top product Lindstrands motor doorwaaijas

gemakkelijk bestellen uit een ruime keuze kwaliteitsproducten met daarbij een fijne informele en snelle communicatie. Hou ik van. Een klein ongemak is perfect opgelost. Dat is dus ook een pluim voor de nazorg. Bedankt. Ik kom hier zeker terug.

Bestelling ging goed

Track & Tracé werkte niet waardoor ik telefonisch info heb gevraagd over de levering Hierop wel een positief antwoord gekregen Gr Richard

Hele goeie service aardige mensen goed geholpen via de telefoon

Snel en prima geregeld

Overzichtelijk web, de keuze was zo gemaakt

Goede kwaliteit van het product en een zeer vriendelijke klantenservices

Na telefonisch contact gehad te hebben met de klantenservice die ons perfect hebben geholpen en ook met ons meegedacht hebben besloten om onze bestelling te plaatsen. De geplaatste bestelling werd netjes en op de afgesproken dag bezorgd. Zijn zeer tevreden over Bikerbase

Goed contact, vriendelijk bedrijf.

Helaas ruim 2 maanden moeten wachten op mijn helm. Maar dit lag aan de levering van Scorpion en niet aan bikerbase. Zij hebben me elke keer netjes op de hoogte gehouden.

Zoals altijd goed op de hoogte gesteld

Ik had 3 producten besteld waarvan 1 iets langere levertijd had. Duidelijk zichtbaar op de site en ik werd er even over gebeld. Super goed gedaan. 1 tip: DHL is een waardeloze vervoerder die mijn voordeur heel slecht kan vinden en vaak niet eens aanbelt . Kunnen jullie niks aan doen. Wel is postnl daar veel beter in. Ik klaag me rot bij DHL maar verbeterd niet.

Supergoede service en zeer vriendelijke medewerkers!!!

Op de site staat dat sale producten niet retour mogen. Dit vond ik een te groot risico. Na een zeer prettig telefonisch contact was dit wel mogelijk en werden er 2 maten van de alpinestar jas opgestuurd (waarvan ik er maar 1 van te voren hoefde te betalen). Echt top!!! Ook heel blij dat de goede maat er voor mij bij zat.

Klantgericht

Contact gehad en heel vriendelijk en goed en correct te woord gestaan en geholpen

Super ervaring

Aardige mensen vlot geholpen wat ik ik besteld had was binnen 2 dagen thuis geleverd helemaal goed top.

Bestelling geplaatst, 1 item was niet direct leverbaar. Kim van Biker base heeft direct contact opgenomen. Volgende dag was het eerste deel van de bestelling binnen. Het nabestelde item werd na verloop van tijd ook keurig geleverd.

Goed adres

Keurig geleverd en scherpe prijzen. Zeer tevreden

Super netjes

Ik had een helm gekocht maar bleek een maat te klein te zijn, nadat ik een maat groter had besteld werd ik binnen 3 minuten gebeld door Kim om me telefonisch te helpen. Ik kreeg de volgende dag de een nieuwe helm binnen en heb de andere retour gestuurd, binnen 2 dagen was alles geregeld van een goeie helm tot een credit nota van de oude helm. Kortom geweldig geschakeld,

Snel

Snel en vlotte feedback

Snelle aankoop, goede service

Helm gekocht, snelle professionele hulp, en duidelijke uitleg.

Voldaan

Gekregen wat ik wilde hebben, en super snel geleverd.

Goederen snel geleverd en netjes verpakt. Ik raad biker base zeker aan!!

Top service!

Super fijne service Echt een leuke winkel zowel voor online shoppen maar ook om fysiek langs te gaan in de winkel. Je wordt goed geholpen en er wordt goed advies gegeven

Super service en een super sfeer

Geweldige winkel/rijschool met top mensen en een heerlijke sfeer.

Goed heel fijn contact

Snelle reacties terug zeer fijn contact

Geweldige aanbiedingen

Geweldige service en snelle levering.

Snelle levering met een persoonlijk kaartje en kleinigheid

Super gedaan kim

Was gelijk raak goeie klik.en regelde het gelijk top,en super snel ook nog .bedankt tot gouw weer bike base

Heel uitgebreid, goede acties en kortingen (mag nog meer hahah). Snelle service en levering. Overzichtelijke track en tracé. En het kaartje was ook lief en attent.. (ook de free merchandise) Kortom ga zo door. Klant for life