prima!

Online een zeilpak besteld in maat XL. De broek paste mij goed, de jas was vrij groot. De Jas kon ik in de winkel na passen omruilen voor een L die mij wel goed paste. Prima ervaring!

1 week geleden is mijn retourzending afgeleverd. Nog niets gehoord

Netjes mijn bestelling geleverd gekregen. De maat bleek niet goed, daarom meteen retour gestuurd. Een week nadat het retourpakket in Joure is afgeleverd heb ik nog niets mogen vernemen. Geen enkele reactie, ook niet op de mail die ik over de retourzending heb verstuurd. Dat duurt wel erg lang. Na telefonisch overleg bleek door een bijzonder ongelukkige samenloop van omstandigheden namelijk: letters van de postcode door mijzelf omgedraaid maar wel hetzelfde huisnummer en daardoor wél afgeleverd maar op het verkeerde adres in Joure. Bij een huis wat recent is verkocht, daardoor waarschijnlijk geen actie is ondernomen door de (nieuwe) eigenaar?? Én een emailadres waar ik wederom zelf een "s" te weinig in gezet bleek te hebben maar welke óók wél was afgeleverd elders blijkbaar... dus door mij niet opgemerkt. Momenteel wordt door de medewerkers van IJben Season Sports fysiek gezocht naar het pakket. Hopelijk wordt het nog gevonden!

Zeer hoef

Super, bedankt voor de review!

Prima geholpen

Goed om te horen, bedankt!

Snelle levering, product naar verwachting

Hoewel niet beloven volgende dzg als het dag +2 is

Bedankt Geert, wij zullen de verzendtijd scherp in de gaten houden!

Matthijs

Gewoon TOP geen andere woorden voor

Goed om te horen! Bedankt voor de review.

goede site en snelle levering

Goed assortiment en vlotte levering. Hoewel pakket te groot was voor een bepaalde leverancier en het met een ander iets (12 uur) later kwam maar ruim op tijd.

Bedankt Menno, mooi dat u tevreden bent over de geboden service!

Super service, duidelijke afspraken en snelle reactie!

Super service, duidelijke afspraken en snelle reactie!

Super, bedankt voor uw reactie!

degelijk produkt

perfecte externe tank voor onze BB motor, prijs/kwaliteit = OK

Bedankt, fijn dat u tevreden bent met onze producten!

Beste product!

vijf sterren voor productkwaliteit en service! dit is de beste winkel!!

Top, bedankt voor de positieve review.

Goed snel en vriendelijk geholpen!

Wat boot accessoires gekocht, snel en vriendelijk geholpen.

Hartelijk dank voor uw reactie!

Onduidelijk

13 mei is mijn retour ontvangen bij jullie, heb retour formulier ingevuld voor ruilen van jobe waterschoenen maat 42 naar maat 41 Mailtje gekregen dat geld wordt teruggestuurd? Vandaag 16 mei gebeld..persoon was niet aanwezig zou later teruggebeld worden er is niet gebeld!! Wil graag weten hoe het zit, Vrgrt. Ashwin

Goed contact

Goed contact via mail. De bezorgdienst dpd is wat traag (duurt een dag langer dan dhl).

Bedankt Ron!

Snel en compleet

Hartelijk dank!

knudde

Als ik op 3 mei iets bestel, en daarna op 6 mei informeer of alles goed gaat, en uiteindelijk wordt het pakket dan op 13 mei bezorgd, dan vind ik dat knudde. Het betreft een kado voor mijn kleindochter, die op 10 mei jarig was. Wij komen met lege handen en ik moet het pakket alsnog nasturen. Kleindochter woont in Utrecht en wij in Ruurlo. Dankuwel voor deze knudde service en de extra verzendkosten die ik nu heb.

Excuus dat het pakket later geleverd is, het bestelde artikel had een langere levertijd van 3-8 werkdagen. Wij hebben het pakket toen tijdig opgestuurd, het pakket is 8 mei verzonden en zou dus de 10e binnenkomen. Echter had de pakketdienst rond die dag te maken met hemelvaartsdag waarop er niet bezorgd wordt, wegens de extreme drukte is het pakket toen vertraagd tot na het weekend. Een vervelende samenloop van omstandigheden. We hopen dat het artikel verder helemaal naar wens is!

goede service

hun zelf zijn zeer goed en snel. Maar de pakketvervoeder DPd is waardeloos ,kreeg na veel gedoe mijn pakket een week later.

Bedankt voor je reactie!

Polsband gekocht. Ding is veel te klein

Polsband gekocht. Ding is veel te klein. Melding gemaakt. Werd niet aangeboden om ding terug te sturen of andere op te sturen. 5.95 euro gaat het niet om. Boeit me niet.

Snelle levering en top service

Ik heb hier een stuurkabel incl. stuurhuis besteld en de volgende dag thuis ontvangen. De vragen werden telefonisch snel beantwoord en ik werd zelfs teruggebeld.

Bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te horen dat u tevreden bent.

Prima op tijd geleverd en wat ik wilde!

Bedankt voor de review!

Benzine tank

Benzine tank besteld voor bb motor. Snel geleverd goed verpakt kwaliteit nog even afwachten maar ziet er goed uit..

Top, bedankt Henk!

Prima webwinkel

Ook de retour prima afgehandeld.

Bedankt!

Snelle reactie en goede service

Bedankt voor de positieve reactie!

Uitstekend assortiment, prima prijs en zeer oplossingsgericht

Watersportsonline.nl had precies wat we zochten en het contact met de klantenservice was heel plezierig!

Snelle levering van goed product

Product en levering zoals beloofd

Bedankt voor uw reactie!

Levertijd komt niet overeen met bevestiging

Er werd gesuggereerd dat artikel de volgende dag geleverd zou worden. Later ontving ik een bericht dat artikel later geleverd zou worden. Omdat ik het artikel binnen een week nodig had heb ik per e-mail gevraagd wat de levertijd zou worden. Het artikel zou op tijd geleverd worden. Helaas werd het artikel 4 dagen later geleverd.

Onze excuses voor de verlate levering van het bestelde artikel. Het artikel had een aangegeven levertijd van 3-8 werkdagen, dit is waarschijnlijk over het hoofd gezien bij het afrekenen. Wij hoopten nadat u contact had opgenomen dat wij het pakket nog zo spoedig mogelijk konden leveren. Helaas was er vanuit de leverancier een kleine vertraging waardoor het pakket net niet op tijd is aangekomen bij u. We hopen dat de geleverde artikelen alsnog naar wens zijn!

Bedrijfsgegevens

Ambachtswei 1

8501 XA Joure

0513 785 550

[email protected]

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.