Super leuke accessoires voor een mooie prijs

Ik heb mooie kaarsen (eigenlijk zonde om ze op te branden) en een aantal zandlopers besteld. De zandlopers staan prachtig bij elkaar. De bestelling kwam snel en alles was mooi en degelijk verpakt.

Mooie producten

De materialen van de producten zijn mooi en afgewerkt. Zeker een aanrader!

• Bezorging

Mooie site, snel geleverd :-)

Mijn lievelings merk! Wat een mooie spullen verkopen ze hier. Dit keer een kussen gekocht, helaas bleek de kleur hier toch niet zo goed te passen. Maar gelukkig hebben ze veel keus, dus een nieuwe kleur zal snel gevonden worden. Retourneren gaat heel eenvoudig. Door een storing in het betaalsysteem wacht ik nu al even op de terugbetaling, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gebracht.

• Bezorging

Service o.k hout onder de olie.

Hout zat met olie besmeurd,niet te verwijderen. Gaf lelijk verschil in kleur.

• Bezorging

Heel lang moeten wachten op de levering

Het bestelgemak en de algemene service en duidelijkheid was echt prima. De levertijd vond ik heel erg lang (13 dagen). Bij de bestelling staat duidelijk vermeld dat de leveringen enkele werkdagen later is. Ik heb er geen enkel probleem mee dat een bestelling later is. Zeker als het daardoor bijvoorbeeld milieuvriendelijker kan. Graag weet ik dat dan wel op voorhand. In dit geval had ik een bestelling geplaatst als verjaardagscadeau. Als je dan pas dertien dagen na de bestellingsdatum je pakket krijgt is het wel laat om nog als cadeau te dienen. Desalniettemin ben ik heel blij dat het nu in mijn eigen interieur staat te pronken.

• Bezorging

Gewoon goed ,een fantastische sprei en een mooi design.

Perfecte service

Heel erg tevreden van mijn bestelling. De website is gebruiksvriendelijk en duidelijk, dus je hebt heel vlug door het proces. Levering was snel en vlot, alles is netjes verpakt. Kan het alleen maar aanraden!

• Bezorging

Prachtige producten maar hele slechte bezorging

Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn producten omdat HAY niet het juiste adres had doorgegeven aan PostNL. Dit kan natuurlijk gebeuren maar bij de tweede bezorging ging het weer mis en werd het product afgeleverd bij een PostNL punt. Helemaal geen probleem natuurlijk maar doordat ik bij beide bezorgingen geen Trac en Trace code kreeg had ik geen idee van waar mijn pakketje bleef. Ik heb 3 keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en werd niet goed geholpen en verzocht via e-mail mijn vragen te stellen. Op deze e-mails kreeg ik laat of helemaal geen reactie waardoor het allemaal nog langer duurde. Pas bij het laatste telefoontje met de klantenservice werd ik goed geholpen.

• Bezorging

Snelle levering en blij met mijn aankopen

Ik ben erg blij met mijn aankopen, bovendien werden deze erg snel geleverd! De breekbare stuks werden goed ingepakt om schade te voorkomen .

• Bezorging

Goede zaak en goede service

Prima webshop. Mooie producten. Snelle levering. Goede verpakking. Zeer bereikbaar als er vragen zijn.

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

FUNCTIONEELSTYLISCH

Ik ervaar de diverse producten van HAY als erg functioneel en origineel in vormgeving en kleur(en). Ik vind het en blijf dat vinden, een aanvulling voor mijn interieur, waar ik ook woon!! TROTS OP JULLIE ALS HAY!!!

• Bezorging

Wij stellen dit zeer op prijs! Enorm bedankt voor de uitgebreide review.

Het ging goed

Alles God gegaan

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review!

Prima service bij een online bestelling

De bezorging van onze tafel werd in goed overleg op het juiste tijdstip afgeleverd.

• Bezorging

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

alleen maar aan te raden

perfect , vlot en handig

• Bezorging

Dankjewel voor deze fijne review!

Quality service from start to finish

I have only good things to say about Hay. In store, the staff is always super friendly and ready to answer any questions, and they really make sure they take the time to support you. The products are, obviously, gorgeous and of good quality. The delivery and assembly service is fantastic.

• Ease of ordering
  • Delivery

It's great to hear that you like our service. Thank you very much!

Mooie producten snel bezorgd

Was eeg blij met de bestelde priducten en ze waren goed verpakt en vlot bezorg d!!

• Bezorging

Wat goed om te horen. Dankjewel voor je positieve review!

Ik heb reeds enkele producten besteld van HAY. Zowel in de winkel als online is de service top. Snelle service en zeer klantvriendelijk! I LOVE the products!

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Een vlotte levering en topproduct.

Zeer tevreden met mijn ervaring. Er valt eigenlijk niets op aan te merken. De producten zelf zijn ook van goede kwaliteit en zeer mooi.

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat alles bevalt.

Geslaagd voor een mooi cadeau

En het werd zeer op tijd afgeleverd bij de jarige.

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

Great service

Pleasant experience with Hay - one of my favorite brands. Note, they have no digital vouchers and will take time to deliver.

• Bezorging

Thanks for the positive review!

Alles naar wens !

Heb een tijdje gewacht op bestelling, maar werd aangekondigd. Is in orde gekomen.

• Bezorging

Dankjewel voor deze fijne review!

love my candles

and i love the coffee pot... you always have thhe best stuff so I am never worried about the quality or whatever

• Bezorging

It is great to hear that you like the quality of our products. Thank you very much!

Perfekt

Good products, quick delivery.

• Bezorging

Good to hear, thank you very much!

Des articles toujours innovants

Un service de qualité, et quand il y a un léger défaut (personne n’est parfait), une réaction rapide et efficace.

Great to hear that you like our service!

Mooie, originele producten.

Mooie originele producten. Een leuke site monteur bezoeken als je op zoek bent naaar een leuk cadeautje.

• Bezorging

Enorm bedankt voor de positieve review!

Over HAY

HAY.nl is de officiële webwinkel van HAY. In onze webwinkel vind je de gehele collectie van design meubels, accessoires en verlichting. Het Deense design merk HAY is in 2002 opgericht door het koppel Rolf en Mette Hay. Deense meubels uit de jaren ’50 en ’60 zijn een grote inspiratiebron geweest bij het opzetten van HAY. De belangrijkste uitgangspunten in het ontwerpproces zijn duurzaamheid en hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen. Er wordt veel samengewerkt met gevestigde als met nieuwe internationale ontwerpers. Naast onze webshop HAY.nl hebben wij ook 2 winkels in het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Je bent van harte welkom!