Blij met de snelle en fijne service van HAY

De website is gebruiksvriendelijk en ik kreeg een fijn gevoel bij het contact met de klantenservice. Mijn bestelling had ik binnen de verwachte 5 werkdagen in huis. Heel blij met mijn bestelling!

zeer ontevreden over webwinkel Hay

De levering van bestelde product pas 7 weken later ontvangen! Bij retourzending moet ik desondanks toch 6,95 verzendkosten betalen. Geen bereidheid om tegemoet te komen. Pas na 4 weken een bericht gekregen dat de levering vertraagd was. Klantenservice zeer slecht bereikbaar. Doen wel aanbiedingen maar kunnen drukte niet verwerken. Hay is mooi maar de service webwinkel waardeloos.

perfecte tijdige service

Een foute levering werd goedgemaakt door een tijdige levering van wat ik besteld had, vergezeld van een vriendelijk excuus-kaartje én een cadeautje! TOP! En dat in de drukke eindejaarsperiode!

• Bezorging

Product niet geleverd, klantenservice niet bereikbaar

Op 11 december een bestelling geplaatst voor een pakje kaarsen. Ik ging al akkoord met de hele hoge verzendkosten hiervoor (bijna 50% van de prijs van het product). Het product is tot op de dag van vandaag (29-12) nog steeds niet eens verzonden. De klantenservice heb ik nu 9 keer gebeld, waarvan 1 keer is opgenomen. Ik zou zeker niet aanraden om hier te bestellen. Als je iets wilt kopen zou ik dat enkel in de winkel doen.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Niet aan te raden

In eerste instantie werd m’n bestelling verkeerd geleverd. Kan gebeuren natuurlijk. Maar de bereidheid om het op te lossen.. wat een gedoe. Na vele beloftes die niet nagekomen werden uiteindelijk mijn bestelling na een hoop gezeur en gebel ontvangen. Ter compensatie zou er een kleinigheidje toegevoegd worden: niet gebeurd. Niet om de gratis spullen, maar toch achteraan gegaan. Uiteindelijk gekregen maar ook toen niet wat beloofd was. Kortom zeker geen aanrader om hier te bestellen. HAY is prachtig, maar niet via deze shop.

Beste,

Wat vervelend om te zien dat je geen goede ervaring hebt met onze webshop. Graag kijken we met je mee. Indien gewenst kun je mailen naar [email protected]. Dan kunnen we het onderzoeken.

Cadeaubon niet ontvangen

Ik heb vorige week al contact opgenomen via de website. Ik heb nooit mijn bon met ordernummer KGKKORKHW. Kunnen jullie z.s.m. contact met mij opnemen ?

Beste,

Wat vervelend om te horen, graag kijken we met je mee. We zullen het onderzoeken en zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Correct en hulpvaardig

Ik ben tevreden over de hulpvaardigheid van het Hay team en de correcte levering.

Response from the business owner

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor je review.

De producten van HAY zijn onderscheidend tijdloos, stijlvol en van hoge kwaliteit.

Inmiddels heb ik aardig wat producten van HAY in huis. Ik ben met alles nog steeds heel blij. Van sprei, waterkoker tot sierkussens, ik vind het waardevolle aanvullingen in mijn interieur.

• Service N.v.t.

Response from the business owner

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

Goede kwaliteit, persoonlijke after sales

Response from the business owner

Dankjewel voor deze fijne review!

Over het verloop van de bestelling ben ik tevreden, over het product zelf niet.

Mooie site. Vlotte bestelling, betaling en levering. Aan één van de kartonnen opbergdozen ontbrak een ‘kleefdriehoekje’ en de dozen scheuren gemakkelijk kapot.

Beste,

Wat vervelend om te horen dat dit ontbrak. Graag kijken we met je mee. Indien gewenst kun je mailen naar [email protected]. Dan kunnen we het onderzoeken.

Klantenservice HAY.nl

Prachtige winkel en items. Konden we alles maar meenemen :)

Slechtste ervaring ooit.

Ik bestelde online 2 gift vouchers van elks €50. De codes op de vouchers zijn niet geldig bij een online bestelling. Ik telefoneerde en mailde en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zit in zak en as… :-( :-( :-( er is (nog) steeds geen oplossing voor mijn probleem helaas… Peter Wynants Heilige-Geeststraat 16 3000 Leuven (België) 0032471791095 [email protected]

Beste,

Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt ontvangen. Graag kijken we met je mee. Indien gewenst lichten we dit graag nog even toe.

Mocht het uitkomen dan kun je een mail sturen naar [email protected].

Voor nu een fijne dag toegewenst!

Mooi design, goeie kwaliteit

Hay heeft prachtige design meubels, assecoires, hebbedingen.

Ontevreden

Op 9/10 bestelling geplaatst, vandaag 14/11 nog altijd niets ontvangen, ....meer hoef ik niet te zeggen....

Beste,

Wat vervelend om te zien dat je geen goede ervaring heeft met onze webshop. We gaan dit zo snel mogelijk oppakken en u hoort spoedig meer van ons. Alvast bedankt voor u geduld, Met vriendelijke groet,

Zeer goed ervaring

Ik ben echt tevreden met de producten die ik ontvangen heb.

Response from the business owner

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

In LOVE

Super cute little fireplace. I love it! Very quick delivery and service. I'll be buying these for all my friends for Christmas!

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

Super leuke accessoires voor een mooie prijs

Ik heb mooie kaarsen (eigenlijk zonde om ze op te branden) en een aantal zandlopers besteld. De zandlopers staan prachtig bij elkaar. De bestelling kwam snel en alles was mooi en degelijk verpakt.

Mooie producten

De materialen van de producten zijn mooi en afgewerkt. Zeker een aanrader!

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

Mooie site, snel geleverd :-)

Mijn lievelings merk! Wat een mooie spullen verkopen ze hier. Dit keer een kussen gekocht, helaas bleek de kleur hier toch niet zo goed te passen. Maar gelukkig hebben ze veel keus, dus een nieuwe kleur zal snel gevonden worden. Retourneren gaat heel eenvoudig. Door een storing in het betaalsysteem wacht ik nu al even op de terugbetaling, maar daar werd ik keurig van op de hoogte gebracht.

Response from the business owner

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

Service o.k hout onder de olie.

Hout zat met olie besmeurd,niet te verwijderen. Gaf lelijk verschil in kleur.

Beste Noes,

Wat vervelend om te horen dat het hout met olie besmeurd is. Graag kijken we met je mee. Indien gewenst kun je mailen naar [email protected]. Dan kunnen we het onderzoeken.

Klantenservice HAY.nl

Heel lang moeten wachten op de levering

Het bestelgemak en de algemene service en duidelijkheid was echt prima. De levertijd vond ik heel erg lang (13 dagen). Bij de bestelling staat duidelijk vermeld dat de leveringen enkele werkdagen later is. Ik heb er geen enkel probleem mee dat een bestelling later is. Zeker als het daardoor bijvoorbeeld milieuvriendelijker kan. Graag weet ik dat dan wel op voorhand. In dit geval had ik een bestelling geplaatst als verjaardagscadeau. Als je dan pas dertien dagen na de bestellingsdatum je pakket krijgt is het wel laat om nog als cadeau te dienen. Desalniettemin ben ik heel blij dat het nu in mijn eigen interieur staat te pronken.

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over ons beleid. Indien gewenst lichten we dit graag nog even toe.

Mocht het uitkomen dan kun je een mail sturen naar [email protected].

Voor nu een fijne dag toegewenst!

Klantenservice HAY.nl

Gewoon goed ,een fantastische sprei en een mooi design.

Perfecte service

Heel erg tevreden van mijn bestelling. De website is gebruiksvriendelijk en duidelijk, dus je hebt heel vlug door het proces. Levering was snel en vlot, alles is netjes verpakt. Kan het alleen maar aanraden!

Response from the business owner

Dankjewel voor deze fijne review!

Prachtige producten maar hele slechte bezorging

Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn producten omdat HAY niet het juiste adres had doorgegeven aan PostNL. Dit kan natuurlijk gebeuren maar bij de tweede bezorging ging het weer mis en werd het product afgeleverd bij een PostNL punt. Helemaal geen probleem natuurlijk maar doordat ik bij beide bezorgingen geen Trac en Trace code kreeg had ik geen idee van waar mijn pakketje bleef. Ik heb 3 keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en werd niet goed geholpen en verzocht via e-mail mijn vragen te stellen. Op deze e-mails kreeg ik laat of helemaal geen reactie waardoor het allemaal nog langer duurde. Pas bij het laatste telefoontje met de klantenservice werd ik goed geholpen.

Beste Louis,

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Indien gewenst lichten we dit graag nog even toe.

Mocht het uitkomen dan kun je een mail sturen naar [email protected], hier zullen we zo snel mogelijk reactie op geven. Voor nu een fijne dag toegewenst!

Klantenservice HAY.nl

Snelle levering en blij met mijn aankopen

Ik ben erg blij met mijn aankopen, bovendien werden deze erg snel geleverd! De breekbare stuks werden goed ingepakt om schade te voorkomen .

Response from the business owner

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

About HAY

HAY.nl is de officiële webwinkel van HAY. In onze webwinkel vind je de gehele collectie van design meubels, accessoires en verlichting. Het Deense design merk HAY is in 2002 opgericht door het koppel Rolf en Mette Hay. Deense meubels uit de jaren ’50 en ’60 zijn een grote inspiratiebron geweest bij het opzetten van HAY. De belangrijkste uitgangspunten in het ontwerpproces zijn duurzaamheid en hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen. Er wordt veel samengewerkt met gevestigde als met nieuwe internationale ontwerpers. Naast onze webshop HAY.nl hebben wij ook 2 winkels in het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Je bent van harte welkom!