Supergoede service en zeer vriendelijke medewerkers!!!

Op de site staat dat sale producten niet retour mogen. Dit vond ik een te groot risico. Na een zeer prettig telefonisch contact was dit wel mogelijk en werden er 2 maten van de alpinestar jas opgestuurd (waarvan ik er maar 1 van te voren hoefde te betalen). Echt top!!! Ook heel blij dat de goede maat er voor mij bij zat.

Klantgericht

Contact gehad en heel vriendelijk en goed en correct te woord gestaan en geholpen

Super ervaring

Aardige mensen vlot geholpen wat ik ik besteld had was binnen 2 dagen thuis geleverd helemaal goed top.

Bestelling geplaatst, 1 item was niet direct leverbaar. Kim van Biker base heeft direct contact opgenomen. Volgende dag was het eerste deel van de bestelling binnen. Het nabestelde item werd na verloop van tijd ook keurig geleverd.

Goed adres

Keurig geleverd en scherpe prijzen. Zeer tevreden

Super netjes

Ik had een helm gekocht maar bleek een maat te klein te zijn, nadat ik een maat groter had besteld werd ik binnen 3 minuten gebeld door Kim om me telefonisch te helpen. Ik kreeg de volgende dag de een nieuwe helm binnen en heb de andere retour gestuurd, binnen 2 dagen was alles geregeld van een goeie helm tot een credit nota van de oude helm. Kortom geweldig geschakeld,

Snel

Snel en vlotte feedback

Snelle aankoop, goede service

Helm gekocht, snelle professionele hulp, en duidelijke uitleg.

Voldaan

Gekregen wat ik wilde hebben, en super snel geleverd.

Goederen snel geleverd en netjes verpakt. Ik raad biker base zeker aan!!

Top service!

Super fijne service Echt een leuke winkel zowel voor online shoppen maar ook om fysiek langs te gaan in de winkel. Je wordt goed geholpen en er wordt goed advies gegeven

Super service en een super sfeer

Geweldige winkel/rijschool met top mensen en een heerlijke sfeer.

Goed heel fijn contact

Snelle reacties terug zeer fijn contact

Geweldige aanbiedingen

Geweldige service en snelle levering.

Snelle levering met een persoonlijk kaartje en kleinigheid

Super gedaan kim

Was gelijk raak goeie klik.en regelde het gelijk top,en super snel ook nog .bedankt tot gouw weer bike base

Heel uitgebreid, goede acties en kortingen (mag nog meer hahah). Snelle service en levering. Overzichtelijke track en tracé. En het kaartje was ook lief en attent.. (ook de free merchandise) Kortom ga zo door. Klant for life

Ben via via bij bikerbase terecht gekomen. Uiteindelijk contact verder met Medewerker Kim gehad via app. Communicatie was uitstekend. Levering ging snel. Zal in de toekomst vaker winkelen bij Bikerbase

Goede winkel, ik zou er nog eens kopen

Mijn bestelling is snel verzonden, kwam probleemloos aan, het product was zoals omschreven en helemaal in orde. Nette winkel dus, als ik nog eens wat nodig heb ga ik er weer kijken.

Goed!

Vriendelijke dame aan de lijn gehad die mij behulpzaam door mijn vragen begeleide en ook nog een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling geplaatst heeft.

Fijn contact

Bij mijn volgende aankoop kom ik zeer zeker terug!

Helemaal TOP!!!

Ik heb een nieuwe helm aangekocht en gebruik kunnen maken van een korting (Pinksterkorting) Mijn helm leek eerst niet (direct) op voorraad en welke kleur en maat heb je dan nodig. Ik ben, hoewel ik digitaal bestelde, persoonlijk geholpen. Kreeg mijn helm, met korting vanuit een backorder heel snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. SUPER!!! (De helm, een Roof BoXXer, is overigens ook super!)

Goede snelle service!!

Vriendelijke mensen en bestelling ook snel binnengekomen.