ontdekking van lekkere kwaliteits producten

De bestellingen verlopen zeer vlot. Correcte afspraken en informatie over de afhandeling van de bestelling. Zeer lekkere producten van hoge kwaliteit. Wij zijn fan en hebben al veel reclame gemaakt.

Eindelijk!

Eindelijk het brood gevonden dat ik zocht !Normaal eet ik glutenvrij brood, maar echt zuurdesembrood verdraag ik ook. Maar als je het niet zelf bakt is het moeilijk te vinden. Vandaar dat ik nu super content ben !

Beter brood maakt zijn naam waar.

Beter brood bakt eerlijk en heerlijk brood. Het zuurdesem speltbrood is een geschenk voor de gevoelige buik van me. Het verteert vlot en smaakt een pak beter dan de industriële glutenvrije boterhammen die me normaal te beurt vallen. Blij ermee!

Jullie naam had ‘bestebrood’ moeten zijn!

Wij hebben al vaak genoten van alle verschillende soorten brood, het ene nog beter dan het andere! En we willen dat nog heel graag, heel lang blijven doen!!!

Heerlijk, echt brood.

De lochtenburger had me tot bij Beter Brood gebracht. Het broodje van de hamburgers was zo lekker dat ik benieuwd was naar meer. Het brood voldeed helemaal aan de verwachting. Het was zalig. Lekkere korst, heerlijke fris zoet-zure smaak. Fantastisch.

Lekker

Precies wat ik had verwacht. Krokant, voldoende groot, lekker die zuurdesem en prachtig artisanaal. Ideale combinatie met vagebolletje kaas en een balsamico kaneeldip. Ik wil nog wel info om het brood langer knapperig te houden. De dagen na het vers ophalen, at mijn gezin er niet meer met volle teugen van, was te zwaar voor ze geworden.

Geweldig lekker

Goede service, goed advies, super lekkere broden...

Beter brood inderdaad

Prima kwaliteit en service, doe zo verder.

Super lekker brood

Een echte heerlijke broodsmaak. Het is altijd smullen als ik van Beter Brood thuis kom.

Het allerbeste brood dat ik ooit heb gegeten.

De broden van zijn niet alleen super lekker, maar ook nog eens heel gezond en gemakkelijk te verteren. Gewoon brood eten gaf mij steeds problemen en ik had de hoop al opgegeven ooit nog goed brood te eten. Tot ik de broden van Beter Brood ontdekte. Ik verdraagt het probleemloos en geniet weer volop van lekker brood en zelfs van de zoetigheden.

Lekkerste brood dat ik ooit heb gegeten!

Nu ga ik het elke week halen. Super makkelijke website!