Oplichters, KOOP HIER NOOIT!

Een halve ster is al te veel. Horloge besteld op 3 maart,betaald met iDeal. Volgens de site :levering volgende dag. Er kwam niks,na een week nog niet. Toen een bericht dat het vertraagd was (komt uit China dus) en dat het nog wel 3 weken zou duren. Daarop heb ik de order geannuleerd (wettelijk toegestaan binnen 14 dagen). Dat verzoek bleven ze maar negeren, allerlei aanbiedingen sturen en een ander product voorstellen. Na veel gemail eindelijk de bevestiging dat de order geannuleerd was . En terugbetaling binnen 14 dagen. Maar geen geld gezien. Wel werd het horloge geleverd op 24 maart. Klacht gestuurd, waar op gereageerd werd met een standaard e-mail (ze werken met een template denk ik). Retourprocedure opgestart. Werd pas na aandringen en vele e-mails geaccepteerd. Horloge teruggestuurd, track and trace toont dat het 3 april bij ze is ontvangen. Na een week gemaild waar mijn geld bleef. Dat was in behandeling. Na een week nog geen geld, weer gemaild, weer zo’n template verhaal, ze zouden het doorsturen. Nu is het 6 mei. Nog steeds geen geld. Wel vele e-mails gestuurd en vele berichten terug ontvangen dat het is doorgegeven. HET ZIJN OPLICHTERS. Ik ga aangifte doen bij de politie.

Slechte service en producten anders dan getoond op website

Product gekocht, werd snel geleverd. Opengemaakt en direct geconstateerd dat het de verkeerde kleur was. Direct contact opgenomen met Valante, ik kreeg een aanbod van 30% extra korting of ik zou de retour instructies ontvangen. Aangegeven dat ik wilde retourneren en toen kreeg ik te horen dat het niet kon i.v.m. gebruikerssporen etc. Horloge is niet gebruikt en plastic zit er nog op, doosje zit geen krasje op en toch zeggen dat het niet retour kan. Bizar, mijn advies zou zijn om hier niets te kopen. Mocht je het wel willen? Lees dan even de andere reviews op bijv. trustpilot.

Smartwatch besteld, kan retourkaart geen geld

Smartwatch besteld, thuis uit de doos gehaald en geprobeerd te connecten met smartphone. Dit lukte niet na hulp van Valante, toen aangegeven dat ik de koop wilde ontbinden. Daarna nog enkele intimiderende mails gekregen dat het om persoonlijke hygiëne ?? niet retour kon. Uiteindelijk verzandde dit na herhaling van zetten in een retouropdracht. Watch teruggestuurd maar geen geld terug gekregen. Uit handen gegeven aan rechtsbijstand, maar advies is negatief !!!!

‼️‼️‼️Criminelen

‼️‼️‼️Nooit hier wat kopen! ‼️‼️‼️Nooit hier wat kopen!! ‼️‼️ Ontzettend slecht bedrijf !! Kreeg een horloge opgestuurd die kapot was die heb ik geretourneerd wat ontzettend veel moeite koste en heel gemail. 4 maand later kreeg ik pas mijn nieuwe horloge binnen in de tussentijd heb ik allang een ander horloge gekocht. Nu mag ik de 2de niet retourneren vanwege het retourtermijn en moet ik hem betalen, terwijl zij zelf er te lang over hebben gedaan. Moet nu 120 euro betalen omdat ze er gelijk een incasso bureau bijhalen voor een horloge die ik niet eens heb! Want die tweede heb ik terug gestuurd! Belachelijk, en de klantenservice zegt mij niet te kunnen helpen. Slecht bedrijf criminelen zijn het !!

Ik kreeg het horloge en het bandje was kapot. Er werdt gelijk 20 euro overgemaakt zodat ik een nieuw bandje kon haken

Valante, mee uitkijken. Geen retourservice. Gekd ben je kwijt

Helaas maanden en veel standaard reactie mails van Valante, Lotte, Sanne etc verder dat ze graag het probleem oplossen. Pakket retour gestuurd van eerder geannuleerde order (waar valante al mee had ingestemd) na weken niet leveren, 89 euro na maanden en veel beloftes nog steeds niet terug gekregen. Voelt als oplichting en is dat feitelijk ook als je hebt betaald voor niets.

Zeer leuk bedrijf en zeer behulpzaam . Ik ben er zeer tevreden over . Echt top

Voelt als oplichting

Drie maanden terug veel te laat geleverd product van een al geannuleerde order geretourneerd. Na vele beloften en excuses nog steeds niet mijn geld terug. Iedere keer een ander excuus over een betaal provider of interne fout, terwijl in nl een overboeking in 3 minuten geregeld is. Op recenties/reviews reageren ze snel met mooie verhalen, maar die zijn er alleen om hun eigen handel te beschermen en te doen lijken of ze wel serieus zijn. Telefonisch zijn ze onbereikbaar ivm personeels te kort. Ik zie online dat er meerdere mensen zelfde probleem ervaren met dit bedrijf. Als je verstandig bent, koop je elders is mijn advies. Anders een dure gok.

Beste Chris, Onze excuses voor uw negatieve ervaring. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er bepaalde dingen mislopen als gevolg van een menselijke vergissing of technisch mankement. Wij zouden u willen vragen om ons te contacteren via [email protected] met vermelding van uw ordernummer. Wij zijn er zeker van dat wij samen wel tot een oplossing komen. Met beste groeten, Sanne Valante

slecht bedrijf

Dit bedrijf verdiend een prijs.. voor de slechtste klantenservice van nederland.

Beste J., Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. Uw ervaring strookt echter niet met die van onze tienduizenden tevreden klanten. Mogen wij u eerbiedig vragen om contact op te nemen via [email protected] met vermelding van uw ordernummer? Ook graag even het probleem uitleggen en dan zijn wij er zeker van dat wij samen wel tot een oplossing komen. Met allerbeste groeten, Lotte Valante

BESTEL HIER NIET

PAS OP: Bedrijf heeft wurg retourvoorwaarde. Door corona kun je bijv. je smartwatch niet retourneren? welk bedrijf doet dat.....

Beste Free Rider, Onze excuses voor uw negatieve ervaring. Wij vermoeden dat er een misverstand in het spel is. Retourneren verloopt bij ons heel soepel. Alleen moeten wij er wel zeker van zijn dat er geen intensieve gebruikssporen zijn. Werkelijk niemand wil een gebruikte smartwatch krijgen, nog minder in tijden van post-corona, Daarom dat wij eerst even een foto van de actuele toestand van het toestel vragen. Mogen wij u vragen om contact op te nemen via [email protected] met vermelding van uw ordernummer? Dan kunnen wij uw retouraanvraag verder afwerken. Met beste groeten, Chantal Valante

Waardeloze service

In december, voor kerst, de fem fit 1 gekregen van mijn vriend. Helaas hield de watch er mee op na 6 maanden gebruik, de batterij binnen enkele uren leeg. Hierop heeft mijn vriend contact gezocht met Valente. Dit contact verliep stroef. Volgens de klantenservice moesten er bepaalde functies uitgeschakeld worden op de watch. Echter had ik deze functies al standaard uit. Na veel mailtjes heen en weer hierover leek de klantenservice het te begrijpen, inmiddels waren er al 3 weken verstreken. Conclusie: we sturen je een nieuwe watch. Na 2 weken niets te hebben gehoord is mijn vriend er dan maar weer zelf achteraan gegaan. Ja, we gaan de watch opsturen.... 1 week verder hadden we nog niets ontvangen.. Weer zelf erachteraan gegaan, bleek dat de fem fit 1 niet meer leverbaar was en wouden ze graag de fem fit 2 sturen. Hier mee akkoord gegaan, maar dit hadden we nooit moeten doen.. Deze batterij is al binnen 2 dagen leeg, terwijl alle functies uit staan. Enkel Bluetooth staat aan. De lay-out is waardeloos, er missen functies die op de fem fit 1 wel zaten.. Ook is deze horloge groter, past dus niet om mijn pols. En dan nog maar niet te spreken over de app, wat een waardeloos iets! Precies dezelfde app als de smartwatches van AliExpress. Slurpt je batterij van je telefoon leeg en is echt niet gebruiksvriendelijk. Na enkele uren dragen de horloge dus weer in het doosje gedaan en gemaild naar de klantenservice. Je raad het al, het horloge kan niet retour. Waar is mijn 14dagen retourrecht? Nee, op vervangende artikelen doet Valente geen retour want je bent akkoord gegaan met deze watch. Wat mails later en de klantenservice reageert niet meer. Inmiddels zijn de 14dagen verstreken en zit ik met een waardeloos horloge omdat dit bedrijf zijn klanten en klachten niet serieus neemt. Absoluut geen aanrader dit bedrijf!

Beste, Het spijt ons van uw negatieve ervaring. Indien u ons even contacteert via [email protected] proberen wij samen met u een oplossing te zoeken. Met beste groeten, Lotte Valante

Geen horloge ontvangen en geen contact te krijgen met bedrijf

Drie dagen geleden een horloge besteld en betaald dat de volgende dag in huis zou zijn. Volgens de website is het horloge nog niet eens verzonden. Op mijn email wordt niet gereageerd en als ik de klantenservice bel wordt de verbinding verbroken.

Beste Eline, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat er vertragingen zijn, hetzij in onze magazijnen wegens de vakantieperiode, hetzij bij PostNL. Alle bestellingen van deze week worden uiterlijk morgen geleverd, behoudens ongelukken. Kunt u ons contacteren via [email protected] met vermelding van uw ordernummer? Dan kijken wij de status van uw bestelling graag even na. Met beste groeten, Lotte Valante

Late levering. Kan niet retour.

Heel jammer!! Na een mail gestuurd te hebben dat de levering lang duurt, na bijna een week dan toch mijn bestelling ontvangen. De Luxe Smartwatch is niet als op de foto. De kast is rond, het schermpje is een veel kleiner vierkant, in tegenstelling tot het stickertje dat op de foto zichtbaar is. Deze sticker liet me geloven dat de hele kast het scherm zou zijn. Dit ontdekte ik natuurlijk pas NA het artikel uit het plastic, en het doosje gehaald te hebben; en opgeladen, want dat staat in de handleiding. Dezelfde avond aangegeven dat ik het artikel retour wil sturen. Ingewikkelde procedure: "klik hier" voor retour-formulier. Zover nooit gekomen. Net als de review van 11-4-2022: Het plastic, ofwel de verzegeling is verbroken. Met het oog op zweet, corona, etc kan er niet geretourneerd worden. " Geopende doosjes betekenen voor ons compleet waardeverlies. In tijden van corona kunnen wij watches waarvan de verpakking verbroken is, niet meer doorverkopen. Niemand wil in tijden van corona een gebruikte watch ontvangen. Wij hopen dat u daarvoor begrip kunt opbrengen." Ik krijg het aanbod om 25 % terug te krijgen van het aankoopbedrag, als ik toch besluit te retourneren dan moet ik er goed van doordrongen zijn dat er "geen gebruikssporen gedetecteerd mogen worden anders krijg ik mijn geld niet terug" en aangezien het retourneren voor mijn kosten komt (want ik heb de verpakking geopend!) kan ik net zo goed op hun aanbod ingaan, want ik vermoed dat er sowieso gebruikssporen gevonden zullen worden... Treurig dat corona hiervoor als excuus gebruikt wordt.

Beste H., Eerst en vooral excuses voor uw negatieve ervaring. Uiteraard kunt u wel retourneren. Wij doen dit voorstel alleen omdat wij toch merken dat er na corona niemand nog een gebruikte watch wenst te ontvangen. Werkte de link naar het return center dan niet? Kunt u ons nog eens aanschrijven hierover, dan komen wij binnen de 24 uur bij u terug. Met beste groeten, Lotte Valante

Prima afhandeling en smartwatch voldoet aan verwachting. verwachting

Heb de smartwatch besteld en deze zou na een paar dagen worden bezorgd door GLS. Via track en trace pakketje gevolgd, maar dit staat tot op de dag van vandaag ( ruim 3 weken geleden verstuurd door Valante) nog steeds bij GLS om te worden bezorgd!! Ik heb 3 dagen na aankoop via email aan Lotte aangegeven, dat er geen bezorging had/heeft plaatsgevonden. 1 week later is er vervolgens door Valante contact opgenomen met GLS en een paar dagen daarna is er opnieuw een smartwatch door Valante verstuurd. Deze is door Post.nl netjes een paar dagen later bezorgd. Ben er blij mee en de smartwatch werkt prima!

Snelle reactie op mijn vraag !horloge doet het gelukkig weer!

Snelle levering. Kan niet retour sturen.

Ik had een smartwatch besteld maar die zat niet lekker met het passen. Ik heb hem 2sec om gehad en daarna alles terug in de doos. Verder heb ik er niks mee gedaan. Vervolgens contact gehad om de smartwatch terug te sturen en de reden uitgelegd met de duidelijkheid op het niet gebruikt te hebben. Dit hielp allemaal niet en zou met het terug sturen me geld niet terug krijgen omdat het plastic rondom de doos open was geweest. Dit is zo op te lossen maar daar zijn ze te arrogant voor om naar te luisteren. Het gaat er alleen maar om dat ze zoveel mogelijk verkopen en dan kan je natuurlijk niks terug gezonden krijgen. wat is dat een ...................…................. bedrijfsinstelling.

Beste, Dit is duidelijk een misverstand. Uiteraard kunt u bij ons gemakkelijk retourneren, alleen vragen wij altijd even een foto van de huidige toestand van het pakje, watch en toebehoren. Nadat wij die foto ontvangen hebben, krijgt u van ons dan de retourinstructies en mag u gewoon retourneren. U moet er wel op toezien dat er geen waardeverlies is door intensieve gebruikssporen, want dan kunnen wij de watch ook niet meer verder verkopen. Wij zouden u willen vragen om ons te contacteren via [email protected] met vermelding van uw ordernummer en het probleem nog eens te schetsen. Dan komen wij snel bij u terug om u verder te assisteren. Met beste groeten, Lotte Valante

Super in een woord.

Heeft deze Valante Smart-Fit Smartwatch een dag om mijn pols. Wilde hiermede laten weten een prachtig Horloge plus alle apps die er op zitten goed werken ben er zo blij mee als een kind. Daarom als uw een keus maakt bij VALANTE een goede keus is perfect Succes met uw aankoop en nog dit goede Service fijn bedrijf. Met de vriendelijke groet. Dhr van Gils.

Super snelle levering

Gisteren besteld en vandaag geleverd! Super service!! Mail dit snel en zorgvuldig werdt beantwoord! Zeker een aanrader om een mooi smartwatch te bestellen

Beste Corine, Allereerst onze excuses voor uw negatieve ervaring. Uit uw verhaal maken wij op dat u inderdaad garantie kreeg, maar dat een vervangend item mogelijk verloren ging bij de post. Dit is natuurlijk ook voor ons overmacht. Mogen wij u vragen ons te contacteren via [email protected] met vermelding van uw ordernummer? Dan gaan wij bekijken hoe we dit samen kunnen oplossing. Met beste groeten, Lotte Valante

Ik heb een smartwatch gekocht bij Valante, Krijg veel complimenten over en is een mooie dames horloge.

Prachtig leuk horloge.

Helemaal weg van mijn horloge( echt voor vrouwen). De app vind ik een beetje moeilijk te hanteren, maar de klantenservice helpt je fantastisch. Nu is het gelukt om de app te installeren.