altijd zijn broeken te kort voor mij.

Mega aanrader!!

Al heel lang struggle ik met hem vinden van mooie broeken die dan ook echt lang genoeg zijn. Met mijn 1,87 lengte en hele lange benen was dit altijd een enorme struggle. Na het ontdekken van The Wildflower Club, ben ik een vaste klant want ik wil alles hebben. Zo ontzettend blij met ondernemende vrouwen zoals jullie!

Ik heb hier bijna me hele broeken collectie gekocht ben er zijn blij mee en vooral de lengte!!

Goede service en kwaliteit

Broeken zitten erg goed, volgens aangegeven maattabel. Levering is snel en netjes! Zeker een aanrader

Ik ben zeer tevreden met the wild flower club

Ik heb al mijn hele leven moeite gehad met lang genoegen broeken vinden voor mijn lengte. Maar nu met wild flower club heb ik eindelijk lang genoegen broeken, zelfs broeken die te lang voor mij zijn daarom moest ik ook een van de broeken terug sturen. Met het retourneren en sturen was de communicatie top en was het pakketje zelf geleverd.

Vanaf nu niet meer zonder

Een aantal weken geleden kwam ik toevallig op deze site terecht en heb hier de zwarte leren broek gekocht. Direct helemaal verliefd en al m’n langere vriendinnen geïnformeerd over deze vondst. Inmiddels 2 broeken verder kan ik zeggen dat ik eindelijk broeken heb gevonden die perfect zitten qua lengte (ik ben 28 en dit is echt voor het eerst). Ik zit nu te wachten op de linnen varianten en dan ga ik daar m’n slag nog in slaan! Highly recommended!!

Eindelijk

Altijd gedoe om een goeie lange en dan ook nog is leuke broek te vinden. Tot ik op deze website ben beland!! En ook nog is snelle levertijd en makkelijke communicatie! Helemaal happy !!

Perfecte cargo broek gevonden!

Met mijn lengte van ongeveer 1,80 heb ik de perfecte cargo broek gevonden die tot aan de grond komt, goed zit want er zit stretch in en er al heel wat complimenten over gehad heb!

Mijn favoriete kledingstukken!

The Wildflower Club is niet anders te omschrijven dan geweldig! Mijn broeken zijn eindelijk lang genoeg en dan ook nog eens super leuk :) Bovendien heeft de webshop elke paar weken een leuk nieuw item en staan de meiden altijd open voor feedback op hun socials, om zo te zorgen voor optimale kwaliteit. Ik heb mijn vriendinnen ook al overgehaald om hier te shoppen, helemaal top :D

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)