kut

je kan je niet uitschrijvrn van fit soort onzin

• Bezorging

Beste A. Walvius, Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent. Je kunt je via de review mail uitschrijven. Klik onderaan op 'uitschrijven' als je in de toekomst geen kiyoh e-mails meer wenst te ontvangen van HAY. Mocht je nog vragen hebben, je kunt altijd mailen naar [email protected]. Dan kijken wij met je mee. Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY.nl

Zeer goed.

Prachtig artikel. Heel snel geleverd.

• Bezorging

Prachtige kast, nooit meer via Hay.nl

De voorraadinfo op de site klopte niet, dus wat direct leverbaar stond liet ruim een maand op zich wachten; al wel volledig betaald uiteraard (535 euro). Klantenservice was telefonisch en per mail uiterst vriendelijk, maar bleef stil na verwachte leveringsweek. Zelf weer gebeld, bleek mijn order al wel binnen, maar niet herkend als bestelling en naar winkel gebracht als voorraad. Niet professioneel. Leveringsdatum telefonisch doorgekregen, geen bevestigingsmail, ook niet van vervoerder. Op leverdatum uiteindelijk in de middag bezorgd. En vervolgens einde middag een mailtje van de vervoerder dat het pakket die dag ingepland stond, tussen 9 en 17 uur.

• Bezorging

Beste Caro, Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service en bezorging. Onze excuses hiervoor. Ik wil je graag bedanken voor deze uitgebreide feedback, dit zullen we zeker meenemen om onze service te verbeteren. Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Een fijne dag! Vriendelijke groet, Klantenservice HAY.nl

Korte retour tijd

Het vloerkleed dat innestelde had bleek qua kleur niet goed te matchen met de bank. Helaas is de retour termijn maar 14dagen en was ik dus te laat…. Naar mijn mening is 14 dagen ook wel echt kort

• Bezorging

Beste L. Wierda, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons retourbeleid. Indien gewenst lichten we dit graag nog even toe. Mocht het uitkomen dan kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Voor nu een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY.nl

extreem lange levertijd zonder update of tracking info

extreem lange levertijd zonder update of tracking info

• Bezorging

Beste Jeroen, Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Bedankt voor deze review, we zullen de feedback meenemen om onze service en bezorging te verbeteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice HAY.nl

Prima ervaring met het bestellen bij Hay, alleen ze blijven maar aandringen op een review...

Echt helemaal prima, de bestelling en bezorging. Alleen jammer dat je steeds maar weer een reminder ontvangt om een review te sturen. Ik vond het ook weer niet zo bijzonder, deze bestelling, om hier speciaal een review voor te schrijven (er zijn ook veel eenvoudiger tools om feedback te geven, is mijn ervaring bij een ander bedrijf waar ik vaak bestellingen doe). Dus dit puntje van die reminders is voor mij de enige negatieve ervaring, maar is er wel één, anders was het een 5 sterren score....

• Bezorging

Bedankt voor deze review! We zullen de feedback over onze review reminder meenemen om onze service te verbeteren.

Klantvriendelijk, goede informatie en snelle, zorgvuldige verzending

Ik vond het fijn dat je al bij een laag bedrag geen verzendkosten betaald. Ook was de kandelaar die ik bestelde niet op voorraad, maar werd daarvoor heel goed geïnformeerd.

• Bezorging

Erg fijn om te horen dat je goed op de hoogte werd gehouden over de levertijd. Een terugkoppeling zoals deze stellen wij zeer op prijs. Bedankt!

Mooie producten, goede service

Service is top!

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Gewoon wat je er van verwachten mag.

Eenvoudige bestelprocedure en goed product.

• Service N.v.t.
  • Bezorging

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

HAY! Fijne ervaring, mooie producten en goede service!

Hele fijne ervaring met HAY! Voor het eerst besteld en heel erg blij met de prachtige producten en goede service. Veel dank!

• Bezorging

Enorm bedankt voor deze positieve review!

excellent design

I would suggest to choose a cheaper delivery and free of charge return (as do H&M and Inditex). If I knew that I could return easily I would definitely order more of HAY products

• Ease of ordering
  • Delivery

Thanks for this positive review and explanation. We will definitely use this feedback to improve our service. Thank you!

Prima !

Vlotte, snelle, ordelijke levering !!

• Bezorging

Hier worden we blij van. Dankjewel!

prima service en kwaliteit

Ik heb een design kapstok besteld. Mooie kwaliteit en snelle service.

• Bezorging

Beste Annette, Dankjewel voor deze positieve review. Wat goed te horen dat je zo tevreden bent met de kapstok. Veel plezier ermee!

Heel erg goed

Ik bestelde 2 producten en had ze binnen 2 dagen in huis. De kwaliteit was top en zoals gehoopt/verwacht. Daarnaast was het stevig ingepakt en niet beschadigd.

• Bezorging

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor je review.

Goede snelle service

Goede snelle levering super blij met het product.

Heel blij!

Goede service en persoonlijk contact over de levering. Ben heel blij met mijnaankopen

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Mooie glazen vaas besteld en die was heel aangekomen.

• Service N.v.t.
  • Bezorging

Beste Jessica, dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review.

Top kwaliteit

Snelle levering, de spullen waren goed beschermd verpakt en ik ben groots fan van de producten van Hay.

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat alles bevalt.

Mooie online collectie.

Prachtige kaarsen in vele kleuren geshopt.

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de review!

HappyColourCandle

Spiral kaars tovert elke dag een smile on my face! :-)

• Bezorging

Super om te horen dat je zo blij bent met de kaars. Dankjewel voor deze positieve review!

Prima service en mooie producten.

Kandelaars en kaarsen gekocht. Zeer tevreden mee!

• Bezorging

Hier worden we blij van. Dank!

Prima shop

Originele Hay paraplu besteld. Snel geleverd en goed stevig verpakt, wat on dit geval gezien de kwetsbaarheid van het artikel een must was.

• Bezorging

Beste Jacqueline, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering. Dankjewel voor deze review!

Wát een gave spulletjes

Ik heb het kratje gekocht in de kleur lavendel en een aantal twisted candles in vrolijke pasteltinten. Super mooie kleuren en kwaliteit! Ik heb nog een paar mooie kandelaars van HAY op mijn verlanglijstje staan!

• Bezorging

Wat goed om te horen dat je zo blij bent met het kratje en de kaarsen. Dank voor je positieve review!

Delivery was good but it took too long

The people who delivered we’re friendly and helpful but we had to wait 3 weeks for a time after the furniture reached the warehouse.

• Bezorging

Thank you for your review and feedback. We will use your feedback to improve our service. Good to hear the people who delivered were friendly and helpful!

Zeer mooie producten en goede service!

De producten waren zoals verwacht en de levering verliep vlot.

• Bezorging

Beste Jelke, Erg fijn om te horen dat alles naar wens is. Dankjewel voor de review!

Spuistraat 281 1012 VR Amsterdam

+31-(0)20-3708851

Over HAY

HAY.nl is de officiële webwinkel van HAY. In onze webwinkel vind je de gehele collectie van design meubels, accessoires en verlichting. Het Deense design merk HAY is in 2002 opgericht door het koppel Rolf en Mette Hay. Deense meubels uit de jaren ’50 en ’60 zijn een grote inspiratiebron geweest bij het opzetten van HAY. De belangrijkste uitgangspunten in het ontwerpproces zijn duurzaamheid en hoge kwaliteit tegenover betaalbare prijzen. Er wordt veel samengewerkt met gevestigde als met nieuwe internationale ontwerpers. Naast onze webshop HAY.nl hebben wij ook 2 winkels in het centrum van Amsterdam en Rotterdam. Je bent van harte welkom!