best

Had met spoed een jack nodig, dus voor black-friday besteld, maar het werd pas daarna bezorgd. Maar de korting, die pas op bewuste vrijdag inging, niet gekregen...

Bedankt!

Lekker strak en warm

Zit lekker strak ben erg warm gebleven.

Hartelijk dank

Goede producten

Fijne zeilbroek van HH. Of deze lang waterdicht is, weten we over een jaar of twee pas, maar hij zit goed. Levering duurde even, maar dit staat goed aangegeven. Lees dit wel. Nette service, na vraag meteen duidelijk antwoord.

Bedankt voor je uitgebreide review!

Top, lekker snel geleverd.

Top, lekker snel geleverd.

Super, bedankt!

Snelle levering en heel blij met de prachtige jas!

Heel goed!

hartelijk dank

Uitstekende service, heel behulpzaam

Snelle en vakkundige service, goed meegedacht

Aardige mensen, denken met je mee, snelle levering.

bedankt voor de mooie review

Helly Hansen - Afhandeling bestelling matig

Op moment van bestelling was de trui op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Toen ik na 2 dagen zelf de status bekeek stond de bestelling in backorder. Navraag via de chat leverde geen reactie op, via email wel. Mij werd verteld dat deze trui altijd op bestelling was, wat zeker niet uit de shop informatie zichtbaar is. Enige dagen later kreeg ik een bericht van UPS dat er een zending in aantocht was en heb ik de trui ontvangen. De trui is prima voor een scherpe prijs. Verbeterpunt? Heldere proactieve communicatie over de bestelstatus. Het kan altijd zijn dat een product niet meer in voorraad is, maar communiceer hier proactief over (zoals bv. Amazon het doet).

Bedankt voor uw review. Wij gaan dit punt meenemen om ons proces te blijven verbeteren.

Te late levering

Was vermeld op website volgende dag mooi niet

Top !!!

Super , alles correct zoals besteld !

Bedankt Filip

Duidelijke en betrouwbare info op site

Op zondag een jas besteld en ja hoor, maandagavond geleverd. Super! Heel fijn dat er een hele goede maataanduiding op de site stond, dit heeft me behoed voor het bestellen van de verkeerde maat. Nu in 1x goed.

Super, bedankt voor je uitgebreide review!

Prima kwaliteit

Dames jasje van Helly Hansen besteld. Valt relatief klein, dus heb ik een maat groter genomen. Mooie kwaliteit en prima pasvorm. De service van IJben Season Sports is prima maar de bezorging via DHL was drama; heeft ruim een week op het sorteercentrum gelegen. Bij een volgende bestelling zal ik de bezorging op een afgifte punt regelen, misschien gaat dat sneller.

smiddags besteld, volgende dag in huis.

Super en correcte ervaring

Correcte prijs met een directe en juiste levering binnen de opgegeven tijd. Dus zeker een aanrader op hier te winkelen

Zeer slecht

Heb op 27-10-2023 van tevoren gebeld of het zeilpak op voorraad was en meteen kon worden verzonden zodat ik het dezelfde of de volgende dag zou krijgen. Dit werd mij telefonisch bevestigd. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Vorige week vrijdag kreeg ik te horen dat de pallet met pakketjes van 27-10-2023 bij DHL is kwijt geraakt. Eerst moet onderzoek gedaan worden bij DHL waar de pallet is. Tot die tijd moet ik maar wachten. Op mijn vraag of ze een nieuw zeilpak konden sturen, en ik als het pakket 2 keer zou ontvangen er een van zou retourneren. Dit was niet mogelijk. Op mijn vraag of ze mijn betaling wilde terug storten werd ook negatief geantwoord. Dus al met al geen aanrader

het pakket is niet op de afgesproken plek afgeleverd. Werk niet met DHL !!!

geïrriteerd

Vriendelijk, persoonlijk, wel te laat geleverd

Ik heb twee keer gebeld waar de schoenen bleven. Er was kennelijk een leveringsprobleem met Engeland. Vriendelijk te woord gestaan.

Perfecte after service ! Complimenten!

Na een foutieve bezorging via DHL op een verkeerd adres, is er in goede onderlinge afstemming gezorgd door Jurre van Watersportsonline, dat de bestelling alsnog naar mij is gezonden. Blij met de goede after sales! Complimenten voor Jurre en voor WAtersportsonline! R de Keijzer

Hartelijk dank voor de mooie review!

Super snelle levering, goed product.

Duidelijke website, s'ochttends iets besteld en s'middags al in huis, echt top.

Bedankt An!

goede spullen snel geleverd

gewoon goede spullen die snel geleverd worden.

Top, bedankt Frank

Gebruiksvriendelijke website & prima levering!

Super, bedankt!

Snelste levering ever

10:00 besteld - 19:00 geleverd op dezelfde dag, top!!

Bedankt voor de goede review

Prima klantenservice

Na slechte service van DHL snel een nieuwe zending toe gesstuurd met een andere bezorgdienst

Bedankt!

Snelle bezorging van uitstekend product

Hartelijk dank

Snelle service, goede produkten, perfecte prijs

OP zoek naar een goede SUP al snel bij Ijben terecht gekomen. Goede prijs en snelle service.

Super, bedankt dat u voor ons hebt gekozen!

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.