Prima service !!

Vlotte nalevering en een keurig belletje dat alles klaar lag.

Super goede service

Reageren heel snel op vragen. Leveren snel, en als er iets mis is dan wordt het gelijk opgelost.

Snelle levering en perfecte pasvorm!

Zeilbroek HH heeft perfecte pasvorm en was snel geleverd!

Goed om te horen Stijn! Mooi dat je tevreden bent met je Zeilbroek.

Super, zelfde dag al geleverd.

Super, zelfde dag al geleverd.

Top, mooi om te horen dat het zo snel is afgeleverd!

Goede service!

Besteld en de volgende dag al binnen. Keurig verpakt en incl. juiste info. Top!

Super, bedankt Marcel!

Reageren langzaam op vragen, pakje na 1 week nog steeds niet ontvangen

Pakje besteld op 26 juni met aanduiding “vandaag besteld, morgen in huis”. Dat kun je nooit waarmaken als je gebruik maakt van DPD. Na 5 dagen een email gestuurd. Antwoord niet bevredigend: wacht nog 2 dagen, en als het er dan niet is gaan we erachter aan. Na een week weer een mail gestuurd en niets terug gehoord.

Snel en correct

X

Bedankt Bart!

Goede pasvorm zwemvesten en zeer snelle levering

Zwemvesten besteld na eerst via andere partij te hebben gekocht. Pasvorm is nu wel goed. Levering ging heel snel.

Bedankt voor uw positieve review!

Super goede service en een ontzettend snelle levering.

Ik had een artikel in backorder staan, maar door een avondlevering alsnog op tijd kunnen leveren voor de vakantie. Echt top service!!!

Super Marco, mooi dat alles nog op tijd binnen is gekomen.

prima!

Online een zeilpak besteld in maat XL. De broek paste mij goed, de jas was vrij groot. De Jas kon ik in de winkel na passen omruilen voor een L die mij wel goed paste. Prima ervaring!

Bedankt Floris, goed om te horen dat u tevreden bent over de service!

1 week geleden is mijn retourzending afgeleverd. Nog niets gehoord

Netjes mijn bestelling geleverd gekregen. De maat bleek niet goed, daarom meteen retour gestuurd. Een week nadat het retourpakket in Joure is afgeleverd heb ik nog niets mogen vernemen. Geen enkele reactie, ook niet op de mail die ik over de retourzending heb verstuurd. Dat duurt wel erg lang. Na telefonisch overleg bleek door een bijzonder ongelukkige samenloop van omstandigheden namelijk: letters van de postcode door mijzelf omgedraaid maar wel hetzelfde huisnummer en daardoor wél afgeleverd maar op het verkeerde adres in Joure. Bij een huis wat recent is verkocht, daardoor waarschijnlijk geen actie is ondernomen door de (nieuwe) eigenaar?? Én een emailadres waar ik wederom zelf een "s" te weinig in gezet bleek te hebben maar welke óók wél was afgeleverd elders blijkbaar... dus door mij niet opgemerkt. Momenteel wordt door de medewerkers van IJben Season Sports fysiek gezocht naar het pakket. Hopelijk wordt het nog gevonden!

Zeer hoef

Super, bedankt voor de review!

Prima geholpen

Goed om te horen, bedankt!

Snelle levering, product naar verwachting

Hoewel niet beloven volgende dzg als het dag +2 is

Bedankt Geert, wij zullen de verzendtijd scherp in de gaten houden!

Matthijs

Gewoon TOP geen andere woorden voor

Goed om te horen! Bedankt voor de review.

goede site en snelle levering

Goed assortiment en vlotte levering. Hoewel pakket te groot was voor een bepaalde leverancier en het met een ander iets (12 uur) later kwam maar ruim op tijd.

Bedankt Menno, mooi dat u tevreden bent over de geboden service!

Super service, duidelijke afspraken en snelle reactie!

Super service, duidelijke afspraken en snelle reactie!

Super, bedankt voor uw reactie!

degelijk produkt

perfecte externe tank voor onze BB motor, prijs/kwaliteit = OK

Bedankt, fijn dat u tevreden bent met onze producten!

Beste product!

vijf sterren voor productkwaliteit en service! dit is de beste winkel!!

Top, bedankt voor de positieve review.

Goed snel en vriendelijk geholpen!

Wat boot accessoires gekocht, snel en vriendelijk geholpen.

Hartelijk dank voor uw reactie!

Onduidelijk

13 mei is mijn retour ontvangen bij jullie, heb retour formulier ingevuld voor ruilen van jobe waterschoenen maat 42 naar maat 41 Mailtje gekregen dat geld wordt teruggestuurd? Vandaag 16 mei gebeld..persoon was niet aanwezig zou later teruggebeld worden er is niet gebeld!! Wil graag weten hoe het zit, Vrgrt. Ashwin

Goed contact

Goed contact via mail. De bezorgdienst dpd is wat traag (duurt een dag langer dan dhl).

Bedankt Ron!

Snel en compleet

Hartelijk dank!

knudde

Als ik op 3 mei iets bestel, en daarna op 6 mei informeer of alles goed gaat, en uiteindelijk wordt het pakket dan op 13 mei bezorgd, dan vind ik dat knudde. Het betreft een kado voor mijn kleindochter, die op 10 mei jarig was. Wij komen met lege handen en ik moet het pakket alsnog nasturen. Kleindochter woont in Utrecht en wij in Ruurlo. Dankuwel voor deze knudde service en de extra verzendkosten die ik nu heb.

Excuus dat het pakket later geleverd is, het bestelde artikel had een langere levertijd van 3-8 werkdagen. Wij hebben het pakket toen tijdig opgestuurd, het pakket is 8 mei verzonden en zou dus de 10e binnenkomen. Echter had de pakketdienst rond die dag te maken met hemelvaartsdag waarop er niet bezorgd wordt, wegens de extreme drukte is het pakket toen vertraagd tot na het weekend. Een vervelende samenloop van omstandigheden. We hopen dat het artikel verder helemaal naar wens is!

goede service

hun zelf zijn zeer goed en snel. Maar de pakketvervoeder DPd is waardeloos ,kreeg na veel gedoe mijn pakket een week later.

Bedankt voor je reactie!

Ambachtswei 1

8501 XA Joure

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.