Prima communicatie,

Hartelijk dank!

Snelle levering op dezelfde dag !

Bedankt voor het cijfer!

Fantastische klantenservice

Zeil pak besteld, echter bleek deze te groot te zijn en de jas stond in backorder. Klantenservice gebeld en heeft meegezocht en keurig een alternatief aangeboden.

Bedankt voor je mooie review Arjen, goed om te horen!

nette prijs optijd geleverd!

Bedankt Colin!

heel vriendelijk, meedenkend , goedkoop ,

ik vertel het door aan mijn boot vrienden.. bedankt voor goede en snelle service en levering gr Jeu

Top, super bedankt !

Producten voldoen perfect !

Had een set peddels en een dopje besteld ter vervanging. Past gewoon perfect op de boot !

Mooi om te horen Hans, bedankt voor je cijfer!

Goede en snelle dienstverlening

Goede en snelle dienstverlening

Hartelijk dank

Product niet ontvangen

Zwemvest besteld, zou de volgende dag bezorgt worden. Nog steeds niet ontvangen, bijna week later. Ligt niet aan jullie maar aan DHL. Waardeloos bedrijf is dat.

Goedendag Bert, jammer dat het vest niet tijdig is afgeleverd. Wij hebben er inderdaad geen invloed op wanneer de goederen ons magazijn verlaten. We hebben u een nieuw vest opgestuurd om het zo op te lossen.

Correct en perfect van A tot Z ! Prijs, kwaliteit, snelheid

Helemaal goed !

Hartstikke bedankt Jan!

Slecht

Feedback is goed. Maar dat je voor retourneren zelf de kosten a 4,75 moet betalen vind ik niet pluis. Ik heb het vorige week vrijdag geregeld maar het geld staat nog niet op de rekening. Eens maar nooit meer. Mw Kuijvenhoven. Vlaardingen.

Beste Hennie, de retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven. Hier zal helaas niet gaan veranderen. Uw retour hebben wij netjes conform afspraak binnen 1 week terugbetaald.

Niet super

Had een vin besteld die zou moeten passen op zowel een powerbox als een tutle box. Maar dat paste niet. Er aan schuren was het advies vanuit Ijben. Maar als het niet lukt kon ik hem ook niet meer terugsturen. Daarom heb ik hem meteen maar terug gestuurd. Kreeg wel mijn geld terug, maar niet de verzendkosten. `Terwijl het hun fout is dat ze een niet-passende vin hebben gestuurd.

Hartelijk bedankt

een plastic benzinetank besteld en betaald, prima levering via DHL.

Mooizo, hartelijk dank

Supersnel geleverd

Dit is een bedrijf waar ik zonder zorgen durf te bestellen. Super snel geleverd en duidelijke retour retour regels.

Super, Bedankt Roel!

Makkelijk besteld, snel bezorgd.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Reageren snel en sturen artikel snel op.

Thanks Karin!

Snel en goed geleverd

Besteld en had het heel snel thuis

Mooizo, bedankt Henk

Nog geen aflevering na 7 dagen.

Telefonisch wordt ik zeer netjes te woord gestaan. Op de e-mails tot nu geen antwoord noch duidelijkheid wanneer de broek wordt geleverd.

Goedemiddag, vervelend dat het pakket niet conform afspraak is afgeleverd. Wij zijn elke dag druk bezig geweest met DHL om te achterhalen waar het pakket zich bevind. Pakket kwam na enige tijd toch boven water en is afgeleverd.

Bestelling niet ontvangen!

Bestelling geplaatst en zou 24 augustus worden bezorgd door DHL. Het is nu 30 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen maar het bedrag wel volledig betaald. Hoe kan dit? Ik hoop ( en verwacht) dat er nu contact met mij wordt opgenomen om dit op te lossen.

Hallo Marco, wij hebben het bestelde artikel de volgende dag direct verzonden. Echter, zodra het pakket ons magazijn verlaat hebben wij 0,0 invloed meer op wat er met het pakket gebeurd. Dit is dan volledig in de handen van de bezorgdienst. Inmiddels is het pakket retour bij ons gekomen en hebt u uw geld teruggekregen.

prima service en snel geregeld

oke

Bedankt Leo

Alles naar wens

De producten waren zoals verwacht en werden zeer snel geleverd erg tevreden over de werkwijze van dit bedrijf :)

Top, Bedankt Cristian!

Goed product

Degelijk product, alleen geen track &. Tracé code ontvangen zodat ik niet wist dat ze het pakketje al enkele dagen eerder bij de buren hadden afgegeven.

Bedankt voor het cijfer. Track & Trace hoort automatisch verzonden te worden. Hier zullen wij scherper op zijn.

Snelle levering en prima prijs.

Snelle en nette levering voor een prima prijs.

Hartelijk dank Mark!

Prima hoor!

Makkelijke webshop en snelle verzending, prijs/kwaliteit prima.

Bedankt voor de review!

vlot en goed

Het bestelde product snel en in goede staat ontvangen.

Bedankt Mathilde!

Ambachtswei 1

8501 XA Joure

Over IJben Season Sports

Welkom op de reviewpagina van IJben Season Sports. Onder IJben Season Sports vallen de webshops Watersportsonline en Rubberbotenonline.