Heldere communicatie

Binnen een paar dagen geleverd, snelle duidelijke communicatie dat het 1 dag later zou worden of naar wens op een andere dag.

Erg goede service!

Vanaf begin tot het eind denken ze met je mee. Ook al was er iets niet helemaal goed was gegaan, de oplossing was erg netjes en snel. Zeker een aanrader!

Een dikke 10!

Ontzettend blij met mijn schutting van schuttingdeal.nl. Een dag na het bestellen van mijn schutting wordt ik netjes opgebeld met de mededeling dat mijn gewenste leverdag niet haalbaar is in verband met een late levering van het beton. Mijn beton is kosteloos omgeruild naar een andere soort beton, wat voor mij een ideale oplossing was. De levering ging top en de kwaliteit is super. Enige nadeel was dat de hoekpalen geen dubbele gaten hadden waardoor we zelf gaten moesten boren. Maar dit was goed te doen. De schutting staat, volgend weekend de poort. Maar ik ben heel erg blij!

Dag Liony, Bedankt voor je review! Alle type palen beschikken over dezelfde gaten, zo komen ze uit de fabriek. Bij een hoek/- of T-paal boor je er zelf idd een extra gaatje in. Fijn dat jullie aangeven dat het boren van de extra gaatjes goed te doen was. Groet, Dianne | Schuttingdeal.nl

Zeer goede en solide materialen

Optijd en netjes geleverd Alles goed in gepakt en kompleet Degelijke en solide materialen Van deze schutting gaan we nog lang plezier hebben

Blij met Telefonisch Verstrekte Informatie, Info Mails en Product

Ik had vragen over een schuin aflopend schuttingdeel. De vragen werden duidelijk beantwoord en werd 2 dagen van tevoren geïnformeerd dat het schuttingdeel gereed lag om te worden afgehaald. De schutting ziet er netjes uit. Ik kan Schuttingdeal aanbevelen.

Klantenservice goed bereikbaar en klantvriendelijk met een word uitstekend beter kan niet .

Goede zaak,die met je mee denkt,goed hout

Bij de laatste bestelling ,een paar verkeerde onderdelen besteld, kreeg meteen van Dianna een mailtje of dit klopte,zij heeft het meteen in orde gemaakt dat ik de juiste onderdelen kreeg,de levering was de namelijk de volgende dag,echt topklasse

Gewoon heel goed en voordelig!

Goed product zoals beschreven op de website. Ik heb het afgehaald en dit ging heel soepel.

Goede service, snelle levering

Had zelf iets verkeerd gedaan in de bestelling en er werd direct contact met mij opgenomen om de bestelling telefonisch aan te passen. Erg netjes en behulpzaam. Goede prijs/kwaliteit.

Prima, nette kwaliteit materiaal, dito prijs keurig en snel geleverd.

Zoals hierboven beschreven. Voor een volgend project zou ik de voorkeur geven aan lichtere palen wat snelheid en nauwkeurigheid ten goede zou komen.

Super positieve ervaring en goede materialen

Een schutting poort aangeschaft. Deze opgehaald bij schuttingdeal.nl. Goede ontvangst en werd direct geholpen. Er werd netjes geholpen alles in de aanhanger te leggen. Thuis begonnen met alles te monteren met hulp van de online handleiding en instructies. Wat we heel mooi vonden dat alle montage materialen aanwezig zijn en de veelgebruikte schroeven zijn ruimschoots aanwezig. Een echte aanrader

Perfect, zelfs verf en extra hout meegeleverd

Prachtige schutting deur heel snel geleverd. Daarnaast extra hout verf meegeleverd Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer goede service

Erg tevreden over de geleverde producten, snelheid en contact.

Makkelijk bestellen en afhalen

Makkelijk bestellen via de website, duidelijke communicatie,

Goedkoop, snel en naar verwachting

Voldoet, of eigenlijk beter dan verwacht. Mooie stevige red class schermen

Goed overleg, snelle levering.

Fijne firma, komen met advies en leveren snel en netjes. Zeker een aanrader.

Degelijke schutting voor een goede prijs

De schutting was snel en volledig geleverd voor een lagere prijs als bij de concurrentie. Ook prettig dat je geen 100 euro bezorgkosten hoeft te betalen.

Schutting stevig en snelle levering en netjes bezorgd

Schutting stevig en snelle levering en netjes op tijd bezorgd, levering kosten wel wat aan de hoge kant.

Strijk en zet

Top geregeld

Een aanrader

Schutting delen en poorten besteld. Netjes afgeleverd en vanuit Schutting deal nog contact gehad omdat ik verkeerd materiaal had besteld.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs en bij vragen denken ze met je mee. Nu twee maal geweest en mocht ik weer wat nodig zijn dan kom ik hier weer.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit van de schuttingen. Chaffeur heel aardig om even mee te helpen. Helaas was het transport hout kapot.

Gewoon super en snel geleverd

Mijn schutting bik hun besteld werdt super snel geleverd en ziet er prachtig uit ook zeer behulpzaam als je iets niet snapt als ik weer moest bestellen dan wss het zeker weer bij schuttingdeal!!!

bestelling netjes verwerkt, nog even gebeld of alles klopte. alles netjes geleverd op aangegeven datum

Nonkeswijk 2 C

7687 AZ Daarlerveen

08506 66307

Over Schuttingdeal.nl

Als bedrijf zijn wij al jaren met veel passie actief binnen de tuinhoutbranche. Wij staan voor kwaliteit, scherpe prijzen en een snelle levering. Daarnaast hechten wij veel waarde aan toegankelijkheid en gemak. Een fijne klantervaring staat voor ons voorop! De website is dan ook ontstaand met het oog op het aanbieden van een complete hout beton schutting. Daarnaast zijn wij behoorlijk in ontwikkeling om een compleet aanbod te bieden op tuingebied!