Top!!!

Goed product en snel geleverd! Kan niet beter!

mooi product, snel geleverd en prachtig verpakt

De kwaliteit van de polo en fit voldoet zeker aan de verwachting. De leveren was goed en snel; De verpakking is luxe, netjes en past bij de uitstraling van het shirt. Klein puntje: anno 2021 zou ik het plastic om het shirt anders oplossen (minder plastic gebruik niet waar). Kortom: klasse en top shirt en service!

Hi Alwin, Wat fijn dat de polo aan de verwachting voldoet. Hopelijk heb je er veel en lang plezier van! Als wij even mogen inhaken op het puntje betreft de plastic polybag, deze lijkt wellicht op plastic, maar is gemaakt van PLA (Poly Lactic Acid). Wanneer de zak in contact komt met grond in aanwezigheid van micro-organismen en vocht, breekt het af tot compost en werkt het als bodemverrijker. Mvg, QLUP

Top qualiteit!

Polo’s vervormen niet, zelf niet na vaak wassen

Toffe Polo

Op aanraden de Polo Blind gekocht. Goede kwaliteit polo en een mooie sluiting bij de hals die de polo toch net iets wat zakelijker maakt. Ook de levering en persoonlijke aandacht is echt een aanrader!

Mooie polo's met heerlijk draagcomfort

Toffe site; Mooie polo's; Eenvoudig te bestellen en snel verzonden; Keurig (milieuvriendelijk/geen plastic) verpakt; Prettig draagcomfort van de polo's. Hetgeen beloofd op de site dus ook waargemaakt, super!

Fijne stof, draagt heerlijk

Vorig week eerste polo van Qlup besteld. Mooie kwaliteit stof, draagt heerlijk. Bestellen ging vlot en levering ook. Mooi verpakt ook.

Zeer mooie kwaliteit voor deze prijs

Eerste ervaring met QLUP en een absolute aanrader. Mooi afgewerkte polo's, die heerlijk dragen

Het zijn zelfs TOP perfecte polo's van TOP kwaliteit!!

Eerst dacht ik wat moet ik nu met weer, een nieuw soort polo!!! Ik had er al genoeg maar in de loop van het jaar zijn er een paar toch iets te strak geworden!! Toevallig in contact gekomen met QLUP die aangaven dat zij nieuwe perfecte polo's verkochten. Ik dacht : HET ZAL WEL WEER!! Ik heb er toch maar een paar gekocht en : het klopt!!! TOP perfecte polo's van TOP kwaliteit! Inmiddels zijn er plotseling twee polo's weer verdwenen en worden gedragen door onze zoon blijkt achteraf! Ook de verzending is van Hoog Niveau!

Geweldige kwaliteit polo’s

Super pasvorm, zit erg comfortabel en is een fijne stof.

Top ervaring

Kwalitatief mooie polo's, goede pasvorm en mooie kleuren. Service is goed en snelle levering. Gisteren tweede polo besteld en deze zal morgen worden geleverd.

Super enthousiast

Mooie pasvorm en na paar keer wassen blijft kleur echt en in model en geen krimp!

Top polo, top service, top QLUP

Heerlijke polo’s, zitten top en blijven mooi. Ook een prima after sales. Ruilen gaat snel, maar als je maattabel volgt is dat niet nodig.

Super Quality fabrics

Goede pasvorm en mooie kwaliteit stof en afwerking

Ik ben QLUP member!

Recentelijk 2 polo's gekocht hier. Van bestellen tot dat het bij je thuis bezorgd wordt, is het super verzorgd. Net ff een andere Polo dan een standaard polo. Gewoon net wat stoerder, maar toch verzorgd, zo kun je je polo ook aan naar een feestje of zakelijke meeting. Het is wachten op de collectie "Golf Qlups". De Polo die je tijdens het Golfen draagt. Of de PSV Qlup voor als je naar de wedstrijd gaat. Nog even klein raadseltje: Wat heb je als je 4 polo's van jullie op mekaar legt? "Qlup Sandwich" , misschien een mooie deal mee maken. Bestel nu een Qlup Sandwich van 4 polo's en krijg de 5e gratis. Als Qlup member ben ik natuurlijk mega enthousiast over de Qlup. Bestellen dus mensen! Top Kwaliteit!

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Het is echt een cadeautje dat er binnenkomt. Mooi duurzaam verpakt in en de volgende dag al geleverd. Polo’s hebben een hele fijne pasvorm en de tweede is al weer besteld.

Beste polo ooit

Echt geweldige kwaliteit polo! Nog nooit eerder zoiets gehad.

Speckenlaan 5 5644 DX Eindhoven

Over QLUP of Kings

The perfect polo by QLUP of Kings! Weg met het pak, leve de polo! Van onze koninklijke polo’s mag je heel wat verwachten. De perfecte pasvorm, ultiem draagcomfort, anti-krimp stof en kleurbehoud bijvoorbeeld. Dat is jouw QLUP of Kings polo. Maar ook: perfecte kleuren en oprechte aandacht voor duurzaamheid.