Ik vond het een heel mooi shirt wat betreft het model de kleur en de stof.

Zoals ik al zei een mooi shirt alleen waren de mouwen wat te lang ondanks dat ik die bereken tool van jullie had gebruikt. Dus heb ik hem geretourneerd, maar ik zal zeker nog vaker van jullie collectie bestellen.

TOP!!

Eindelijk mijn beste polo ooit gevonden.

Beautifull and superb quality

Great service Perfect colours Outstanding quality fabric, even after numerous months 10/10

Retourneren goed opgelost

Prachtige polo's Te klein besteld. direct nieuwe besteld en betaald. Mails gestuurd maar helaas geen reactie. ( geen telefoonnummer) Qlup heeft het achteraf prima opgelost Alles werd gecorrigeerd met goed aftersale service

Top polo

Mooie polo en prettig in het dragen.

Mooi dat mooi blijft

Fijne stof die ook na het wassen superfijn blijft. Alleen maar positief over Qlup of Kings!

Mooi verpakt goede kwaliteit en staat goed

Uitstekende service en persoonlijk advies

Na een per ongeluk verkeerd bestelde maat te hebben ontvangen, heb ik een mail gestuurd met de vraag om te ruilen en advies gevraagd welke maat mij het beste zou passen bij de door mij opgegeven lichaamsmaten. Omdat ik de kwaliteit van de long sleeve polo als uitstekend ervaarde en deze mooi aan het lichaam aansluit, wilde ik er meteen ook een paar in andere kleuren bestellen. Helaas was een van mijn voorkeuren, de zwarte polo, uitverkocht. Maar omdat QLUP bezig was met een inventarisatie zouden ze mij berichten indien er nog een zwarte polo in mijn maat zou zijn. Een dag later kreeg ik bericht dat er nog een zwarte polo was en heb ik meteen alle gewenste kleuren besteld. Een topservice! Nu even wachten op het voorjaar tot de nieuwe korte mouwen polo's er zijn!

mijn ervaring was prima

Mooie shirts. keurig verpakt. Jammer dat de maten maar tot xxl gaan. Per telefoon niet te bereiken.

Top kwaliteit

Top kwaliteit, passende prijs,vlot geleverd

Op de site ging steeds iets mis mrt de maat Op de bevestiging zag ik dat het weer een maat S was ipv xl snel mail gestuurd En de juiste was gestuurd ( top) Onwijs mooi en lekker shirt

Echt een mooie polo, keuze uit stijlvolle kleuren, zit comfortabel!

De long-sleeve polo zou ik zeker aanraden. Doen goed daar bij QLUP of Kings!

Voorbeeld voor velen

Uitstekende service en contact. Was vergeten kortingscode bij bestelling te vermelden, maar dat werd achteraf direct opgelost.

Vlotte levering van een prima produkt

Fijne polo, goede pasvorm.

Prachtige polo.

De polo die ik besteld had werd keurig verpakt op zondag zelfs bij mij bezorgd.Hij ziet er prachtig uit gemaakt van een mooie warme stof en zit prima

Ruilen ging soepeltjes.Daarvoor dank.

Wederom TOP !!

Vandaag mijn tweede Polo longsleeve ontvangen. Ook deze keer snel en perfect verzorgd. Het grote voordeel van deze Polo is dat hij in één klap je trui en blouse vervangt. Ideaal als je haast hebt. Vandaar dat ik een tweede heb besteld. Ook de kleur van deze Polo (night sky) komt overeen met wat er beloofd word. Als textielkenner durf ik te zeggen dat stof en de afwerking perfect is. Niet te dik niet te dun en mooi afgelocked waardoor het draagcomfort perfect is. Ik wacht met belangstelling op de zomer collectie…

Hallo

Van DHL het bericht ontvangen dat het product beschadigd is en retour gezonden is. Ik heb het product helemaal niet gezien. Als het goed is hebben jullie het product retour ontvangen en tot nu toe geen bericht van jullie ontvangen. Graag hier actie op! Een mail direct gestuurd en gelijk is er actie gekomen. Top. Had het product snel in huis. De levering in doos, vormgeving, is perfect. Top! Bedankt voor de service.

Happy met mijn nieuwe shirt, zal niet de laatste zijn

Mooooie kwaliteit!

Snel en zeker

Binnen een dag geleverd Zoals gebruikelijk zeer mooi gemaakt shirt

Top polo Top klantenservice

Polo besteld en dus in volle afwachting van wat zou gaan komen. Het wachten duurde gelukkig niet lang want de polo was er al de volgende dag. Niet verpakt in een goedkope verzendzak maar in een keurige doos die bij deze polo past en respect uitstraalt naar de klant. De kleur en pasvorm zijn exact zoals omschreven op de site. Helaas constateerde ik een klein foutje dat door de klantenservice snel werd opgepikt en adequaat werd opgelost. Service zoals het hoort. Ik heb inmiddels veel complimenten gehad en het draagcomfort is super. Ga ik weer bestellen??? 100% yessss

Top kwaliteit en pasvorm

Nieuw en onbekend merk voor mij. Positief verrast over de pasvorm, kwaliteit en service

Mooie en fijn te dragen polo's. Aanwinst voor de kledingkast!

Mooi product

Snelle service; bestelling de volgende dag reeds in huis. Mooie stof, goede kwaliteit en niet onbelangrijk, de Longsleeve zit heerlijk. Kortom een aanrader.

Super kwaliteit polo. Goeie service.

Over QLUP of Kings

The perfect polo by QLUP of Kings! Weg met het pak, leve de polo! Van onze koninklijke polo’s mag je heel wat verwachten. De perfecte pasvorm, ultiem draagcomfort, anti-krimp stof en kleurbehoud bijvoorbeeld. Dat is jouw QLUP of Kings polo. Maar ook: perfecte kleuren en oprechte aandacht voor duurzaamheid.