Beter Slapen, meer kennis, meer energie

De cursus heeft mij ontzettend veel inzicht gegeven in slaap, gedrag, gewoonten en wat je eraan kan doen om zelf in "controle" te komen. Ik slaap aanzienlijk beter, heb er een veel leukere slaapkamer van gekregen en accepteer makkelijker als de nacht een keertje wat minder mag zijn. Norbert en Judith verzorgen de cursus met veel energie en dat gaf mij naast de persoonlijke motivatie ook nog eens veel zin om ermee aan de slag te zijn en de routine om ermee door te gaan. Enkele maanden later heb ik nog steeds een fijn slaapritme. Het allerbeste wat de cursus mij geboden heeft is inzicht. Vooral als ik een wat mindere nacht heb of het wat langer duurt om in te slapen. Ik heb nu concrete stappen en een gerust gevoel hierover ipv gaan piekeren en frustreren over het niet slapen. Dikke knuffel Mieke

Goed bevallen

Ik kan echt zeggen dat ik een stuk beter slaap!

Heel erg waardevol

Het was niet zo dat ik mega slecht sliep, maar sinds een tijd kon ik 's ochtends gewoon niet meer uit bed komen. De cursus heeft me heel veel tips gegeven die makkelijk toepasbaar zijn! Wat mij betreft heeft iedereen iets aan deze slaapcursus!

Eindelijk een positieve relatie met mijn slaap!

De slaapcursus trok direct mijn aandacht mbt mijn hopeloze relatie met mijn slaap. Ik vroeg mij af of deze cursus mij echt zou kunnen helpen de weg naar goed slapen te vinden en te houden. Ik besloot er voor te gaan. En tot mijn verbazing slaap ik nu al beter. Een groot cadeau aan mezelf! Duidelijke video's, tips/handvatten, werkboek, groeps chat en een zeer praktische cursus waarbij ik een positieve mindset tav mijn slaap gecreëerd heb. Ik raad het iedereen met slaapproblemen aan!

Superfijne slaapcursus!

De slaapcursus van Judith en Norbert heb ik als zeer prettig ervaren! Mijn slaap is de afgelopen 2 maanden onwijs verbeterd, en ik voel mij fitter dan ooit! Echt een aanrader!

Slaap als een roosje

Eerlijk is eerlijk, ik had/heb geen slaapproblemen, maar het kan altijd beter. Het voelde als een kleine investering in een grote winst. Dat is gebleken ook. Door de tips slaap ik nog lekkerder. Ik kijk anders naar alle ruimtes in huis; slaap/werk/woon en deel de avond en ochtend bewuster in. Niet alles gaat voor 100% 'volgens het boekje, maar ik weet nu wel hoe ik reëel de 80% kan halen. Ik ga later naar bed en word uitgerust wakker (het liefst zonder wekker) rond 7 uur.

Overtreft verwachtingen

Had niet verwacht dat ik zoveel beter zou gaan slapen. Dit is een fijne cursus met veel informatie over slaap. Norbert behandelt zowel de dieper liggende oorzaken van slaapproblemen als handige trucjes om er beter mee om te gaan. Ik vond het fijn om het in een groep te doen en om de verhalen van anderen te horen.

Super blij mee!

Super blij met de cursus van Culture of Sleep, het heeft me echt geholpen om beter te slapen. Hele fijne begeleiding en duidelijk stappenplan om met het slapen aan de slag te gaan. Dankjewel Norbert en ik kan dit aan iedereen van harte aanraden!

Fijne slaapcursus met diepgaande tools!

Ik ben erg blij met de slaapcursus die Judith en Norbert hebben gemaakt. Ondanks dat ik nog niet alles heb geïmplementeerd/heb doorlopen van de cursus, merk ik al wel verschil. Natuurlijk zijn nog niet alle nachten top, maar over het algemeen word ik vaak met een uitgerust gevoel wakker. De cursus gaat in op alle elementen die belangrijk zijn omtrent slaap en gaat veel dieper dan de basic tips en tricks. Daarnaast zijn Judith en Norbert heel makkelijk te benaderen als vragen hebt, een aanrader!

Beter slapen!

Leuke, toegankelijke cursus met veel praktische tips en een paar eye-openers, waardoor je eyes uiteindelijk dicht vallen (en langer dicht blijven ;) ). Daarnaast zijn de tips en vragen in de groep met medekandidaten ook erg handig.

Aanrader! Het zal je leven stukken aangenamer maken

Ik kwam deze cursus tegen via instagram. Zoals misschien meer mensen dan hebben is er een twijfel, zal ik het doen en gaat het me echt helpen? Nou op basis van mijn ervaring is het laatste gewoon waar. Ik was iemand die altijd slecht sliep en alles al had gegoogled wat je maar kunt googelen omtrent slaap. Deze cursus laat zien waar nou echt de oplossing zit en welke tools je daarbij kunt gebruiken. Ik zeg nu niet dat het 100% is, want dat zou een utopie zijn, maar het is wel echt super verbetert. En het mooie is, het houdt niet op met verbeteren Omdat je nu de tools hebt geleerd. Ik zou zeggen, twijfel niet langer en laat Norbert je helpen met je slaapproblemen.

Wauw, wat een ervaring!

Wat heb ik een hoop geleerd over slaap! Ik ben altijd een lichte slaper geweest, maar door de tips en tricks uit deze cursus heb ik tot nu toe 60% van de nachten een diepe slaap van ruim een uur (met een horloge gemeten). Ook merk ik dat ik energieker over de dag ben. Ik had niet echt een slaapprobleem zoals anderen (continu wakker/medicatie ect.), maar ben zo blij dat ik me heb ingeschreven voor deze cursus. Dit zijn ook handvatten waar ik op terug kan vallen en die ik kan gebruiken in de toekomst als het wat minder gaat. Echt super fijn en een absolute aanrader!

Top slaapcursus

Ik wil jullie bedanken voor de afgelopen weken! Het was echt even doorzetten, maar ik zie verschil in hoe ik slaap. Niet meer in paniek en gebroken nachten komen (bijna) niet meer voor.

Hulp bij Burn-out

Ik heb de slaapcursus gedaan met de extra module over 'slaap bij burnout'. Deze informatie had ik graag liever iets eerder gehad! Dan had ik het sneller kunnen toepassen. Heel waardevol.

Dit neem je je hele leven mee!

In deze cursus heb ik harstikke veel geleerd. In 6 weken tijd krijg je een hele grabbelton aan toepassingen die je kan doen om beter te slapen. Je kunt zelf expirimenteren wat voor jou werkt. Na 6 weken zie ik resultaat, maar heb ik ook vertrouwen in de dat het nog beter wordt in de toekomst. Het is echt info die ik de rest van m'n leven meeneem. Een echt toegevoegde waarde van deze cursus is het feit dat Norbert ervaringsdeskundige is en dus als geen ander weet wat het betekend om slecht te slapen, én hoe je daar van of komt.

Na een paar weken merk ik al enorm veel verschil in mijn slaap!

Vanwege een Burnout had ik erg last van slapeloosheid. De slaapcursus heeft mij de juiste handvatten gegeven hoe ik mijn relatie met slaap kon verbeteren. Het was in het begin even doorzetten en wennen, maar nu na 6 weken cursus merk ik een enorm verschil! Ik heb geen paniek meer, heb een stabieler slaappatroon, en slaap meer uren per week dan hiervoor.

Dit had ik veel eerder moeten doen

Ik kreeg deze cursus aangeraden via een collega. Nooit geweten dat je zoveel kunt doen om je slaap te verbeteren! Ik merkte na 2 weken al verbetering. Sindsdien gaat het goed en dat geeft me hoop dat ik toch kan leren om goed te slapen! Ik vond het vooral heel fijn dat er slaapcoaches zijn om vragen aan te stellen (ook in het weekend!). Ik adviseer deze cursus graag.

Niet twijfelen, gewoon doen!

Ongelofelijk hoeveel je wel niet kan doen om beter te slapen. Dit gaat veel verder dan de gebruikelijke tips over koffie en smartphone gebruik. Doen!

Vertrouwen teruggevonden

Hele fijne ervaring gehad bij Culture of Sleep. Ik heb veel ontdekt over mijn eigen slaappatronen en slaapbelemmerende gedachten. Het is een fijn programma met een prettige opbouw.

Dit had ik niet durven dromen!

Na jaren van gebroken nachten slaap ik eindelijk een beetje door! Heel erg blij dat ik deze cursus gevonden heb. Veel informatie en duidelijke video's. Het slaapdagboek geeft houvast en vragen worden snel beantwoord. Zeker een aanrader voor iedereen met slaapproblemen!

Beter slapen, meer energie

Ik had eigenlijk helemaal geen slaapprobleem, maar het kan altijd beter. Deze cursus voelt als een kleine investering met een grote winst. Ik heb veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik kijk nu heel anders naar mijn omgeving en gewoontes. Niet elke nacht is perfect, maar ik slaap sinds de cursus heel erg goed. De informatie zit goed in elkaar en er is veel ruimte voor vragen. Ik vond het ook heel fijn om tips uit te wisselen met andere cursisten.

Heel blij met het resultaat

Top! Ik was sceptisch over de cursus voor ik begon want ik heb al heel veel geprobeerd om mijn slaap te verbeteren. Maar tot mijn verbazing slaap ik nu echt een stuk beter! Wat een cadeau! De cursus zit erg professioneel in elkaar: duidelijk video’s, praktisch werkboek, veel tips en tricks, en fijn contact met de andere cursisten. Ik kijk nu veel positiever naar mijn slaap. Ik raad het iedereen met slaapproblemen aan!

Hele fijne slaapcursus!

Praktische cursus met veel concrete tips and tricks. Dit gaat veel verder dan het standaard lijstje tips over telefoongebruik en cafeïne. Ben heel blij met het resultaat.

Aanrader

Prettige cursus waarin het onderwerp slaap op interessante wijze wordt belicht. Norbert blijft weg bij het theoretische en richt zich volledig op de praktische aanpak van slapeloosheid. Precies wat ik zocht. Mooie investering in mezelf. Ik denk dat ik hier de rest van mijn leven plezier van heb.

Veel geleerd over slaap. Ik heb nog steeds wel eens een slechte nacht, maar weet nu in ieder geval wat ik moet doen als ik wakker lig. Dankzij de tips van Norbert voel ik me een stuk fitter. Dankjewel!