Boven verwachting!

Na een soepel winkel en bestelproces, de producten ook nog eens sneller geleverd dan gedacht. Underpromise, overperform! Site meteen een bookmark gegeven, kom zeker terug.

Harstikke bedankt voor de mooie review Marco.

Snelle verzending, goed product, slechte bezorging

Ben zeer tevreden met het product, maar niet met de bezorging. Ik had mijn pakketje besteld denkende dat die de volgende avond zou aankomen. Hij kwam diezelfde avond nog aan, toen ik niet thuis was. Ik werd gebeld door de bezorgster van Trunkers en vroeg of ze het pakketje bij de buren kon afleveren. Dit wilde ze wel. Later kreeg ik een appje van mn buurvrouw dat het pakketje ergens in het gebouw lag, waar iedereen het had kunnen pakken. Hier ben ik echt niet van gediend, al helemaal omdat het geen goedkoop pakketje was.

Hallo Renske, Excuses voor de vervelende ervaring, maar bedankt voor uw feedback. Wij gaan in gesprek met de vervoerder om te voorkomen dit dit soort situaties weer gebeuren.

Goed geholpen.

Ander type zwaard is mooi pas gemaakt voor mijn surfsup.

Bedankt Klaas voor de leuke reactie.

Bestelde product snel in huis

Zeer snelle verzending en duidelijke site

Bedankt voor jou mooie cijfer Mitchal.

Snelle bezorging en goede communicatie.

Zeer snelle bezorging,en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt verzonden etc .

Bedankt Jenna voor de mooie beoordeling.

Supersnel verzonden, goed product

Telefoonhoesje (waterdicht) besteld

Bedankt Martin voor de reactie.

goed...

Verpakking prima. Levering goed, op de website is sprake van levering "volgende dag", dat heeft bij ons diverse dagen geduurd. Daar er echter geen dringende nood was is dit verder geen probleem.

Bedankt voor het mooie cijfer.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice.

Hartelijk dank voor het goede cijfer.

Maakt verwachting waar

Product is goed, levering helemaal ok.

Bedankt voor het mooie cijfer.

Leveren op tijd, volgens hun voorwaarde.

De bestelling is goed en snel afgehandeld. Alleen track en trace van verzendbedrijf was niet inzichtelijk, pas op het laatste moment van aflevering.

M’n cijfer zegt genoeg

Alles tip top geregeld

Drijvende boei sleutelhanger aangekocht

Product aangekocht maar bleek niet te werken, Telefonisch contact met me opgenomen om naar een oplossing te zoeken. Prima service zo ga zo door.

Super snelle levering

Goed product!

Bedankt voor de goede reactie.

Bedankt voor uw reactie.

Geleverde zeilpak was helaas te groot. Omdat we toch in Friesland moesten zijn ter plekke omgeruild voor kleinere maat. Vriendelijk en adequaat geholpen. Prima allemaal

Bedankt voor uw mooie reactie Huub.

In orde

Geleverd zoals afgesproken en ook het product is zoals omschreven.

Hartelijk dank voor de goede reactie.

Totaal volgens belofte

Zeer snelle en correcte levering

Bedankt voor uw reactie.

Probleemloze bestelling en snelle levering.

Bedankt voor de goede reactie.

Nette en snelle levering

Ik had 3 dingen besteld en deze waren de volgende dag al in huis. Al snel kreeg ik bericht dat de spullen waren ingepakt en klaar voor verzending. En de DPD bezorgde het de volgende dag. Prijzen waren ook correct voor de producten. Zeker niet duur, daarom koos ik voor IJben.

Bedankt voor uw leuke reactie.

Prima product en snelle levering top

Prima product en snelle levering top

Super snelle levering

Zondag besteld... Maandag al in huis.. Ongelofelijk snel

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Goed en snel

Wat ik besteld had was wat ik er van verwachte en ook nog eens goedkoper dan ergens anders

Snelle service, goede prijs

Bedankt voor uw beoordeling.

De kleur die ik besteld had was niet meer voorradig en daar werd ik keurig over gebeld en er werd een mooie andere kleur opgestuurd.

Bedankt voor de mooie beoordeling Cora.

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.