Top schutting!

Klantenservice via telefoon: top Levering precies volgens afspraak: top Materiaal stevig, compleet en mooi: top We kunnen niets anders zeggen dan dat we erg blij zijn dat we onze nieuwe schutting na een intensieve zoektocht uiteindelijk via SchuttingDeal hebben gevonden! Alles Top, dank jullie wel!

Tevreden over de service

Ik had de monteerhoeken niet mee besteld. Gelukkig waren ze oplettend en kon ik ze alsnog kopen en meenemen. Scheeld me weer een ritje.

Goede 2e ervaring

Na eerst 18m Douglas schutting te hebben besteld , vorige week wederom een schutting besteld van 28.5 m. Zeer tevreden over de mooie kwaliteit. Mooi bedrijf. Zeer snelle levering en goede communicatie. Bedankt.

Zeer goede sevice en niet duur.

Heb besteld, en kon het gelijk halen, genoeg op voorraad, dat ze hebben een goede prijs en de service is goed en snel.

Supersnel en netjes geleverd!

Het bestelproces was makkelijk. De materialen werden snel en netjes geleverd.

Fijne mensen

Als leek online gezocht naar horizontale schuttingdelen. Via WhatsApp wat vragen beantwoord gekregen wat heel snel ging. Met ophalen fijn geholpen en met fijn overleg nog het een en ander aangepast. Ze hadden mij veel meer kunnen verkopen als leek, maar dat hebben ze niet gedaan. Eerlijk advies! Dat was fijn! Bedankt allen!

goede service en snelle levering

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging.

Top bedrijf

Zeer snel en vriendelijk geholpen. Superbedrijf. Was ook lekker dicht in de buurt.

Geweldig, snel leverbaar

Goed spul voor mooie prijs met mindere levering

Het is goed spul voor een prima prijs. Alleen bestellen mensen voor 90% schuttingen en toebehoren voor de tuin lijkt mij. Als je die dan komt leveren met een veel te grote kar ipv een pompwagen mee te nemen kom je natuurlijk nooit bij iemand zijn voor of achterdeur. Er loopt een ruim fietspad richting mijn tuin maar zelfs daar konden ze niet komen. Ik kon alle (betonnen) onderdelen zelf nog dik 100 meter richting de tuin gaan tillen.

Dag Robin, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat ze niet goed bij de locatie konden komen. Wij sturen vooraf altijd een mail met informatie over het leveren, zo weet de klant wat deze kan verwachten. Al onze leveringen die met transport worden verstuurd worden gelost met een kooiaap. In de meeste gevallen kunnen deze prima over een smalle weg of fietspad. Uiteraard kan er een uitzondering zijn. Nogmaals, vervelend dat dit bij jullie het geval was. Wij kunnen dit helaas niet voorzien. Groet, Schuttingdeal.nl

Goede service en communicatie

Ik had verkeerde beton platen besteld die niet bij de schutting palen hoorde. Dianna was zo attend om mijn te informeren om de juste te kiezen na de online bestelling. Alles was daarna goed geregeld, transport werd aangekondigd communicatie was goed. Zeer tevreden, bedankt!

Tot 2x toe kapotte beton palen geleverd. Echt super service vanuit Schuttingdeal. Meteen geregeld dat de volgende dag nieuwe kwamen. Ook de kapotte betonpalen meegenomen. Zeker een aanrader. Ze denken echt mee en checken je bestelling. Wij hadden in eerste instantie de verkeerde lengte van betonpaal besteld, werden we gemaild of dit wel klopte.

Fantastisch!

Schuttingdeal, het bedrijf voor schuttingen wat ik iedereen aan kan bevelen! Zelf een schutting samen gesteld, en doormiddel van een schets op papier informatie gedeeld met schuttingdeal, zelf niet goed na weten te denken over het aantal palen, en schuttingdeal hielp mij hiermee verder. De service en meedenkenheid naar klanten vanuit schuttingdeal is geweldig! En naast dit, zijn ze ook nog eens goed geprijsd. De levering ging ook hartstikke goed volgens schema, al met al dik tevreden.

Fijn bedrijf makkelijk bestellen .

Fin bedrijf snel en makkelijk bestellen . Netjes op tijd geleverd op de plek waar ik wilde . Mooie schuttingdelen .

Zeer betrouwbaar en goede communicatie.

Top bedrijf dat afspraken na komt en snel kan schakelen. Goede ontvangst bij afhalen en hulpvaardig bij inladen.

uitstekend

100 % tevreden

Snelle levering zoals afgesproken.

Prima service,

Bij de poort werden goede schroeven, kozijn compleet en een pot zwarte beits. Dat noem ik meedenken.

Top bedrijf met kwalitatief goede producten!

Goede ervaring met schuttingdeal.nl. Kwalitatief goed, netjes geprijsd en denken goed mee. Top!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding is naar behoren. Netjes geleverd op de dag zoals afgesproken en binnen het de genoemde ti

Gemakkelijk besteld snel geleverd

Eenvoudige bestelling die binnen 2.5 dag is geleverd. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Nette kwaliteit schermen en nette kwaliteit beton.

prima ervaring met de schutting

Het verliep heel goed zoals afgesproken mooi op tijd en ben zeer tevreden

Na eerst een mail met een vraag te hebben verstuurd waarop ik dezelfde dag al antwoord terug had heb ik een poort besteld Deze werd geleverd in Maarssen door een vriendelijke chauffeur Hij heeft de poort bijna op de plek gezet waar hij moet draaien Waarvoor nogmaals dank

Snelle levering en kwalitatief goed

Bestelling werd tijdig en compleet geleverd. Goed en stevig materiaal, red wood panelen zien er mooi uit

Nonkeswijk 2 C

7687 AZ Daarlerveen

08506 66307

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!