Snelle vriendelijke meedenkende service

Bedankt voor jullie hulp en medewerking :)

Prima schutting voor een prima prijs. Alles lag klaar op de afgesproken dag en tijd. Kwaliteit was prima, en alles paste goed.

Goede prijs. Zeer goed contact met Dianne van de klantenservice. Vragen worden snel beantwoord en er word goed meegedacht. Een nalevering van 2 ontbrekende moertjes werd meteen geregeld. Uitstekend!

Goed geregeld

Top geleverd

Super producten en goede snelle service

Super producten en goede snelle service

super

bestellen een makkie, prijs kwaliteit verhouding uitstekend. vrolijk en netjes afgeleverd op de aangewezen plek. Dus top.

snelle en correcte levering

snelle levering en mooi op een statief neergezet kwaliteit is prima en zeer stevig

Goede kwaliteit

Levering volgens afspraak Alles compleet. Van de poort een plank kos, hier waren de schroeven afgebroken (door de strap om het pallet waarschijnlijk) maar dat is zo hersteld. Top

materialen zijn keurig verpakt

de website is overzichtelijk en duidelijk materialen zijn netjes. de betonpalen zijn qua lengte niet erg maatvast

Prima kwaliteit

De vervoerder had een schutting deel laten omvallen op vrijdag. Meteen gemeld bij schuttingdeal en de maandag daarop werd zonder problemen een nieuwe geleverd. Goede service.

Kwaliteit is goed en de communicatie uitstekend

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Goed en overzichtelijk site, met duidelijke hulp programma om je schutting samen te stellen. Zelf had ik een klein klacht op mijn geleverde materiaal. Maar het was zo professionele, snelle en correcte afhandeling geweest dat ik gewoon 5 sterren moet geven. Top

Wat mij betreft gewoon een top tent!

Mijn buurman en ik hebben hier schuttingen en tuinpoorten gekocht, het was een hele bestelling maar er is keurig geholpen met inladen, bent u op zoek naar schuttingen neem dan zeker hier een kijkje.

Top service, eerst wat besteld dat ook netjes is geleverd. En totaal geen opmerkingen op de geleverd producten. Nu weer een bestelling gedaan met gezien de bezorgkosten best hoog zijn hebben we besloten om het zelf te halen. Op de loods zeer netjes geholpen door de medewerkers. Super fijn bedrijf. Zal er zo weer kopen. Ik raad ook iedereen aan die schutting willen. Een min punt zijn de transportkosten. Gr uit Nieuwegein

Goede service en kwaliteit

Schutting besteld en lag netjes klaar. Goede kwaliteit en service. Top!!

Duidelijke en zeer nette klantbehandeling.

Na de bestelling werd ik gebeld door een vriendelijke dame van Schuttingdeal om mijn bestelling door te spreken. Ik kon toen zelfs nog een kleine extra bestelling te doen.

geweldig!

Snel en zorgvuldig geleverd en voor de levering nog meedenken over de bestelling ook! Super. Ga jullie zeker aanbevelen bij anderen!

Echt top! Snelle service goede kwaliteit

Super geholpen, duidelijke site, super service!

Goed geholpen en meegedacht.

Toen ik kwam bleek dat er een verschil zat in mijn bestelling en eerder opgehaalde producten. Dit was door jullie al gezien en hebben me geholpen om de juiste producten te vinden, zodat er geen verschil is in de complete schutting. Top!

Hele goede persoonlijke service

Wij hadden watvragen over de afmetingen ed. En welke afmeting poort het best te gebruiken. Na het sturen van een mailtje zijn we netjes ggebeld, en is alles netjes afgehandeld. Er staat nu een nette poort.

Over het algemeen prima, wat verbeterpuntjes

Fijne website, snel geleverd, en de schuttingpanelen zijn goed. Echter waren ze op een ontzettend onhandige manier vervoerd waardoor we de 'pallet' (zo kun je het amper noemen) niet los konden laten staan. Door alles e direct met wat hulp alles vanaf te halen konden we de panelen gelukkig zonder schade lossen. Daarnaast was het jammer dat 1 balk (voor montage van de tuinpoort) krom was en er in 1 andere plank beestjes zaten die het hout aangevreten hebben. Uiteindelijk was dat allebei gelukkig net geen probleem omdat ik wat teveel besteld had. Het blijft lastig om zulke producten online te bestellen zonder dat je zelf kunt controleren. Maar uiteindelijk is onze schutting erg mooi geworden. Daarom toch aanbevolen.

Dag Joost, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de constructie van je pakket niet voldoende stabiel was. Wij doen er alles aan om onze producten zo goed mogelijk te vervoeren, helaas kunnen wij niet altijd zien wat er tijdens transport gebeurd. Ook fijn om te horen dat de schutting er uiteindelijk erg mooi uitziet. Uiteraard is het geen probleem om contact met ons op te nemen mocht je ergens tegenaan lopen. Wij kijken graag samen naar een oplossing. Hout blijft een natuurproduct en ondanks een goede controle, vanuit onze kant, kan er weleens wat zijn. Groet, Dianne Schuttingdeal.nl

Handige besteltool compleet pakket en telefonische feedback na bestelling

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Na het bestellen telefonische feedback of alles goed was gegaan met bestellen. Keurig binnen 5 werkdagen geleverd en mooi op stevige pallet verpakt. Voldoende reserve planken om nog eventueel wat te kunnen vervangen.

Uitstekende service en vakbekwame plaatsing

Na een aantal offertes te hebben vergeleken zijn we uitgekomen bij Schuttingdeal. Wat een goede keuze is dat geweest. Uitstekende en snelle service. Makkelijk te bereiken en te benaderen. Dianne bedankt. De levering en plaatsing was vandaag. Onvoorstelbaar hoe snel en vakkundig de schutting is geplaatst door Burak. In zijn eentje de hout-beton schutting geplaatst. Uitermate tevreden over het eindresultaat. We kunnen weer jaren vooruit.

Zeer mooie en zeer nette schutting

Had verkeerde palen toegevoegd en hebben me erover gebeld zodat het in 1 keer goed was.

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!