Prima afgeleverd

Blij met het product

Snelle levering en goed prijs

Idem aan onderwerp

Prima 8

Mooie broek,en snelle levering.

Bedankt voor de mooie beoordeling Joanne.

Prima levering vanuit IJben Season Sports en werd goed op de hoogte gehouden van het vervoer.

Saskia, bedankt voor de geweldige beoordeling.

Prettige en zakelijk kontakt

Piet, bedankt voor de geweldige beoordeling.

fantastisch snelle levering, keep it up guys!

Snelle en professionele club.

Steven, bedankt voor dit geweldige cijfer.

Product is goed, maar de levering niet volgens afspraak.

Zoals ik in de omschrijving al schreef. Het product bevalt tot nu toe goed. Maar bij bestelling zou ik het product de volgende dag in huis hebben. Bleek de op voorraad , niet op voorraad te zijn. En dat vind ik dus net weer even jammer.

Hallo Jan Willem, Excuses voor de late levering. Normaal gesproken is een artikel op voorraad. Er zijn enkele producten die wij moeten bestellen bij onze leveranciers. Daarvoor staan vaak drie dagen. Omdat wij ook een winkel hebben kan het zijn dat een artikel daar net verkocht is. Als het later geleverd word streven wij ernaar om u op de hoogte te brengen van de vertraging.

Alles netjes geleverd

Hartelijk dank Jan

Snel geleverd voor een nette prijs

Bedankt William!

goede service, goed advies

Prettig contact via telefoon over de online bestelling van een zeil. Mooie extra 10 % korting bovenop de prijsverlaging!

Bedankt voor de mooie reactie

Perfect geregeld

Goeie webshop, persoonlijke dienstverlening en snelle service. 2 surfplanken en zeil gekocht. En die werken al na twee dagen afgeleverd. Mijn eerste ervaring is dus prima

Bedankt voor je mooie order en beoordeling Niels.

prettig snel correct en persoonlijk. waar vind je dat nog!

Er ging van alles fout bij mijn bestelling waar de mensen van ijben niet echt wat aan konden doen (mijn fout en iets in het systeem), maar de manier waarop ze alles oplosten was zo ontzettend snel, fijn en persoonlijk. Echt een topwinkel

Hallo Ingrid, super bedankt voor de mooie beoordeling. We hebben het weer mooi snel opgelost, top.

Snelle & gratis levering, keuze uit verschrillende transporteurs zelfde dag levering mogelijk. Vriendelijk & deskundig personeel.

Goede producten, snelle levering

bestelling was snel binnen

Super bedankt voor deze mooie beoordeling Daan.

Lost de verwachtingen in.

Zoals gezegd

Bedankt voor de mooie beoordeling Ronny.

Kwaliteit

Inmiddels een paar keer besteld en consistent goede kwaliteit tegen een goede prijs. En hele snelle levering

Bedankt voor deze super beoordeling Maarten.

zeer snelle en accurate levering

zeer snelle en accurate levering

Bedankt voor de mooie beoordeling Ineke.

Snelle levering en makkelijk ruilen

Snelle levering en behulpzaam bij bezoek aan winkel om te ruilen in andere maat

Mooi cijfer Frans, heel erg bedankt.

Uitstekende klantenservice

Helaas verkeerde product geleverd gekregen. Maar na een telefoontje is dit meteen goed opgepakt en direct opgelost. Goed bereikbaar en vriendelijk.

Super bedankt Tim voor het mooie cijfer.

Alles zoals verwacht

Helemaal goed.

Heel erg bedankt voor het mooie cijfer Anja.

Het product wat ik besteld had was er niet meer in de goede maat. Ik werd meteen de morgen na plaatsen van de bestelling gemaild of ik een andere optie wilde. 1 Maat groter was er wel, die gingen ze opsturen. Nu schetste mijn verbazing dat deze op dezelfde avond al bezorgd werd. Het kan snel, maar zo snel! Echt, heel fijn.

Prima service, accurate antwoorden

Zag een leuk zeilpak, gevraagd naar de juiste maten dus beetje heen en weer gemaild, door drukte bestelde ik wat later, helaas alles uitverkocht, gevraagd of er nog nieuwe kwamen, kreeg paar weken later keurig tip dat ze weer voorradig waren, leuk en bedankt !

Goede producten en goede bestel service.

Hartelijk bedankt.

Bezorgdienst heeft het item retourneerd naar de webshop

Ik heb het product nooit mogen ontvangen

Gewoon goed

Ik ben er heel tevreden over zeker een aanrader

Bedankt!

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.