Goede omschrijving en kwaliteit van het geleverde materiaal

Blij met snelle levering

Goede spullen voor concurrerende prijs en snel thuis afgeleverd. Top!

Hehs

Hahaha

Prachtige zeilkleding!

Goede service, snelle afhandeling

Gewoon goed.

Product besteld en 2 dagen later in huis.

Grote klantvriendelijkheid en kwaliteit

Goede communicatie met bedrijf en over de aflevering. Goede kwaliteit en snelle levering.

Top, bedankt Nicole!

Prima service!!

Duidelijke communicatie en goede levering!

Hartelijk dank!

Vlugge levering,

Product zoals beschreven, externe benzine tank degelijk, mooi afgewerkt. Buitenboord motor slot perfect afgewerkt heeft een veilig gevoel. Eerlijke en stipte firma.

Hartelijk dank Ignace.

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Nadat bleek dat het door mij bestelde item niet op voorraad was, zijn we na een snelle email-uitwisseling tot een voor ons beiden goed alternatief gekomen. Klantgericht benadering, daar hou ik van!!!

Super, bedankt voor je review Rob!

Goede service komt afspraken na

Na een belletje hebben ze het probleem gelijk opgelost.

Bedankt Martin!

Hartelijk dank

Goede uitleg, snelle levering en behulpzaam

Dik tevreden over de gang van zaken

Bedankt Klaas!

Uitstekende winkel!

Fijne winkel en ook de webshop is prima. Ruim assortiment en scherpe prijzen. Retourproces kan iets verbeterd worden: bij afgeven retour in de winkel zou standaard een ontvangstbewijs afgegeven moeten worden. Nu gebeurt dat niet ‘vanzelf’; je moet er specifiek om vragen. Aanrader!

Bedankt voor je reactie en tip, we gaan ermee aan de slag!

Snel geleverd. Allemaal prima geregeld.

Goed om te horen, bedankt!

Matig

Mijn bestelling kwam niet zo vlot als omschreven op de webshop. DPD was ook niet duidelijk in de communicatie waardoor we ook nog eens dagen vertraging hadden . Geen verwijt naar de winkel toe maar de bezorger was matig. De kwaliteit van het product zal goed zijn gezien het merk .

Prima service en snelle levering

Een HH pet gekocht. De eerste was licht beschadigd. IJben Season Sports heeft dit meteen opgelost en stuurde kosteloos meteen een nieuwe. Ik ben blij met hun service en met de nieuwe HH pet.

Bedankt voor de uitgebreide review!

Prima product en levering.

Snelle levering en goed product.

Bedankt voor je reactie Jan Bert, goed om te horen!

Goede communicatie en snelle levering.

Schoenen besteld van Vans voor een goede prijs en de volgende dag al in huis.

Bedankt Rens!

Snelle verzending jammer dat opdruk niet overeen komt met de bestelde opdruk.

Snelle verzending en fijn contact voor het aanpassen van de postcode die niet klopte. Jammer dat de opdruk zou een kunstwerkje zijn met veel bellen kleuren nu een zwart, geel, grijs en wit opdrukje is geworden.

Ik wacht nog steeds op mijn levering

Ik heb een product besteld dat nog steeds niet geleverd is. Ondanks dat mij beloofd was dat het na afgelopen weekend geleverd zou worden.

duidelijk snel en kwalitiet

goede website, duidelijk foto's

Bedankt!

Scherpe prijzen, vlotte afhandeling en snelle levering

Scherpe prijzen, vlotte afhandeling en snelle levering in goede verpakking.

Super bedankt voor de positieve reactie!

Keurig!

Er was een foutje gemaakt bij het verwerken van mijn order waardoor het door mij bestelde wetsuit een dag later geleverd zou worden. Ik kreeg een keurig mailtje dat er iets niet goed was gegaan en dat ze evt. de bestelling ook 's avonds zouden kunnen komen leveren. Fouten maken doen we allemaal, maar hoe je oplost is belangrijk en dat hebben ze bij IJben Season Sports blijkbaar goed in de gaten.

Mooie fleece van goede kwaliteit en aantrekkelijk geprijsd.

Goede ritsen. Mooie fijne en zachte fleece stof. Afwerking van de rits ter hoogte van de nek goed, zodat er geen scherpe randjes ontstaan.

Top, goed om te horen dat u tevreden bent met de geleverde artikelen!

Snelle levering!

Goede producten en snelle levering voor een goede prijs!

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.