Snelle service en zeer goede kwaliteit

Mijn bestelling is zeer snel geleverd. Kwaliteit van het verpakkingsmateriaal zeer hoog, waardoor de polo echt als een cadeau bij je thuis komt! De polo zag er precies zoals verwacht uit! Goede kwaliteit stof, voelt erg zacht aan, stiksels e.d. netjes afgewerkt, kleur erg chic. Kortom, erg tevreden met mijn bestelling!

Perfecte polo

Mooie polo's, snelle levering, blijven mooi met wassen en strijken overbodig. Wat wil je nog meer.

Heerlijke polo

Fijne, snelle levering van de polo. Fantastische kleuren! Krijg complimenten als ik ze draag.

Top kwaliteit

Het draagt als een koning

Goed geregeld!

De polo’s zijn van hoogwaardige kwaliteit!

Heb al een aantal keren polo’s besteld tot volle tevredenheid. Snelle afhandeling en keurig verpakt.

Fijne polo en snelle levering, keurig verpakt

Mijn man had vaak moeite met het vinden van de juiste polo, omdat hij lang is. Alle truien en polo's die hij voorheen kocht, gingen krimpen en verliezen soms de pasvorm. Deze krimpt niet en past perfekt!

Top kwaliteit én service

Long sleeve polo's besteld en binnen een dag geleverd; helaas had ik niet de juiste maat ingevuld. Via het klantenformulier verzocht om contact, en binnen een paar uur werd er contact opgenomen om e.e.a. te bespreken en op te lossen! Kwaliteit van de polo's is TOP!!!

Wat een top Qlup!

Fantastisch shirt, helemaal het mannetje! Klein probleempje gehad en het werd meteen opgepakt en opgelost, service is super!

Prachtige polo

Eerste keer besteld daarvoor trouwe klant bij de lange nek, deze shirts doen er kwalitatief zeker niet voor onder, vindt ze persoonlijk beter zitten.

Top Polo

Na jaren zoeken per toeval, door het ontmoeten van de zaakvoerders van Qlup of King op een terras aan de NL kust, de ideale Polo gevonden. Ik draag zowel de korte als lange mouwen. Zeer comfortabel en stijlvol. Ook de kwaliteit is zeer goed. Kortweg, ik ben Fan.

Fijne makkelijke website & snelle bezorging

Fijne polo’s, mooie verpakking. Net een cadeautje

Hele fijne Polo, lekker stof, zit super

Het zijn hele mooie en fijne polo's. Stof is heerlijk, pasvorm goed, mooie details.

Top polo’s en snel geleverd.

Met afstand mijn fijnste poloshirts.

Goede fit en snelle bezorging

Leuk, nieuw merk. Shirt zit goed en kleedt strak af.

Super fijne polo's met snelle levering!

Zeer tevreden over deze polo's!

Mooie polo, fijn materiaal

Volgende dag in huis. Mooie foto, fijn materiaal van goede kwaliteit. Leuk fris kleurtje.

Lekker snelle service!

Mooie polo’s, makkelijk besteld en snel geleverd.

Top kwaliteit en service

Mooie kleuren, goede kwaliteit stof, goede kwaliteit/prijs en snelle service. Wat wil je nog meer.

TOP!

gewoon TOP!!

Snel, goed, mooi

En prijs- kwaliteit al helemaal dik op orde

Onnodig om om een beoordeling te geven: gewoon TOP!!!

Niet verder vertellen anders loopt iedereen met QLUP of Kings!!

Hele fijne polo!

Mooie kleuren, goede maatvoering, perfecte- en snelle service!

Mooi shirt en bij retourzending snel een grotere maat ontvangen, heel blij mee!

Fijne zachte polo met goede lange mouwen voor mijn partner van 1,93 cm. Had bij retourneren gevraagd om een maatje groter en die viel binnen een week op de deurmat. Helemaal top. Hij gaat er zeker van genieten. Nog nooit zo’n lange mouwen gehad. Echt een verademing. Was altijd moeilijk om lang genoeg shirt en idem mouwen te vinden.

De fijnste polo

Zit fijn en na het wassen krimpt de polo niet. Helemaal top!

Over QLUP of Kings

The perfect polo by QLUP of Kings! Weg met het pak, leve de polo! Van onze koninklijke polo’s mag je heel wat verwachten. De perfecte pasvorm, ultiem draagcomfort, anti-krimp stof en kleurbehoud bijvoorbeeld. Dat is jouw QLUP of Kings polo. Maar ook: perfecte kleuren en oprechte aandacht voor duurzaamheid.