Prima op tijd geleverd en wat ik wilde!

Bedankt voor de review!

Benzine tank

Benzine tank besteld voor bb motor. Snel geleverd goed verpakt kwaliteit nog even afwachten maar ziet er goed uit..

Top, bedankt Henk!

Prima webwinkel

Ook de retour prima afgehandeld.

Bedankt!

Snelle reactie en goede service

Bedankt voor de positieve reactie!

Uitstekend assortiment, prima prijs en zeer oplossingsgericht

Watersportsonline.nl had precies wat we zochten en het contact met de klantenservice was heel plezierig!

Snelle levering van goed product

Product en levering zoals beloofd

Bedankt voor uw reactie!

Levertijd komt niet overeen met bevestiging

Er werd gesuggereerd dat artikel de volgende dag geleverd zou worden. Later ontving ik een bericht dat artikel later geleverd zou worden. Omdat ik het artikel binnen een week nodig had heb ik per e-mail gevraagd wat de levertijd zou worden. Het artikel zou op tijd geleverd worden. Helaas werd het artikel 4 dagen later geleverd.

Onze excuses voor de verlate levering van het bestelde artikel. Het artikel had een aangegeven levertijd van 3-8 werkdagen, dit is waarschijnlijk over het hoofd gezien bij het afrekenen. Wij hoopten nadat u contact had opgenomen dat wij het pakket nog zo spoedig mogelijk konden leveren. Helaas was er vanuit de leverancier een kleine vertraging waardoor het pakket net niet op tijd is aangekomen bij u. We hopen dat de geleverde artikelen alsnog naar wens zijn!

Klantvriendelijk!

Ik werd zeer goed geholpen!

Super bedankt!

Perfecte service.

Keurig op tijd geleverd. Goede aanvullende informatie per telefoon.

Hartelijk dank voor de review!

Communicatie is niet goed

Heb wat online besteld lang wachten op pakketje. Maar in de telefoon geklommen om te vragen waar het pakket blijft, dit moesten ze uitzoeken en zouden mij er over terug informeren. Tegen 17:00 toch maar een belletje gedaan hoe het nu zit. Lijkt mij dat je best een telefoontje of mailtje kan sturen met daarin bericht hoe het met zending verloopt

Goedemiddag Pascal, Wij hebben het pakket direct de volgende dag opgestuurd, helaas is het pakket toen 1 dag vertraagd waardoor u zich terecht afvroeg waar het pakket bleef. Bij elke bestelling wordt zodra het pakket verstuurd is een track & trace code meegestuurd zodat de bestelling gevolgd kan worden.

heb mijn pakket nog helemaal niet binnen

mijn pakket is na een week nog niet binnen

Vervelend om te horen dat je bestelling na 1 week nog niet binnen is gekomen. Helaas is er bij deze zending iets mis gegaan bij onze bezorgdienst waardoor het pakket vertraging heeft opgelopen. Zodra u ons had gecontacteerd hebben wij het direct proberen op te lossen met de bezorgdienst en is uiteindelijk het pakket nog aangekomen. We hopen dat u tevreden bent het geleverde artikel!

Uitstekend geholpen

Door een storing helaas niet de zeilbroek op voorraad die ik besteld had. Ze hebben het netjes opgelost. Problemen met leveren door pakketdienst ze gaan er meteen achterna. Uitstekende service.

Top, bedankt voor deze gewaardeerde reactie!

Snelle levering, duidelijke informatie

Prima webshop!!

Super bedankt.

Prima en snel

!

Hartelijk dank Vera!

Snel juiste product geleverd

Top Sander, bedankt voor je reactie!

Goede omschrijving en kwaliteit van het geleverde materiaal

Mooi om te horen. Bedankt Frans.

Blij met snelle levering

Goede spullen voor concurrerende prijs en snel thuis afgeleverd. Top!

Bedankt Fien, dat doet ons goed om te horen!

Hehs

Hahaha

Bedankt Nora!

Prachtige zeilkleding!

Goede service, snelle afhandeling

Top, bedankt voor je positieve review !

Gewoon goed.

Product besteld en 2 dagen later in huis.

Bedankt voor je review Elmar!

Grote klantvriendelijkheid en kwaliteit

Goede communicatie met bedrijf en over de aflevering. Goede kwaliteit en snelle levering.

Top, bedankt Nicole!

Prima service!!

Duidelijke communicatie en goede levering!

Hartelijk dank!

Vlugge levering,

Product zoals beschreven, externe benzine tank degelijk, mooi afgewerkt. Buitenboord motor slot perfect afgewerkt heeft een veilig gevoel. Eerlijke en stipte firma.

Hartelijk dank Ignace.

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Nadat bleek dat het door mij bestelde item niet op voorraad was, zijn we na een snelle email-uitwisseling tot een voor ons beiden goed alternatief gekomen. Klantgericht benadering, daar hou ik van!!!

Super, bedankt voor je review Rob!

Goede service komt afspraken na

Na een belletje hebben ze het probleem gelijk opgelost.

Bedankt Martin!

Bedrijfsgegevens

Ambachtswei 1

8501 XA Joure

0513 785 550

[email protected]

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.