Dank je wel team BikerBase!

Zelden een zaak tegen gekomen die zo'n service aanbied. Dankzij Johan en zijn team kan ik weer vrolijk en veilig verder. De service, vriendelijkheid, bereidheid tot helpen en vakmanschap vind ik van grote klasse. Een bedrijf met zoveel gevoel voor de rijder is ongekend. Ondanks de afstand tot mijn woonplaats zal ik hier zeker vaker komen voor een bakkie en de gezelligheid.

Vriendelijke en nette zaak

Besteld, bleek hier het minst duur... ;)

Besteld... even gewacht... en ontvangen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie spullen en een geweldige service. Had een paar handschoenen besteld die net te klein waren. Mag ze kosteloos omruilen voor een groter paar.

Top geholpen

Motorpak gekocht on-line eerst gebeld en daar ook goed geholpen. Pak is nietjes bezorgt

Supersnelle service, pakket goed verpakt, service met humor

Helm besteld. Altijd benieuwd hoe dergelijke bestellingen worden geleverd maar het was verpakt alsof porselein werd vervoerd. Ook de persoonlijke noot ontbreekt niet ( aardige attentie). Enthousiasme van hun vak blijkt uit alles.

Goede kwaliteit voor acceptabele prijs. Snel geleverd

Perfecte service!

Zeer betrokken bedrijf. Doet net dat stapje extra.

Goede service en snelle levering

Onze bestelde helm was op korte termijn niet leverbaar, een mooi alternatief werd aangeboden. Snelle levertijd en keurig afgehandeld.

Verkeerde kleur schoenen

Schoenen besteld en helaas de schoenen in de verkeerde kleur gekregen. Een kleur die niet eens verkocht wordt door de webshop..

Bedankt voor je reactie en met feedback ontvangen wij altijd graag. We hadden inderdaad onze bril niet op, onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonische besproken sturen we je de correcte kleur naar je op. Met het retourlabel voor het foutieve paar. Dan kun je kijken welke je mooier vind en een paar retourneren. Onze tip: volgende keer direct even bellen naar 085-1305665 of appen op 0615515578. Dit soort zaken nemen we erg serieus en pakken we altijd direct op met een oplossing. We zien de schoenen wel weer verschijnen. Gr Team Bikerbase

Attent en klantvriendelijke service

De attente en klantvriendelijke service waardeer ik wel.

Correct en geleverd zoals toegezegd.

Prima.

☑️

Erg handig

De beentas is erg handig, makkelijk en je laat deze ras nergens liggen. Dat met andere tasjes regelmatig gebeurt.

Goede communicatie. Snelle levering

Heel erg tevreden

Ik werd overal netjes van op de hoogte gehouden en ze hebben super mooie spullen Zeker aan aanrader

top product Lindstrands motor doorwaaijas

gemakkelijk bestellen uit een ruime keuze kwaliteitsproducten met daarbij een fijne informele en snelle communicatie. Hou ik van. Een klein ongemak is perfect opgelost. Dat is dus ook een pluim voor de nazorg. Bedankt. Ik kom hier zeker terug.

Bestelling ging goed

Track & Tracé werkte niet waardoor ik telefonisch info heb gevraagd over de levering Hierop wel een positief antwoord gekregen Gr Richard

Hele goeie service aardige mensen goed geholpen via de telefoon

Snel en prima geregeld

Overzichtelijk web, de keuze was zo gemaakt

Goede kwaliteit van het product en een zeer vriendelijke klantenservices

Na telefonisch contact gehad te hebben met de klantenservice die ons perfect hebben geholpen en ook met ons meegedacht hebben besloten om onze bestelling te plaatsen. De geplaatste bestelling werd netjes en op de afgesproken dag bezorgd. Zijn zeer tevreden over Bikerbase

Goed contact, vriendelijk bedrijf.

Helaas ruim 2 maanden moeten wachten op mijn helm. Maar dit lag aan de levering van Scorpion en niet aan bikerbase. Zij hebben me elke keer netjes op de hoogte gehouden.

Zoals altijd goed op de hoogte gesteld

Ik had 3 producten besteld waarvan 1 iets langere levertijd had. Duidelijk zichtbaar op de site en ik werd er even over gebeld. Super goed gedaan. 1 tip: DHL is een waardeloze vervoerder die mijn voordeur heel slecht kan vinden en vaak niet eens aanbelt . Kunnen jullie niks aan doen. Wel is postnl daar veel beter in. Ik klaag me rot bij DHL maar verbeterd niet.

Supergoede service en zeer vriendelijke medewerkers!!!

Op de site staat dat sale producten niet retour mogen. Dit vond ik een te groot risico. Na een zeer prettig telefonisch contact was dit wel mogelijk en werden er 2 maten van de alpinestar jas opgestuurd (waarvan ik er maar 1 van te voren hoefde te betalen). Echt top!!! Ook heel blij dat de goede maat er voor mij bij zat.

Klantgericht

Contact gehad en heel vriendelijk en goed en correct te woord gestaan en geholpen