Gewoon goed

Makkelijk bestellen via de website, en op tijd geleverd door vakkundige chauffeur.

prijstechnisch en kwalitatief goed aanbod en meer dan uitstekende service

10 tuinschermen besteld. Goeie prijs- kwaliteitsverhouding Telefonisch goed en snel bereikbaar. Leverdatum in overleg. Tijdens transport was er een kleine beschadiging ontstaan. Daarop heeft Schuttingdeal direct actie op ondernomen. De dag erna werden nieuwe onbeschadigde delen geleverd. Echt topservice. Chapeau!

Ervaring was zeer goed

We zijn heel tevreden met de levering van onze schutting. Communicatie was duidelijk en correct. Ondanks dat de bestelling via de webshop geplaatst is werd de tijd genomen om via de mail te controleren of de stuklijst juist was. Klein puntje van aandacht, inhoud van het beslag voor de beton palen voor de hout-beton schutting is niet altijd correct/compleet. Wij hebben een aantal zakjes gehad waar maar een enkel moer busje in zat in plaats van twee.

Dag Rens, Bedankt voor je Review en goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en producten. Vervelend dat de beslagsetjes niet allemaal compleet waren. Uiteraard gaan wij dit nakijken! Groet, Dianne, Schuttingdeal.nl

Goed geholpen en met de check door hun oplettendheid nog een vergeten item gemakkelijk toegevoegd. Fijne service

Goede service kwaliteit en prijs.

Vlugge levering. En mooie schutting.

Snelle levering en goed materiaal. Zeer tevreden

Netjes en snel

Snelle levering en een goed product!

Komen afspraak na

Korte lijnen en goed en snel geholpen.

Op zich prima, nog wat gratis balkjes en schroeven meegekregen ook !

Laagdrempelig en op zich prima service. Wel jammer van die ene compleet gescheurde plank, welke in het midden, dus in eerste instantie onzichtbaar van de stapel schuttingen lag. Hadden ze zelf ook eerder kunnen zien.....lijkt mij. En om nu daarvoor helemaal terug te rijden.... We hebben ons ermee gered.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je reactie en vervelend van de scheur in de plank. Wij zien veel, maar helaas niet altijd alles. Het is uiteraard geen probleem om hierover even contact met ons op te nemen. Mochten wij nog wat kunnen betekenen, dan horen wij het graag. Groet, Schuttingdeal.nl

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering, en van goede en mooie kwaliteit

Top service , zeer vriendelijke mensen , top kwaliteit schutting en top website. Wij hebben de schutting opgehaald en wij kunnen alleen maar zeggen dat wij een zeer tevreden klant zijn! Raad dit bedrijf bij iedereen aan!

Heel snel en netjes geleverd Zeker een aanrader!

Top bedrijf. Goede service.

Netjes door schuttingdeal gebeld over de levering. Goede kwaliteit van de schutting. Alles Netjes geleverd. Helaas werd het niet de 5e geleverd. Netjes door Transportbedrijf Pultrum gebeld en op de hoogte gebracht of het een probleem was dat het maandag gebracht werd. Chauffeur was zeer behulpzaam met helpen. Uiteraard stond daar een lekker bakkie koffie tegenover.

Goede kwaliteit, goede service

Bestellen en afleveren perfect. Miste een 2 setjes, bevestigingsmateriaal. Zonder problemen en snel na geleverd. Kortom, zoals het hoort. Bedankt, tuin staat er hier nu mooi bij :).

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima schutting voor een aantrekkelijke prijs; klantvriendelijk.

Goed meedenkende club!!!

Online een schutting besteld maar vergeten de betonnen opsluitbanden mee te bestellen. Daarover werdt ik dus gebeld 'klopt dit meneer'. De gem. ondernemer zou schouderophalend de bestelling leveren... Superservice dus. Gelijk heeft men meegedacht over het 21 planks halve scherm horizontaal. Een absolute aanrader dus

Grandioos

Goede materialen. Netten beschrijving er bij. Netjes afgeleverd. Goed te woord gestaan aan de telefoon voor verdere informatie. Kan het iedereen aanraden

Vakmensen

De mannen hebben top werk geleverd

Heldere communicatie en meedenkend

Schurtingdeal heeft een duidelijke website. Na mijn bestelling hebben ze contact opgenomen om mee te denken, super fijn! Levering ging heel voorspoedig, we hadden zelfs wat extra zakken mortel erbij gekregen. Ik zou schuttingdeal zeker aanbevelen!

Schappelijke prijzen, goede communicatie en goede service

Snel, compleet en mooie prijs

Onze bestelling werd snel en keurig klaargezet. Afhalen was heel gemakkelijk en tegen een prima prijs. We zijn dus heel tevreden.

Goede ervaring met schutting deal

Netjes in geseald en volgens afspraak geleverd. De kwaliteit van de artikelen ziet er goed uit.

Top!!

Snel geleverd en goed product

Goede communicatie, prima service en snelle bezorging

Kon goed tot een keuze komen via de site. Interessante pakket deals waarvan wij er een hebben gekozen om in te zetten voor schutting op erfgrens samen met de buren. . Levering was op heel kort termijn mogelijk. De bestelling is als een mooi compact pakket op aangewezen plek neergezet. . Mooie materialen! . Puntjes van opbouwende feedback Kon voor bezorging via de site van schuttingdeel een dagdeel aangeven voor bezorging. Dit is door de betreffende bezorgdienst thuisleveren.nl niet zo uitgevoerd. De T betonpalen hebben in drie richtingen sleuven voor betonplaten. Maar de gaten om in drie richtingen montage beugels te bevestigen ontbreken. Zelf gaten boren in de palen is hierdoor onvermijdelijk . .

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!