Goede kwaliteit

We mochten het bankje zelf in Berkel en Rodenrijs ophalen zodat we eerder in de zon konden zitten! Top

• Bezorging N.v.t.

Super om te horen dat onze service goed bevalt. Enorm bedankt!

Van HAY word je VROLIJK

Als ik iets bij HAY bestel, is het van A tot Z zorgvuldig geregeld. Helemaal top!

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

Verkeerde vaas ontvangen maar super opgelost!

Verkeerde vaas ontvangen maar super opgelost! Zeer tevreden

• Bezorging

Erg fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo goed geholpen heeft. Een terugkoppeling zoals de jouwe stellen wij zeer op prijs. Bedankt!

heerlijke kussens!

Een tijdje geleden de dot soft kussens binnen gekregen en nog steeds erg blij mee! Ze liggen heerlijk in je rug.

• Bezorging

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

Zeer tevreden!

• Bezorging

Dank voor deze fijne review!

Snelle levering en een prachtige vaas! We krijgen veel complimenten. Goeie kwaliteit.

• Service N.v.t.

Heel tevreden.

Steeds heel vriendelijke klantendienst, altijd zorgvuldig verpakt en zo snel als mogelijk verstuurd.

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Top salontafel!

Levering nam enkele weken in beslag maar zeer tevreden over mijn Hays salontafel! Ik zou Hays zeker aanbevelen. Mooie kwaliteit en orgineel design

Super service!

Fijne communicatie en super aflevering van de Mags 3-zits. Kom zeker terug!

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

No order confirmation or update

There was no order confirmation sent via the online shop once the purchase was made or any information about shipping after 7 days. Items were out of stock and no solutions were given from the customer service! So bizarre!!

• Would you recommend us? No
  • Ease of ordering
  • Delivery N/A

Dear Alina, Thank you for your honest review of our website. I am sorry to hear you had a negative experience with our customer service. I looked into it and saw where it went wrong. You entered your email address incorrectly, which is why you didn't receive our emails in the first place. I have changed your email address in our system in case you place your next order. Hopefully you understand the situation and you're still happy with your purchase. Have a beautiful day! Kind regards, Customer Service HAY Online Winkel

Was iets niet goed geleverd maar dat is vervolgens heel netjes opgelost!

• Bezorging

Erg fijn om te horen dat onze klantenservice jou goed geholpen heeft. Een terugkoppeling zoals de jouwe stellen wij zeer op prijs. Bedankt!

Toponlinewinkel

Prima afwikkeling van bestelling. Leuke website met prachtige producten. Snel en accuraat geleverd.

• Bezorging

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor je review.

Bizar lange wachttijd

Heb mijn deurmatten een half jaar geleden besteld en wacht nog steeds. Met zulke wachttijden kun je spullen die je echt nodig hebt beter ergens anders kopen. Er wordt een beoordeling gevraagd terwijl de helft van mijn bestelling niet is aangekomen. Ik wacht nog steeds. Wasmanden zijn wel echt heel mooi en goed van kwaliteit

• Bezorging

Beste, Excuses, deze mail had inderdaad nog niet verzonden moeten worden. Helaas heeft dit product door Covid-19 vertraging opgelopen. Vandaar dat de levertijd een maand extra is. Fijn dat je blij bent met de wasmanden en hopelijk snel met de deurmatten. :-) Een fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY Online Winkel

Niet geweldig

1 maand op de bestelling gewacht. 1 setje is kwalitatief niet goed. Gebeld maar nog niets gehoord als oplossing

• Bezorging

Beste, Wat vervelend om te horen dat één setje kwalitatief niet goed is. Graag kijken we met je mee. Indien gewenst kun je mailen naar info@hayonlinewinkel.com. Dan kunnen we het onderzoeken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY Online Winkel

matig

leuke online winkel. was alleen niet blij omdat mijn glazen kandelaar pas weken later werd nagezonden, terwijl bij de bestelling stond dat hij op voorraad was......

• Bezorging

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Onze excuses hiervoor. Wij waarderen je feedback en zullen hiermee aan de slag gaan. Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY Online Winkel

Goede snelle levering, fijne producten

Mooie vaas besteld, snel geleverd. De vaas was goed verpakt en kwam dus heel aan :).

Prima!!

Snelle levering mooi product!

• Bezorging

Enorm bedankt voor de positieve review!

Mooie kandelaar, snel bezorgd, heel blij mee!

• Bezorging

Dank voor deze fijne review!

Perfecte afhandeling.

. Correcte levering

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat alles bevalt.

Snelle reactie en levering

Alle contact via de website verliep snel en duidelijk. Ook de levering was lekker snel en compleet.

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Fijne en snelle service

Erg tevreden met mijn product en met de snelle en goede service!!

Hier worden we blij van. Dank!

Snelle levering leuke producten !

Metalen bewaar blikken in alle kleuren besteld. Sluiten goed en koekjes voor de hond blijven er knapperig in

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

Producten super (as always, want HAY), verzending okee

Blij met mijn aankoop! De producten zijn zoals weergegeven op de website. De verpakking was stevig maar mooi, en ook persoonlijk met de naam van degene die ‘m had ingepakt. Verzending was sneller dan aangegeven op de website, dus dat is super, maar als je het vergelijkt met andere websites was de verzendtijd wat lang. Enige verbeterpuntje, maar verder top!

• Bezorging

Bedankt voor de uitgebreide, positieve review!

Heel snel en fijn

Producten goed, snel en netjes ingepakt ontvangen! Heel fijn!

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

Supermooie armbanden

Een bezoek aan de HAY-winkel is voor mij een beetje als een bezoek aan de snoepwinkel. Het ziet er allemaal zo mooi uit, maar je kunt het helaas niet allemaal mee naar huis nemen. De Kyoto Tango armbanden van HAY gelukkig wel. Zo draag ik bijna dagelijks een stukje HAY bij me... en vooral fleur ik mijn outfit op met deze kleurrijke armbanden. Ik heb er twee en draag ze vaak samen.

Over HAY

HAY.nl is de officiële webwinkel van HAY. In onze webwinkel vind je de gehele collectie van design meubels, accessoires en verlichting. Het Deense design merk HAY is in 2002 opgericht door het koppel Rolf en Mette Hay. Deense meubels uit de jaren ’50 en ’60 zijn een grote inspiratiebron geweest bij het opzetten van HAY. De belangrijkste uitgangspunten in het ontwerpproces zijn duurzaamheid en hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen. Er wordt veel samengewerkt met gevestigde als met nieuwe internationale ontwerpers. Naast onze webshop HAY.nl hebben wij ook 2 winkels in het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Je bent van harte welkom!