Geen horloge ontvangen en geen contact te krijgen met bedrijf

Drie dagen geleden een horloge besteld en betaald dat de volgende dag in huis zou zijn. Volgens de website is het horloge nog niet eens verzonden. Op mijn email wordt niet gereageerd en als ik de klantenservice bel wordt de verbinding verbroken.

Beste Eline, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat er vertragingen zijn, hetzij in onze magazijnen wegens de vakantieperiode, hetzij bij PostNL. Alle bestellingen van deze week worden uiterlijk morgen geleverd, behoudens ongelukken. Kunt u ons contacteren via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer? Dan kijken wij de status van uw bestelling graag even na. Met beste groeten, Lotte Valante

Late levering. Kan niet retour.

Heel jammer!! Na een mail gestuurd te hebben dat de levering lang duurt, na bijna een week dan toch mijn bestelling ontvangen. De Luxe Smartwatch is niet als op de foto. De kast is rond, het schermpje is een veel kleiner vierkant, in tegenstelling tot het stickertje dat op de foto zichtbaar is. Deze sticker liet me geloven dat de hele kast het scherm zou zijn. Dit ontdekte ik natuurlijk pas NA het artikel uit het plastic, en het doosje gehaald te hebben; en opgeladen, want dat staat in de handleiding. Dezelfde avond aangegeven dat ik het artikel retour wil sturen. Ingewikkelde procedure: "klik hier" voor retour-formulier. Zover nooit gekomen. Net als de review van 11-4-2022: Het plastic, ofwel de verzegeling is verbroken. Met het oog op zweet, corona, etc kan er niet geretourneerd worden. " Geopende doosjes betekenen voor ons compleet waardeverlies. In tijden van corona kunnen wij watches waarvan de verpakking verbroken is, niet meer doorverkopen. Niemand wil in tijden van corona een gebruikte watch ontvangen. Wij hopen dat u daarvoor begrip kunt opbrengen." Ik krijg het aanbod om 25 % terug te krijgen van het aankoopbedrag, als ik toch besluit te retourneren dan moet ik er goed van doordrongen zijn dat er "geen gebruikssporen gedetecteerd mogen worden anders krijg ik mijn geld niet terug" en aangezien het retourneren voor mijn kosten komt (want ik heb de verpakking geopend!) kan ik net zo goed op hun aanbod ingaan, want ik vermoed dat er sowieso gebruikssporen gevonden zullen worden... Treurig dat corona hiervoor als excuus gebruikt wordt.

Beste H., Eerst en vooral excuses voor uw negatieve ervaring. Uiteraard kunt u wel retourneren. Wij doen dit voorstel alleen omdat wij toch merken dat er na corona niemand nog een gebruikte watch wenst te ontvangen. Werkte de link naar het return center dan niet? Kunt u ons nog eens aanschrijven hierover, dan komen wij binnen de 24 uur bij u terug. Met beste groeten, Lotte Valante

Prima afhandeling en smartwatch voldoet aan verwachting. verwachting

Heb de smartwatch besteld en deze zou na een paar dagen worden bezorgd door GLS. Via track en trace pakketje gevolgd, maar dit staat tot op de dag van vandaag ( ruim 3 weken geleden verstuurd door Valante) nog steeds bij GLS om te worden bezorgd!! Ik heb 3 dagen na aankoop via email aan Lotte aangegeven, dat er geen bezorging had/heeft plaatsgevonden. 1 week later is er vervolgens door Valante contact opgenomen met GLS en een paar dagen daarna is er opnieuw een smartwatch door Valante verstuurd. Deze is door Post.nl netjes een paar dagen later bezorgd. Ben er blij mee en de smartwatch werkt prima!

Snelle reactie op mijn vraag !horloge doet het gelukkig weer!

Snelle levering. Kan niet retour sturen.

Ik had een smartwatch besteld maar die zat niet lekker met het passen. Ik heb hem 2sec om gehad en daarna alles terug in de doos. Verder heb ik er niks mee gedaan. Vervolgens contact gehad om de smartwatch terug te sturen en de reden uitgelegd met de duidelijkheid op het niet gebruikt te hebben. Dit hielp allemaal niet en zou met het terug sturen me geld niet terug krijgen omdat het plastic rondom de doos open was geweest. Dit is zo op te lossen maar daar zijn ze te arrogant voor om naar te luisteren. Het gaat er alleen maar om dat ze zoveel mogelijk verkopen en dan kan je natuurlijk niks terug gezonden krijgen. wat is dat een ...................…................. bedrijfsinstelling.

Beste, Dit is duidelijk een misverstand. Uiteraard kunt u bij ons gemakkelijk retourneren, alleen vragen wij altijd even een foto van de huidige toestand van het pakje, watch en toebehoren. Nadat wij die foto ontvangen hebben, krijgt u van ons dan de retourinstructies en mag u gewoon retourneren. U moet er wel op toezien dat er geen waardeverlies is door intensieve gebruikssporen, want dan kunnen wij de watch ook niet meer verder verkopen. Wij zouden u willen vragen om ons te contacteren via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer en het probleem nog eens te schetsen. Dan komen wij snel bij u terug om u verder te assisteren. Met beste groeten, Lotte Valante

Super in een woord.

Heeft deze Valante Smart-Fit Smartwatch een dag om mijn pols. Wilde hiermede laten weten een prachtig Horloge plus alle apps die er op zitten goed werken ben er zo blij mee als een kind. Daarom als uw een keus maakt bij VALANTE een goede keus is perfect Succes met uw aankoop en nog dit goede Service fijn bedrijf. Met de vriendelijke groet. Dhr van Gils.

Super snelle levering

Gisteren besteld en vandaag geleverd! Super service!! Mail dit snel en zorgvuldig werdt beantwoord! Zeker een aanrader om een mooi smartwatch te bestellen

Beste Corine, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. Uit uw verhaal maken wij op dat u inderdaad garantie kreeg, maar dat een vervangend item mogelijk verloren ging bij de post. Dit is natuurlijk ook voor ons overmacht. Mogen wij u vragen ons te contacteren via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer? Dan gaan wij bekijken hoe we dit samen kunnen oplossing. Met beste groeten, Lotte Valante

Ik heb een smartwatch gekocht bij Valante, Krijg veel complimenten over en is een mooie dames horloge.

Prachtig leuk horloge.

Helemaal weg van mijn horloge( echt voor vrouwen). De app vind ik een beetje moeilijk te hanteren, maar de klantenservice helpt je fantastisch. Nu is het gelukt om de app te installeren.

Mooi horloge!

Helemaal blij met het horloge. Alle functies werken. Met het bandje had ik minder geluk maar dit is netjes opgelost.

Beste Anne, Allereerst excuses voor uw negatieve ervaring. Deze strookt echter niet om de ervaring van onze tienduizenden tevreden klanten. Wat de bandjes betreft moet er altijd een onderscheid gemaakt worden tussen gebruiksschade en fabricagefouten. Wellicht heeft onze klantenservice geoordeeld dat het gaat om gebruiksschade. Wij zijn echter altijd bereid om dit te herbekijken en sámen een oplossing te vinden. Wij kijken uit naar uw berichtje via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer. Met beste groeten, Lotte Valante

Verzending was vlot

Na wat problemen met opstarten Ben ik tevreden

snel en vr

ben zeer goed en vakkundig en heel snel zelf in het weekend geholpen zaterdag gemaild en de zelfde dag al antwoord

Snelle feedback

Snelle en duidelijke reactie op mijn mail.

Goede en snelle service binnen 1 dag.

Geen levering

Ik heb vrijdag 26 november in de middag een horloge besteld war bij staan dat het dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Netjes een bevestiging gehad van de bestelling maar daarna was het stil. Zaterdag geen mail met verzend gegevens en geen horloge geleverd. Zondag mailtje gestuurd en in de reactie werd mij verteld dat maandag de verzendgegevens toegestuurd zouden worden( dit trouwens in heel gebrekkig Nederlands, beetje raar voor een Nederlands bedrijf).Maandag geen verzend gegevens en geen horloge geleverd. Dinsdag mailtje gestuurd en daarin antwoorden ze dat PostNL het druk heeft. Ook om Tracy en tracé nummer gevraagd maar dat konden ze niet geven want dat was nog niet geactiveerd, hmmmmm volgens mij heb je meteen een code zodra je het bij PostNL aanbied. Ik hoop dat er nog een horloge geleverd word maar ik begin het idee te krijgen dat ……….

Beste Heico, Uiteraard leveren wij gewoon binnen de 1 - 2 werkdagen. Helaas zijn ook wij afhankelijk van de postdiensten. Vanwege de drukte rond Black Friday en Cyber Monday zijn er momenteel vertragingen. Dit is compleet buiten onze wil en ook heel vervelend voor ons. Onze oprechte excuses daarvoor. Mogen wij u vragen om ons even te contacteren via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer? Dan kijken wij de status nog even na voor u. Met beste groeten, Lotte Valante

Ik ben tevreden met mijn smartwatch.

Na begin moeilijkheden ( ik ben al 90 jaar oud) is het met hulp van Valante toch goed gekomen.

Ik heb reeds twee maal gehad, maar ik steeds een gerichte oplossing. Ik ben dan ook zeer t

Ik heb reeds twee maal problemen gehad met iets, maar door simpele tips ben ik verder geholpen. Ik heb heel gauw een reactie gekregen. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service.

Opzich niet slecht!

Samen met een vriendin een valante smart watch gekocht een maand of 4 geleden. Het is opzicht geen slecht ding maar naar mate je het begint te begrijpen komen er wel wat zaken naar boven. 1. Ik durf er niet mee te douchen na een aantal reviews te hebben gelezen dat er vocht achter het scherm kwam 2. Ik kan een eenvoudige wekker functie nergens vinden of het zit er niet op. 3. Elke nacht als ik me omdraai dan schiet ie aan en is je kamer verlicht alsof het dag is hahahha 4. Met trainen registreert ie net alles. 5.elke update of backup van bijvoorbeeld gaat je horloge als een gek tekeer. 6 de app is slecht vertaald en is niet altijd duidelijk. Ik kan nog wel even doorgaan. Maar eerlijk is eerlijk op die kleine punten is het totaal geen slecht horloge maar voor sporten ga ik toch voor een andere kiezen die zaken beter registreert. Voor beginners zou ik hem zeker adviseren.

Niet helemaal tevreden

Ik heb afgelopen zomer een smartwatch gekocht. Het koppelen ging vanzelf, echter enkele functies werkten niet. Na diverse mailtjes ben ik goed geholpen, op de slaapfunctie na, die kregen we niet aan de praat. Nou vond ik dat niet het belangrijkste, dus heb het zo gelaten. Enkel weken geleden is de verbinding tussen mijn telefoon en smartwatch verbroken. Ik heb alle devices gereset, maar nog steeds wordt de smartwatch niet gekoppeld. Na mijn eerste redelijk goede ervaring met de klantenservice, heb ik dit probleem voorgelegd. Ik heb daar geen reactie op mogen ontvangen en dat valt me erg tegen. Nu heb ik een smartwatch waar ik niets aan heb.

Beste Irma, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. Wij vermoeden echter dat er iets is misgelopen in de communicatie. U weet dat wij zeven dagen op zeven klantenservice verlenen en dat u bij ons altijd terechtkan. Wij hebben het even nagekeken en wij vinden van u dus geen berichtje, mailtje of chat terug over het niet functioneren van de verbinding. Stuurde u wel naar info@valante.nl of maakte u gebruik van de chat? Wij zouden u willen vragen om ons nog eens te contacteren via info@valante.nl of via de chat en dan gaan wij er alles aan doen om dit technisch probleem op te lossen. Doorgaans heeft het verliezen van verbinding te maken met veranderde instellingen in uw telefoon (bijvoorbeeld naar aanleiding van een update) en kunnen wij dit verhelpen met enkele instructies. Wij kijken uit naar uw berichtje om dit samen met u op te lossen. Met beste groeten, Lotte Valante

Beter kan bijna niet

Ik heb nog nooit eerder een bedrijf ontmoet dat zo goed omgaat met zijn klanten. Ik had een smartwatch besteld, maar het kwam niet binnen de beloofde 24 uur. Daarom kreeg ik al een betere versie voor dezelfde prijs. Helaas had de smartwatch een probleem dat via de helpdesk niet verholpen kon worden. Daarop kreeg ik direct een nieuwe smartwatch toegestuurd. Dat noem ik goede service. De vijf sterren zijn dik verdiend. Els

Nette snelle en goede service

Bij Valante een smart watch besteld, de levering was snel, een mooie en fijne smartwatch Toen er een probleem met mijn smartwatch was, heb ik contact opgenomen. Ik werd snel geholpen, ze dachten met mij mee, gaven suggesties wat ik nog kon proberen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe smartwatch gekregen, ook deze levering ging snel. Ook mijn dochter heeft hier een watch besteld en is hier ook heel blij mee. Ik ben uiterst tevreden over deze webshop en ik raad iedereen die graag een smartwatch zou willen voor een nette prijs, hier een mooie te bestellen.

Super fijne servies

Fijne servies en goed contact via de mail.

Super tevreden.

Mijn vrouw en ikzelf hebben allebei een Smartwatch van Valante in gebruik, en we zijn er allebei super tevreden over. Onze volgende aankoop van een smartwatch zal ongetwijfeld ook Valante zijn. Ook de service is super.

Heel tevreden!

Heel tevreden!

Mooi horloge

Mooi horloge ziet er goed uit.de handleiding is in het Engels.na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik de Nederlandse gebruiksaanwijzing. Binnen 3 minuten had ik het horloge aan de gang.is ook te downloaden op de site. Goede service.