Zeer betrouwbaar en goede communicatie.

Top bedrijf dat afspraken na komt en snel kan schakelen. Goede ontvangst bij afhalen en hulpvaardig bij inladen.

uitstekend

100 % tevreden

Snelle levering zoals afgesproken.

Prima service,

Bij de poort werden goede schroeven, kozijn compleet en een pot zwarte beits. Dat noem ik meedenken.

Top bedrijf met kwalitatief goede producten!

Goede ervaring met schuttingdeal.nl. Kwalitatief goed, netjes geprijsd en denken goed mee. Top!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit verhouding is naar behoren. Netjes geleverd op de dag zoals afgesproken en binnen het de genoemde ti

Gemakkelijk besteld snel geleverd

Eenvoudige bestelling die binnen 2.5 dag is geleverd. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Nette kwaliteit schermen en nette kwaliteit beton.

prima ervaring met de schutting

Het verliep heel goed zoals afgesproken mooi op tijd en ben zeer tevreden

Na eerst een mail met een vraag te hebben verstuurd waarop ik dezelfde dag al antwoord terug had heb ik een poort besteld Deze werd geleverd in Maarssen door een vriendelijke chauffeur Hij heeft de poort bijna op de plek gezet waar hij moet draaien Waarvoor nogmaals dank

Snelle levering en kwalitatief goed

Bestelling werd tijdig en compleet geleverd. Goed en stevig materiaal, red wood panelen zien er mooi uit

Top schutting en service!

Levering en contact gingen heel soepel en snel. Product is uitstekend. We hebben de schutting zelf geplaatst.

Mooie schutting snel geleverd

Goeie kwalitatieve schutting ontvangen op dag als gepland. Ook goed advies ontvangen via de telefoon over de schutting en levering. Ben erg tevreden.

Alles netjes geregeld. Mooi ingepakt

Prima. Site is duidelijk. Snelle levering en volgens afspraak geleverd. Kwaliteit schutting is ook goed. Het eerste stukje van een tuin die opgeknapt moet worden is gedaan.

Snel, professioneel en gemakkelijk

Overzichtelijke website waarop de producten gemakkelijk te vinden zijn en te bestellen. Klantcontact is uitstekend er wordt goed met je meegedacht.

Dag Jeffrey, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Uitstekend geholpen door de klanten service! Werd na de bestelling zelfs gebeld of de bestelling klopte!

Dag Bryan, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Mooi snel geleverde schutting

Wat een loodzwaar werk maar wat een fantastische kwaliteit. Schutting geplaatst van 15,20 meter, voor een prijs van vroeger.

Dag Johannes, Bedankt voor je review. Het is even werk, maar dan kun je er hopelijk lang van genieten! Groet, Schuttingdeal.nl

Besteld en kom het na 3 werkdagen ophalen. Netjes geholpen daar, prima schutting en mooie schuttingdelen.

Bedankt voor je review Peter! Groet, Schuttingdeal.nl

Snel en erg aardige mensen.

Vrijdagavond online besteld zaterdagochtend opgehaald,zeer leuk bedrijf wat nog meedenkt met de klant.

Dag Marco, Bedankt voor je review en goed om te horen! Groet, Schuttingdeal.nl

Goed, tevreden

Goede prijzen voor de materialen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Dag Martin, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Goede service. Mooi product

Netjes aangeleverd. Meegedacht met hoekbeslag. Top verzending en aflevering.

Goedemiddag, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

De service is professioneel.

Het bestellen kost best wel wat tijd, omdat je niet elke dag een schutting koopt. De aftersales is ook goed.

Dag Wim, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij kunnen ons voorstellen dat het samenstellen van de materialen lastig kan zijn. We kijken/denken dan ook graag even mee als dat mogelijk is! Groet, Schuttingdeal.nl

Goede website, snelle service. Netjes op aangegeven tijd afgeleverd.

Dag Johannes, Bedankt voor je positieve review! Groet, Schuttingdeal.nl

Snel,makkelijk, welkom

Hele duidelijke site,dus was snel besteld. Snelle duidelijke leveringstermijn. Hulp bij het laden. Vriendelijke medewerkers en ook nog eens 10% korting bij afhalen. Top!!

Dag Dennis, Bedankt voor je review. Wat goed om te horen! Groet, Schuttingdeal.nl

Top bedrijf

Op het afgesproken tijdstip geleverd

Dag Peter, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Bijna perfect

De schutting ziet er mooi uit prima kwaliteit voor dat geld. Levering is snel en netjes, ook is alles netjes verpakt. Min puntjes, 1 zakje teweinig beslag geleverd. De hoekpaal heeft maat 2 gaten terwijl dit er 4 zouden moeten zijn, dus die moet je zelf maar boren.

Dag Nico, Bedankt voor je Review! Misschien heb je onze mail van gisteren gemist met uitleg over de hoekpaal. De gaten van een hoekpaal zijn gelijk aan de gaten van een tussenpaal. Je boort altijd zelf een extra gaatje in de paal. Met een steenboortje maak je een extra gaatje van +- 5 cm. We adviseren om niet helemaal door de paal te boren. Hier doe je een plugje in en dan zet je het L-hoekje vast met een schroefje. Mis je een setje beslag of net 2 hoekjes, dan lossen we dat ook op (zoals aangegeven in de mail). Mochten er nog vragen zijn, dan mail ons gerust! Groet, Schuttingdeal.nl

Bedrijfsgegevens

Nonkeswijk 2 C

7687 AZ Daarlerveen

08506 66307

[email protected]

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.