snelle en goede levering

ik had 4 schuttingen besteld en zijn netjes en goed verzorgd geleverd netjes ingefolied portje verf erbij voor evt beschadigingen.

helemaal volgens afspraak

correct en conform afspraak

GEWELDIG!

communicatie met Schuttingdeal.nl verloopt probleemloos, echt een top service. levering keurig op tijd en netjes verpakt. helemaal mooi dat er echt alles bij geleverd wordt, tot het kleinste schroefje toe. en natuurlijk een erg mooi product! ZIJN ER ERG BLIJ MEE

Mijn ervaring is niet slecht, telefonisch heel vrindelijk score 10 voor ,maar behalve die hoekpal is niet goed ,waar die beton plaat inval is verkeerde maat ,moest ik betonplaat aanpassen om erin te kregen en ook geen gatje voor schroeven bougels.

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de hoekpaal niet goed was, het zou allemaal moet kloppen. Wel is het zo dat de hoekpalen geen extra gaatjes hebben. Alle palen beschikken over dezelfde voorgeboorde gaten, zo komen ze uit de fabriek. Bij een hoek- en T-palen dien je zelf een extra gaatje te boren om het hoekje vast te zetten. Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen. Ondanks het ongemak bij het plaatsen hopen wij dat je veel plezier hebt van je nieuwe schutting. Groet, Schuttingdeal.nl

Snel besteld tegen goede prijs en snel geleverd

Die de overzichtelijke site was het makkelijk om voor de tweede maal een schutting samen te stellen. Binnen enkele dagen werd de schutting netjes voor de deur afgeleverd. Dus top.

goede hulp en vakkennis zodat je alles hebt voor je project, meedenken top.

er wordt meegedacht , en dat is super praktisch.

Kwaliteit en prijs zijn perfect

Hele goede materialen en prijzeN

Perfecte afhandeling van de bestelling

De vervoerder kon niet op het park komen de vrachtwagen was 18 mtr lang,maar met zijn heftruck ging het wel nou petje af voor de chauffeur hij heeft de lading met uiterste precieze op de gevraagde plaats gebracht,welke ons een heel goed gevoel gaf.

Perfect geregeld

Na super vlot mailcontact, stond pakket tuinschermen keurig klaar zoals afgesproken. En dat alles voor een nette scherpe prijs

Op tijd en netjes geleverd

Op tijd en netjes geleverd

Hout schutting

Naar mijn mening zit iedereen die houtschutting wil plaatsen hier heel goed!

Klant vriendelijk en goede service

Goede service en het is een mooie douglas schutting

Levering was perfect

Prima !!

Uitstekende levering en contact met het bedrijf

Goed en goedkoop

Snel geleverd en tegen betaalbare prijs

Kan niet beter

Goede prijs en even zo goede kwaliteit. Klantvriendelijk. Effectieve en efficiente communicstie zowel aan de telefoon als schriftelijk. Perfecte planning.

Bedrijf met goede service

Snelle reactie op bestelling en goede communicatie wat betreft leverdatum en levering. Schuttingen zijn mooi afgewerkt.

Simpel, snel en heel gemakkelijk besteld.

Simpel, snel en heel gemakkelijk besteld

top en geweldige service

2 tuinpoorten online besteld.de set wordt compleet aangeboden en geleverd incl kozijnbalken en hang en sluitwerk . zelfs houtschroeven voor montage wordt bijgeleverd.je krijgt bij aanvinken "zelf ophalen" standaard 10% korting.super.op afhaaldag werd pakket keuring met heftruck op aanhanger gezet en er werd nog een kopje koffie aangeboden.een dikke 10

Heel service gericht. Door eigen fout verkeerd besteld en door schuttingdeal goed opgelost.

Goede service en alles is in overleg mogelijk

Toppers

Goede website, éénvoudig besteld en keurig geleverd

Net geen 5 sterren. Online besteld, schuttingdelen, deklatten en poortdeur. Ziet er keurig uit. Voor vijf sterren... assortiment uitbreiden met hardhouten palen en planken.

Top geregeld, goede kwaliteit

Goede website duidelijk en makkelijk. Schutting zelf goede kwaliteit en goed verpakt voor levering

Fijne zaak. Fijn personeel. Goeie prijs. Houden zo.

Via internet besteld. Telefonisch een correctie (mijn fout) doorgegeven. Bestelling lag op afgesproken tijdstip klaar. Kleine accessoires werden gratis bijgeleverd. Behulpzame en vriendelijk personeel. Chapeau.

Snelle levering gunstige prijs

Doen wat ze zeggen goede kwaliteit en goed advies.

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!