Top schutting en service!

Levering en contact gingen heel soepel en snel. Product is uitstekend. We hebben de schutting zelf geplaatst.

Mooie schutting snel geleverd

Goeie kwalitatieve schutting ontvangen op dag als gepland. Ook goed advies ontvangen via de telefoon over de schutting en levering. Ben erg tevreden.

Alles netjes geregeld. Mooi ingepakt

Prima. Site is duidelijk. Snelle levering en volgens afspraak geleverd. Kwaliteit schutting is ook goed. Het eerste stukje van een tuin die opgeknapt moet worden is gedaan.

Snel, professioneel en gemakkelijk

Overzichtelijke website waarop de producten gemakkelijk te vinden zijn en te bestellen. Klantcontact is uitstekend er wordt goed met je meegedacht.

Dag Jeffrey, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Uitstekend geholpen door de klanten service! Werd na de bestelling zelfs gebeld of de bestelling klopte!

Dag Bryan, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Mooi snel geleverde schutting

Wat een loodzwaar werk maar wat een fantastische kwaliteit. Schutting geplaatst van 15,20 meter, voor een prijs van vroeger.

Dag Johannes, Bedankt voor je review. Het is even werk, maar dan kun je er hopelijk lang van genieten! Groet, Schuttingdeal.nl

Besteld en kom het na 3 werkdagen ophalen. Netjes geholpen daar, prima schutting en mooie schuttingdelen.

Bedankt voor je review Peter! Groet, Schuttingdeal.nl

Snel en erg aardige mensen.

Vrijdagavond online besteld zaterdagochtend opgehaald,zeer leuk bedrijf wat nog meedenkt met de klant.

Dag Marco, Bedankt voor je review en goed om te horen! Groet, Schuttingdeal.nl

Goed, tevreden

Goede prijzen voor de materialen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Dag Martin, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Goede service. Mooi product

Netjes aangeleverd. Meegedacht met hoekbeslag. Top verzending en aflevering.

Goedemiddag, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

De service is professioneel.

Het bestellen kost best wel wat tijd, omdat je niet elke dag een schutting koopt. De aftersales is ook goed.

Dag Wim, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij kunnen ons voorstellen dat het samenstellen van de materialen lastig kan zijn. We kijken/denken dan ook graag even mee als dat mogelijk is! Groet, Schuttingdeal.nl

Goede website, snelle service. Netjes op aangegeven tijd afgeleverd.

Dag Johannes, Bedankt voor je positieve review! Groet, Schuttingdeal.nl

Snel,makkelijk, welkom

Hele duidelijke site,dus was snel besteld. Snelle duidelijke leveringstermijn. Hulp bij het laden. Vriendelijke medewerkers en ook nog eens 10% korting bij afhalen. Top!!

Dag Dennis, Bedankt voor je review. Wat goed om te horen! Groet, Schuttingdeal.nl

Top bedrijf

Op het afgesproken tijdstip geleverd

Dag Peter, Bedankt voor je review! Groet, Schuttingdeal.nl

Bijna perfect

De schutting ziet er mooi uit prima kwaliteit voor dat geld. Levering is snel en netjes, ook is alles netjes verpakt. Min puntjes, 1 zakje teweinig beslag geleverd. De hoekpaal heeft maat 2 gaten terwijl dit er 4 zouden moeten zijn, dus die moet je zelf maar boren.

Dag Nico, Bedankt voor je Review! Misschien heb je onze mail van gisteren gemist met uitleg over de hoekpaal. De gaten van een hoekpaal zijn gelijk aan de gaten van een tussenpaal. Je boort altijd zelf een extra gaatje in de paal. Met een steenboortje maak je een extra gaatje van +- 5 cm. We adviseren om niet helemaal door de paal te boren. Hier doe je een plugje in en dan zet je het L-hoekje vast met een schroefje. Mis je een setje beslag of net 2 hoekjes, dan lossen we dat ook op (zoals aangegeven in de mail). Mochten er nog vragen zijn, dan mail ons gerust! Groet, Schuttingdeal.nl

Verrast

zo snel geleverd en van hoge kwaliteit hout

Dag A.C. Schrijver, Bedankt voor jullie positieve Review! Goed om te horen. Groet, Schuttingdeal.nl

Prima, ook de levering.

Helemaal goed.

Dag Jos, Bedankt voor je Review! Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Groet, Schuttingdeal.nl

Goede, snelle service.

Goede telefonische bereikbaarheid, met goede uitleg. Helaas ging transport mis, maar werd goed opgelost. Prijs is ook goed! Zeker als je het zelf gaat halen.

Dag Erwin, Bedankt voor je Review! Fijn dat alles goed is opgelost. Groet, Schuttingdeal.nl

Snelle levering en goede kwaliteit.

Zelf schutting samen gesteld. Ik had wat vragen en kreeg direct een antwoord. Fijne ervaring gehad met schuttingdeal. Top

Precies wat ik ervan verwachte!

Een super stevige, mooie schutting! Erg blij mee!

Mooie producten en snel geleverd

Afgelopen week hebben we een mooie schuttingpakket ontvangen. Helemaal compleet én op tijd.

Alles goed geregeld

Mijn bestelling was niet groot maar toch netjes verpakt en afgeleverd binnen drie dagen door het transport bedrijf. Netjes voor de deur geplaatst. Over de kwaliteit van het hout ben ik ook tevreden.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen via de website, en op tijd geleverd door vakkundige chauffeur.

prijstechnisch en kwalitatief goed aanbod en meer dan uitstekende service

10 tuinschermen besteld. Goeie prijs- kwaliteitsverhouding Telefonisch goed en snel bereikbaar. Leverdatum in overleg. Tijdens transport was er een kleine beschadiging ontstaan. Daarop heeft Schuttingdeal direct actie op ondernomen. De dag erna werden nieuwe onbeschadigde delen geleverd. Echt topservice. Chapeau!

Ervaring was zeer goed

We zijn heel tevreden met de levering van onze schutting. Communicatie was duidelijk en correct. Ondanks dat de bestelling via de webshop geplaatst is werd de tijd genomen om via de mail te controleren of de stuklijst juist was. Klein puntje van aandacht, inhoud van het beslag voor de beton palen voor de hout-beton schutting is niet altijd correct/compleet. Wij hebben een aantal zakjes gehad waar maar een enkel moer busje in zat in plaats van twee.

Dag Rens, Bedankt voor je Review en goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en producten. Vervelend dat de beslagsetjes niet allemaal compleet waren. Uiteraard gaan wij dit nakijken! Groet, Dianne, Schuttingdeal.nl

Nonkeswijk 2 C

7687 AZ Daarlerveen

08506 66307

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!