Mooie producten

M

• Bezorging

Dank voor deze fijne review!

Perfect, zoals altijd

Het is altijd weer een cadeautje om je pakketje van HAY te ontvangen. Snelle levering en mooie items.

• Bezorging

Beste Lisette, wat fijn te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Dankjewel voor deze review!

Vlotte levering en ontzettend blij met aankoop

Altijd al het bijzettafeltje met het handvat willen hebben. Nu echt besteld en heel blij mee.

• Bezorging

Bedankt voor deze positieve review. We wensen je heel veel plezier met het DLM tafeltje!

Fantastische design paraplu

Wat een fijn product! Ontzettend mooi en de paraplu schiet automatisch open als je dit wil. Echt fantastisch. Zou 'm iedereen aanraden. Daarnaast keurig verpakt.

• Bezorging

Super om te horen dat de paraplu zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Alles van Hay is tot volle tevredenheid.

• Bezorging

Goed om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

love it

Hay has amazing design and good quality. All nicely package. Super creative furniture, minimal design can take a special place in your home.

• Bezorging

Dear Stella, Thank you very much for this review. We really appreciate it!

superleuke producten

na inrichting van ons nieuwe huis hebben we al enige kussens gekocht en nu een aantal zeer leuke kaarsen. meer decoratief dan om te gebruiken. mooie kwaliteit en exclusief ontwerp.

• Bezorging

Beste John, Hier worden we blij van. Dank!

Mooie producten. Vriendelijke klantenservice

Prachtige kandelaars en kaarsen besteld. Één kandelaar kwam later. Ik wilde nog graag extra kaarsen bestellen en kon deze met de nalevering laten versturen.

• Bezorging

Wat goed om te horen. Dankjewel voor deze positieve review!

Levering top, retour ietsje lastiger

De producten waren van prima kwaliteit zoals je mag verwachten van een design merk. Levering ook goed en op tijd. Alleen jammer dat je binnen twee weken moet retourneren, dat is wel een kort tijdsbestek. Had ik niet op gerekend waardoor ik iets niet meer kon retourneren. Liever een ruimere marge of anders heel expliciet vermelden.

• Bezorging

Bedankt voor deze uitgebreide en positieve review. We zullen de feedback betreft de retourtermijn zeker meenemen.

Helemaal goed, bestellen en leveren ging goed en ik ben blij met de kaarsen.

• Bezorging

Heel fijn om te horen dat alles naar wens is en de kaarsen goed bevallen. Bedankt voor deze positieve review!

Snelle bezorging en goede service

Supermooie producten, snelle bezorging en toen er een beschadigde kaars in het pakket bleek te zitten kreeg ik ter compensatie heel snel een complete set kaarsen opgestuurd, top sevice!

• Bezorging

Beste Loes, Enorm bedankt voor deze uitgebreide review. Blij te horen dat je tevreden bent met onze service!

Prima aankopen

Bijzondere artikelen, erg tevreden

• Bezorging

Dat horen we graag, bedankt voor deze positieve review!

Snelle service. Goed verpakt.

Ik had een aantal zeer delicate borden besteld, deze waren zeer goed verpak. Er zat zelfs een kaars als klein cadeautje bij. Heel erg tevreden.

• Bezorging

Hier worden we blij van, dankjewel voor deze review!

Goede klantenservice

En deel van mijn bestelling was kapot. Meteen nieuwe opgestuurd gekregen

• Bezorging

Beste Lies, Super om te horen dat onze service zo goed bevalt en je meteen nieuwe opgestuurd hebt gekregen. Dankjewel voor deze fijne review!

Happy customer

Ordered some very nice cotton striped carpets online for a good price. They are even more fun in my interior than I imagined. Good delivery.

• Bezorging

Dear Marco, Thank you for this positive review. Great to hear the striped carpets look beautiful in your interior!

Ik bestelde een rek op de website omdat deze de snelste verzending aanbood. Achteraf duurde de verzending wel wat langer dan op de website stond maar de klantenservice antwoordde zeer snel en vriendelijk. Ik ben nog steeds zeer blij met mijn aankoop

• Bezorging

Bedankt voor deze positieve review!

Goed en ook netjes in gepakt

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor deze review!

All time favoriete interieurmerk!

Ik heb een erg goede ervaring achter de rug. De website is erg overzichtelijk en mooi vormgegeven. Mijn bestelling werd vlot en goed geleverd en mijn producten zijn ultieme eye catchers! Hay is erg creatief en de kwaliteit is van even hoog niveau. Bedankt om mijn huis zo vrolijk te maken!

• Bezorging

Beste Laura, Dankjewel voor deze uitgebreide review. Super om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service en levering!

Heel leuk en fijne winkel met mooie spullen

Altijd zooo vriendelijk personeel die je goed weten te helpen :)

• Bezorging

Super om te horen dat onze service in de winkel zo goed bevalt. Dankjewel!

Fantastisch!

Een zeer communicatieve service :-)

• Bezorging

Hier worden we heel blij van. Dankjewel!

Prachtige collectie

Vlotte, keurige levering. Hele mooie collectie op de website!

• Bezorging

Dank voor deze fijne review!

Prachtige aankoop super snel geleverd, top service!

Wij zijn fan van Hay maar nooit eerder via Hay direct besteld. Echt een aanrader, duidelijke website en snelle levering.

• Bezorging

Wat goed om te horen, dankjewel Claudine!

Hier bestel ik zeker terug

Ik kan HAY aan iedereen aanbevelen. Eerst en vooral is de webshop erg overzichtelijk, wat het winkelen al heel aangenaam maakt. Na de betaling kreeg ik telkens een update via mail waar het pakketje zich bevond. Een aantal dagen na de bestelling stond de postbode voor mijn deur met een zeer zorgvuldig ingepakt pakketje. Ik bestel zeker terug bij HAY.

• Bezorging

Dankjewel voor deze uitgebreide en positieve review. Dit stellen wij zeer op prijs!

Super tevreden

Toffe artikelen, mooie vormgeving als altijd, netjes verpakt& snel geleverd.

• Bezorging

Dat horen wij graag. Bedankt voor deze fijne review!

Snelle service, mooie kwalitatieve producten

Snelle levering en goed contact mocht je een vraag hebben. De kwaliteit van Hay is constant, je weet wat je kunt verwachten; kwalitatief design met een goede prijs. Ben al een tijdje fan :)

• Bezorging

Erg bedankt voor deze positieve review Susan, hier worden we blij van!

Over HAY

HAY.nl is de officiële webwinkel van HAY. In onze webwinkel vind je de gehele collectie van design meubels, accessoires en verlichting. Het Deense design merk HAY is in 2002 opgericht door het koppel Rolf en Mette Hay. Deense meubels uit de jaren ’50 en ’60 zijn een grote inspiratiebron geweest bij het opzetten van HAY. De belangrijkste uitgangspunten in het ontwerpproces zijn duurzaamheid en hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen. Er wordt veel samengewerkt met gevestigde als met nieuwe internationale ontwerpers. Naast onze webshop HAY.nl hebben wij ook 2 winkels in het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Je bent van harte welkom!